Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 4 z 13 PierwszyPierwszy 12345678 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 126

Wątek: [Lumia 920] Dziwnie migający wyświetlacz

  1. #31

    OFF-LINE
    Moderator Globalny Awatar Potok666

    Dołączył
    17.11.2012
    Posty
    7,397
    Telefon
    Lumia 920|640|625
    FW
    10586.456 | 14375
    Operator
    Play
    Dziękuję
    2,478
    Podziękowano
    2,788(806)
    Reklama:
    Kiedy ja prosiłem o ekspertyze to dawali mi ksero w pdf bo nie widzi mi się gonić 100km w jedna strone

    Tutaj sa moje:

    [Lumia 920] Nokia Lumia 920 - Ekspertyza
    >>Mój kanał na youtube<<|>>Mój fotoblog<<CPU: Intel Core i5 4690K 3500/3900MHzCOOLING: SilentiumPC Fera 2 HE1224GPU: Zotac GeForce GTX 980 AMP! Extreme Edition 1393MHz/1800MHz @ 1500MHz/1950MHzMOBO: ASRock Z97M PRO4 RAM:G.Skill TridentX DDR3 2x4GB 2400MHz CL10SSD: Crucial M500 120GBHDD: Western Digital Caviar BlueSND: DAC uNOSTROMO Black PSU: Corsair Builder Series CX 600W 80+ Bronze
    Samsung Galaxy S7 edge

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #32

    OFF-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,915
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,948
    Podziękowano
    221,921(11,123)
    Taką ekspertyzę to zawsze robią i kończy się one zestrojeniem ze specyfikacją producenta

  • #33

    OFF-LINE

    Dołączył
    24.04.2013
    Posty
    31
    Telefon
    Lumia 920
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    1
    Podziękowano
    1
    kurde, dzwoniłem do nokia care tam gdzie trafiła moja L920 (Kraków, Rajska 18b) i czegoś nie rozumiem. Jedyne co gościu mi powiedział to, że telefon jest już zarejestrowany w serwisie i jutro go odsyłają do "serwisu głównego" na ekspertyzę. Jak to jest, w nokia care nie mogą wykonać eksperytyzy i muszą odsyłać telefon gdzieś dalej? Jeśli tak to po co ten telefon w ogóle trafia do nokia care a nie bezpośrednio do tego "serwisu głównego". Druga sprawa to jeśli się dobrze orientuję w przypadku niezgodności towaru z umową mają na wszystko 14 dni kalendarzowych, które mijają w ten piątek. Jakim cudem mieliby się wyrobić, jeśli telefon utknął w Karkowie od 02.05 a dopiero jutro go gdzieśtam wyślą i nikt nie wie ile to kurde potrwa
    Ostatnio edytowane przez critist ; 07-05-2013 o 17:42

  • #34

    OFF-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,915
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,948
    Podziękowano
    221,921(11,123)
    Zależy co robią z telefonem. Są różne poziomy stopnia zaawansowania i może L3&L4 nie ma u ciebie na miejscu.

  • #35

    OFF-LINE

    Dołączył
    24.04.2013
    Posty
    31
    Telefon
    Lumia 920
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    1
    Podziękowano
    1
    telefon pojechał na ekspertyzę do regenergis

  • #36

    OFF-LINE

    Dołączył
    24.04.2013
    Posty
    31
    Telefon
    Lumia 920
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    1
    Podziękowano
    1
    zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz. Jeśli przykładowo dostałbym z powrotem ten sam telefon z notką, iż usterka nie występuje to czy mogę go dalej reklamować z tytułu niezgodności towaru z umową? Rozumiecie, wtedy od daty zakupu mija praktycznie miesiąc, ale telefonu nie miałem bo był w serwisie. Orientuje się ktoś jeszcze czy ekspertyzę można wykonać w punkcie nokia care czy telefon musi być odesłany do regenersis?

  • #37

    OFF-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,915
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,948
    Podziękowano
    221,921(11,123)
    Ja nie wiem czy po jednej udanej z punktu widzenia serwisu Nokia, telefon pójdzie na kolejną. W tedy trzeba lecieć do sprzedawcy ale kolega Potok666 ma więcej do dodania

  • #38

    OFF-LINE
    Moderator Globalny Awatar Potok666

    Dołączył
    17.11.2012
    Posty
    7,397
    Telefon
    Lumia 920|640|625
    FW
    10586.456 | 14375
    Operator
    Play
    Dziękuję
    2,478
    Podziękowano
    2,788(806)
    Cytat Zamieszczone przez critist Zobacz posta
    zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz. Jeśli przykładowo dostałbym z powrotem ten sam telefon z notką, iż usterka nie występuje to czy mogę go dalej reklamować z tytułu niezgodności towaru z umową? Rozumiecie, wtedy od daty zakupu mija praktycznie miesiąc, ale telefonu nie miałem bo był w serwisie. Orientuje się ktoś jeszcze czy ekspertyzę można wykonać w punkcie nokia care czy telefon musi być odesłany do regenersis?
    może ten link troszkę rozjasni cała sprawę

    Niezgodno
    >>Mój kanał na youtube<<|>>Mój fotoblog<<CPU: Intel Core i5 4690K 3500/3900MHzCOOLING: SilentiumPC Fera 2 HE1224GPU: Zotac GeForce GTX 980 AMP! Extreme Edition 1393MHz/1800MHz @ 1500MHz/1950MHzMOBO: ASRock Z97M PRO4 RAM:G.Skill TridentX DDR3 2x4GB 2400MHz CL10SSD: Crucial M500 120GBHDD: Western Digital Caviar BlueSND: DAC uNOSTROMO Black PSU: Corsair Builder Series CX 600W 80+ Bronze
    Samsung Galaxy S7 edge

  • #39

    OFF-LINE
    Awatar beliarttl

    Dołączył
    14.12.2012
    Lokalizacja
    Kraków
    Posty
    75
    Telefon
    Lumia 1520 CV HK
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    58
    Podziękowano
    203(10)
    To może i ja dorzucę 3 grosze... Kupiłem niedawno Lumię 920 w komisie. Nowa nie używana w foliach itd. . Telefon ma tą samą usterkę co kolegi, został początkowo oddany do serwisu w Krakowie na Mogilskiej, gdzie przez tydzień Panowie zdołali wgrać oprogramowanie, i stwierdzili że to własnie jego wina (co oczywiście było bzdurą). Zdenerwowany obsługą - po 1. nie rozwiązany problem wyświetlacz nadal migał, po 2. w zgłoszeniu napisano, że telefon ma ślady użytkowania, rysy i otarcia (telefon miałem w ręce 5 min. nie miał nawet odcisków palców) po 3. niemiła obsługa, bardzo pretensjonalna - stwierdziłem, że telefon oddam ponownie ale tym razem na Rajską w Krakowie. Tam Panowie stwierdzili, że to kwestia wyświetlacza i odesłali właśnie do firmy Renegersis. W chwili obecnej czekam na naprawę tel. "w trkacie obsługi serwisowej" zgodnie ze statusem serwisu.

    Różnica po 1. Zdiagnozowano od razu problem z wyświetlaczem. 2. w zgłoszeniu informacja, że telefon w stanie idealnym 3. miła, rzeczowa i fachowa obsługa, bez olewania klienta

    Wnioski z tego doświadczenia i po przeszukaniu kilku for mam dwa. 1. Wada jest widocznie fabryczną wadą wyświetlaczy gdyż sporo tego typu problemów się pojawia.
    2. Jeżeli masz oddać telefon lub akcesoria nokii w Krakowie oddawaj zawsze na Rajskiej.


    P.S. Co do niezgodności, to jeżeli korzystasz z gwarancji to nie wiem czy możesz później się udawać do sprzedawcy...

  • #40

    OFF-LINE
    Moderator Globalny Awatar Potok666

    Dołączył
    17.11.2012
    Posty
    7,397
    Telefon
    Lumia 920|640|625
    FW
    10586.456 | 14375
    Operator
    Play
    Dziękuję
    2,478
    Podziękowano
    2,788(806)
    Cytat Zamieszczone przez beliarttl Zobacz posta
    P.S. Co do niezgodności, to jeżeli korzystasz z gwarancji to nie wiem czy możesz później się udawać do sprzedawcy...
    Może korzystać jeżeli zakup nie był n a firmę, przynajmniej tak wyczytałem
    >>Mój kanał na youtube<<|>>Mój fotoblog<<CPU: Intel Core i5 4690K 3500/3900MHzCOOLING: SilentiumPC Fera 2 HE1224GPU: Zotac GeForce GTX 980 AMP! Extreme Edition 1393MHz/1800MHz @ 1500MHz/1950MHzMOBO: ASRock Z97M PRO4 RAM:G.Skill TridentX DDR3 2x4GB 2400MHz CL10SSD: Crucial M500 120GBHDD: Western Digital Caviar BlueSND: DAC uNOSTROMO Black PSU: Corsair Builder Series CX 600W 80+ Bronze
    Samsung Galaxy S7 edge

  • Strona 4 z 13 PierwszyPierwszy 12345678 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Onedrive dziwnie się zachowuje
      Przez MobyDick w dziale Pytania i odpowiedzi
      Odpowiedzi: 27
      Ostatni post / autor: 20-08-2014, 10:09
    2. [Ativ S] Migający ekran po aktualizacji do GDR3
      Przez Marcin Pryska w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 36
      Ostatni post / autor: 19-02-2014, 20:47
    3. Biały wyświetlacz VS czarny wyświetlacz.
      Przez Pantone285 w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 11
      Ostatni post / autor: 21-01-2014, 15:48
    4. Dziwnie działający mutlitouch
      Przez Holhej w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 5
      Ostatni post / autor: 29-11-2013, 20:56
    5. mp3 dziwnie się kopiują
      Przez tygrysuav w dziale Pytania i odpowiedzi
      Odpowiedzi: 24
      Ostatni post / autor: 08-09-2013, 16:01

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas