Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 5 z 18 PierwszyPierwszy 12345678915 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 180

Wątek: Wielokrotna, nieskuteczna reklamacja laptopa u sprzedawcy z Allegro

  1. #41

    OFF-LINE

    Dołączył
    25.03.2016
    Posty
    83
    Telefon
    Samsung
    Dziękuję
    8
    Podziękowano
    12(12)
    Wpisów na blogu
    1
    Reklama:
    To jest właśnie propozycja Rzecznika. Ale czekamy jeszcze na odpowiedź jaka dadzą.

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #42

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Cytat Zamieszczone przez abba Zobacz posta
    Kontaktowalem się z Rzecznikiem który powiedział że ta firma ma 14 dni na rozpatrzenie mojego pisma
    Nie ma ustawowego terminu w przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży. Ustawa przewiduje taki termin jedynie w przypadku zawarcia umowy na odległość lub poza siedzibą przedsiębiorstwa oraz termin ten ma swój początek od chwili wydania przedmiotu sprzedaży konsumentowi.

    Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży wywołuje skutki z chwilą jego dotarcia do wiadomości Sprzedawcy. Z zastrzeżeniem, że jeżeli to jest pierwsza reklamacja, to Sprzedawca może uchylić się od skutków złożonego oświadczenia przez wymianę reklamowanej rzeczy lub jej naprawę. W Twojej sytuacji uchylić się nie może, bo laptop był już naprawiany przez Sprzedawcę. Wprawdzie Twój Sprzedawca napisał, że naprawy dotyczyły innych usterek, ale z protokołów wynika że zgłaszałeś tę samą wadę cały czas.

    Czy Sprzedawca już odpowiedział? Kontaktowałeś się ostatnio z Rzecznikiem?

  • #43

    OFF-LINE

    Dołączył
    25.03.2016
    Posty
    83
    Telefon
    Samsung
    Dziękuję
    8
    Podziękowano
    12(12)
    Wpisów na blogu
    1
    Jutro jadę do Rzecznika aby wysłać wniosek konsumenta o wszczęcie procedury mediacyjnej przez Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej. Chyba że przyszła jakaś odpowiedz. Jutro napiszę więcej.

  • #44

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Skoro Sprzedawca nie odpowiada, to moim zdaniem próba mediacji spali na panewce i niepotrzebnie wydłuży czas oczekiwania na zakończenie sprawy. Chyba, że Sprzedawca sensownie odpowiedział Rzecznikowi i jest skłonny ku ugodzie.

  • #45

    OFF-LINE

    Dołączył
    25.03.2016
    Posty
    83
    Telefon
    Samsung
    Dziękuję
    8
    Podziękowano
    12(12)
    Wpisów na blogu
    1
    Rzecznik nadal nie dostał żadnej odpowiedzi. Wysłane będzie pismo dzisiaj lub jutro i znowu muszę czekać na odpowiedź. Czy ma Pani jakieś inne propozycje dalszych postępowań?

  • #46

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Laptop jest cały czas u Sprzedawcy?

  • #47

    OFF-LINE

    Dołączył
    25.03.2016
    Posty
    83
    Telefon
    Samsung
    Dziękuję
    8
    Podziękowano
    12(12)
    Wpisów na blogu
    1
    Tak. Napisali 31.03 że odsyłają do naprawy i nadal jest u nich. Napisałem im maila ze w związku z odmowa na mają druga reklamacje i brak odpowiedzi na pismo Rzecznika złożyłem pismo do Inspekcji Handlowej i że nie odbieram od nich żadnych przesyłek bez wcześniejszego uzgodnienia telefonicznie co w niej jest.

  • #48

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    W "Odstąpieniu od umowy sprzedaży" napisałeś Sprzedawcy:
    "..Po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu, to znaczy, gdy żądana kwota nie wpłynie na mój rachunek bankowy w wyznaczonym terminie , wykorzystam wszelkie dopuszczalne prawem możliwości, nie wykluczając wystąpienia na drogę procesu cywilnego...
    Skoro żądana kwota nie wpłynęła na Twoje konto w wyznaczonym terminie, to w dalszym ciągu uważam, że powinieneś postąpić tak, jak napisałam w #21. Po upływie wyznaczonego w Wezwaniu terminu, rozważyłabym EPU ( Elektroniczne Postepowanie Upominawcze). Może porozmawiasz o tym ze swoją Rzeczniczką?

  • #49

    OFF-LINE

    Dołączył
    25.03.2016
    Posty
    83
    Telefon
    Samsung
    Dziękuję
    8
    Podziękowano
    12(12)
    Wpisów na blogu
    1
    Pani Rzecznik mówiła o esądzie to chyba to samo jako kolejny krok. Na razie muszę się uzbroić w cierpliwość i poczekać na efekt Inspekcji tylko nie wiem jak długo.

  • #50

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Cytat Zamieszczone przez abba Zobacz posta
    Pani Rzecznik mówiła o esądzie to chyba to samo jako kolejny krok
    Tak, to jest e-sąd, w Lublinie ( jeden dla całego kraju).I czasami się tego nie obawiaj, szkoda tylko, że przez mediację Twoja sprawa się przeciągnie. Ponadto, gdy mediacja nie dojdzie do skutku, i tak będziesz musiał, przed złożeniem e-pozwu, wysłać to wezwanie.

  • Strona 5 z 18 PierwszyPierwszy 12345678915 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 14
      Ostatni post / autor: 14-09-2015, 10:42
    2. Reklamacja u sprzedawcy: gwarancja producenta czy rękojmia
      Przez Hezar w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 79
      Ostatni post / autor: 20-08-2015, 09:17
    3. Nieskuteczna naprawa w ramach gwarancji
      Przez ali_cja w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 11-06-2015, 02:42
    4. Zakup na Allegro - reklamacja z tytułu rękojmi
      Przez mini21 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 13
      Ostatni post / autor: 21-05-2015, 22:40
    5. Nieskuteczna naprawa gwarancyjna telefonu z abonamentu /Orange/
      Przez zbynio702 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 54
      Ostatni post / autor: 03-02-2015, 03:16

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas