Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 1 z 5 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 44

Wątek: TV Philips, serwis nie stwierdził usterek.

  1. #1

    OFF-LINE

    Dołączył
    17.08.2019
    Posty
    72
    Telefon
    sony xperia
    Dziękuję
    26
    Podziękowano
    7(7)

    TV Philips, serwis nie stwierdził usterek.

    Reklama:
    Witam ponownie

    W dniu 13.05.2019 zgłosiłem usterki TV Philips z tytułu gwarancji w sklepie Mediamarkt.
    Zgłaszałem między innymi problem z: matrycą ciemny pionowy pas na środku matrycy, problem „duchów” czyli smugi na ciemnym tle, które sugerują, że coś jest nie tak z odświeżaniem matrycy, problemy z dźwiękiem TV podczas przełączenia kanałów na dekoderze TV kablowej, problem z aplikacją Netflix.

    Serwis naprawił tylko pionowy pas i „duchy”, dźwięk nie naprawiony, problem z dźwiękiem po zakończeni aplikacji Netflix nie naprawiony, jak i matryca nie do końca naprawiona, bo pojawiła się nowa usterka, a dokładnie ledwo widoczne pionowe pasy na jasnym tle.

    Z braku czasu zwlekałem z ponownym oddaniem TV do sklepu.

    W dniu 14.08.2019 ponownie zgłosiłem w sklepie Mediamarkt usterki dodając załącznik, w którym opisałem w miarę dokładnie wady TV, jak i zaznaczyłem żądanie zwrotu gotówki.

    Dziś otrzymałem odpowiedź w wiadomości sms, że TV gotowy jest do odbioru, a w wiadomości e-mail informację, że serwis nie stwierdził usterek TV.
    Postanowiłem natychmiast sprawdzić co w trawie piszczy.

    Po krótkiej rozmowie z miła panią z punku serwisowego w sklepie Mediamarkt poprosiłem o kserokopię odpowiedzi z serwisu i nie odebrałem TV, aby poprosić o pomoc na forum.

    Niestety nie wiem dlaczego nie nagrałem filmiku, na którym słychać byłoby między innymi problem z dźwiękiem.

    Co mam zrobić?
    Odebrać TV, nagrać filmik, który potwierdzi między innymi usterki dźwięku i ponownie zawieźć go do sklepu żądając odstąpienia od umowy?
    Form reklam2.jpg

    Zgłosz reklamacyjne2.jpg

    Usterki2.jpg

    e-mail2.jpg

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,671
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    721
    Podziękowano
    1,817(1,059)
    Wpisów na blogu
    36
    Może i powinieneś odebrać telewizor oraz utrwalić wady na filmiku (wrzucić go YT). Gdy podejmiesz taką decyzję, to na forum wrzuć link, podasz go też w pisemnej reklamacji. Jeżeli Ci się uda, to szczególnie utrwal wadę/wady matrycy.
    Nie masz zastrzeżeń, w przypadku dźwięku, do dekodera? Na wbudowaną w TV aplikację Netflix’a niekiedy ludzie narzekają, ja korzystam z apple TV i nie mam problemów.

    Możesz też powstrzymać się z odbiorem i składając pisemne odwołanie, zażądać uzasadnienia decyzji o odmowie uznania reklamacji z tytułu rękojmi. Trochę znów namieszałeś z żądaniem „zwrotu gotówki”. Odpowiedź Sprzedawcy pozwoli nam poznać, jak on zrozumiał Twoje żądanie.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    grammwgre (16-10-2019)

  • #3

    OFF-LINE

    Dołączył
    17.08.2019
    Posty
    72
    Telefon
    sony xperia
    Dziękuję
    26
    Podziękowano
    7(7)
    Dziękuję za odpowiedź. Tak wiem, że namieszałem. Niestety wpadłem na to forum po oddaniu TV w każdym razie wiem już, że mogę liczyć tu na pomoc za co dziękuję
    Postanowiłem odebrać TV z uwagi na to, że w listopadzie kończy się gwarancja więc wydaje mi się, iż muszę w miarę szybko utrwalić wady matrycy, jak i problemy z dźwiękiem, bo na uzasadnienie sprzedawcy mogę trochę poczekać, a czas ucieka.

  • #4

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,671
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    721
    Podziękowano
    1,817(1,059)
    Wpisów na blogu
    36
    Nie dopytałam o szczegóły, w szczególności o datę zakupu tego TV.
    Zróbmy tak:
    przygotuj projekt krótkiego odwołania z żądaniem uzasadnienia odmowy uznania reklamacji i wrzuć na forum. Być może trzeba będzie coś w nim poprawić.
    Po złożeniu odwołania w sklepie możesz odebrać TV i nagrać wady. Zanim Sprzedawca odpowie, będziemy przygotowani na następną odpowiedź (cały czas w ramach tej samej reklamacji).
    W tym temacie masz przykład pisma do Sprzedawcy:
    [LG G4] [Allegro] 22 miesiąc, sklep internetowy, bootloop
    Musisz tylko dopasować treść do Twojej sytuacji.



    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    grammwgre (29-08-2019)

  • #5

    OFF-LINE

    Dołączył
    17.08.2019
    Posty
    72
    Telefon
    sony xperia
    Dziękuję
    26
    Podziękowano
    7(7)
    Dziękuję za odpowiedź i chęć pomocy.
    Mój błąd, że zapomniałem dodać datę zakupu telewizora, już się poprawiam.

    Przejdę do sedna czyli projektu żądania uzasadnienia odmowy uznania reklamacji z tytułu rękojmi.
    ************************************************** **********************************************

    Miejscowość, data

    Mediamarkt.
    ul. …..........
    ...............
    Dane reklamującego


    Dotyczy; Żądania uzasadnienia odmowy uznania reklamacji nr …. z tytułu rękojmi telewizora marki Philips ......, zakupionego w ramach umowy sprzedaży w dniu 18.11.2017 roku.

    14.08.2019 roku dostarczyłem do Państwa sklepu Mediamarkt ul ... pisemną reklamację z tytułu rękojmi wadliwego telewizora wraz z dołączonym opisem usterek, wadliwym telewizorem w oryginalnym opakowaniu, wyposażeniem oraz kopią dowodu zakupu.
    W dniu 28.08.2019 otrzymałem sms z wiadomością, że mogę odebrać telewizor.
    W wiadomości e-mail z dnia 28.08.2019 przeczytałem, że moje żądanie jest nieuzasadnione z uwagi na brak zgłaszanych usterek więc telewizor pozostaje zgodny z umową sprzedaży.

    Po zapoznaniu się z ekspertyzą serwisowa stwierdzam, że nie jest ekspertyzą.

    Ekspertyza jest próbą wmówienia mi, że między innymi opisywane wady matrycy to coś normalnego. Gdyby było to coś normalnego, to już w pierwszych dniach od zakupu zauważyłbym problem.
    Jeśli wada podświetlenia matrycy to coś normalnego, jak sugeruje serwis, to dlaczego nikt mnie o tym nie poinformował w dniu zakupu telewizora? Dlaczego nikt nie poinformował mnie o ukrytych wadach tego modelu telewizora?
    W ekspertyzie od serwisu nie ma ani słowa o widocznych delikatnych ciemniejszych pasach na jasnym tle. Nie ma też ani słowa o ściszającym się dźwięku TV po zakończeniu oglądania filmów w aplikacji Netflix więc nie zostało to sprawdzone jak należy.

    Taka ekspertyza wskazuje na próbę uchylenia się sprzedawcy od odpowiedzialności za wady w sprzedawanym przedmiocie.

    Zarzucam sprzedawcy sprzedaż telewizora z wadą ukrytą i celowe wprowadzanie w błąd reklamującego już w dniu zakupu telewizora, bo nie zostałem poinformowany o ukrytych wadach technologii LED o czym świadczy między innymi próba wmówienia mi, że wady podświetlenia matrycy to coś normalnego. Otóż nie jest to normalne, bo gdyby było, to zauważyłbym usterkę maksymalnie po paru dniach od zakupu o czym wspomniałem wyżej.

    W zleceniu ekspertyzy numer ... serwis napisał, że wady podświetlenia matrycy występują w każdym odbiorniku tego typu, a więc przyznali, że ukryta wada matrycy istniała już w dniu zakupu telewizora.
    Mnie jako klienta nie interesuje z czego ta wada wynika. Interesuje mnie tylko i wyłącznie telewizor, który nie posiada wad ukrytych, jak i wad istotnych. Wada matrycy, podświetlenia i problemy z dźwiękiem są wadami istotnymi.

    Żądam więc uzasadnienia odmowy uznania reklamacji z tytułu rękojmi. Na to uzasadnienie oczekuję 14 dni od dnia otrzymania niniejszego pisma.

    W przypadku bezskutecznego upływu tego terminu bądź bezzasadnego uzasadnienia, złożę oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży reklamowanego telewizora.

    Pismo wykonano w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla stron.
    Ostatnio edytowane przez grammwgre ; 29-08-2019 o 02:38

  • #6

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,671
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    721
    Podziękowano
    1,817(1,059)
    Wpisów na blogu
    36
    O jakiej ekspertyzie piszesz wyżej? Skąd znasz treść zlecenia tej ekspertyzy?

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    grammwgre (16-10-2019)

  • #7

    OFF-LINE

    Dołączył
    17.08.2019
    Posty
    72
    Telefon
    sony xperia
    Dziękuję
    26
    Podziękowano
    7(7)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    O jakiej ekspertyzie piszesz wyżej? Skąd znasz treść zlecenia tej ekspertyzy?
    Cytat Zamieszczone przez grammwgre Zobacz posta

    Po krótkiej rozmowie z miła panią z punku serwisowego w sklepie Mediamarkt poprosiłem o kserokopię odpowiedzi z serwisu i nie odebrałem TV, aby poprosić o pomoc na forum.
    Nie wiem jak to możliwe, że nie wgrała się kopia ekspertyzy, już poprawiam.
    Ekspertyza2.jpg

  • #8

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,671
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    721
    Podziękowano
    1,817(1,059)
    Wpisów na blogu
    36
    Zajmę się tym, najpóźniej jutro. Muszę jeszcze trochę pomyśleć, a do końca dnia nie wykroję na to czasu.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    grammwgre (16-10-2019)

  • #9

    OFF-LINE

    Dołączył
    17.08.2019
    Posty
    72
    Telefon
    sony xperia
    Dziękuję
    26
    Podziękowano
    7(7)
    Ok, dziękuję. Rozumiem, że mogę przykładowo odebrać dziś tv, a odwołanie dostarczyć przykładowo jutro?
    Ostatnio edytowane przez grammwgre ; 29-08-2019 o 15:29

  • #10

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,671
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    721
    Podziękowano
    1,817(1,059)
    Wpisów na blogu
    36

    Odwołanie oraz żądanie uzasadnienia odmowy uznania reklamacji z tytułu rękojmi

    Nie odbieraj jeszcze TV. Złóż w sklepie to pismo a na swoim egzemplarzu zażądaj potwierdzenia otrzymania jednego egzemplarza (z datą, pieczęcią i podpisem pracownika ).
    Trzeci egzemplarz wyślij listem poleconym ze zwrotnym poświadczeniem odbioru do siedziby spółki (nazwa z paragonu). Na tym egzemplarzu, przed adresem spółki MM (z paragonu) napisz (może być odręcznie) „Do wiadomości: .....”


    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    grammwgre (31-08-2019)

    Strona 1 z 5 12345 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 29-06-2017, 13:57
    2. Odpowiedzi: 77
      Ostatni post / autor: 17-07-2016, 21:41
    3. Odpowiedzi: 47
      Ostatni post / autor: 15-12-2015, 10:25
    4. Lista kodów usterek
      Przez dawidos160 w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 17-02-2014, 12:43
    5. [Sprzedam] Komputer PC (składak) i monitor PHILIPS
      Przez antyhaker w dziale Sprzedam
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 28-03-2013, 11:52

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas