Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 12 z 22 PierwszyPierwszy ... 28910111213141516 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 111 do 120 z 213

Wątek: Nie mogę zrobić kopii zapasowej.

  1. #111

    ON-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    11,665
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,736
    Podziękowano
    198,431(10,472)
    Reklama:
    na innym urządzeniu próbowałeś bo nie pamiętam?

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #112

    OFF-LINE
    Awatar Jash

    Dołączył
    31.01.2013
    Lokalizacja
    Wrocław
    Posty
    1,038
    Telefon
    LG V10
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    85
    Podziękowano
    81(73)
    Cytat Zamieszczone przez to_ja Zobacz posta
    Ja bym skontaktował się z pomocą techniczną MS. Nie jestem w stanie powiedzieć co mogą zrobić w tej sprawie, aczkolwiek mają większą władzę niż Ty z poziomu swojego konta.
    Nic nie mogą zrobić. Rozmawiałem z nimi dwa razy, są zieloni jak androidowy robocik. Podają rozwiązanie, które już wykonałem i które nie pomagają.

    Zacząłem sprawdzać swoje konto, wychodzi, ze wszystko jest OK.
    Jedyne co wzbudziło moje podejrzenie to to co zaznaczyłem na czerwono.



    Jak się to rozwinie to pokazuje adres IP i jest pytanie "czy to Ty".
    Zasadniczo to nie ja, bo nie jestem w UK, ale wyszukałem po IP i wyszło mi, że to Nokia UK.

  • #113

    OFF-LINE
    Awatar Carnage

    Dołączył
    14.03.2013
    Posty
    707
    Telefon
    Lumia 930
    FW
    WP8.1
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    113
    Podziękowano
    143(118)
    Miałem ten sam problem ostatnio, ale wyszło na to, że dwa logowania zostały przeprowadzone przez Microsoft z USA i Holandii :P. Mimo wszystko włączyłem dodatkowe zabezpieczania konta i co ciekawe dostałem dwa e-maile o podejrzanej aktywności. Co do tej kopii to może rzeczywiście problem leży w koncie Live. W sumie konfiguracja konta jest dość obszerna i trochę tam opcji jest. Pogrzeb i może akurat coś pomoże.

  • #114

    OFF-LINE

    Dołączył
    21.11.2014
    Posty
    139
    Telefon
    Nokia 920
    Operator
    Virgin
    Dziękuję
    26
    Podziękowano
    12(11)
    No to może spróbuj dla testów założyć nowe, czyste konto. Wrzucić do telefonu soft i dodać to konto. Jak się wykona kopia, to najprawdopodobniej to będzie przyczyną.

  • #115

    OFF-LINE
    Awatar Jash

    Dołączył
    31.01.2013
    Lokalizacja
    Wrocław
    Posty
    1,038
    Telefon
    LG V10
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    85
    Podziękowano
    81(73)
    Taką dziś odpowiedź dostałem z forum MS, cyt:
    "W tej sytuacji pozostaje tylko ustawić telefon na nowo, z nowym kontem MS. Jeśli problem z kopią zapasową wystąpi ponownie, wtedy poprosimy Cię o przesłanie danych i przekażemy tę sprawę do developerów.

    Obstawiam jednak, że jest to problem związany z synchronizacją konta."

  • #116

    OFF-LINE

    Dołączył
    08.10.2014
    Posty
    9
    Telefon
    1520
    Dziękuję
    5
    Podziękowano
    0(0)
    Wygląda że na mojej L1520 mam ten sam problem. Teraz dochodzi do 98% i "wystąpił problem przy tworzeniu kopii...". Na 920 to samo, natomiast stare kopie z 10 dni i miesiąca działają dobrze. Po ponownym wgraniu Denim to samo. Dodatkowo problem z podświetleniem i lagi lub ciemny ekran na około 2-3 sec przy wychodzeniu z dowolnej gry lub ustawień do ekranu głównego.
    Nowe konto nie pomogło.

  • #117

    OFF-LINE
    Awatar Jash

    Dołączył
    31.01.2013
    Lokalizacja
    Wrocław
    Posty
    1,038
    Telefon
    LG V10
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    85
    Podziękowano
    81(73)
    Zacząłem już szukać na jakimś arabskim forum. Zrobiłem tak jak tam pisali:
    - motyw kafelków niebieski
    - tapeta ekranu blokady Bing
    - dzwonki domyślne albo systemowe
    - usunięta stara kopia z poziomu przeglądarki
    - wyłączona kopia sms
    Doszło do 100% i wywaliło błąd. Powtórzyłem od nowa, tym razem doszło do 98% i to samo. Napisałem do MS, czekam na e-mail od nich.
    Mam im odesłać logi z Field Medic - uruchomić tę appkę, wywołać ręcznie kopię, poczekać na błąd i wysłać logi z błędem. Sprawa zgłoszona do jakiegoś działu T3.

  • Jeden użytkownik podziękował Jash za ten post:

    djtonka (27-01-2015)

  • #118

    OFF-LINE

    Dołączył
    10.08.2013
    Lokalizacja
    Wrocław
    Posty
    41
    Telefon
    Nokia Lumia 930
    FW
    PfD Denim
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    72
    Podziękowano
    2(2)
    Problem systemowy, od 4 miesięcy moja 930 nie może utworzyć kopii zapasowej, dochodzi do 97% i wywala, że wystąpił problem przy tworzeniu kopii zapasowej ustawień. Pozostałe telefony w rodzinie typu 620, 630 i 920 kopie tworzą tak jak powinny.

  • #119

    OFF-LINE
    Awatar Lesley

    Dołączył
    03.08.2013
    Posty
    247
    Telefon
    Lumia 930
    FW
    Dycha
    Operator
    Play
    Dziękuję
    29
    Podziękowano
    21(17)
    Jeżeli to problem sytemowy to mógłbyś wyjaśnić dlaczego wielu użytkowników 930 nie ma problemu ze zrobieniem kopii zapasowej?
    Wg mnie problemem jest jakaś aplikacja która nie pozwala zrobić kopii. Dlaczego jak pisał Jash w jednym z postów zaraz po zainstalowaniu systemu na czysto kopia działa , ale po zainstalowaniu wszystkich aplikacji użytkownika raptem nie? Wyjściem byłoby instalowanie pojedynczo każdej apki i za każdym razem sprawdzanie czy kopia się robi.

  • #120

    OFF-LINE
    Awatar Jash

    Dołączył
    31.01.2013
    Lokalizacja
    Wrocław
    Posty
    1,038
    Telefon
    LG V10
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    85
    Podziękowano
    81(73)
    @Lesley.
    Niby jest trochę prawdy w tym co piszesz, ale zastawia mnie dlaczego nagle przestało robić kopię przy tych samych aplikacjach?
    Kolejną kwestią podważającą teorię winy aplikacji jest fakt, że w prawidłowo działającym systemie kopia robi się co dzień około północy. Nawet, gdyby przy próbie takiej kopii automatycznej wywaliło błąd, widziałbym to w ustawieniach kopii zapasowej. Ja ostatnią kopię (z błędem) mam z 29 stycznia. Od tego czasu kopia z automatu nie wykonała się sama ani raz. Więc to jednak nie wina aplikacji tylko systemu. Ostatnio moja L930 ma nawet problem przy automatycznym wyszukiwaniu aktualizacji (też mam komunikat o napotkanych błędach). Zgłosiłem to w MS, ale jak widzę jak oni się do tego zabierają to ręce opadają. Zrobiłem zgłoszenie, poszło 3 tygodnie temu do działu T3. Miałem zainstalować aplikację Field Medic, potem wywołać kopię ręcznie, aby zapisało ten błąd, a wynik wysłać do MS. Mieli mi podesłać adres e-mail na jaki mam to wysłać i zero odzewu ze strony MS, a jak piszę co w mojej sprawie to odpowiadają "nic nowego, Pana sprawa jest w trakcie badania". Po prostu ręce opadają.
    Wracając do pierwszego zdania, które napisałeś - wyjdź poza nasze forum i poczytaj ilu użytkowników L930 ma z tym problem. Z resztą to samo dotyczy L1520, L920, L925.

  • Strona 12 z 22 PierwszyPierwszy ... 28910111213141516 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Problem z utworzeniem kopii zapasowej
      Przez GoOx w dziale Pytania i odpowiedzi
      Odpowiedzi: 33
      Ostatni post / autor: 25-10-2015, 11:21
    2. [ATIV S] Utworzenie kopii zapasowej
      Przez p89 w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 13
      Ostatni post / autor: 22-11-2014, 14:28
    3. [Lumia 820] Przywracanie kopii zapasowej
      Przez nela w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 8
      Ostatni post / autor: 08-09-2014, 21:49
    4. Odpowiedzi: 18
      Ostatni post / autor: 29-08-2014, 12:53
    5. Odzyskiwanie kopii zapasowej
      Przez Studzinkowski w dziale Pytania i odpowiedzi
      Odpowiedzi: 22
      Ostatni post / autor: 17-08-2014, 21:48

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas