Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 1 z 18 1234511 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 180

Wątek: Wielokrotna, nieskuteczna reklamacja laptopa u sprzedawcy z Allegro

  1. #1

    OFF-LINE

    Dołączył
    25.03.2016
    Posty
    83
    Telefon
    Samsung
    Dziękuję
    8
    Podziękowano
    12(12)
    Wpisów na blogu
    1

    Wielokrotna, nieskuteczna reklamacja laptopa u sprzedawcy z Allegro

    Reklama:
    Witam. Proszę o pomoc w kolejnych krokach co do reklamacji.
    W maju zeszłego roku kupilem na Allegro laptopa. Jednak już koniec września pojawiały się sporadyczne zakłócenia na matrycy i 15.09 wysłałem go do naprawy zgodnie z gwarancją do sklepu gdzie go za kupilem. Przyszedł po naprawie i 03.11 ponownie wysłałem go z tymi samymi objawami co ostatnim razem. Odesłali po 14 dniach a ja 30.11 znowu go odwiozlem osobiście (te same objawy) i napisalem też reklamacje z tytułu rekojmi. Odpisali że skoro podpisałem gwarancję to akceptuję warunki tej gwarancji gdzie wymiana jest po trzeciej naprawie tej samej usterki, i odesłali laptopa naprawionego. 23.12 ponownie trafił do naprawy z tymi samymi objawami. Odesłany w połowie stycznia jednak już w połowie marca pojawiły się problemy chyba z matryca. Właśnie syn wrócił na święta i po świętach chce im go odesłać lecz co napisać żeby wymienili na nowy a najlepiej abym mógł odstąpić od umowy. Pozdrawiam
    20160327_124711.jpg
    20160327_124733.jpg20160327_124758.jpg20160327_124806.jpg20160327_124817.jpg20160327_124824.jpg20160327_124831.jpg20160327_124843.jpg
    Ostatnio edytowane przez abba ; 27-03-2016 o 13:25

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,787
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    516
    Podziękowano
    976(650)
    Wpisów na blogu
    37
    Jaką masz gwarancję na tego laptopa: producenta czy Sprzedawcy? Dlaczego Sprzedawca napisał, że zakupując sprzęt przyjąłeś warunki gwarancji; czy w związku z tym coś podpisywałeś lub do czegoś się zobowiązywałeś?

    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**

  • 2 następujących użytkowników podziękowało ali_cja za ten post:

    abba (28-03-2016),kv77 (26-10-2016)

  • #3

    OFF-LINE

    Dołączył
    25.03.2016
    Posty
    83
    Telefon
    Samsung
    Dziękuję
    8
    Podziękowano
    12(12)
    Wpisów na blogu
    1
    Tylko sprzedawcy ta ze zdjęcia. Nic więcej nie podpisywałem.
    20160327_130921.jpg
    Nie mogę odpisć na PW za mało mam postów.
    Ostatnio edytowane przez abba ; 28-03-2016 o 02:49

  • #4

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,787
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    516
    Podziękowano
    976(650)
    Wpisów na blogu
    37
    Z którego zdjęcia? A co to jest za numer w załączniku 3, gdzie mowa jest o nr Karty Gwarancyjnej? Na fakturze jest naliczony VAT 23%, taki jak za nowe urządzenie. A Ty kupiłeś "używkę"?
    Ponadto, przeczytaj cały tekst, a nie tylko dwa pierwsze zdania i odpowiedz mi na pytania z postu 2 oraz na pytanie, które Ci zadałam w prywatnej poczcie (sprawdź powiadomienia).

  • #5

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,787
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    516
    Podziękowano
    976(650)
    Wpisów na blogu
    37
    Ja do Ciebie napisałam, nie możesz mi odpisać?
    Chyba już się domyślam od kogo kupiłeś tego laptopa, czy to jest Sprzedawca z "x" w nazwie? Kto jest producentem sprzętu?

  • #6

    OFF-LINE

    Dołączył
    25.03.2016
    Posty
    83
    Telefon
    Samsung
    Dziękuję
    8
    Podziękowano
    12(12)
    Wpisów na blogu
    1
    Przepraszam już odpisuje na pytania
    Zdjecie karty gwarancyjnej teraz dodałem,kupiłem go jako osoba fizyczna,co do daty na tym pismie od nich to jest data 14.12.2015, a dostałem ją razem z laptopem pewnie kolo 16.12 dokładnie nie pamiętam.
    Co do zdjęcia z załącznika 4 jest to drugi protokół serwisowy z datą 3.11.2015 co do laptopa to był sprzedany jako sprawny powystawowy z Niemiec.
    Co do ostatniej naprawy to przyszedł bez żadnego protokołu. Zadzwoniłem do nich co było naprawiane ,stwierdzili ze wymieniona matryca a dokument powinien być w paczce. Jednak tego dokumentu nie mam, bo go nie było.

    --- Post Połączono 03:17 --- Poprzedni Post napisano 03:10 ---

    Odpowiedź wysłałem na maila.

    --- Post Połączono 03:19 --- Poprzedni Post napisano 03:10 ---

    Jest to laptop firmy Lenovo

    --- Post Połączono 03:35 --- Poprzedni Post napisano 03:10 ---

    Dodatkowo dzwoniłem jeszcze do serwisu Lenovo, to odpowiedzieli, ze laptop o takim numerze seryjnym nigdy nie był zarejestrowany u nich jako by był w naprawie.
    Ostatnio edytowane przez abba ; 28-03-2016 o 03:16

  • #7

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,787
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    516
    Podziękowano
    976(650)
    Wpisów na blogu
    37
    Sprawdzałam Sprzedawcę na Allegro; jedno konto ma zawieszone, na innym nie logował się od kilku miesięcy. Nieciekawe są też informacje w necie. Zapowiada się długi bój o zwrot kasy. Musimy teraz zakończyć procedurę reklamacyjną z tytułu rękojmi i prawdopodobnie, gdy ta procedura nie przyniesie oczekiwanego skutku, będziesz musiał skorzystać z pomocy Rzecznika Konsumentów.
    A zatem, przygotuj projekt odstąpienia od umowy sprzedaży, korzystając z wzorów na stronie: Reklamacja konsumencka; wzory pism i .....słów kilka, ja go "doszlifuję" i wyślemy Sprzedawcy. Ponadto, ustal swojego właściwego miejscowo Rzecznika Konsumentów i sprawdź, czy można się z nim umówić na spotkanie. Właściwego Rzecznika( Miejskiego lub Powiatowego )odszukasz, poprzez link na stronie Organy państwowe i organizacje ochrony konsumentów

  • #8

    OFF-LINE

    Dołączył
    25.03.2016
    Posty
    83
    Telefon
    Samsung
    Dziękuję
    8
    Podziękowano
    12(12)
    Wpisów na blogu
    1
    Dobrze, rano napiszę taki projekt, a co do rzecznika to jestem umówiony na wtorek.Na razie bardzo dziękuje.

  • #9

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,787
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    516
    Podziękowano
    976(650)
    Wpisów na blogu
    37
    Cytat Zamieszczone przez abba Zobacz posta
    Dodatkowo dzwoniłem jeszcze do serwisu Lenovo, to odpowiedzieli, ze laptop o takim numerze seryjnym nigdy nie był zarejestrowany u nich jako by był w naprawie.
    Tego się można było spodziewać. Na stronie Allegro w "Informacji od sprzedającego" w pkt. 14 jest zapis " Gwarantem sprzętu jest nasza firma, naprawy sprzętu odbywają się w wewnętrznym serwisie firmy". I na końcu wzmianka: "Zakup przedmiotu oznacza akceptację warunków".

  • #10

    OFF-LINE

    Dołączył
    25.03.2016
    Posty
    83
    Telefon
    Samsung
    Dziękuję
    8
    Podziękowano
    12(12)
    Wpisów na blogu
    1
    Wstępny projekt wysłałem na poczte.

  • Jeden użytkownik podziękował abba za ten post:

    ali_cja (28-03-2016)

    Strona 1 z 18 1234511 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 14
      Ostatni post / autor: 14-09-2015, 10:42
    2. Reklamacja u sprzedawcy: gwarancja producenta czy rękojmia
      Przez Hezar w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 79
      Ostatni post / autor: 20-08-2015, 09:17
    3. Nieskuteczna naprawa w ramach gwarancji
      Przez ali_cja w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 11-06-2015, 02:42
    4. Zakup na Allegro - reklamacja z tytułu rękojmi
      Przez mini21 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 13
      Ostatni post / autor: 21-05-2015, 22:40
    5. Nieskuteczna naprawa gwarancyjna telefonu z abonamentu /Orange/
      Przez zbynio702 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 54
      Ostatni post / autor: 03-02-2015, 03:16

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas