Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 3 z 18 PierwszyPierwszy 123456713 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 180

Wątek: Wielokrotna, nieskuteczna reklamacja laptopa u sprzedawcy z Allegro

  1. #21

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Reklama:
    Wczoraj, z upływem dnia, minął wyznaczony termin do wpłaty na Twoje konto. Od 31 marca nie logowałeś się na forum, czy coś się wydarzyło?

    Jeżeli nie ma pieniędzy i Sprzedawca nie kontaktował się z Tobą, a Ty jesteś w dalszym ciągu zainteresowany swoją sprawą, to przygotuj proszę projekt "Przedsądowego wezwania do zapłaty" ( link do wzoru pisma odnajdziesz na stronie Reklamacja konsumencka; wzory pism i .....słów kilka ).

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #22

    OFF-LINE

    Dołączył
    25.03.2016
    Posty
    83
    Telefon
    Samsung
    Dziękuję
    8
    Podziękowano
    12(12)
    Wpisów na blogu
    1
    Witam. Oczywiście że jestem zainteresowany. Chciałem czekać do poniedziałku bo myślałem że chodzi o 7 dni roboczych. Także profilaktycznie przygotuje takie pismo i wyśle Pani do akceptacji a w poniedziałek wyśle do nich. Muszą jeszcze pod karą grzywny dać odpowiedź Rzecznikowi. A co jak to nie pomoże?
    Ostatnio edytowane przez abba ; 09-04-2016 o 15:29

  • #23

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Cytat Zamieszczone przez abba Zobacz posta
    Muszą jeszcze pod karą grzywny dać odpowiedź Rzecznikowi
    Dostałeś kopię pisma Rzecznika? Proszę, wrzuć to na forum. Jeżeli Rzeczniczka wysłała do sprzedawcy pismo, to poczekamy ze swoim wezwaniem na odpowiedź do niej. To po pierwsze.
    Po drugie: "Przedsądowe wezwanie..." też powinieneś z nią skonsultować. Chciałabym tylko, żebyś miał projekt tego pisma. Jeżeli złożyłeś wniosek o interwencję, to nie możesz wykonywać samodzielnie żadnych ruchów. Może ona ma inny pomysł?

    Cytat Zamieszczone przez abba Zobacz posta
    A co jak to nie pomoże?
    Chyba pozostanie nam tylko proces, niestety. Poczekajmy jednak na ocenę Rzecznika i jak ona widzi dalej swoją rolę.

  • #24

    OFF-LINE

    Dołączył
    25.03.2016
    Posty
    83
    Telefon
    Samsung
    Dziękuję
    8
    Podziękowano
    12(12)
    Wpisów na blogu
    1
    Wystąpienie
    Powiatowego Rzecznika Konsumentów
    w ......
    Prośba o polubowne zakończenie sporu

    Szanowni Państwo
    Do Powiatowego Rzecznika Konsumentów w ...... wpłynęła prośba o interwencję Pana ....... w związku z sytuacją w której się znalazł. Konsument jest rozczarowany zakupionym u Państwa laptopem, który od początku posiada wadę, uniemożliwiająca mu korzystanie z niego zgodnie z przeznaczeniem, Marka jest obietnicą odpowiedniej jakości i bezproblemowości użytkowania. Jak poinformował konsument ani naprawy gwarancyjne ani reklamacja z tytułu rękojmi nie przyniosły efektu. Można zlecić ekspertyzę dot. funkcjonowania laptopa niezależnemu rzeczoznawcy jednak wiąże się to z dodatkowymi kosztami, których można uniknąć na tym etapie sporu. Jednocześnie ciężar dowodu w tej sprawie leży po Państwa stronie, gdyż wada ujawniła się w krótkim czasie po zakupie, co skutkuje domniemaniem prawnym, iż istniała w momencie sprzedaży. W załączeniu kopia skargi konsumenckiej oraz reklamacji. Jako Rzecznik Konsumentów uważam, iż roszczenia konsumenta w zaistniałej sytuacji są uzasadnione.
    Bardzo proszę o kompleksowe przeanalizowanie sprawy biorąc pod uwagę wszelkie jej aspekty, obowiązujące przepisy oraz zasady współżycia społecznego. Wierzę, iż każda sytuacja sporna możliwa jest do rozwiązania z korzyścią dla obydwu stron. Opinia klientów i ich zadowolenie winno być jednym z najważniejszych aspektów działań każdej firmy.
    Stojąc zawsze na stanowisku, iż wszelkie sprawy można zakończyć polubownie i sądowe dochodzenie swych praw jest ostatecznością bardzo proszę o polubowne zakończenie sprawy, co wpłynie z pewnością na wizerunek Państwa firmy na terenie Powiatu ...
    Na podstawie art. 42 ust 4 ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów proszę o propozycję polubownego zakończenia sprawy w możliwie krótkim terminie.
    Pouczenie: Kto wbrew przepisowi art. 42 ust 4 narusza obowiązek udzielenia rzecznikowi konsumentów wyjaśnień i informacji będących przedmiotem wystąpienia rzecznika lub obowiązek ustosunkowania się do uwag i opinii rzecznika, podlega karze grzywny, nie mniejszej niż 2♥000 zł” art. 114 ust 1 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. nr 50, poz. 331)
    Z poważaniem

    Pismo to dostałem 4.04

    --- Post Połączono 09:55 --- Poprzedni Post napisano 09:55 ---
    Ostatnio edytowane przez abba ; 10-04-2016 o 09:58

  • Jeden użytkownik podziękował abba za ten post:

    ali_cja (10-04-2016)

  • #25

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Cytat Zamieszczone przez abba Zobacz posta
    W załączeniu kopia skargi konsumenckiej oraz reklamacji
    Masz kopię tej skargi konsumenckiej? O której reklamacji napisała Rzeczniczka?

    Skoro Ty dostałeś 4 kwietna, to i pewnie w tym dniu dostał Sprzedawca. Ale pani Rzecznik, nie wyznaczyła terminu na udzielenie odpowiedzi z propozycją polubownego zakończenia sprawy. Nie wiem, jak rozumieć możliwie krótki termin. Ja bym przyjęła od 7 dni do 14 dni. Gdyby to był termin 14 dniowy, to upłynąłby z końcem dnia 18 kwietnia. Myślę, że po tym dniu mógłbyś umawiać się z Rzecznikiem ( z projektem wezwania do zapłaty) na konsultację. Oczywiście, jeżeli wcześniej nie zajdą nowe okoliczności w tej sprawie.

  • #26

    OFF-LINE

    Dołączył
    25.03.2016
    Posty
    83
    Telefon
    Samsung
    Dziękuję
    8
    Podziękowano
    12(12)
    Wpisów na blogu
    1
    Jest to skarga która napisalem u Pani Rzecznik,ale kopii nie mam. Będe się z nią kontaktował w przyszłym tygodniu czy dostała odpowiedz.

  • #27

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    To jeszcze poproszę o odpowiedź na moje drugie pytanie:
    O której reklamacji napisała Rzeczniczka?

  • #28

    OFF-LINE

    Dołączył
    25.03.2016
    Posty
    83
    Telefon
    Samsung
    Dziękuję
    8
    Podziękowano
    12(12)
    Wpisów na blogu
    1
    Pani Rzecznik pokserowała wszystkie dokumenty i korespondencję z nimi, także nie wiem co tam jeszcze wysłała.

  • #29

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    W piśmie nie były wymienione załączniki? W szczególności interesuje mnie, czy wysłała również odstąpienie od umowy sprzedaży.
    Chociaż i tak najważniejsze dla Ciebie jest zdanie Rzecznika:

    Jako Rzecznik Konsumentów uważam, iż roszczenia konsumenta w zaistniałej sytuacji są uzasadnione.
    Aktualnie panuje trend na polubowne rozstrzyganie sporów, w szczególności konsumenckich. Na razie Rzecznik idzie w tym kierunku, moim zdaniem, marne są tu szanse na ugodowe zakończenie sprawy. A może to ja się mylę?

  • #30

    OFF-LINE

    Dołączył
    25.03.2016
    Posty
    83
    Telefon
    Samsung
    Dziękuję
    8
    Podziękowano
    12(12)
    Wpisów na blogu
    1
    Kontaktowalem się z Rzecznikiem który powiedział że ta firma ma 14 dni na rozpatrzenie mojego pisma i zaleca poczekać na odpowiedź jaka dadzą na jej wysłane pismo. Także muszę jeszcze czekać conajmniej do końca tygodnia.

  • Strona 3 z 18 PierwszyPierwszy 123456713 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 14
      Ostatni post / autor: 14-09-2015, 10:42
    2. Reklamacja u sprzedawcy: gwarancja producenta czy rękojmia
      Przez Hezar w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 79
      Ostatni post / autor: 20-08-2015, 09:17
    3. Nieskuteczna naprawa w ramach gwarancji
      Przez ali_cja w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 11-06-2015, 02:42
    4. Zakup na Allegro - reklamacja z tytułu rękojmi
      Przez mini21 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 13
      Ostatni post / autor: 21-05-2015, 22:40
    5. Nieskuteczna naprawa gwarancyjna telefonu z abonamentu /Orange/
      Przez zbynio702 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 54
      Ostatni post / autor: 03-02-2015, 03:16

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas