Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 29 z 29

Wątek: [Lumia 520] problem z lokalizacją GPS

  1. #21

    OFF-LINE

    Dołączył
    13.08.2013
    Posty
    35
    Telefon
    NOKIA
    Dziękuję
    30
    Podziękowano
    6(6)
    Reklama:
    Dzięki

    Tylko się zastanawiam, czy zrobić już to teraz, czy poczekać, aż znowu mnie go z Warszawy przyślą z powrotem, bo to się ciągnie w nieskończoność.

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #22

    OFF-LINE

    Dołączył
    13.08.2013
    Posty
    35
    Telefon
    NOKIA
    Dziękuję
    30
    Podziękowano
    6(6)
    Cześć

    W dniu wczorajszym odebrałem telefon z serwisu, leżał tam prawie miesiąc, aby ponownie stwierdzili, że "usterka nie występuje". Ponownie został on sprawdzony poprzez spacer z osobą z salonu i ponownie potwierdziła, że GPS nie działa. To są jakieś, żarty, aktualnie sprawa trafiła do Centrali Nokia Poland, gdyż w salonie, w którym kupiłem telefon ponownie chcieli go wysłać do Warszawy, a jak wiemy 3 razy nie wykryli usterki.

    Czekam więc dalej jak sprawa się potoczy :/

  • #23

    ON-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,946
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,949
    Podziękowano
    222,003(11,125)
    pozostaje współczuć, może jak pozamykają NCP to MS zrobi jakiś nowy standard napraw

  • Jeden użytkownik podziękował djtonka za ten post:

    sematuszewski (26-05-2014)

  • #24

    OFF-LINE

    Dołączył
    13.08.2013
    Posty
    35
    Telefon
    NOKIA
    Dziękuję
    30
    Podziękowano
    6(6)
    Otrzymałem w dniu dzisiejszym wiadomość od Nokia Poland:
    XYZ XYZ Warszawa, dnia 26/05/2014
    [email protected]


    Szanowny Panie,

    Dotyczy reklamacji nr 1-xxxxxxxxx

    Dziękujemy za pisma z dnia 23/05/2014. Informujemy, że Pana reklamacja dotycząca telefonu Nokia Lumia 520 o numerze IMEI: xxxxxxxxxxxxxxx została przez nas gruntownie przeanalizowana i naszą odpowiedź przedstawiamy poniżej.

    Z informacji uzyskanych w Autoryzowanych Punktach i Centrach Serwisowych Nokia wynika, że aparat był naprawiany w następujących dniach:

    xx/xx – xx/xx/2014 – aktualizacja oprogramowania
    xx/xx – xx/xx/2014 – aktualizacja oprogramowania
    xx/xx – xx/xx/2014 – aktualizacja oprogramowania

    Jeżeli jednak nadal stwierdza Pan nieprawidłowości w działaniu telefonu, prosimy o dostarczenie go do Autoryzowanego Punktu Serwisowego Nokia Care „Inter Consult S.A.” przy ul. Dąbrowskiego 1B w Poznaniu, wraz z kopią niniejszego pisma, w celu wykonania monitorowanej przez Dział Reklamacji naprawy Pana telefonu.

    W/w Punkt Serwisowy oraz Centrum Serwisowe „Regenersis” w Warszawie zostały przez nas poinformowane, aby naprawa Pana telefonu przeprowadzona została w pierwszej kolejności oraz ze szczególną uwagą.


    Z poważaniem,

    Milena Michailova,
    Nokia Poland
    mam nadzieję, że to coś zmieni i teraz usługa będzie profesjonalnie przeprowadzona, tylko jeszcze nie wiem co zrobię w przypadku kiedy nic to nie da

  • #25

    ON-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,946
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,949
    Podziękowano
    222,003(11,125)
    zażądasz wymiany u opa

  • #26

    OFF-LINE

    Dołączył
    13.08.2013
    Posty
    35
    Telefon
    NOKIA
    Dziękuję
    30
    Podziękowano
    6(6)
    A więc dobra wiadomość, którą chcę się podzielić

    Po ponad dwumiesięcznym walczeniu z serwisem telefon został w końcu naprawiony. Jak się magicznym sposobem okazało podczas ostatniej skutecznej wizyty, uszkodzona była płyta główna, którą wymienili na nową. Szkoda tylko, że trzeba było pisać, aż do centrali Nokii, aby ta zareagowała i skontrolowała naprawę mojego telefonu

    A więc jakiś sukces

  • Jeden użytkownik podziękował sematuszewski za ten post:

    djtonka (17-06-2014)

  • #27

    ON-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,946
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,949
    Podziękowano
    222,003(11,125)
    bronili się przed tym aż w końcu poszli na łatwiznę

  • Jeden użytkownik podziękował djtonka za ten post:

    sematuszewski (23-06-2014)

  • #28

    OFF-LINE

    Dołączył
    13.08.2013
    Posty
    35
    Telefon
    NOKIA
    Dziękuję
    30
    Podziękowano
    6(6)
    Pewnie, że poszli na łatwiznę, ale grunt, że się udało i ogólnie rzecz biorąc mam niezbity dowód na to, że serwis nie podchodził profesjonalnie do kwestii naprawy telefonu w ramach gwarancji.

    Aktualnie jestem na etapie skargi na serwis i ustalania kwestii rekompensaty ze strony Nokii, jeśli coś się rozwinie, będę informował, może uda się coś ugrać, na razie sprawa idzie w stronę na "+"

  • #29

    OFF-LINE

    Dołączył
    13.08.2013
    Posty
    35
    Telefon
    NOKIA
    Dziękuję
    30
    Podziękowano
    6(6)
    Witajcie ponownie

    Chciałbym poinformować o ostatecznym rozwiązaniu mojej sprawy z kwestią naprawy gwarancyjnej mojego telefonu.

    Oczywiście telefon działa, został naprawiony, ale postanowiłem nie zostawiać sprawy zakończonej tylko na naprawie, gdyż kosztowało mnie to zbyt wiele czasu i nerwów.
    Z racji wydłużonego czasu naprawy telefonu oddział Nokii w Polsce oczywiście mnie przeprosił, zgłosił sprawę do serwisu, który się tym zajmował i mam nadzieję, że czegoś w końcu się nauczą. W każdym razie dodatkowo w ramach "zadość uczynienia" Nokia ze swojej strony wysłała do mnie zestaw słuchawkowy, który kosztuje u nich w sklepie coś koło 60 zł, może nie jest to majątek, ale chodziło mnie o sam fakt, aby w jakiś sposób wyrównali ten zgrzyt jaki się pojawił.

    Wniosek?
    Nie warto dawać za wygraną, gdy wiemy, że mamy rację i może wtedy warto szybciej kontaktować się z centralą, jeśli taka sytuacja się powtarza, ja byłem zbyt wyrozumiały na początku. Sądzę, że Nokia sama w sobie zadziałała tutaj profesjonalnie, niestety Regenersis pojawił się po drodze

    Dzięki Wam także za pomoc i walczcie o swoje

  • Jeden użytkownik podziękował sematuszewski za ten post:

    djtonka (01-07-2014)

    Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Problem lumia 920 - problem z sieci Plus - brak zasięgu
      Przez rdob w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 9
      Ostatni post / autor: 12-02-2014, 21:32
    2. Jak zmienić domyślną lokalizację aplikacji METRO
      Przez naumcia w dziale Pytania i odpowiedzi
      Odpowiedzi: 26
      Ostatni post / autor: 17-02-2013, 15:26

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas