Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 22

Wątek: TV Philips, serwis nie stwierdził usterek.

  1. #11

    OFF-LINE

    Dołączył
    17.08.2019
    Posty
    28
    Telefon
    sony xperia
    Dziękuję
    8
    Podziękowano
    3(3)
    Reklama:
    WoW cóż za profesjonalizm. Właśnie dotarło do mnie, jak mało my zwykli szarzy konsumenci wiemy.

    Rozumiem, że jako potwierdzenie otrzymania egzemplarza osoba, która w sklepie odbierze moje pismo ma potwierdzić otrzymanie stemplem wraz z datą otrzymania?
    Wystarczy takie potwierdzenie czy mam coś dopisać?

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #12

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,619
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    714
    Podziękowano
    1,790(1,038)
    Wpisów na blogu
    36
    Wystarczy, nie musisz niczego już dopisywać.

  • #13

    OFF-LINE

    Dołączył
    17.08.2019
    Posty
    28
    Telefon
    sony xperia
    Dziękuję
    8
    Podziękowano
    3(3)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Wystarczy, nie musisz niczego już dopisywać.
    Ok, dziękuję i przepraszam.

    Przepraszam ponieważ z wrażenia zapomniałem o czymś bardzo ważnym, a dokładnie zapomniałem poinformować o tym, że odebrałem jednak telewizor.
    Odebrałem ponieważ nie chcę, aby jeden z pracowników sklepu Mediamarkt miał być może nieprzyjemności, bo dał mi zapoznać się z ekspertyzą przed odebraniem telewizora.
    Mam zamiar walczyć z Mediamarkt więc nie chcę, aby przez moją walkę ktoś niewinny na tym ucierpiał.

    Jeszcze coś, matryca jest coraz gorsza. Obecnie ciemne delikatne pasy widoczne są już na każdym jasnym tle między innymi podczas ruchu kamery.
    Nie wiem, jak to jest możliwe, że nie widzą tego "eksperci" z serwisu.

  • #14

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,619
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    714
    Podziękowano
    1,790(1,038)
    Wpisów na blogu
    36
    OK, sądziłam, że nie będziesz się spieszył z odbiorem. Kiedy go odebrałeś?
    Czekam na nagranie.

  • #15

    OFF-LINE

    Dołączył
    17.08.2019
    Posty
    28
    Telefon
    sony xperia
    Dziękuję
    8
    Podziękowano
    3(3)
    Odebrałem w piątek i oczywiście mam zamiar dostarczyć im odwołanie osobiście, jak i wysłać litem poleconym ze zwrotnym poświadczeniem odbioru.

  • #16

    OFF-LINE

    Dołączył
    17.08.2019
    Posty
    28
    Telefon
    sony xperia
    Dziękuję
    8
    Podziękowano
    3(3)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    OK (...)
    Coś się ruszyło w temacie odwołania.
    Po złożeniu odwołania dziś zadzwoniła do mnie Pani z punktu serwisowego, w którym składałem odwołanie, a dokładnie w Mediamarkt.
    Co ciekawe była to ta sama Pani, która przyjmowała odwołanie.
    W krótkiej rozmowie telefonicznej zadała mi pytanie upewniając się czy TV był już naprawiany.
    Odpowiedziałem, że tak i serwis wymienił jedną z części TV.
    Pani poprosiła mnie abym dostarczył kopię karty naprawy serwisowej.
    Odpowiedziałem, że nie mam obecnie czasu więc mogą o taką kartę poprosić serwis, który wymienił wadliwą część.
    Pani poinformowała mnie, że dziś otrzymam pismo i Pani się rozłączyła nie czekając na moje wyjaśnienie.

    edit
    Znalazłem chwilkę czasu więc zadzwoniłem do sklepu prosząc o kontakt. Po chwili oddzwoniła Pani, która wcześniej się ze mną kontaktowała.
    Po krótkiej rozmowie podyktowała adres e-mail, na który około godziny 18 wysłałem kopię karty z pierwszej naprawy TV.

    Czekam na odpowiedź od Mediamarkt.
    Ostatnio edytowane przez grammwgre ; 10-09-2019 o 19:23

  • Jeden użytkownik podziękował grammwgre za ten post:

    ali_cja (10-09-2019)

  • #17

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,619
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    714
    Podziękowano
    1,790(1,038)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez grammwgre Zobacz posta
    Pani poinformowała mnie, że dziś otrzymam pismo
    Otrzymałeś je?

    Cytat Zamieszczone przez grammwgre Zobacz posta
    Pani poprosiła mnie abym dostarczył kopię karty naprawy serwisowej.
    W trybie reklamacji gwarancyjnej sklep jest tylko pośrednikiem pomiędzy reklamującym a serwisem. Zatem nie dziwi mnie to, że poprosili o opis usterki i w jaki sposób serwis ją usunął. Mogliśmy załączyć kopię do odwołania, przeoczyłam to.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    grammwgre (11-09-2019)

  • #18

    OFF-LINE

    Dołączył
    17.08.2019
    Posty
    28
    Telefon
    sony xperia
    Dziękuję
    8
    Podziękowano
    3(3)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Otrzymałeś je?
    Nie.
    Przed chwilą sprawdzałem e-mail i nie widzę odpowiedzi od Mediamarkt.

  • #19

    OFF-LINE

    Dołączył
    17.08.2019
    Posty
    28
    Telefon
    sony xperia
    Dziękuję
    8
    Podziękowano
    3(3)
    Mam odpowiedź od Mediamarkt.
    ****************************

    Dotyczy: zgłoszenia reklamacyjnego z dnia 14.08.2019 r., nr: ... z tytułu rękojmi za wady telewizora marki Philips, numer seryjny: ...





    Szanowny Panie,



    w imieniu Media Markt Polska Bis Sp. z o.o. Warszawa VI Spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie (dawniej: Saturn Planet sp. z o.o. Warszawa I sp.k. z siedzibą w Warszawie), w odpowiedzi na pismo z dnia 06.09.2019 r. w przedmiocie zgłoszenia reklamacyjnego z dnia 14.08.2019 r., z tytułu rękojmi za wady telewizora marki Philips, w trybie Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. 2019 r. poz. 1145) - zwana dalej k.c., niniejszym informuję, iż Sprzedawca podtrzymuje swoje dotychczasowe stanowisko z dnia 28.08.2019 r. i tym samym odmawia wymiany towaru na wolny od wad oraz nie uznaje za skuteczne złożonego nam oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży z dnia 18.11.2017 r. gdyż są one nieuzasadnione z uwagi na brak reklamowanych usterek. W ocenie Sprzedawcy, towar jest zgodny z w/w. umową sprzedaży.



    UZASADNIENIE



    W dniu 18.11.2017 r., zawarł Pan z naszym poprzednikiem ówczesnym Saturn Planet sp. z o.o. Warszawa I sp.k. z siedzibą w Warszawie umowę sprzedaży telewizora marki Philips, numer seryjny: – zwanego w treści pisma towarem.

    W dniu 13.05.2019 r. złożył Pan do Gwaranta w naszym markecie pierwszą reklamację towaru na zasadach gwarancji (nr: ). Powyższa reklamacja zakończyła się naprawą towaru w oparciu o warunki gwarancji udzielonej na towar. Usunięto wówczas usterki związane z dźwiękiem telewizora, zaś w zakresie matrycy wykluczono istnienie opisanej przez Pana usterki.

    W dniu 14.08.2019 r złożył Pan bezpośrednio do Sprzedawcy pierwsze zgłoszenie reklamacyjne z tytułu rękojmi za wady (nr: ) wskazanego powyższej towaru, żądając wymiany towaru na wolny od wad oraz oświadczając, że odstępuje od w/w. umowy sprzedaży. Jako przyczynę reklamacji wskazał Pan, jakoby nie zostały usunięte usterki zareklamowane wcześniej u Gwaranta dotyczące dźwięku i matrycy.

    Sprzedawca skierował reklamowany towar do Autoryzowanego Serwisu Producenta, który poddał towar badaniu pod kątem zgłaszanych usterek, gdzie na podstawie tego badania nie stwierdzono występowania jakiejkolwiek usterki tkwiącej w towarze, za którą odpowiedzialność miałby ponosić Sprzedawca. W dniu 28.08.2019 r., Sprzedawca poinformował Pana, że towar jest zgodny z w/w. umową sprzedaży, zgłoszonych usterek nie stwierdzono, stąd nie można uznać zgłoszonej reklamacji. Swoim pismem z dnia 06.09.2019 r. ponowił Pan swoje żądania, twierdząc ponadto, że towar ma posiadać wadę ukrytą, dotyczącą matrycy.



    Dokonując ponownej analizy rzeczonej reklamacji, nie możemy uznać zgłoszonych żądań z uwagi na wykazanie przez Autoryzowany Serwis Producenta braku zgłaszanych usterek w reklamowanym towarze. Ponadto, nie możemy zgodzić się z Pana twierdzeniem, jakoby telewizor miał posiadać jakieś ukryte wady. Takie twierdzenia nie znajdują potwierdzenia w stanie faktycznym sprawy i jako takie są nieuzasadnione.



    Jeszcze raz uprzejmie wyjaśniamy, że w trakcie realizacji złożonej przez Pana reklamacji, Autoryzowany Serwis Producenta w imieniu Sprzedawcy niezwłocznie dokonał oględzin oraz diagnostyki reklamowanego towaru. W wyniku przeprowadzonych badań przez autoryzowaną jednostkę serwisową potwierdzone zostało, iż towar nie posiada żadnych wad i usterek, a urządzenie pozostaje w pełni zgodne z umową sprzedaży z dnia 18.11.2017 r., na co Sprzedawca załącza ekspertyzę z dnia 26.08.2019 r.



    Wskazujemy, iż Sprzedawca realizując czynności starannego działania, korzysta z usług, jak i opinii profesjonalistów, które przesądzają bądź wykluczają o istnieniu wad w towarze, za które odpowiedzialność ponosiłby Sprzedawca.



    Powyższe, jednoznacznie wyklucza istnienie w towarze zgłoszonych usterek z przyczyn tkwiących w towarze. W zareklamowanym przez Pana urządzeniu nie stwierdzono występowania jakiejkolwiek usterki tkwiącej w towarze, za którą odpowiedzialność miałby ponosić Sprzedawca. Oględziny potwierdziły pełną zgodność towaru z umową i towar służy do celu do jakiego towar tego rodzaju jest zwykle używany. Ponadto, nieuzasadnione pozostają Pana twierdzenia w zakresie działania podświetlenia matrycy w technologii LED. W tym zakresie Sprzedawca przyjmuje za własne wyjaśnienia Autoryzowanej Placówki Serwisowej z dnia 28.08.2019 r.



    Raz jeszcze uprzejmie przypominamy, że brak usterki powoduje, zatem brak możliwości zasadnego powołania się na art. 556 k.c., który stanowi, że Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

    Wykluczone zostało, aby telewizor marki Philips nie miał właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia, o czym mowa w art. 556¹ § 1 pkt 1 k.c.

    Nieistnienie wady w towarze oznacza również, że nieskuteczne okaże się roszczenie wymiany towaru na wolny od wad, bowiem, jak stanowi art. 561 § 1 k.c. jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.



    Brak wady fizycznej powoduje również, że nie może się Pan skutecznie powołać na art. 560 § 1 k.c., który stanowi, że jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.



    Powyższe przepisy stanowią, że aby móc skutecznie domagać się naprawy towaru, wymiany towaru na wolny od wad albo odstąpić od umowy sprzedaży, musi być spełniona m.in. przesłanka wady w towarze, co w niniejszym postępowaniu reklamacyjnym zostało wykluczone przez Sprzedawcę.



    Jak wynika z przedstawionego stanu faktycznego i w oparciu o powołane wyżej przepisy prawa, Sprzedawca odpowiada wobec Kupującego, tylko w przypadku stwierdzenia niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W przedmiotowym stanie sprawy nie stwierdzono wady fizycznej tkwiącej w towarze, tak więc w przypadku reklamacji z dnia 14.08.2019 r. nie znajdą zastosowania powyższe przepisy, a to art. 556 k.c. w zw. z art. 556¹ § 1 pkt 1 k.c. oraz 560 § 1 k.c. i art. 560 § 1 k.c.



    Dla całokształtu znaczenia stanowiska Sprzedawcy, uprzejmie wyjaśniam znaczenie wcześniejszej reklamacji gwarancyjnej towaru, realizowanej przez Pana w naszym markecie, a skierowanej do Gwaranta, w oparciu o warunki gwarancji.



    Wobec powyższego informuję, że Sprzedawca nie jest stroną postępowania reklamacyjnego na zasadach gwarancji i nie rozpatruje reklamacji gwarancyjnej. W przypadku reklamacji składanych w naszym markecie na zasadach gwarancji, Sprzedawca działał ewentualnie jedynie jako pośrednik (tzw.: „posłaniec”) przekazujący sprzęt pomiędzy Kupującym a Autoryzowanym Serwisem Gwaranta (którym jest najczęściej Producent). Zasady postępowania reklamacyjnego na zasadach gwarancji są określone przez Gwaranta w oświadczeniu gwarancyjnym. W związku z powyższym, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za termin i sposób realizacji reklamacji gwarancyjnej, jak również za jej skutki. Zgłoszenie w postępowaniu reklamacyjnym prowadzonym w oparciu o gwarancję producenta żądania naprawy albo wymiany towaru nie stanowi skorzystania przez Kupującego z uprawnień z tytułu rękojmi za wady przewidzianej w Kodeksie Cywilnym.



    Przebieg wcześniejszej reklamacji na zasadach gwarancji nie ma wpływu na jakąkolwiek reklamację skierowaną do Sprzedawcy w oparciu o przepisy regulujące rękojmie za wady, na podstawie której złożył Pan u nas swoje żądania zawarte w zgłoszeniu reklamacyjnym z dnia 14.08.2019 r.



    Powyższe wyjaśnienia Sprzedawcy, dotyczące znaczenia złożonej przez Pana wcześniejszej reklamacji gwarancyjnej, wprost sankcjonuje art. 579 § 2 k.c., który stanowi, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi.



    Jak zostało wyżej wskazane, do wcześniejszej reklamacji gwarancyjnej towaru, zastosowanie mają zapisy warunków gwarancji oraz przepisy Kodeksu Cywilnego od art. 577 do art. 582, gdyż zgodnie z art. 579 § 2 k.c. wykonanie przez Kupującego uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady zgłoszone nam reklamacją w dniu 14.08.2019 r.



    Wobec powyższego, wszelkie roszczenia związane z poprzednią reklamacją towaru na zasadach gwarancji, należy kierować do Gwaranta, którego dane widnieją w oświadczeniu gwarancyjnym.



    Mając na uwadze powyższe, brak jest podstaw do stwierdzenia w przedmiotowej reklamacji odpowiedzialności Sprzedawcy, a w konsekwencji brak możliwości uznania zgłoszonych żądań.



    W załączeniu:

    1. ekspertyza z dnia 26.08.2019 r.

    ***************************************
    //
    ***************************************

    W odpowiedzi możemy przeczytać między innymi, cytuję.

    „Usunięto wówczas usterki związane z dźwiękiem telewizora, zaś w zakresie matrycy wykluczono istnienie opisanej przez Pana usterki.”

    Jest to kłamstwo i słaba próba zmiany tematu problemu z wyświetlaniem obrazu na inny ponieważ serwis nie wspomniał w karcie pierwszej naprawy o problemach z dźwiękiem zapewne z braku urządzeń, które podłączam do TV. Podczas pierwszej naprawy wymienili część, która zlikwidowała widoczny pionowy ciemny pas na matrycy. Cytuję opis pierwszej naprawy
    „wymiana Light Bar kit of panel”.
    Nawet laik wie, że problem z wyświetlaniem matrycy, to nie problem z dźwiękiem, jak sugeruje pracownik Mediamarkt.
    Taka odpowiedź pracownika Mediamarkt moim zdaniem chce chamsko obalić już drugi problem z wyświetlaniem obrazu, a dokładnie wmawia mi, że wyświetlanie obrazu było ok i jest ok.. Otóż nie było ok, bo jak już wspomniałem podczas pierwszej naprawy serwis wymienił light kit i obecnie mam ponownie problem z wyświetlaniem obrazu.

    Dodaję link do pobrania filmiku, na którym widoczne są ciemne pasy na jasnych tłach + kopię karty pierwszej naprawy.
    Jakość filmiku średnia, ale ciemne pasy, o których wspominałem są widoczne w momencie rysowania mapy granic Polski.

    Link do pobrania filmiku.
    granice Polski

    Kopia karty pierwszej naprawy.
    RMA_copy.jpg

  • #20

    OFF-LINE

    Dołączył
    03.10.2013
    Lokalizacja
    Vianen (Utrecht)
    Posty
    304
    Telefon
    S10+
    FW
    Pie
    Operator
    Tele2
    Dziękuję
    79
    Podziękowano
    13(13)
    zanies tv do media markt gdzie kupiłes i pokaż problem, tu gdzie mieszkam po takiej wizycie dostaje od ręki nowy egzemplarz pięknie zapakowany, niestety nie mieszkam w Polsce

  • Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 29-06-2017, 12:57
    2. Odpowiedzi: 77
      Ostatni post / autor: 17-07-2016, 20:41
    3. Odpowiedzi: 47
      Ostatni post / autor: 15-12-2015, 09:25
    4. Lista kodów usterek
      Przez dawidos160 w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 17-02-2014, 11:43
    5. [Sprzedam] Komputer PC (składak) i monitor PHILIPS
      Przez antyhaker w dziale Sprzedam
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 28-03-2013, 10:52

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas