Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 26

Wątek: Jak przetestować dotyk w tablecie?

  1. #11

    OFF-LINE
    Awatar mini21

    Dołączył
    24.05.2014
    Lokalizacja
    Warszawa
    Posty
    195
    Telefon
    Nokia Lumia 1520
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    24
    Podziękowano
    10(10)
    Reklama:
    Alicji, jeszcze raz dziękuję za info.
    Tej aplikacji nie miałem zainstalowanej (miałem za to coś w stylu Backup&Recovery).
    Myślałem, że mówimy o scanie z poziomu strony www.

    Zrobiłem scan systemu i nic nie wykazało.

    Mam konto i zarejestrowany tablet (do 12.2017 r.).
    Fotografia - pasja, zawód i WIELKA NUDA... Bo ile można fotografować nagie modelki

    https://www.facebook.com/piotrowskifoto
    www.fotomini.com.pl

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #12

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Rozumiem, ż zrobiłeś diagnostykę My Dell a co z pozostałymi aplikacjami; PC Checkup , Dell System Detect i Dell Update ? Robiłeś diagnostykę sprzętu za pomocą PC Checkup /My Dell->Podsumowanie systemu->Dodatkowe narzędzia/ i testy Wideo/My Dell-> Informacje o systemie->Wideo/

  • #13

    OFF-LINE
    Awatar mini21

    Dołączył
    24.05.2014
    Lokalizacja
    Warszawa
    Posty
    195
    Telefon
    Nokia Lumia 1520
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    24
    Podziękowano
    10(10)
    Dziękuje za wskazówki w poście #10.

    Jeszcze ich nie zrobiłem (jakoś nie zauważyłem tego posta).

    Natomiast stało się coś dziwnego...
    Po tym, jak zainstalowałem tą aplikację od Dell'a, którą polecałaś i po zrobieniu pełnego skanowania, problem jakby się naprawił...
    Zrobiłem pełne skanowanie (Uruchom skanowanie niestandardowe -> Pełne skanowanie), więc chyba i karty graf i pamięci...
    Potem zrobiłem jeszcze test Video, bez żadnych problemów.

    W międzyczasie przywróciłem jeszcze w ustawieniach tabletu kalibrację na domyślną i zrestartowałem tablet.
    Od tamtej pory tylko raz stało mi się coś takiego, tyle, że nie przesuwając w dół, a w bok (ale tylko raz, więc może się zdarzyć).

    Zrobiłem też test "Tablet - HIDI2C Device", ale to akurat średnio pomogło jeśli chodzi o piórko - dalej co jakiś czas przestaje pisać.
    Fotografia - pasja, zawód i WIELKA NUDA... Bo ile można fotografować nagie modelki

    https://www.facebook.com/piotrowskifoto
    www.fotomini.com.pl

  • #14

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Piórko, zdaje się, jeszcze możesz zwrócić. No, to nie zwlekaj. Ja teraz trochę rzadziej korzystam z piórka/chociaż mi nie szwankuje, ale to też drugi egzemplarz/ a częściej z myszki BT. Kupiłam taką wypasioną /oczywiście, jak dla mnie/ Logitech'a. Pracuje na dwóch kanałach i bez problemu korzystam z niej na dwóch tabletach.
    Wracając do tabletu; włącz powiadomienia o aktualizacjach systemu i sterowników od Dell'a i planowanie skanowania. Mimo wszystko, przywróciłabym mu ustawienia fabryczne i po wstępnej konfiguracji, zaczęłabym od aplikacji od Dell'a i ich wskazówek. Uważam, że ich opieka nad sprzętem oddanym do użytkowania jest rewelacyjna.

  • #15

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    @mini21; co się dzieje z tabletem? Jest OK?
    Przez swoją chorobę, miałam dużo wolnego czasu i postanowiłam przyjrzeć się bliżej Twojej transakcji zakupu, a zatem;
    1. Co z modemem? Sprzedawca zapewniał o LTE a Ty, że ma tylko 3G. Zamierzasz coś z tym zrobić?
    2. Jaką gwarancję otrzymałeś od sprzedawcy; a może nie dostałeś jej ze sprzętem?
    3. Sprzedawca zapewniał również o 3-letniej gwarancji CAR. Masz na to jakiś pisemny dowód?
    A teraz Michał, najważniejsze:
    4. Wejdź na stronę Dell Official Site - The Power To Do More | Dell, tylko nie loguj się na swoje konto.
    Kliknij na "Support" później "Warranty" tam wpisz swój numer Servis Tag, po weryfikacji, obadaj dobrze terminy oraz historię serwisową i zdaje się, jest tam też ścieźka pierwotnego zakupu. Jeżeli coś Cię zaniepokoi, zrób zrzuty ekranu. Jeżeli byłeś wcześniej na tej stronie, bo np.zakładałeś konto /wyczyść ciasteczka i historię/. Załoga Forum, proszę się nie śmiać
    5. Myślę, że Twój sprzedawca jest"resalerem". Zastanawia mnie to jego 3 lata gwarancji CAR. W standardzie Dell'a jest rok NDB, można dokupić/przedłużyć do 2 lat CAR a rozszerzenie do 3 lat NBD , to prawie koszt tabletu.
    6. Informacja o gwarancji z "My Dell", to, według mojej wiedzy, nie dotyczy Ciebie. Ty masz standardową gwarancję 24 miesięczną, której datą początkową jest data zakupu przez Ciebie sprzętu. I znów, wg. mojej wiedzy, na urządzenie Dell jest nałożona gwarancja typu College and Return, która to właśnie swój początek ma z dniem zakupu urządzenia, widniejącym na dowodzie zakupu. Skoryguj mnie jeżeli się mylę.
    7. Powinieneś ustalić u Tech Support Dell Poland /na priv mogę dać Ci namiar/na kogo jest zarejestrowany tablet o Twoim Serwis Tag w systemie Dell, czyli, kto jest ,wg. ich rejestrów, właścicielem tego tabletu. Jeżeli Ty figurujesz u nich jako właściciel a nie użytkownik, to zapytasz, kiedy własność została przeniesiona, OK?
    To wszystko jest do załatwienia w domu i jeżeli chcesz mieć pewność, co do swojego sprzętu-powinieneś poświęcić trochę wolnego czasu. Czekam zatem na wieści.

  • #16

    OFF-LINE
    Awatar mini21

    Dołączył
    24.05.2014
    Lokalizacja
    Warszawa
    Posty
    195
    Telefon
    Nokia Lumia 1520
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    24
    Podziękowano
    10(10)
    Witaj Alicjo.
    Na wstępie życzę zdrowia...
    A teraz do rzeczy:

    1. Modem to 3G (inny modem nie działa w PL).
    Było to wprowadzenie w błąd, czy celowe - nie wiem.
    Może nie zdawał sobie z tego sprawy, może nie rozróżnia HSPA od LTE...
    Z tym się już raczej pogodziłem, więc sprawę zamknąłem.
    2. Gwarancję otrzymałem 3 letnią (do grudnia 2017 r.), jednak jest to gwarancja na podstawie numerów seryjnych.
    Podaję je na stronie Dell'a i poprzez stronę wszystko się odbywa.
    3. jw. - po wejściu na stronę i wpisaniu numerów, pokazuje się jaką mam gwarancję (można to też sprawdzić za pomocą oprogramowania od Dell'a).
    4. Tak też uczyniłem.
    W zakładce widnieją dwie pozycje:
    Collect and Return DELL December 09, 2014 December 09, 2017
    Collect and Return DELL December 09, 2014 December 09, 2015
    (nie wiem jak forum to wyświetli).
    Nie bardzo wiem, jak to rozumieć, ale nie wydaje mi się to jakoś podejrzane...
    5. No z tym to sam trochę nie rozumiem.
    2 lata to jest raczej norma, bo nawet powołując się na ustawę konsumencką mam 2 lata, ale skąd ten 3 rok?
    Jak widać jednak, gwarancja jest do 2017 r.
    Screen:
    dell.jpg
    6.Wiesz, tu już się nie wypowiem, ale wydaje mi się, że to co jest na stronie, dotyczy mnie (czyli 2017).
    7. Jeśli możesz, to czemu nie - ale czy to coś zmieni?

    Czasu wolnego mam aż nadto, więc nie będzie z tym problemu.
    Na razie tablet przyszedł z firmy 3mk, gdzie wykonano pod niego folię (nawiasem polecam - w zamian za udostępnienie urządzenia otrzymałem folię od razu założoną + drugą gratis i pokryto wszystkie koszty wysyłki), a w międzyczasie kontaktowałem się z supportem.
    Kazano mi wgrać bios i stery (co robiłem wcześniej na bieżąco) + ewentualnie zrobić Factory reset (tego jeszcze nie uczyniłem).
    Jak nie pomoże to pewnie trafi do serwisu... i wtedy może się zrobić nieciekawie.
    Fotografia - pasja, zawód i WIELKA NUDA... Bo ile można fotografować nagie modelki

    https://www.facebook.com/piotrowskifoto
    www.fotomini.com.pl

  • #17

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Nic bym z tabletem nie robiła, tym bardziej serwis. Najpierw powinieneś go sprawdzić. Napisałam Ci na priv, że ja reklamowałam tablet ze względu na wadę prawną. Po sprzedaży, sprzedawca nadal był wg. Dell, właścicielem tabletu. A w takiej sytuacji, jeżeli jest taka praktyka między producentem a sprzedawcą, że ten drugi jest właścicielem - to lepiej powstrzymać się. Myślę, że to co napisałam, wyjaśni dlaczego mam wątpliwości związane z gwarancją. A z czego wnosisz, że 2017 rok dotyczy Ciebie?

    Edit; Uciekamy z dalszą dyskusją, bo nas moderator pogoni za odbieganie od tematu.
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 22-02-2015 o 03:14

  • #18

    OFF-LINE
    Awatar mini21

    Dołączył
    24.05.2014
    Lokalizacja
    Warszawa
    Posty
    195
    Telefon
    Nokia Lumia 1520
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    24
    Podziękowano
    10(10)
    Dzięki Alicjo.

    Mnie już zaczyna to do nerwicy doprowadzać.
    Używanie tabletu jest coraz cięższe (albo ja mam już obsesję na jego punkcie).

    Postanowiłem jednak zgłosić sprawę do Dell'a - bo nie bardzo wiem, co robić w tej sytuacji.
    Tyle, że czekam już 2 tydzień na jakiś krok z ich strony i nic.
    Poczekam jeszcze trochę i jeśli nic nie zrobią, uderzę do sprzedawcy, tym razem z żądaniem doprowadzenia sprzętu do poprawnego stanu działania.
    Fotografia - pasja, zawód i WIELKA NUDA... Bo ile można fotografować nagie modelki

    https://www.facebook.com/piotrowskifoto
    www.fotomini.com.pl

  • #19

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Obawiam się, że Dell nie odpowie. Napisałam do nich, bodajże w listopadzie; na drugi dzień dostałam wiadomość, że skontaktuje się ze mną inżynier. I do dnia dzisiejszego się nie skontaktował a ja mam już drugi tablet. Chyba, że napisałeś do Dell Polska.? Ale jak nie odezwali się do tej pory, to marne szanse.

    Edit; Kontaktowałeś się przez SupportAssist?
    Jeżeli tak, to poprzez e-mail czy w "Narzędzia i informacje" - >dell. com?
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 27-02-2015 o 14:41

  • #20

    OFF-LINE
    Awatar mini21

    Dołączył
    24.05.2014
    Lokalizacja
    Warszawa
    Posty
    195
    Telefon
    Nokia Lumia 1520
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    24
    Podziękowano
    10(10)
    Mały up....

    Tablet wrócił do mnie z serwisu (leżał tam prawie miesiąc).
    Z informacji serwisowych wynika, że został wymieniony cały "ekran" (czy dotyk), co wiązało się ze ściąganiem części.
    Po powrocie byłem bardzo "podniecony" że w końcu będę mógł z niego normalnie korzystać.
    Pierwsze uruchomienie - jest ok, nic się nie dzieje, ekran nie wariuje.
    Po 3 minutach coś zaczyna być nie tak...
    Przeglądam stronę www czy też FB a tu mi ekran sam "ucieka" w lewy bok.
    Mówię "co jest"?
    Znów pomyślałem, że moje grube paluchy dotykają ekranu podczas trzymania, ale po spojrzeniu nań stwierdziłem, że palec jest dość daleko od ekranu i "przypadkowego" dotknięcia być nie może.
    Chwyciłem go inaczej - od tyłu za kanty, tak, żeby palce w ogóle nie miały styczności z ekranem i .... to samo.
    Jest lepiej, bo rzadziej się to dzieje i tak jakby po "dłuższej chwili", ale ciągle jest.


    Postanowiłem więc, że nagram krótki filmik, taki "video screenshoot" i prześlę do Dell'a.
    Tak też zrobiłem (przy okazji dodam, że miałem strasznie problemy z kontaktem do ich supportu - od nich maile dochodziły, ale jak ja chciałem odpowiedzieć, to ciągle dostawałem zwrot).
    01.04 dostałem info, że sprzęt musi trafić do serwisu (ciekaw jestem, czy pracownik supportu widział, iż urządzenie kilka dni wcześniej wróciło od nich....).
    Wzięli mój adres i kurier ma być po świętach.

    Nie wiem, czy to ja mam aż takiego pecha, czy co, ale zaczyna mnie to już wk...
    Myślałem, czy nie uderzyć do sprzedawcy, ale w sumie to on nic więcej nie zrobi niż wysłanie do serwisu.
    Jeśli znów będzie to samo, to chyba nic innego mi nie pozostanie.
    Najwyżej będę się powoływał na tą niegodność towaru z opisem, bo w końcu ten tablet miał mieć LTE
    Fotografia - pasja, zawód i WIELKA NUDA... Bo ile można fotografować nagie modelki

    https://www.facebook.com/piotrowskifoto
    www.fotomini.com.pl

  • Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. [Lumia 820] Bład w NCS (dotyk)
      Przez Algool w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 18
      Ostatni post / autor: 30-09-2014, 11:05
    2. Windows 8.1 na tablecie i aplikacje
      Przez pablodabinczi w dziale Pytania i odpowiedzi
      Odpowiedzi: 5
      Ostatni post / autor: 02-05-2014, 11:00
    3. Poczta email na kompie i tablecie
      Przez Mac w dziale Pytania i odpowiedzi
      Odpowiedzi: 9
      Ostatni post / autor: 22-03-2014, 13:57
    4. Dotyk czy ROM ?
      Przez AndrewRS4 w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 8
      Ostatni post / autor: 03-11-2013, 23:47
    5. Prezentacja Skype na tablecie
      Przez djtonka w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 3
      Ostatni post / autor: 25-10-2012, 08:26

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas