Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 29 z 29

Wątek: Spotify - z tendencją do gubienia połączenia

  1. #21

    OFF-LINE

    Dołączył
    14.09.2014
    Lokalizacja
    Północ
    Posty
    1,163
    Telefon
    L735 L520
    FW
    8.1 GDR2
    Operator
    Play
    Dziękuję
    55
    Podziękowano
    103(78)
    Reklama:
    Musisz wgrać od nowa przez NCS najnowszy soft dostępny na forum.

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #22

    OFF-LINE

    Dołączył
    24.01.2015
    Posty
    55
    Telefon
    Nokia Lumia 635
    Operator
    Play
    Dziękuję
    8
    Podziękowano
    5(3)
    Dziś poszedłem z synem na dłuższy spacer i próbowałem odpalić Spotify w zasięgu LTE i bez zmian czyli w momencie wejścia programu stale pojawiają się i znikają kropeczki w między czasie mogę zmienić np z przeglądania nowości na moją muzykę ale nic nie mogę puścić do odsłuchu. Dodam może, że nie ma problemu z odsłuchem muzyki z MIXRADIO czy też z Youtuba.
    Szukałem odpowiedzi na pytania na forum oficjalnym Spotify i nie znalazłem tam odpowiedzi (lub źle je zadałem).

    Znalazłem to na forum spotify
    https://community.spotify.com/t5/Hel...ght/true#M8601


    __________________________________________________ _

    Mam małą prośbę do obecnych tu osób.
    Jestem starszej daty już osobą i nie uczono mnie angielskiego. W większości rozumiem co się do mnie mówi czy pisze w tym języku ale nie potrafię się nim na tyle dobrze posługiwać aby wysłać prośbę o pomoc do supportu Spotify.
    Czy ktoś mógłby dla mnie napisać treść prośby, którą bym mógł skierować do adminów Spotify? Oczywiście jeśli zajdzie potrzeba to dalej pomagać mi w razie odpowiedzi i pytań ze strony operatorów Spotify?
    Ostatnio edytowane przez Herezja ; 31-01-2015 o 13:51

  • #23

    OFF-LINE

    Dołączył
    24.01.2015
    Posty
    55
    Telefon
    Nokia Lumia 635
    Operator
    Play
    Dziękuję
    8
    Podziękowano
    5(3)
    Widzę, że temat wygasł. Szkoda.

    Ciekawe, czy jak znów się ktoś pojawi z podobnym problemem podobnie będziecie odpowiadać. Zaznaczam to nie pierwsze wątpliwości ludzi jakie tu widzę i na oficjalnej stronie spotify
    Ostatnio edytowane przez Herezja ; 02-02-2015 o 08:39

  • #24

    OFF-LINE

    Dołączył
    24.01.2015
    Posty
    55
    Telefon
    Nokia Lumia 635
    Operator
    Play
    Dziękuję
    8
    Podziękowano
    5(3)
    Witam.
    Może napisze co w teorii osiągnąłem w kontakcie z supportem Spotify.
    Zadawali pytania, dawali różne wskazówki. Paradoksalne nawet jedna okazała się być słuszna i przez chwile słuchałem muzyki bez problemu ale ... później dali ciała na całej linii.
    Ostatnią wskazówką jaką mieli było danie mi dostępu do testowego konta, na którym bez problemu mogłem słuchać ale ... jak im o tym napisałem kazali zmienić hasło na łatwo dostępne i podać im je. Zrobiłem tak i co się okazało.
    Może przekleję ich pomysły. Przypominam muzyka działała na koncie testowym czyli nie jest to wina komórki ale jakichś błędów z ich strony.

    //itam,

    Dziekuje bardzo za przeslanie danych logowania.

    Twoje konto zostalo przetestowane na kilku urzadzeniach, iOS (iPhone oraz Android).
    Twoje konto oraz wszystkie urzadzenia, niezaleznie od typu oprogramowania dzialaly poprawnie i bez zarzutow.

    Powyzszy test oraz wszystkie uprzednio podjete kroki pozwolily wyizolowac problem i z pewnoscia stwierdzic przyczyne wystepujacego problemu - tj. Urzadzenie / Telefon

    Niestety problem tkwi w urzadzeniu ktore uzywasz, co wiecej przyczyn moze byc wiele tj. stare oprogramowanie, za male paramentry itp. - ale wszystkie mozliwosci juz przerobilismy.

    Niestety jezeli chodzi to konkretne urzadzenie nie jestesmy w stanie zaoferowac zadnego rozwiazania poniewaz konto dziala poprawnie. Jesli nie bedziesz chcial kontynuowac subskrypcji to prosze daj nam znac i ostatnia platnosc zostanie zrefundowana.

    Pozdrawiam i zycze milego wieczoru.
    //

    Jak się na takich {{{*&^^&(*}}} (tu wstaw jakiś epitet) nie wkurzyć? Dupę zawracają, znajdują błąd po swojej stronie ale wmawiają, że jest po mojej.

  • #25

    OFF-LINE

    Dołączył
    24.01.2015
    Posty
    55
    Telefon
    Nokia Lumia 635
    Operator
    Play
    Dziękuję
    8
    Podziękowano
    5(3)
    Administratorzy Spotify na Windows Phone to ni mniej ni więcej kretyni. Właśnie założyłem nowe darmowe konto i wszystko działa bez problemu

  • #26

    OFF-LINE
    Awatar alvinek

    Dołączył
    02.11.2014
    Posty
    200
    Telefon
    Lumia 830
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    21
    Podziękowano
    25(18)
    Że oni niby testują konto na iOS i Android z pominięciem WP? Ehh. Ciekawe po co w ogóle te testy.
    Wysłane z Lumii 830

  • #27

    OFF-LINE

    Dołączył
    22.11.2013
    Posty
    449
    Telefon
    iP 6
    Dziękuję
    3
    Podziękowano
    36(34)
    Widocznie WP to dla nich margines niewarty wiekszego zachodu.
    Na pocieszenie - uzytkownicy na iOS narzekaja na brak mozliwosci wyczyszczenia cache. Trzeba co jakis czas przeinstalowac aplikacje w celu uwolnienia GB.

  • #28

    OFF-LINE

    Dołączył
    24.01.2015
    Posty
    55
    Telefon
    Nokia Lumia 635
    Operator
    Play
    Dziękuję
    8
    Podziękowano
    5(3)
    Ogólnie korespondencje były z standardowym supportem.
    Później wysłałem wiadomość do supportu dedykowanego dla użytkowników premium i ... czekam i ... ciekawi mnie czy coś wskóram u nich.

  • #29

    OFF-LINE

    Dołączył
    13.05.2013
    Posty
    71
    Telefon
    Lumia 820
    Dziękuję
    18
    Podziękowano
    0(0)
    Cytat Zamieszczone przez Herezja Zobacz posta
    Ogólnie korespondencje były z standardowym supportem.
    Później wysłałem wiadomość do supportu dedykowanego dla użytkowników premium i ... czekam i ... ciekawi mnie czy coś wskóram u nich.
    Czy udało się tobie rozwiązać problem?

    Ja mam identyczny na 950 i na 820 był taki sam. Gdy loguję się z tymczasowego konta, wszystko działą, ale moje główne zupełnie jak u ciebie.

  • Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Spotify i zapisywanie offline na sd.
      Przez skubi07 w dziale Programy
      Odpowiedzi: 32
      Ostatni post / autor: 30-07-2015, 10:23
    2. Spotify
      Przez Pacuś w dziale Programy
      Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 13-02-2014, 21:08
    3. [STORE] Spotify 1.1.0.0 (xap)
      Przez djtonka w dziale Programy
      Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 31-07-2013, 13:15
    4. Spotify - Muzyka na każdą chwilę
      Przez Bones w dziale Programy
      Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 14-02-2013, 20:24
    5. Odpowiedzi: 6
      Ostatni post / autor: 28-01-2013, 18:31

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas