Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: Automatyczna jasność ekranu - problem czujnika czy rozwarstwienie? Serwis...

  1. #1

    OFF-LINE

    Dołączył
    30.07.2013
    Posty
    3
    Telefon
    Lumia 920
    Dziękuję
    0
    Podziękowano
    0(0)

    Automatyczna jasność ekranu - problem czujnika czy rozwarstwienie? Serwis...

    Reklama:
    Witajcie,
    Miałem nadzieję, że ten dzień nie nastanie ale mam problem z moją 920. Z początkiem sierpnia zauważyłem, że moja Lumia dziwnie się zachowuje przy ustawieniach automatycznej jasności ekranu. Problem nie występował przy manualnej jasności. Mianowicie przy próbie odblokowania ekranu przyciskiem wyświetlacz przez 2 sekundy był jeszcze wyłączony, a następnie włączał się ale jakby na pół gwizdka - był bardzo ciemny, coś jak jasność telefonu w nocy na automacie. W ciągu dnia na słońcu nic nie było przez to widać, mimo iż miałem włączoną funkcję czytelności w słońcu. Taki stan się utrzymywał aż do resetu i jeśli zdarzało się, że telefon się znowu nagrzał, to problem od razu wracał. Jak już pisałem problem znikał przy ustawieniu ręcznej jasności. Zaniosłem więc telefon do serwisu z tytułu gwarancji. Na moje oko mogło być to coś z czujnikiem światła. Ale telefon wrócił z serwisu po 2 tygodniach z adnotacją, że dokonano naprawy poprzez wgranie nowego oprogramowania i dodatkowo zestrojono parametry radiowe telefonu. Od razu po odebraniu telefonu zacząłem jego sprawdzanie i okazało się, że problem nadal występował w taki sposób, że na automatycznej jasności po przyciśnięciu klawisza ekranu trzeba było czekać 2 sekundy, aby się włączył (wtedy już włączał się z normalną jasnością, która była również czytelna w słońcu). Na manualnej jasności oczywiście problemu nie było. Zatem 2 dni po odbiorze znowu oddałem telefon do serwisu(koniec sierpnia).

    Do tej pory cierpliwie czekam na powrót z serwisu.

    Dzisiaj przy okazji wstąpiłem do punktu Nokii zapytać czy już coś wiadomo nt. mojego telefonu. Miły Pan z obsługi zatelefonował do zewnętrznego serwisu, któremu zlecają naprawę. Dowiedział się, że w skutek upadku nastąpiło rozwarstwienie wyświetlacza i jest przygotowana faktura dla mnie za jego wymianę! Czekają jeszcze tylko na opinię ekspertów z samej Nokii. Nie wiem na czym polega to rozwarstwienie ale na moją skromną wiedzę chyba nie powinno to mieć wpływu na mój problem. Dodatkowo z samym wyświetlaczem było wszystko w porządku i nie był w żaden sposób uszkodzony/niesprawny! Jedyny upadek telefon zaliczył 1.5 roku temu zaraz, gdy go dostałem upadł mi na chodnik, co zostawiło uszczerbienie na kancie obudowy ale żadnych innych usterek. Może serwis właśnie tym detalem się sugeruje?

    Pomóżcie mi proszę. Czy "rozwarstwienie" (cokolwiek to oznacza) wyświetlacza może być przyczyną moich problemów? Jeśli tak, to mimo iż upadek zdarzył się dawno, to pogodzę się z tym, że teraz poniosę tego koszty. Ale jeśli to nie powinno mieć z tym wiele wspólnego, to wolałbym znać Waszą opinię. Bo jeśli mi wymienili wyświetlacz na mój koszt, bez mojej zgody(był sprawny i nikt mnie nie pytał o naprawę poza gwarancją), a okazałoby się, że mój problem nie został w ten sposób naprawiony, to bym się czuł bardzo niekomfortowo z tym (i trochę biedniejszy o koszt, którego nie powinno być).
    Ostatnio edytowane przez gribek ; 06-10-2014 o 17:18

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2

    OFF-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,888
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,947
    Podziękowano
    221,868(11,122)
    Powinno i ma, w szkle dotyku jest filtr światła a jego rozwarstwienie zakłóca pracę czujnika

  • #3

    OFF-LINE

    Dołączył
    30.07.2013
    Posty
    3
    Telefon
    Lumia 920
    Dziękuję
    0
    Podziękowano
    0(0)
    Dzięki Ci. Cały czas mam nadzieję, że może jeszcze eksperci Nokii dojdą do wniosku, że to przez np. nagrzewanie się, a nie przez dawny upadek. Sprawę jednak mam wyjaśnioną.

  • #4

    OFF-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,888
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,947
    Podziękowano
    221,868(11,122)
    Nie naprawią jak nie zapłacisz wpierw na ekran, tak to działa

  • Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. [Lumia 520] Problem z jasnością ekranu w WP 8.1
      Przez rafi1 w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 9
      Ostatni post / autor: 19-08-2014, 21:31
    2. Problem z jasnością ekranu - Sterowniki grafiki
      Przez Prosty w dziale Pytania i odpowiedzi
      Odpowiedzi: 6
      Ostatni post / autor: 10-07-2014, 08:47
    3. Odpowiedzi: 7
      Ostatni post / autor: 30-05-2014, 16:01
    4. Automatyczna jasność
      Przez albert107 w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 6
      Ostatni post / autor: 31-12-2013, 16:18
    5. [Lumia 520] Jak zwiększyć jasność ekranu
      Przez arek11 w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 19
      Ostatni post / autor: 23-06-2013, 19:35

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas