Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 14 z 25 PierwszyPierwszy ... 410111213141516171824 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 131 do 140 z 245

Wątek: Wielokrotna, nieskuteczna reklamacja laptopa u sprzedawcy z Allegro

  1. #131

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,073
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    656
    Podziękowano
    1,361(838)
    Wpisów na blogu
    36
    Reklama:
    Oczywiście, że działasz po zalogowaniu ze strony głównej Sądu Rejonowego Lublin-Zachód, czyli tu: https://www.e-sad.gov.pl
    Nie składaj czasami jeszcze e-pozwu, nie mamy przecież wszystkich informacji (dowodów). Masz teraz tylko ustalić dokładny adres pozwanego i wysłać mi o nim wszystkie dane, którymi dysponujesz. Jeżeli podasz adres, to w nawiasie napisz, kto na ten adres z nim korespondował i czy z tego adresu odpowiedział i komu( oraz na jakie pismo).

    Nic nie otrzymałam, może to wina awarii serwera - wyślij jeszcze raz.

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #132

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,073
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    656
    Podziękowano
    1,361(838)
    Wpisów na blogu
    36
    No, to właściwy adres mamy już chyba ustalony. Dzięki za informację.
    Bardzo dobrze, że dostałeś też pismo z Inspektoratu. Przydałoby się również takie zbiorcze podsumowanie od Rzeczniczki Konsumentów, mógłbyś ją o to poprosić, a przy okazji pokazać treść tego pisma z Inspektoratu? Z maila nie wynika, że Rzeczniczka je też dostała.

  • #133

    OFF-LINE

    Dołączył
    25.03.2016
    Posty
    119
    Telefon
    Samsung
    Dziękuję
    12
    Podziękowano
    27(27)
    Wpisów na blogu
    1
    Pisma nie zostały odebrane (awizo).

  • #134

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,073
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    656
    Podziękowano
    1,361(838)
    Wpisów na blogu
    36
    To jest dopiero pierwsze awizo, musimy poczekać na drugie.
    Czytałeś "Pozew o zapłatę. Wzór, instrukcja dla powoda " ze strony https://sadinternetowy.pl/aktualnosc...ja-dla-powoda/
    Spróbuj jeszcze tu potwierdzić/wyszukać adres https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/CEID...UI/Search.aspx

  • #135

    OFF-LINE

    Dołączył
    25.03.2016
    Posty
    119
    Telefon
    Samsung
    Dziękuję
    12
    Podziękowano
    27(27)
    Wpisów na blogu
    1
    Rzecznik powiedziała że napisze pismo na sprawę cywilną,a do e-sadu nie ma takiej potrzeby. Czyli czekać tylko na zwrot pism i napisać e-pozew, czy można szybciej?

  • #136

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,073
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    656
    Podziękowano
    1,361(838)
    Wpisów na blogu
    36
    E- pozew może być dopiero złożony po otrzymaniu tych zwrotek. Musimy wiedzieć jaki zapis na nich będzie. Jeżeli doręczyciel zrobi adnotację, że nie odebrano w terminie dwukrotnie awizowanej przesyłki, to by oznaczało, że adres jest aktualny, tylko adresat ignoruje odebranie listu.
    Może być również adnotacja, że np. adresat nie mieszka pod wskazanym adresem - wówczas, należałoby taki adres definitywnie odrzucić. Projekt pozwu można byłoby już napisać, według wzoru który podałam wyżej. Gdybyś go przygotował byłoby mi łatwiej, ostatnio nie wyrabiam się z czasem.

  • #137

    OFF-LINE

    Dołączył
    25.03.2016
    Posty
    119
    Telefon
    Samsung
    Dziękuję
    12
    Podziękowano
    27(27)
    Wpisów na blogu
    1
    Napiszę w chwili wolnej, bo dzisiaj dostałem potwierdzenie odebrania mojej przesyłki poleconej w Piek... Także mam 14 dni od jutra.

  • #138

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,073
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    656
    Podziękowano
    1,361(838)
    Wpisów na blogu
    36
    To nie tak. Na zwrotce jest dzień odebrania pisma i wówczas liczymy 14 dni, od następnego dnia od tej daty.

  • #139

    OFF-LINE

    Dołączył
    25.03.2016
    Posty
    119
    Telefon
    Samsung
    Dziękuję
    12
    Podziękowano
    27(27)
    Wpisów na blogu
    1
    Witam. Na pierwszej zwrotce jest data odebrania 18.07, licząc od 19.07 to jutro jest ostateczny termin. Na drugiej zwrotce jest data 28.07 nie odebrane.Wyślę Pani na priv pismo które chciałbym napisać do e-sądu do ewentualnych poprawek jak będzie miała Pani czas i ochotę.

  • #140

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,073
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    656
    Podziękowano
    1,361(838)
    Wpisów na blogu
    36
    Pismo, to jest dopiero projekt uzasadnienia.
    Zrób mi proszę "Listę dowodów" w kolejności chronologicznej, z podaniem nazwy dokumentu, numeru (jeżeli jest), kto napisał/wystawił i w skrócie czego dotyczył, ze wskazaniem, jeżeli był, terminu (np. zapłaty).
    Napisałeś, że zakupiłeś laptop za "2819 pln. wraz z kosztami przesyłki", rozdziel mi tę kwotę na wartość samego laptopa i koszty wysyłki. Jakie jeszcze inne koszty poniosłeś z związku w reklamacjami (udokumentowane)?
    Rozumiem, że w pozwie będziesz się domagał zapłaty 2819 PLN?

  • Strona 14 z 25 PierwszyPierwszy ... 410111213141516171824 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 14
      Ostatni post / autor: 14-09-2015, 09:42
    2. Reklamacja u sprzedawcy: gwarancja producenta czy rękojmia
      Przez Hezar w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 79
      Ostatni post / autor: 20-08-2015, 08:17
    3. Nieskuteczna naprawa w ramach gwarancji
      Przez ali_cja w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 11-06-2015, 01:42
    4. Zakup na Allegro - reklamacja z tytułu rękojmi
      Przez mini21 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 13
      Ostatni post / autor: 21-05-2015, 21:40
    5. Nieskuteczna naprawa gwarancyjna telefonu z abonamentu /Orange/
      Przez zbynio702 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 54
      Ostatni post / autor: 03-02-2015, 02:16

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas