hmm APN staje się nie aktywny widzę tak? tylko co to ma do rozmów?
Witam, posiadam telefon z wolnej sprzedaży (niebrandowany) pojawiają się co jakiś czas problemy z wykonaniem połączenia. Pomaga tylko restart telefonu.
Sytuacja jest identyczna jak ta z Lumii 730 Problemy z zasięgiem oraz zawieszenie telefonu
W momencie wystąpienia problemu standardowa karta Komórkowe+SIM która normalnie wygląda tak:
wp_ss_20150511_0003.jpg
Zamienia się na taką:
wp_ss_20150511_0001.jpg
Telefon był dwa razy resetowany.
Ktoś też ma takie problemy? Może znalazło się rozwiązanie?
hmm APN staje się nie aktywny widzę tak? tylko co to ma do rozmów?
Nie wiem co ma do rozmów ale faktem jest że przy próbie połączenia zatrzymuje się na wybieraniu numeru. Można używać z telefonu ale ciągle w tle wybiera numer. Trzeba wyłączyć telefon co też trwa dużo dluzej niż normalnie. Dzisiaj taką sytuację mialem dwa razy. Tak jakby cała karta sim stawała się nieaktywna. Wszystkie opcje jej dotyczące np. W ustawieniach sieć+ są szare.
A transmisję wyłącz i spróbuj
Na razie przełożyłem kartę do drugiego slotu i testuję. Zobaczymy jak się będzie zachowywać
to szybko byś zauważył nawrót problemu skoro nie piszesz
Dzisiaj z samego rana problem powrócił. Drugi slot karty SIM nie pomógł.
Na drugim screenie z pierwszego posta widać jeszcze jedną ważną rzecz definiująca problem.
Na pierwszym jakoś mi to uciekło, ale na samym dole zakładki komórkowe+SIM są dwie linie Ustawienia karty SIM 1 i 2. Pod jedną mam "Brak karty SIM", pod druga ORANGE. I to jest OK.
Natomiast w momencie błędu oba wpisy zamieniają się na SIM 1 i SIM 2.
Wygląda jakby telefon wyłączał karty, albo coś takiego.
Chyba zrobię tak jak kolega siekier z wątku o Lumii 730 i oddam telefon do serwisu.
Edit.
Dałem mu ostatnią szansę i dodałem druga kartę sim. Nic z tego dzisiaj znowu to samo. Jutro idzie do serwisu.
Ostatnio edytowane przez iceman81 ; 14-05-2015 o 19:19
no nic pozostaje czekać, wyszedł nowszy soft ale brand jak chcesz to wgrasz na próbę
Telefon był w Nokia Care, ponownie wgrali soft. Na drugi dzień znowu to samo, telefon wrócił do serwisu. Może tym razem sprawdzą hardware.
Będą główkować bo w biuletynach słwoa o tym nie ma
Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)