Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 13 z 38 PierwszyPierwszy ... 39101112131415161723 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 121 do 130 z 374

Wątek: Powtarzające się restarty

  1. #121

    OFF-LINE
    Awatar Jash

    Dołączył
    31.01.2013
    Lokalizacja
    Wrocław
    Posty
    1,038
    Telefon
    HTC10, Xiaomi Redmi 4Pro
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    85
    Podziękowano
    83(74)
    Reklama:
    Cytat Zamieszczone przez maxymilian Zobacz posta
    Czy musi być spełniona zasada trzech reklamacji na to samo ? Z tego co pamiętam to dopiero po tylu zgłoszeniach tego samego mamy prawo zwrotu pieniędzy lub wymiany na nowy.
    Nie, ponieważ nie korzystasz z gwarancji tylko z odpowiedzialności sprzedawcy zgodnie z ustawą z 2002r.
    Zanosisz tam gdzie kupiłeś z pismem, gdzie wnosisz o doprowadzenie sprzętu do zgodnego z umową poprzez bezpłatną naprawą lub wymianę na nowy. Pamiętaj, że ustawa działa na twoją korzyść do 6 miesięcy od daty zakupu, bo to sprzedawca musi udowodnić, że sprzedał towar sprawny, a jeśli jest niesprawny to domniemywa się, że wada powstała w trakcie zakupu.
    Wzory pism znajdziesz w necie.
    Aha i pamiętaj, że aby skorzystać z ustawy musisz być 1 właścicielem, FV na kogoś innego (od którego np. kupiłeś sprzęt) nie uprawnia do skorzystania z tego przepisu.

  2. Jeden użytkownik podziękował Jash za ten post:

    ali_cja (13-12-2014)

  3. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #122

    OFF-LINE
    Awatar maxymilian

    Dołączył
    19.02.2014
    Lokalizacja
    Łódź
    Posty
    71
    Telefon
    Lumia 830
    FW
    Lumia Denim
    Operator
    T-Mobile
    Dziękuję
    72
    Podziękowano
    6(5)
    Ok. Dzięki za sprostowanie.

  • #123

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez Jash Zobacz posta
    Aha i pamiętaj, że aby skorzystać z ustawy musisz być 1 właścicielem, FV na kogoś innego (od którego np. kupiłeś sprzęt) nie uprawnia do skorzystania z tego przepisu.
    Jeżeli Jash pozwolisz, dodam małą uwagę; żeby skorzystać z dobrodziejstwa przedmiotowej ustawy warunkiem jest nabycie towaru przez osobę fizyczną od sprzedawcy działającego w zakresie działalności przedsiębiorstwa / Art.1.1 omawianej ustawy/.
    Zatem, moim zdaniem, można skutecznie dochodzić reklamacji w przypadku wtórnej sprzedaży przez np. "komisy" itp.
    Zgodnie z Art.4 "Sprzedawca odpowiada wobec kupującego,jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest niezgodny z umową...." Sprzedawca nie odpowiada /Art.7/ za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący w chwili zawarcia umowy o tej niezgodności wiedział lub /.../powinien był wiedzieć. Przedkładając to na nasze, nie można domagać się, w drodze takiej reklamacji, wymiany na nowy fabrycznie towar, jeżeli mamy wiedzę, że jest to towar "komisowy".
    Przypominam, że jest to moje zdanie, nie zweryfikowane w praktyce.

  • #124

    OFF-LINE
    Awatar Jash

    Dołączył
    31.01.2013
    Lokalizacja
    Wrocław
    Posty
    1,038
    Telefon
    HTC10, Xiaomi Redmi 4Pro
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    85
    Podziękowano
    83(74)
    Chodziło mi o to, że jak kupisz od kogoś innego w sensie innej osoby fizycznej.

  • #125

    OFF-LINE

    Dołączył
    22.07.2014
    Posty
    29
    Telefon
    Lumia 735
    Dziękuję
    42
    Podziękowano
    0(0)
    maxymilian
    Na obcojęzycznych stronach doczytałem, że nasz problem może polegać na zbyt małej ilości pamięci w telefonie. Jest to błąd w oprogramowaniu i jak za dużo napchamy do pamięci telefonu to niektóre aplikacje sobie nie radzą i wtedy następuje restart. Ja zrobiłem tak, że niepotrzebne aplikacje odinstalowałem, wszystkie które się dało przeniosłem na kartę SD, włącznie z mapami. Mam 4 GB wolnego miejsca w telefonie i teraz zobaczymy...
    Aha i jeszcze radzili wyłączyć podwójne tapnięcie na wybudzanie.

  • #126

    OFF-LINE
    Moderator Globalny

    Dołączył
    17.04.2014
    Posty
    2,484
    Telefon
    L950XL/L735/L730
    FW
    RS3,AU,Denim
    Operator
    optymalny
    Dziękuję
    325
    Podziękowano
    298(262)
    Cytat Zamieszczone przez Jash Zobacz posta
    Pamiętaj, że ustawa działa na twoją korzyść do 6 miesięcy od daty zakupu
    To jak to w końcu jest, raz czytam że dwa miesiące, teraz sześć?

  • #127

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    1. Termin sześciomiesięczny
    Jeżeli wada towaru ujawni się /czyli tzw. stwierdzenie niezgodności/ przed upływem szóstego miesiąca od wydania towaru, to istnieje domniemanie prawne, że ta niezgodność istniała w chwili wydania rzeczy /art.4.1. Ustawy konsumenckiej/
    2. Termin dwumiesięczny
    Kupujący traci uprawnienia z tzw. reklamacji konsumenckiej, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności nie zawiadomił o tym sprzedawcy. Do zachowania tego dwumiesięcznego terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem /art.9.1 ustawy konsumenckiej/ ,czyli nie musi to być formalne zgłoszenie reklamacji.

    Domniemanie prawne, wynika z przepisów prawa, tu; z ustawy konsumenckiej. Oznacza to, że ciężar udowodnienia, że towar był zgodny z umową /bez wad/ w chwili wydania rzeczy, spoczywa na sprzedawcy.
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 14-12-2014 o 11:22

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    Darpi (14-12-2014)

  • #128

    OFF-LINE
    Moderator Globalny

    Dołączył
    17.04.2014
    Posty
    2,484
    Telefon
    L950XL/L735/L730
    FW
    RS3,AU,Denim
    Operator
    optymalny
    Dziękuję
    325
    Podziękowano
    298(262)
    Nie chcę robić offtopu, więc tylko jeszcze dodam i na tym kończę moje dociekania, że termin sześciomiesięczny ma się nijak do niezgodności, bo i tak wada musi się ujawnić do dwóch miesięcy(a nie do sześciu), żeby przynajmniej wysłać zawiadomienie by nie stracić praw. Gdyby jakaś odpowiedź korygująca miała nadejść, to może na priv, bo wątku o tej tematyce chyba nie mamy?

  • #129

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Kończąc, termin dwumiesięczny dot. zgłoszenia sprzedawcy o wadzie, może to być np. w drugim roku użytkowania sprzętu, byleby przed upływem 2 lat od wydania towaru, czyli ochrony konsumenta. Chodzi tu o to, że jak stwierdzisz wadę to masz nie zwlekać z powiadomieniem o takim fakcie sprzedawcy. Reklamację typową możesz złożyć później i np. w niej powołać się na to, że wadę zgłosiłeś sprzedawcy w konkretnym dniu /z zachowaniem terminu zawiadomienia/. Zdarza się bowiem, że składający reklamację mówi, że sprzęt mu nie działa dobrze od roku /oczywiście, gdy wcześniej nie zawiadamia sprzedawcy/- w takiej sytuacji, sprzedawca odrzuci reklamację z uwagi na uchybienie terminu, powołując się na treść art.9.1 ustawy konsumenckiej.
    Zamierzam dodać na blogu temat gwarancji i tzw. reklamacji konsumenckiej, proszę o cierpliwość.
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 14-12-2014 o 13:00

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    Darpi (14-12-2014)

  • #130

    OFF-LINE
    Awatar maxymilian

    Dołączył
    19.02.2014
    Lokalizacja
    Łódź
    Posty
    71
    Telefon
    Lumia 830
    FW
    Lumia Denim
    Operator
    T-Mobile
    Dziękuję
    72
    Podziękowano
    6(5)
    Byłem dziś u operatora. Kolo z obsługi (wydawał się na normalnego i obcykanego w temacie) poradził, aby najpierw iść do serwisu. Ogólnie iść przygotowanym z bagażem informacji tak żeby na przyjęciu już wytrącić im argumenty z ręki. Jeżeli to nie pomoże dopiero wtedy oddać telefon do głównego punktu operatora.


    markotul
    Ok, zrobię podobnie i poczekamy.
    Ostatnio edytowane przez maxymilian ; 14-12-2014 o 15:50

  • Strona 13 z 38 PierwszyPierwszy ... 39101112131415161723 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. [Lumia 920] Restarty + brak 3G
      Przez mikals w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 17
      Ostatni post / autor: 24-10-2014, 08:38
    2. Restarty i wywalanie aplikacji
      Przez Athlon007 w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 18-01-2014, 18:18
    3. automatyczne restarty HW1
      Przez okobar w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 34
      Ostatni post / autor: 30-12-2013, 14:13
    4. [Lumia 520] Samoczynne restarty
      Przez mayers w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 9
      Ostatni post / autor: 09-10-2013, 22:01
    5. Powtarzająca się piosenka
      Przez Czarodziej w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 5
      Ostatni post / autor: 06-10-2013, 19:18

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas