Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 6 z 8 PierwszyPierwszy ... 2345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 79

Wątek: Odklejający się wyświetlacz

  1. #51

    ON-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,935
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,949
    Podziękowano
    221,983(11,123)
    Reklama:
    no jak świecą równomiernie to o błędzie montażu trudno mówić, z pewnością masz inną wersję drivera

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #52

    OFF-LINE
    Moderator Globalny

    Dołączył
    17.04.2014
    Posty
    2,484
    Telefon
    L950XL/L735/L730
    FW
    RS3,AU,Denim
    Operator
    optymalny
    Dziękuję
    325
    Podziękowano
    298(262)
    W zasadzie jedyny mankament to czytelność czarnej czcionki, szczególnie tej małej na białym tle, bo i czerń teraz jaśniejsza

  • #53

    OFF-LINE

    Dołączył
    08.06.2013
    Posty
    17
    Telefon
    Lumia 930
    Dziękuję
    56
    Podziękowano
    0(0)
    Drodzy forumowicze proszę o wsparcie.
    Otóż we wtorek po południu w związku z odklejającym się wyświetlaczem (to był główny powód oddania telefonu do serwisu) oraz zakłóceniami wyświetlacza które są w tym wątku:
    Lumia 930 zakłócenia na ekranie - poziome pasy - podczas dzwonienia i GPRS/EDGE/3G
    oddałem telefon do serwisu Nokia Care (Ramsat) w Krakowie na ulicy Mogilskiej.
    Przyjmujący telefon nie bardzo orientował się odnośnie problemu z wyświetlaczem i poszedł z telefonem na zaplecze, gdzie usłyszał od serwisanta (ja też to słyszałem) że to podlega wymianie i może telefon przyjąć. W zgłoszeniu również była adnotacja odnośnie zakłóceń.
    Pytałem się jak wygląda u nich serwis, to co mogą robią na miejscu a to co nie wysyłją gdzieś dalej czyli standard.
    Dziś sms że telefon jest do odbioru..

    Przyjeżdzam ten sam facet, oddaje mi telefon wraz kartą gwarancyjną na której jest wpis z wczorajszą data z niewyraźnym napisem "instalacja" lub coś podobnie wyglądającego.
    Następnie daje mi kartkę z wydrukiem selftestu gdzie wszystko jest OK i mówi enigmatycznie, jakby się wstydził że telefon został naprawiony.
    Widzę że ramka jest ta sama, na ekranie jest moja folia, zatem i mój ekran, natomiast sam kran nie ma luzu, nie odstaje nie lata...

    Pytam się co zostało naprawione skoro rozmawialiśmy i facet mówił we wtorek że elementem wymiennym jest cały ekran wraz z ramką a tutaj mam mój ekran, moja ramka a ekran "naprawiony" tzn co zrobliście, jaką część wymieniliście? Czy kleiliście ekran zapytałem wprost? Jeśli tak to czemu nie mam żadnej adnotacji odnośnie tej naprawy? Skoro teraz się nie rusza? Przecież wgranie na nowo oprogramowania nie jest receptą na ekran..
    Poprosiłem kierownika, bo chciałem mieć na papierze kawa na ławę co zostało naprawione, mówiąc też że przecież nie w ten sposób naprawia się tą usterkę!!! Gośc poszedł z telefonem na zaplecze wrócił po 5 minutach i odparł że "ekrany wymienia się do 6 miesięcy od zakupu" (telefon był zakupiony w grudniu) na co odparłem że gwarancja jest 24mce a nie 6 więc to co mówi nie może być prawdą..

    Facet stwierdził zatem że przekaże moje słowa do kierownika, którego już nie ma i że odezwą się w poniedziałek. Telefonu nie odebrałem, zachowując dowód oddania go do serwisu.

    Na odchodne powiedziałem, że gdybym wiedział że będą "kleić ramkę" lub że ramka nie zostanie wymieniona u nich, to równie dobrze sam mogłbym sobie ją skleić, albo oddałbym telefon do Plusa, który wysłałby ten telefon do Regenersis i tam zostałby naprawiony jak należy.
    Jaką mam gwarancję na ten ekran? Skoro ekran był luźny a teraz nie jest coś zrobić musieli.

    Jak ja mam odebrać teraz telefon, który w każdej chwili może się zepsuć a jak oddam go już gdzie indziej do serwisu ktoś może mi zarzucić że coś przy nim majstrowałem, kleiłem sam ramkę bądź cokolwiek innego.. Czy ktokolwiek miał jakieś problemy z wymianą odklejającego się ekranu??

    Co robić?

  • #54

    ON-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,935
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,949
    Podziękowano
    221,983(11,123)
    Zapytaj lepiej w dziale gwarancje

  • #55

    OFF-LINE
    Awatar Carnage

    Dołączył
    14.03.2013
    Posty
    707
    Telefon
    Lumia 930
    FW
    WP8.1
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    113
    Podziękowano
    143(118)
    Bardzo dobrze się zachowałeś. Absurdalna sytuacja. U mnie ekran poprostu wymieniono, a telefon z taka wadą od razu trafia do serwisu centralnego. Nokia Care nie ma możliwości wymiany tego elementu na miejscu. Tak mnie poinformowano serwisie. Mój ekran okazał się wadliwy i odklejanie było tylko pretekstem do wymiany całości. Możliwe, że zaoszczędzono i "naprawiono" go na miejscu...
    Ostatnio edytowane przez Carnage ; 10-07-2015 o 18:26

  • #56

    ON-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,935
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,949
    Podziękowano
    221,983(11,123)
    Nie ma bo nie mają uprawnień

  • #57

    OFF-LINE

    Dołączył
    08.06.2013
    Posty
    17
    Telefon
    Lumia 930
    Dziękuję
    56
    Podziękowano
    0(0)
    Tylko na co powinienem się powoływać w poniedziałek, jeśli będą nadal wciskać mi telefon z ekranem który już nie odstaje??

    Zastanawia mnie to teraz jak zrealizują tą naprawę?
    Skoro piszecie że Nokia Care ekranu nie naprawia tylko wysyła od razu do głównego serwisu ( w tym przypadku SBE) - zatem jak teraz wyślą "klejony" przez nich ekran, który przez to że "klejony" wygląda na sprawny, więc co tu teraz wymieniać?
    SBE może stwierdzić że przecież nie odstaje to nie podlega wymianie?!

    Jedyny dowód że ekran latał to zgłoszenie w którym o tym pisze, którego kopię mam na papierze. Natomiast ich odpowiedzią na jest wpis "instalacja" na karcie gwarancyjnej z wczorajszą data oraz kartka z "self testu".........

    Jakbym wiedział że tak to załatwią od razu poszedłbym do Plusa, chciałem "zaoszczędzić" na czasie i mam za swoje...
    Teraz nawet gdybym odebrał telefon w takim stanie jak jest bałbym się, że przy jakiejkolwiek awarii może się okazać że gwarancja nie zostanie uznana.. O "naprawie" ekranu nie ma śladu w karcie gwarancyjnej, a ekran przecież "naprawiony"..

    Czy można gdzieś to zgłosić? Gdzieś do Nokii/Microsoftu? Co to za obsługa, co to za serwis?? A może bezpośrednio do SBE powinienem napisać i zgłosić cała sprawę??

  • #58

    OFF-LINE
    Moderator Globalny

    Dołączył
    17.04.2014
    Posty
    2,484
    Telefon
    L950XL/L735/L730
    FW
    RS3,AU,Denim
    Operator
    optymalny
    Dziękuję
    325
    Podziękowano
    298(262)
    A gdzie masz "Raport z naprawy w serwisie", powinieneś taki dokument otrzymać (ja z kolei otrzymałem dwa przy wymianie ekranu, jeden od serwisu macierzystego czyli Nokii, bo u nich oddawałem, drugi z S.B.E ,bo tam trafił na wymianę). Oba dokumenty są drukowane, z dokładnym opisem użytych części, kodem usterek itd. Prócz tego oczywiście karta gwarancyjna.

  • #59

    OFF-LINE

    Dołączył
    30.11.2013
    Posty
    105
    Telefon
    Lumia 930
    Dziękuję
    35
    Podziękowano
    11(8)
    Moja 930 dzisiaj wróciła z Regenersis. Wyświetlacz z ramką nowy i... "rozpraszacz ciepła" 00812K9 , 9907647...dostałem i coś w gratisie...odcisk linii papilarnych palca od środka na szkiełku ochronnym od aparatu...qrwa 😐 będę odsyłał...

    Wysłano z Windows Phone Lumia 930
    Ostatnio edytowane przez marek7001 ; 10-07-2015 o 23:07

  • #60

    OFF-LINE
    Moderator Globalny

    Dołączył
    17.04.2014
    Posty
    2,484
    Telefon
    L950XL/L735/L730
    FW
    RS3,AU,Denim
    Operator
    optymalny
    Dziękuję
    325
    Podziękowano
    298(262)
    A NCP nie masz gdzieś u siebie. Zrobią to na miejscu

  • Strona 6 z 8 PierwszyPierwszy ... 2345678 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. [Lumia 925] Odklejający się wyświetlacz
      Przez kundaamonika w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 21
      Ostatni post / autor: 11-03-2016, 22:11
    2. Odstający wyświetlacz
      Przez ypres w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 13
      Ostatni post / autor: 17-04-2014, 22:41
    3. Lumia 625 a wyświetlacz.
      Przez chudy131080 w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 12
      Ostatni post / autor: 03-04-2014, 10:45
    4. Biały wyświetlacz VS czarny wyświetlacz.
      Przez Pantone285 w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 11
      Ostatni post / autor: 21-01-2014, 15:48
    5. Wyświetlacz Lumia 625.
      Przez Jakub Kukliński w dziale Pytania i odpowiedzi
      Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 13-11-2013, 13:30

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas