Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 10 z 18 PierwszyPierwszy ... 67891011121314 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 91 do 100 z 180

Wątek: Wielokrotna, nieskuteczna reklamacja laptopa u sprzedawcy z Allegro

  1. #91

    OFF-LINE

    Dołączył
    25.03.2016
    Posty
    83
    Telefon
    Samsung
    Dziękuję
    8
    Podziękowano
    12(12)
    Wpisów na blogu
    1
    Reklama:
    Wiadomość z Inspektorat ze nie dostali odpowiedzi i ponownie wysłali pismo ze czekają na odpowiedz do 27.06. Czekać czy poczynić jakieś kolejne kroki?

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #92

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Cytat Zamieszczone przez abba Zobacz posta
    Czekać czy poczynić jakieś kolejne kroki?
    Myślę, że teraz to już powinieneś poczekać. Udzieliłeś Rzeczniczce Konsumentów pełnomocnictwa?
    Ewentualnie, mógłbyś już teraz poczynić przygotowania do elektronicznego postępowania upominawczego, a zacząć od poznania przepisów dotyczących tego postępowania: https://www.e-sad.gov.pl/Subpage.aspx?page_id=6 oraz informacji dla powodów: https://www.e-sad.gov.pl/Subpage.aspx?page_id=18

    Powinieneś również rozważyć założenie konta (rejestracja) https://www.e-sad.gov.pl/rejestracjaUzytkownika.aspx . W szczególności, musisz wiedzieć, że pismo procesowe wniesione drogą elektroniczną w elektronicznym postępowaniu upominawczym musi być opatrzone podpisem elektronicznym. Jak założyć konto i uzyskać certyfikat, dowiesz się tutaj: https://www.e-sad.gov.pl/Subpage.aspx?page_id=23

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    Winniczek (17-06-2016)

  • #93

    OFF-LINE

    Dołączył
    25.03.2016
    Posty
    83
    Telefon
    Samsung
    Dziękuję
    8
    Podziękowano
    12(12)
    Wpisów na blogu
    1
    Wniosek złożony.Mam pytanie, czy w/g Pani jest szansa na wygranie tej sprawy w sądzie cywilnym, bo przypuszczam że to i tak mnie czeka. Boję się tylko ewentualnych kosztów jakie muszę ponieść.

  • Jeden użytkownik podziękował abba za ten post:

    ali_cja (20-06-2016)

  • #94

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Cytat Zamieszczone przez abba Zobacz posta
    czy w/g Pani jest szansa na wygranie tej sprawy w sądzie cywilnym
    Nieprzewidywalne są wyroki polskich sądów, niestety. Z mojego punktu widzenia, doświadczenia oraz okoliczności - wynika wygrana. Ale, to nie ja będę sędzią w Twojej sprawie. Przy nakazie, nie powinno byś problemu. Sprawa się trochę skomplikuje, gdy pozwany złoży sprzeciw. Moim zdaniem, jest o co walczyć i ja bym wytoczyła powództwo takiemu Sprzedawcy.
    Koszty przegranej w sprawach konsumenckich nie są duże i w zależności od wydatków drugiej strony, (bez ewentualnych ekspertyz czy kosztów zastępstwa procesowego) myślę, że nie powinny przekraczać granicy maksymalnej 150-200 zł.
    Dużo też zależy od tego, czy będziesz miał wsparcie Rzeczniczki Konsumentów, i to na jej opinii powinieneś oprzeć swoją decyzję. Jeżeli się zdecydujesz, a nie otrzymasz wsparcia Rzecznika bądź nie będziesz czegoś pewien, to możesz liczyć na moją pomoc.

  • #95

    OFF-LINE

    Dołączył
    25.03.2016
    Posty
    83
    Telefon
    Samsung
    Dziękuję
    8
    Podziękowano
    12(12)
    Wpisów na blogu
    1
    Witam.Czas minął a Inspektorat nie dostał żadnej odpowiedzi. Także dzisiaj składam pozew do e-sądu. Jeśli będę miał pytania napiszę.

  • Jeden użytkownik podziękował abba za ten post:

    ali_cja (28-06-2016)

  • #96

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Uzgodniłeś to z Rzecznik? Pomoże Ci przy wypełnieniu formularza pozwu?


    Edit: choroba, nie doczytałam, że dzisiaj składasz. Ktoś Ci pomagał, jak brzmi roszczenie?
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 28-06-2016 o 15:36

  • #97

    OFF-LINE

    Dołączył
    25.03.2016
    Posty
    83
    Telefon
    Samsung
    Dziękuję
    8
    Podziękowano
    12(12)
    Wpisów na blogu
    1
    Rzecznik życzyła mi tylko powodzenia.

  • #98

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Wysłałeś już pozew? Możesz mi przesłać na priv?

  • #99

    OFF-LINE

    Dołączył
    25.03.2016
    Posty
    83
    Telefon
    Samsung
    Dziękuję
    8
    Podziękowano
    12(12)
    Wpisów na blogu
    1
    Mam jakiś problem, bo czas aktualizuje dane i nic nie mogę zrobić.

  • #100

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Gdzie aktualizuje dane, na stronie e-sądu?

  • Strona 10 z 18 PierwszyPierwszy ... 67891011121314 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 14
      Ostatni post / autor: 14-09-2015, 10:42
    2. Reklamacja u sprzedawcy: gwarancja producenta czy rękojmia
      Przez Hezar w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 79
      Ostatni post / autor: 20-08-2015, 09:17
    3. Nieskuteczna naprawa w ramach gwarancji
      Przez ali_cja w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 11-06-2015, 02:42
    4. Zakup na Allegro - reklamacja z tytułu rękojmi
      Przez mini21 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 13
      Ostatni post / autor: 21-05-2015, 22:40
    5. Nieskuteczna naprawa gwarancyjna telefonu z abonamentu /Orange/
      Przez zbynio702 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 54
      Ostatni post / autor: 03-02-2015, 03:16

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas