Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 3 z 13 PierwszyPierwszy 1234567 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 122

Wątek: Telefon wraca z serwisu z tą samą wadą. Czy możliwa jest wymiana na nowy?

  1. #21

    OFF-LINE
    Moderator Globalny Awatar to_ja

    Dołączył
    30.09.2012
    Lokalizacja
    127.0.0.1
    Posty
    4,500
    Telefon
    Samsung Galaxy S7
    FW
    7
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    705
    Podziękowano
    1,249(659)
    Reklama:
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    O, tu mnie zaskoczyłeś; myślałam, że wysłałeś reklamację razem z telefonem. I co oni mają teraz zrobić; wirtualnie wysłali telefon do serwisu ?
    W sumie nie powinno mieć to większego znaczenia. Wysyłałem pismo do pewnej sieci sklepów "nie dla idiotów" i niedługo po jego dostarczeniu skontaktował się pracownik i umówił termin odbioru urządzenia przez kuriera także dla chcącego nic trudnego.

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #22

    OFF-LINE

    Dołączył
    10.03.2015
    Posty
    58
    Telefon
    lg g2 mini
    Dziękuję
    2
    Podziękowano
    9(9)
    "Art. 561.5. Jeżeli kupujący będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione."

    17 marca otrzymali moje pismo. licząc od 18 marca jako pierwszy dzień wychodzi że dziś minął termin

    @ali_cja wygrałem czy muszę jeszcze czekać czy ewentualnie nie dojdzie jakieś pismo, które może wysłali?

  • #23

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,555
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    595
    Podziękowano
    1,194(747)
    Wpisów na blogu
    36
    I słusznie zauważyłeś. Wygląda na to, że wygrałeś
    Rozmawiałam wczoraj z pracownikiem a dzisiaj z kierownikiem salonu T-Mobile; niestety, rozmowa była trudna. Nie ma jednolicie opracowanej na piśmie procedury reklamacji konsumenckiej. Wg. kierownika, w przypadku reklamowania telefonu jako niezgodnego z umową, należy dostarczyć do salonu telefon i dołączyć pismo albo ustnie, do protokołu zgłosić reklamację z "tytułu niezgodności" i określić żądanie oraz brak zgody na naprawę. Tego samego dnia a najpóźniej następnego, telefon z protokołem jest przesyłany do autoryzowanego serwisu z prośbą o ekspertyzę/opinię serwisu. Klient musi uzyskać odpowiedź przed upływem czternastego dnia od dnia złożenia reklamacji.
    Niestety, nic mu nie wiadomo, jak wygląda procedura reklamacyjna w przypadku złożenia samego pisma i to do Centrali. Jego zdaniem, procedura reklamacyjna trwa wtedy 30 dni.
    Ale to w sumie, w Twojej sytuacji, nieistotne.
    W Twoim przypadku, udałabym się jutro do operatora, z krótkim pismem, którego treść powinna zawierać jedno zdanie; w oparciu o treść art.561 ze znaczkiem 5 Kodeksu cywilnego i bezskutecznym upływem 14 dniowego terminu od dnia złożenia reklamacji, żądam niezwłocznej wymiany telefonu marki.... na nowy telefon wolny od wad. I nie wysyłałabym tego pisma pocztą, bo po pierwsze data będzie biegła od następnego dnia złożenia pisma w salonie operatora / o ile nam się kiedyś to przyda/ a po drugie, jak się uprzesz na miejscu i postawisz na nogi załogę, to, być może....

  • #24

    OFF-LINE

    Dołączył
    10.03.2015
    Posty
    58
    Telefon
    lg g2 mini
    Dziękuję
    2
    Podziękowano
    9(9)
    Dzięki za odpowiedź i za Twoje zaangażowanie!!! Niestety nie wiem czy jutro dam radę ale jak tylko będę mógł to zrobię tak jak napisałaś i udam się do salonu.

    Edit: pismo napisałem i wydrukowałem. postaram się to jutro załatwić i dam znać co na to kierownik salonu. jak mi powie, że dział reklamacji ma 30 dni na rozpatrzenie pisma to mu powiem żeby sobie poczytał kodeks cywilny i jeżeli dalej uważa, że ma rację to prosto z salonu idę do rzecznika praw konsumenta

    Jeszcze jedno pytanie. Czy jeżeli nie będą mieli akurat tego telefonu (już go nie mają w ofercie) to mogą mi zaproponować coś innego(oczywiście nic gorszego parametrowo i tańszego) ?
    Ostatnio edytowane przez national86 ; 01-04-2015 o 21:55

  • Jeden użytkownik podziękował national86 za ten post:

    ali_cja (01-04-2015)

  • #25

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,555
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    595
    Podziękowano
    1,194(747)
    Wpisów na blogu
    36
    Nie musi być koniecznie jutro, ale fajnie byłoby znać rozstrzygnięcie przed świętami

  • #26

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,555
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    595
    Podziękowano
    1,194(747)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez national86 Zobacz posta
    pismo napisałem i wydrukowałem. postaram się to jutro załatwić i dam znać co na to kierownik salonu. jak mi powie, że dział reklamacji ma 30 dni na rozpatrzenie pisma to mu powiem żeby sobie poczytał kodeks cywilny i jeżeli dalej uważa, że ma rację to prosto z salonu idę do rzecznika praw konsumenta
    Spodziewaj się takiej reakcji kierownika, niestety. Ważne, że Ty pozytywnie myślisz i wiesz, co masz robić.
    Cytat Zamieszczone przez national86 Zobacz posta
    Czy jeżeli nie będą mieli akurat tego telefonu (już go nie mają w ofercie) to mogą mi zaproponować coś innego(oczywiście nic gorszego parametrowo i tańszego) ?
    Mogą, ale przecież się nie zgodzisz na coś gorszego pod względem parametrów. Ale może to być coś od LG.
    Spotkałam się z opinią / Inspekcji Handlowej/, że w sytuacji wymiany na inny telefon a nie taki sam; to już nie jest wymiana a zamiana. Kwestia dyskusyjna.

  • #27

    OFF-LINE

    Dołączył
    10.03.2015
    Posty
    58
    Telefon
    lg g2 mini
    Dziękuję
    2
    Podziękowano
    9(9)
    Rozumiem. ale jeśli zaproponują coś podobnego (w sensie z tymi samymi parametrami) to mogę pójść na taką ugodę/zamianę? czy też jeśli nie ma już tego telefonu to mam żądać zwrotu kosztów(tu sprawa skomplikowana bo zapłaciłem 200zł od ręki a do tego z każdego rachunku telefonicznego jest płacona rata 25zł za telefon).

  • #28

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,555
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    595
    Podziękowano
    1,194(747)
    Wpisów na blogu
    36
    Telefon ma cenę ustaloną w chwili zawierania umowy; w chwili wymiany, nie bierze się pod uwagę tego ile Ty zapłaciłeś / bądź masz jeszcze do spłacenia/, tylko właśnie taką wartość na ile został wyceniony telefon w chwili zawierania umowy.
    Nie musisz od razu podejmować decyzji; poczekajmy co zaproponują. Rozważymy wówczas za i przeciw.

  • #29

    OFF-LINE

    Dołączył
    10.03.2015
    Posty
    58
    Telefon
    lg g2 mini
    Dziękuję
    2
    Podziękowano
    9(9)
    Jasne. Dzięki. Na piśmie wyznaczyłem też 7 dniowy termin na odpowiedź o podjętej decyzji. dziś to składam. tik, tak, tik, tak, tik, tak....

    EDIT: oddałem pismo. przy okazji trochę się pokłóciłem ze sprzedawcą t-mobile bo usilnie twierdzi, że mają 30 dni na rozpatrzenie reklamacji i że telefon miałem oddać z pismem. oczywiście uświadomiłem go w tym jak brzmi art 561.5 i że pismo oddałem bez telefonu tylko i wyłącznie z winy pracownika t-mobile, który tak polecił mi zrobić. a że ponoć nagrywają rozmowy to mogą sobie sprawdzić kto tu błąd popełnił kiedy pytałem konsultanta jak mam postąpić.

    ogólnie sporo nerwów mnie to kosztuje bo nie należę do osób które upominają się o swoje za wszelką cenę i zazwyczaj gotów byłem odpuścić dla świętego spokoju. teraz jednak jestem tak poirytowany tą sytuacją że choćby to miało trwać w nieskończoność to nie odpuszczę.
    Ostatnio edytowane przez national86 ; 02-04-2015 o 14:38

  • #30

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,555
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    595
    Podziękowano
    1,194(747)
    Wpisów na blogu
    36
    I tak trzymaj. Tylko się nie irytuj; powoli i rozważnie dojdziesz do zamierzonego celu.
    Ja też wczoraj miałam okazję poznać stanowisko pracowników T-Mobile i doszłam do wniosku, że sytuacja nie jest łatwa. Być może, bez procesu cywilnego się nie obejdzie.

  • Strona 3 z 13 PierwszyPierwszy 1234567 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 17
      Ostatni post / autor: 01-09-2016, 15:29
    2. Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 07-11-2015, 14:12
    3. LG L Fino (możliwa wymiana na inny smartfon)
      Przez Athlon007 w dziale Sprzedam
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 06-03-2015, 21:18
    4. Lumia 920 - wymiana szybki ekranu czy nowy telefon?
      Przez Kacper Filipowski w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 22-06-2014, 14:44
    5. Czy możliwa jest modyfikacja softu
      Przez Rico w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 9
      Ostatni post / autor: 19-02-2013, 22:18

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas