Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Wątek: Zegarek Samsung - Dwie naprawy i nadal źle działa, opcja odstąpienia od umowy?

  1. #11

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,586
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    709
    Podziękowano
    1,769(1,032)
    Wpisów na blogu
    36
    Reklama:
    Cytat Zamieszczone przez Wojtas_GT Zobacz posta
    jesli nie bedzie to zbyt duza poufaloscia - czy moge prosic o ten wstep wlasnie pod katem mojego problemu i reszte ja juz sobie dopisze, daty powstawiam, pokaze do sprawdzenia i wyslucham czego noe mowic w sklepie. Z gory bardzo dziekuje.
    Jest to jednak zbyt duża poufałość
    To Ty masz przygotować projekt, a ja go sprawdzę/doszlifuję.
    Teraz nie będziemy za dużo rozprawiali, poczekamy na to, jak zachowa się sprzedawca. W zależności od jego decyzji podejmiemy dalsze kroki. Ty masz tylko złożyć pierwszą reklamację z tytułu rękojmi z żądaniem wymiany na egzemplarz wolny od wad.

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #12

    OFF-LINE

    Dołączył
    02.06.2019
    Posty
    10
    Telefon
    Samsung S8
    Dziękuję
    1
    Podziękowano
    0(0)
    Czyli mam nie pisac o odstapieniu od umowy wogole? Ta zmianowka moja i zony, mijanie przy dziecku - pewnie potrwa to kilka dni i wstawie. Ja tylko pytalem co potem czy jest opcja do ktorej zmierzam, zeby nie zabrali, nie grzebali ze znow pasek odpadnie i kto wtedy za to odpowie, bo poprzednio ostro potraktowalem serwis ze przekladajac nie umieli i polamali pokleili a teraz moze byc na mnie, serio zapytalem jak zmienia sie sytuacja tej sprawy ze stwierdzeniem pierwszej naprawy juz po minieciu roku od zakupu (za wczesnie zona kupila prezent na gwiazdke). Lubie wiedziec co moze sie stac przed czasem, naszykowac sie na to mentalnie, a jak mi oddzwonia ze przyjedz pan to co bede gadal jak nie wiem na co sie godzic a na co nie zeby dojsc do upragnionego finalu? W 2 zdaniach nie da sie tego okreslic, ze np moze mi wymienic lub prwnie wysle do serwisu, napisza mu ze dziala albo ze wymienili pol zegarka? Pewnie tak bedzie po czym stwierdze ze dalej nie dziala i wtedy moge juz odstepowac? Bo jak nie to nie zaczynam. Pozdrawiam, przepraszam za upierdliwosc ale taki juz typ jestem, twardo na ziemii, przejmujac sie wszystkim.

  • #13

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,586
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    709
    Podziękowano
    1,769(1,032)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez Wojtas_GT Zobacz posta
    Czyli mam nie pisac o odstapieniu od umowy wogole?
    Tak.

    Cytat Zamieszczone przez Wojtas_GT Zobacz posta
    Ja tylko pytalem co potem czy jest opcja do ktorej zmierzam, zeby nie zabrali, nie grzebali ze znow pasek odpadnie i kto wtedy za to odpowie, bo poprzednio ostro potraktowalem serwis ze przekladajac nie umieli i polamali pokleili
    Jeżeli serwis zniszczył pasek, to powinni wymienić całą opaskę. Za zniszczenie przedmiotu reklamacji odpowiada gwarant/serwis. Czy masz udokumentowane to zniszczenie i naprawę ( klejenie)?

    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**

  • #14

    OFF-LINE

    Dołączył
    02.06.2019
    Posty
    10
    Telefon
    Samsung S8
    Dziękuję
    1
    Podziękowano
    0(0)
    Z paskiem wydaje mi sie ze wyjasnilem na poczatku - serwis samsung przy pierwszej naprawie wymienil prawie wszystko poza paskiem, tak uslyszalem odbierajac zegarek, w opisie byly liczne elementy, nie jestem specjalistą ale nawet akumulator, szybka przednia tez wraz z kopertą lub jej czescia, a po okolo 2 miesiącach odpadla polowka paska i wyglad zaczepow wskazywal na to ze nie zostal on wlasciwie wypiety i wpiety, a druga polowka rowniez miala odbezpieczony klik, bo znalazlem filmik jak sie to demontuje i montuje, gdyby ktos zechcial sam zmoenic kolor paska lub dlugosc i z cala pewnoscia na podstawie filmu uznalem ze pozostala polowka nie jest zabezpieczona a sie trzyma, wiec zglosilem to oraz fakt ze pomiar pulsu byl po pierwszej naprawie bez zmian, nic sie nie poprawilo i doszedl defekt paska. Wymoenili wszystko w czesciach, wiec znowu dostalem liste czesci i doszedl pasek oraz oswiadczenie serwisu ze otrzymalem nowe elementy obudowy tylnej, gdzie oryginalnie znajduje sie numer seryjny i od teraz juz go tam nie ma, co potwierdza owe pismo, w razie kolejnych kontaktow z serwisem. Ale nie o to mi chodzi zeby teraz o tym ponownie pisac. Chodzi o to, ze jesli sprzedawca wezmie moj zegarek i odda do naprawy, bo tak im bedzie wygodniej - jakis serwis, moze nie katowicki a inny, do ktorego wysylaja (np Warszawa) dokona tego samego co przy pierwszej naprawie mialem, pasek zostanie stary i ktos go uszkodzi albo inny defekt, bo to zegarek rowniez do plywania (kazda ingerencja we wnetrze budzi niepokoj o pozniejsza szczelnosc i poprawnosc montazu). Po tej naprawie moze np odpasc pasek i sklep juz wtedy uzna ze ja sam go urwalem itp dlatego pytam czy nawet jesli pierwsza metoda przy rekojmi zostanie wybrana przez sprzedawce ze beda chcieli go naprawic - czy moge po sprawdzeniu ze nie dziala poprawnie zlozyc odstapienie od umowy, bo ze nie bedzie dzialal jak nalezy to juz jestem prawie pewny, skoro juz mam trzeci egzemplarz (przynajmniej kluczowe elementy) i kazdy tak samo zle moerzyl tetno. Odpisalas ze tak, ale wobec tego co masz na mysli piszac ze musimy dzialac delikatnie, jakie w tym wszystkim ma znaczenie kiedy jako uzytkownik skladam reklamacje do sprzedawcy - do roku czy po roku dla zamiarow odstapienia od umowy, bo nie moge sie doszukac roznicy, nie wiem z czego wynika to i jakie ma znaczenie do roku i domniemanie ze w chwili zakupu juz cos bylo niesprawne a zasady rekojmi i przy drugiej reklamacji usterki istotnej odstapienie od umowy ktore mnie interesuje obecnie. Bo zgodnie z tym co piszesz wynika ze zadnej roznicy nie ma a jednak sa jakies zapisy o tym ze do roku soe domniemywa. Ja chcac odstapic od umowy musze prawdopodobnie 2x zlozyc reklamacje sprzedawcy, bo nie wierze ze za pierwszym razem zgodzi sie rozwiazac umowe, pewnie wysle do naprawy i drugie zlozenie gdzie wg mnie jest to istotna usterka naraza mnie na ryzyko dwoch okresow o zekiwan, szansa moze i jest, 4x trzeba isc do sklepu, ale szansa jest, o ile dobrze to rozumiem. Nayomiast jesli zloze trzecia reklamacje do serwisu w katowicach, odbiore i stwierdze ze nadal jest lipa - przy czwartym razie nalezy sie wymiana calego urzadzenia, powinienem dostac nowke sztuke ktora i tak nie bedzie mierzyla dobrze ale moze ktos ja kupi za dajmy na to 400, a tak nie mam nic, jesli sprzedawca noe uzna ze to istotna usterka, bo stwierdzi ze to ma byc glownie zegarek, a on mierzy czas dobrze itp. Reasumujac dwa razy w sklepie daja szanse na odstapienie ale niekoniecznie, jezeli serwis z ktorego korzystaja wyprodukuje papier ze sprzet dziala w ramach normy i zawieszanie sie noe wplywa znaczaco na pomiary i pozniejsze obliczenia kalorii, ja dostane grzebany zegarek, z którego moze akurat po gwarancji odpadnie pasek - albo druga opcja zeby isc w strone serwisowej wymiany przy 4tym zgloszeniu, ale nadal nie bede mial dobrego zegarka, bedzie szansa odsprzedazy ale niewielka bo juz bez gwarancji i tak czy siak by zdecydowac czy sklep daje wiecej pptrzebuje woedziec wlasnie jakie to roznice sa gdy po roku sie zglosi usterke znaczacą na mozliwosc odstapienia od umowy. Moze wydawac sie ze jestem za glupi i wystarczy mi odpisac "tak" ale prosze o wyluszczenie mi na czym ta roznica polega. Wiecej tego odbijania pileczki niz byloby 2 zdania napisac, serio, nie "za kogos" ale naprowadzic jaka forme nalezy przyjac, naglowek, tytul dokumentu itp, wystarczy dobry szablon. Sam tez duzo pisze i juz bym 5x napisal to zdloszenie do sklepu ale chce znac w pelni kazdy scenariusz odnosnie upragnionego odstapienia, szansy uzyskania i od czego to bedzie zalezec poza delikatnym postepowaniem, a pisze to zwykle gdzies na kolanie w pracy, bo od paru dni w domu mi nie starcza czasu na podstawowe czynnosci i jak znajde czas w koncu - chce wszystko juz miec poukladane w glowie. Intwresuje mnie jakie sa mozliwe scenariusze w kierunku odstapienia od umowy, kto ma.zdecydowac o istotnosci usterki, co ma.do rzeczy zgloszenie przed rokiem lub po i czy przy drugim zgloszeniu tego samego problemu w sklepie uznanego przeze mnie jako istotny sprzedawca nie bedzie mpgl odmowic odstapienia. Moze niektorym wystarczy recepta na sam poczatek dzialan ale ja do nich nie zaliczam sie, pisza potem niektorzy ze jakąś gafe popelnili ze zgodzili soe na cos co zamknelo im droge itp. Cala ta papierologia jest tylko po to, zeby klientowi ktory cos zle napjsal nie uznac, kupuje sie cos co ma dzialac zgodnie z zapowiedzia a okazuje sie ze to troche rozbudowany gadzet, a sklep po pokazaniu dwoch napraw jakie mi wykonano powinien na miejscu od reki uznac w logiczny sposob, ze ten sprzet to zabawka i skoro ja chce - odstapic od umowy bez pisania i podpierania sie paragrafami. Wkurza mnie strata czasu i noejasnosc werdyktu. Przy kazdym zakupie czycha na konsumenta takie ryzyko, kupilem nowe auto z salonu i nie od dzis wiadomo ze coraz gorszej jakosci te auta powstaja, pojde kupic zegarek za 2 tys i okaze sie niewiele lepszy niz ten, zwykly smartfon lapie w lesie gps a ten w zegarku sie gubi, irytujacy bubel po prostu, najgorsze jest to ze to prezent, inaczej jiz dawno po stwierdzeniu zawieszenia pomiaru zdjelbym go i wyrzucil do rowu bo niewart jest tych nerwow i zmarnowanego czasu na reklamacje, ktore z szacunku do rodziny przeprowadzam i kopie sie z koniem.
    Ostatnio edytowane przez Wojtas_GT ; 09-06-2019 o 22:14

  • #15

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,586
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    709
    Podziękowano
    1,769(1,032)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez Wojtas_GT Zobacz posta
    nie wiem z czego wynika to i jakie ma znaczenie do roku i domniemanie ze w chwili zakupu juz cos bylo niesprawne a zasady rekojmi i przy drugiej reklamacji usterki istotnej odstapienie od umowy ktore mnie interesuje obecnie. Bo zgodnie z tym co piszesz wynika ze zadnej roznicy nie ma a jednak sa jakies zapisy o tym ze do roku soe domniemywa.
    Kodeks cywilny:
    "...Art. 556 ² Kc. Jeżeli kupującym jest konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego.
    ..."
    Domniemanie prawne może zostać obalone przez sprzedawcę tylko w procesie cywilnym. I nie tak łatwo je obalić, dlatego sprzedawcy przed upływem roku od zakupu z reguły rozstrzygają reklamację pozytywnie. Gdy wadą wystąpi/ ujawni się po roku od zakupu, to na reklamującym ciąży wykazanie, że wada albo jej przyczyna tkwiła w towarze już w chwili zakupu ( a ujawniła się np. dopiero po roku). Jest to bardzo trudne do wykazania, nawet przez niezależnego eksperta.

    Cytat Zamieszczone przez Wojtas_GT Zobacz posta
    naprowadzic jaka forme nalezy przyjac, naglowek, tytul dokumentu itp, wystarczy dobry szablon.
    Szablony potrzebnych pism są dostępne pod linkiem, który podałam Ci już w #4 ( zdaje się, że nawet nie odwiedziłeś tej strony Reklamacja konsumencka; wzory pism i .....słów kilka). Są tam formy, nagłówki i tytuły dokumentów oraz przykłady uzasadnień. Nad tymi wzorami spędziłam dobrych kilka wieczorów, a Ty wymagasz, żebym wymyśliła coś nowego dla i za Ciebie w kwestii szablonu?

    Cytat Zamieszczone przez Wojtas_GT Zobacz posta
    Nayomiast jesli zloze trzecia reklamacje do serwisu w katowicach, odbiore i stwierdze ze nadal jest lipa - przy czwartym razie nalezy sie wymiana calego urzadzenia, powinienem dostac nowke sztuke ktora i tak nie bedzie mierzyla dobrze ale moze ktos ja kupi za dajmy na to 400, a tak nie mam nic,
    Chciałam Ci pomóc przejść przez całą procedurę reklamacyjną, tak, żebyś ją zrozumiał i w przyszłości sobie sam poradził. Ale Ty tego nie chcesz. Nawet nie przeczytałeś całego mojego postu 13. Nic na siłę.
    Jeżeli reklamacja z tytułu gwarancji jest dla Ciebie korzystniejsza, to skorzystaj z tej ścieżki.

  • #16

    OFF-LINE

    Dołączył
    02.06.2019
    Posty
    10
    Telefon
    Samsung S8
    Dziękuję
    1
    Podziękowano
    0(0)
    Nie mialem zamiaru absolutnie nikogo obrazac, kazac robic za siebie i rozumiem gdy sie do mnie mowi, ale wlasnie gdy sie mowi, a nie lubie sytuacji gdy wysoce prawdopodobne zdarzenie wystapi na zywo np podczas odbioru w sklepie lub skladania i zawale sprawe, bo na forum ktos, kto pomaga uznaje, ze nie ma sensu opisywac czegos, co lepiej nazwac "delikatnym dzialaniem", ktore oczywiscie wymagac bedzie ponownej doby na opisanie niuansu sytuacji, a decydowac trzeba bedzie natychmiast. Juz widzialem kilka takich tematow, gdy uczestnik sam musial udzielic zgody na np naprawe, ale tylko dlatego ze nie wiedzial czy moze sie nie zgodzic. Dlatego ja zapytalem 2x juz jaka jest roznica ze moje pierwsze zgloszenie jest juz po miniexiu roku, na co bede musial sie zgadzac i jakie kolejne etapy moze sprzedawca wykonac a jakie ja by dojsc do odstapienia, czy to jest mozliwe skoro nie jest to pierwszy rok i nie domniemywa sie usterki w chwili zakupu. Szczerze to szkoda mi czasu, przejrzalem te szablony i zaden nie jest w zasadzie zgodny, ale mam na tyle oleju w glowie by przeksztalcic go we wlasciwy sposob, moze jedynie brakuje mi wiedzy co do rzeczy o ktore pytam ale juz sie na pewno nie dowiem bo osmoelilem sie poirytowac pania, ktora dziala na swoj sposob i szkoda Jej czasu na dopisek bo woli nalinkowac nieukowi i powytykac w kilku akapitach. A moze nie wie pani jaka jest ta roznica do roku i po roku? A moze prawo nie wskazuje nigdzie takiego zapisu tylko ktos gdzies cos slyszal i polaczyl dwa osobne zapisy, bo nasze prawo jest dziadowe, nie tylko tutaj? Gdybym dostal ze 3 pileczki wczesniej odpowiedz o kolejnych mozliwych etapach i to doslownie w 5 pkt i linijkach - obyloby sie pisania i wylewania zolci. Bez sensu nie czytac pytan, bo wiem lepiej o co on pyta. Niestety tak jest, da sie to zauwazyc.
    Podsumowujac - nie udowodnie wady, minal rok, nie pojde do sadu, nie jestem ani nie znam eksperta ktoremu bedzie niezwykle trudno udowodnic wade - wystarczyloby napisac czy w obecnej sytuacji manto cos wspolnego z tym ze sprzedawca teraz zechce mi naprawic lub wymienic zegarek, a za drugim zgloszeniem bede mogl odstapic? Nie jestem prawnikiem i skad mam wiedziec czy nalezy laczyc te dwie sprawy poki ktos mi nie powie normalnie lopatologicznie, bez woalowania, madrzenia sie i bez fochow - chlopie to sa dwie rozne rzeczy , albo tak, to jest polaczone i jedno bez drugiego nie moze istniec. Inaczej rozumujemy, nie da sie ukryc. To tylko reklamacja, pacjent znany, zdarzenia znane, fakty zakupu i napraw, zlego dzialania tez. Mozliwe opcje rekojmi - nieznane mimo odbijania pileczki. Wiadomo ze musimy byc delikatni. Ehh. Wydaje mi sie ze jednak da sie to opisac jak obrazek mem o WD 40 i trytytkach, a nie bawic sie w taktyke napoleonską - wiem ale powiem jak bedzie trzeba, w tym momencie, a na razie nagadam sie 1000x tyle. I kolo sie zamyka bo nie da sie naprawic tego, oni rozgrzebia, urwie sie pasek - a jaki pasek? Od poczatku mowilem ze chodzi mi o zwrot bubla przez duze B i konkretne kilka kolejnych dzialan ktore zmoerzaja do mojego celu, a jesli nie istnieje szansa na podstawie tego co mowie ze to nigdy nie bedzie dobrze dzialac, ze jest to wada istotna, nie do usuniecia, ze oddalem do dwoch napraw ale juz po minieciu roku od zakupu. Po to tu napisalem by poznac wlasnie te kolejne opcje i czy mam prawo dojsc do momentu odstapienia od umowy czyli odbioru kasy czy jednak w tej sytuacji nie, albo: bedzie to niezwykle trudne bo w sadzie trzeba udowodnic ze owa istotna wada jest od poczatku. Wlasnie przez takie idiotyzmy w prawie cale rzesze cwaniakow uchyla sie od swiadczen naleznych klientom a prawnicy niezle z tego zyja. To nie leczenie neurologiczne ani procedura odpalania statku nanprzyladku Kanaweral - to tylko kilka punktow rekojmi o kilku zerojedynkowych opcjach i z jedna niewiadoma - czy jest mozliwe osiagniecie skutku zamierzonego a jesli tak to jak, jezeli co. Opisalem to wystarczajaco rozwlekle ale delikatnie???

    Usterka istotna zdaniem uzytkownika, zglaszana dwukrotnie w serwisie po splawieniu przez sklep ze tam szybciej. Oba zgloszenia juz po minieciu roku od zakupu nie na firme. Zle mierzy temtno przy treningu bo ten typ tak ma i inaczej nie bedzie, serwis przyjmuje i wymienia cale bebechy i nawet obudowy gdy cos popsuje np pasek. Nic to nie daje ale.zamyka na chwile klienta, moze mu sie nie chciec wracac, kopac z koniem. No bo co ma innego zrobic, nie trzeba im udowadniac usterki bo oni wiedza doskonale ze te ich zegarki to zabawki, polatrapy.

    Idac do sprzedawcy teraz w celu ugrania zwrotu kasy lub nazwijmy to odstapienia od umowy nalezy napisac pisemko ze usterka jest istotna, ze serwis dwukrotnie na to zgloszenie odpowiedzial naprawami i jako klient uwazam ze tego sie nie da naprawic, chce zgodnie z takim a takim paragrafem zlozyc reklamacje, na ktora przysluguje mi naprawa lub wymiana na sprawny (nie stary bo nie przyjme) zegarek, ale najlepiej odpowiada mi odstapienie od umowy co zaoszczedzi nam wszystkim problemow, bo nawet po naprawie jesli takowa bedzie - sprzet bedzie nadal ulomny i tak czy inaczej dotrzemy do ostatniej mozliwosci jaka jest odstapienie od umowy? A moze nie? Bo przez pierwszy rok nie zglosilem i teraz beda mogli mi odmowic? Czy to takoe trudne?

    Albo tak:
    1. Zgloszenie checi naprawy wymiany lub odstapienia od umowy z winy usterki istotnej.
    2. Sprzedawca moze:
    - naprawic, wymienic,, udawac ze sprzet miesci sie w normie i nie jest to usterka wazna a drobiazg i wtedy juz tylko sad lub instytucje posrednie
    - zgodzic sie na odstapienie.
    3. Po naprawie i kolejnym zgłoszeniu ze nie da sie nic zrobic:
    - odstapienie? Moze sie nie zgodzic sprzedawca? Do kogo wtedy to zglosic i na jakiej podstawie?
    Co do rzeczy ma rok zgloszenia, skoro dziala tak samo? A moze tocjest wogole warunek?

    Moznaby tak dlugo. A moze nawet wystarczyloby: marna szansa, bo w tej sytuacji prawnie nie ma jak wymóc na sprzedawcy odstapienia, hedynie jego wola, niewiedza lub sad moze nakazac. Moznaby ale po co. Delikatnie podzialac lepiej, a ty motlochu przyjdz z kazdym siku zapytac pani czy mozesz wyjsc.

    Mam nadzieje ze taka opinia troche zmieni pani podejscie do potrzebujacych na mniej pryncypialne. Wnioskuje z tych odpowiedzi ze wlasnie niczego juz nie wskoram, bo jesli na mnie ciazy udowadnianie ze to szajs wystarczylo mi to wlasnie powiedziec.
    I kazdemu kto chce kupic opaske sportowa odradzam Samsunga, bo to zabaweczka, wystarczy miec smartfon i ma sie to samo, mamy go zwykle z soba i tak, a tetno źle zmierzone niczego nam nie da, poza irytacją, ktorej nie nadrobi kilka idiotycznych dodatkow do zegarka.
    Ostatnio edytowane przez Wojtas_GT ; 19-06-2019 o 10:26

  • Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 253
      Ostatni post / autor: 14-12-2017, 19:54
    2. Odstąpienie od umowy po naprawach gwarancyjnych
      Przez iqua w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 133
      Ostatni post / autor: 25-08-2017, 08:24
    3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa.
      Przez ali_cja w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 25-05-2015, 01:23

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas