Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 4 z 13 PierwszyPierwszy 12345678 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 122

Wątek: Telefon wraca z serwisu z tą samą wadą. Czy możliwa jest wymiana na nowy?

  1. #31

    OFF-LINE

    Dołączył
    10.03.2015
    Posty
    58
    Telefon
    lg g2 mini
    Dziękuję
    2
    Podziękowano
    9(9)
    Reklama:
    Witam ponownie. Dostałem odpowiedź od operatora. Z datą 30.03. Ja w salonie pismo o upływie terminu złożyłem 02.04 więc nie wiem co teraz o tym myśleć i jak to wygląda prawnie. Czy mieli mi dać znać do 14 dni czy mogli wysłać tak jak wysłali i jest ok. Co do samego pisma. Umywają ręce bo nie odpowiadają za to jak działa serwis ale z tego co piszą to wnioskuję, że mogę znów oddać telefon do serwisu przez salon tym razem. Super sprawa kup telefon końcem grudnia. jest połowa kwietnia i dalej nie da się z niego normalnie korzystać. wielkie brawa zarówno dla t-mobile jak i LG. Pismo zamieszczam poniżej. @Ali_cja proszę o pomoc i radę.
    t mobie.jpg
    Ostatnio edytowane przez national86 ; 08-04-2015 o 13:19

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #32

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,843
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    633
    Podziękowano
    1,263(798)
    Wpisów na blogu
    36
    Bzdury piszą!
    Wracając do początku; jaką masz pewność, że Twoje pismo dotarło do Warszawy z określoną datą. Co masz na potwierdzenie tego faktu?
    Na pocieszenie, poniżej masz wiadomość, jaką dzisiaj otrzymałam z BOA na zapytanie o procedurę rozpatrywania reklamacji konsunenckiej /rękojmi/
    "Witam
    uprzejmie informuję, że w przypadku naprawy sprzętu można go oddać do serwisu za pośrednictwem Sklepu T-Mobile z tytułu gwarancji lub rękojmi lub punktu sprzedaży bezpośredniej z tytułu gwarancji. "

  • #33

    OFF-LINE

    Dołączył
    10.03.2015
    Posty
    58
    Telefon
    lg g2 mini
    Dziękuję
    2
    Podziękowano
    9(9)
    No właśnie ja w ogóle nie kumam o co chodzi. Widziałaś przecież pismo, które wysłałem jako pierwsze i z jakiego paragrafu. A tymczasem oni w ogóle w tej odpowiedzi się do tego nie odnieśli tylko napisali, że mogę mięć pretensje do producenta/serwisu a do nich mogę składać niezgodność z umową w salonie. potwierdzenie odbioru pierwszego pisma mam z 17.03.2015. Co dalej?

  • #34

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,843
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    633
    Podziękowano
    1,263(798)
    Wpisów na blogu
    36
    No, niestety, taką przyjęli taktykę" Nie ważne jest pytanie, byleby była odpowiedź".Daj mi trochę czasu, muszę to przemyśleć.
    Edit; Licząc termin od następnego dnia od otrzymania pisma, termin 14-dniowy upłynął z końcem dnia 31 marca. Z pisma wynika, że zostało ono sporządzone 30 marca. Dlaczego pismo zostało przesłane do operatora a nie do Ciebie i kto jest adresatem tego pisma. W jaki sposób i kiedy zostałeś powiadomiony o tym piśmie, czy żądano od Ciebie potwierdzenia jego odbioru i jaką datę wpisałeś?
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 08-04-2015 o 14:11

  • #35

    OFF-LINE

    Dołączył
    10.03.2015
    Posty
    58
    Telefon
    lg g2 mini
    Dziękuję
    2
    Podziękowano
    9(9)
    Alicja pismo dostałem dziś do domu pocztą PL. Data nadania to 31.03.2015. Jestem w stanie w to uwierzyć bo to zwykły list i święta po drodze były więc 8 dni mógł iść z Wawy

  • #36

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,843
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    633
    Podziękowano
    1,263(798)
    Wpisów na blogu
    36
    Biorąc pod uwagę treść art. 561⁵ Kc. "Jeżeli kupujący będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione." Operator ustosunkował się w terminie ale tylko wobec siebie a nie wobec klienta. Nie wiem, czy jest sens pisać do operatora, on i tak nie zrozumie o co nam chodzi albo będzie udawał, że nie rozumie. Myślę, że czeka Cię proces cywilny. Zbierz wszystkie kwity i umów się na rozmowę z Rzecznikiem Konsumentów w Twoim mieście.

  • #37

    OFF-LINE

    Dołączył
    10.03.2015
    Posty
    58
    Telefon
    lg g2 mini
    Dziękuję
    2
    Podziękowano
    9(9)
    Dzwoniłem na infolinię tm. Pani nie potrafi się odnieść do tego jak śmieszną dostałem odpowiedź z działu reklamacji a decyzja w postępowaniu reklamacyjnym "jest ostateczna i nie ma możliwości odwołania". Jedyna droga to postępowanie na drodze cywilnej lub... próba zastosowania się do wskazanej w piśmie możliwości załatwienia sprawy przez salon tm. Czyli idę do punktu składam znów pismo o wymianę z tytułu niezgodności z umow, oddaję telefon a za powód podaję brak naprawy przez serwis. I znów czekam na odpowiedź... Teraz to już mi się nie spieszy. i tak musiałem kupić inny bo z tego się nie dało korzystać. Co Ty byś zrobiła?

  • #38

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,843
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    633
    Podziękowano
    1,263(798)
    Wpisów na blogu
    36
    Ja bym się zdecydowała na proces cywilny, ale musi Ci pomóc Rzecznik Konsumentów. Miałam podobną sprawę z Plusem przed laty, też nie docierało do nich to co pisałam. Chyba, że zdecydujesz się na skargę do Prezesa UOKiK, ale o tym porozmawiamy dopiero wieczorem, OK?

  • #39

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,843
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    633
    Podziękowano
    1,263(798)
    Wpisów na blogu
    36
    W skardze do Prezesa UOKiK trzeba wykazać zbiorowe naruszenie interesów konsumentów, w szczególności: stosowanie niedozwolonych klauzul umownych, nieuczciwe praktyki rynkowe, nieuczciwą konkurencję, a także naruszanie obowiązku udzielania konsumentom rzetelnej, prawdziwej i pełnej informacji. Może i nad tym trzeba się zastanowić.
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 08-04-2015 o 19:10

  • #40

    OFF-LINE

    Dołączył
    10.03.2015
    Posty
    58
    Telefon
    lg g2 mini
    Dziękuję
    2
    Podziękowano
    9(9)
    wiesz przeglądałem teraz regulamin który podpisałem jak telefon mi przyszedł do domu. w ogóle nie ma w nim informacji na temat reklamacji sprzętu... ewidentnie zaznaczone jest, że chodzi o reklamację usług telekomunikacyjnych i dają sobie na rozpatrzenie 30 dni. co do tego, że nie potrafią się ustosunkować do żądania wystosowanego do nich to masz racje. ja o jednym a oni o drugim. byle by coś odpisać i sprawa załatwiona. przemyślę sprawę i dam znać ale myślę że najlepiej będzie faktycznie z rzecznikiem praw konsumenta rozmawiać

  • Strona 4 z 13 PierwszyPierwszy 12345678 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 17
      Ostatni post / autor: 01-09-2016, 15:29
    2. Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 07-11-2015, 14:12
    3. LG L Fino (możliwa wymiana na inny smartfon)
      Przez Athlon007 w dziale Sprzedam
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 06-03-2015, 21:18
    4. Lumia 920 - wymiana szybki ekranu czy nowy telefon?
      Przez Kacper Filipowski w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 22-06-2014, 14:44
    5. Czy możliwa jest modyfikacja softu
      Przez Rico w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 9
      Ostatni post / autor: 19-02-2013, 22:18

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas