Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 2 z 13 PierwszyPierwszy 12345612 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 122

Wątek: Telefon wraca z serwisu z tą samą wadą. Czy możliwa jest wymiana na nowy?

  1. #11

    OFF-LINE

    Dołączył
    10.03.2015
    Posty
    58
    Telefon
    lg g2 mini
    Dziękuję
    2
    Podziękowano
    9(9)
    Reklama:
    faktycznie. to co przekleiłem dotyczy usług telekomunikacyjnych a na stronie nie znalazłem nic o reklamacji sprzętu.

    co do pisma:
    niestety wysłałem je do działu reklamacji dopiero 16 marca bo wcześniej nie miałem czasu. 17 marca dotarło i mam potwierdzenie. o wysłaniu pocztą zdecydowałem po rozmowie z konsultantem t-mobile bo pytałem czy mam iść do salonu czy wysyłać bezpośrednio do warszawy. dowiedziałem się, że salon i tak nie decyduje i będą musieli posłać sprawę dalej więc wolałem ominąć tą drogę.

    oczywiście dam tu znać co do decyzji operatora. jest też jeszcze jedna sprawa, która mnie zastanawia - wysłałem pismo z żądaniem wymiany na nowy ale teraz dopiero widzę, że w ich ofercie nie ma już tego telefonu. ciekawe czy w takim przypadku zaproponują mi zwrot kosztów albo inny telefon. ciekawe czy w ogóle cokolwiek zaproponują czy też spróbują uciąć temat
    Ostatnio edytowane przez national86 ; 19-03-2015 o 17:31

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #12

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,961
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    532
    Podziękowano
    1,011(673)
    Wpisów na blogu
    37
    Niestety, na decyzję musimy poczekać i dopiero wtedy zastanowimy się, co robimy dalej. Zastanawia mnie jedynie, ten dział reklamacji w Warszawie. Wiesz coś więcej na ten temat?

  • #13

    OFF-LINE

    Dołączył
    10.03.2015
    Posty
    58
    Telefon
    lg g2 mini
    Dziękuję
    2
    Podziękowano
    9(9)
    Rozmawiałem z babką z t-mobile. Pytam na jaki adres posłać i podała mi: Marynarska 12, W-wa i dopisać że do działu reklamacji. Tak też zrobiłem. Na fakturze z kupna telefonu mam taki sam adres bo to chyba główna siedziba t-mobile

  • #14

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,961
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    532
    Podziękowano
    1,011(673)
    Wpisów na blogu
    37
    Rzeczywiście na Młynarskiej jest siedziba T-Mobile. Termin 14 dniowy liczymy od następnego dnia w który nastąpiło zdarzenie, czyli od 18 marca.
    PS Wysłałam do T-Mobile zapytanie o procedurę reklamacyjną w przypadku wystąpienia wady w towarze, zakupionym wraz z abonamentem na usługi telekomunikacyjne.

  • #15

    OFF-LINE

    Dołączył
    10.03.2015
    Posty
    58
    Telefon
    lg g2 mini
    Dziękuję
    2
    Podziękowano
    9(9)
    Odpowiedzi od T-Mobile nadal brak. Czas mają do środy ale byłem dziś w pobliżu salonu tm i myślę sobie, że zapytam bo dostałem smsem numer reklamacji. Babka oznajmia, że oczywiście może sprawdzić... sprawdza sprawdza i mówi: "zgłoszenie w trakcie realizacji, wysłane do regeneris. Pana telefon jest w serwisie". Aha. Podziękowałem ładnie i wyszedłem. Już nie chciałem jej wyprowadzać z błędu, że telefon właśnie trzymam w ręce a sama reklamacja dotyczy jego wymiany. W sumie nie dowiedziałem się nic poza tym, że albo coś mają pochrzanione w systemie albo system nie rozróżnia zgłoszeń serwisowych od innych. Swoją drogą zastanawiam się jak dostanę odpowiedź. Ktoś do mnie zadzwoni czy pismo też wyślą? Bo jak pismo to mogę czekać kolejne 2 tygodnie jeśli poślą zwykłym listem.

  • #16

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,961
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    532
    Podziękowano
    1,011(673)
    Wpisów na blogu
    37
    O, tu mnie zaskoczyłeś; myślałam, że wysłałeś reklamację razem z telefonem. I co oni mają teraz zrobić; wirtualnie wysłali telefon do serwisu ?
    W sumie, to zrobiłeś, co uważałeś za słuszne. Przecie nie znamy procedury postępowania reklamacji telefonu i działamy na czują, a oni / w serwisie/ w swoich rękach już telefon przecież mieli.
    Wg. nowych przepisów, obowiązujących po 24 grudnia 2014 roku, ustawodawca nie określił szczegółowo terminu rozpatrzenia reklamacji.
    Zgodnie z treścią art. 561 par. 2 Kodeksu cywilnego " Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez niedogodności dla kupującego". No i mamy klops.

    W literaturze i doktrynie prawniczej przyjęło się, ze rozsądny termin, to taki w którym osoba zobowiązana powinna, bez zbędnej zwłoki, daną czynność wykonać, mając oczywiście na uwadze obowiązujące ją procedury i niezależne od niej okoliczności. Najczęściej, za taki rozsądny termin, przyjęło się uznawać 14 dni od dnia w którym osoba zobowiązana dowiedziała się o żądaniu. My powinniśmy chyba też taki termin przyjąć. Natomiast, w sytuacji gdyby nie było odpowiedzi operatora do tych przyjętych przez nas 14 dni, myślę, że można wówczas wyznaczyć termin / np.7 dni/ do poinformowania Cię o podjętej decyzji z informacją, że po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu, odstąpisz od umowy sprzedaży.
    To jest moja ocena, taka na gorąco. Czyli, trzeba będzie chyba przygotować krótkie pisemko i dostarczyć je do salonu, najpóźniej we wtorek/środę. Muszę się z tym problemem przespać. I tak do poniedziałku musimy poczekać. OK?

  • #17

    OFF-LINE

    Dołączył
    10.03.2015
    Posty
    58
    Telefon
    lg g2 mini
    Dziękuję
    2
    Podziękowano
    9(9)
    Jasne. Nie ma sprawy. Zobaczymy jak to się rozwinie i może w końcu się odezwą. A pismo wysłałem bez telefonu bo tak też powiedziała mi kobieta na infolinii. jak telefon był w seriwisie i papiery im prześlę to nie trzeba na razie telefonu wysyłać. Teraz nie wiem z perspektywy czasu czy to nie było granie na zwłokę i będą próbowali obrócić kota ogonem, że im nie dostarczyłem sprzętu więc nie mogą zdecydować czy ma wadę i wymienić. ale z drugiej strony ponoć rozmowy z konsultantami są nagrywane a ja w telefonie mam zapisane, że dzwoniłem zapytać 16 marca o 10.21 jak mam postępować

  • #18

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,961
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    532
    Podziękowano
    1,011(673)
    Wpisów na blogu
    37
    Myślę, ze oni mają taki sam dylemat jak ja. Nie odpowiedzieli mi na pytanie o procedurę reklamacji telefonu; a milczenie, niekiedy bywa również odpowiedzią.
    Jeżeli znajdę czas, w poniedziałek lub we wtorek, postaram się porozmawiać z kierownikiem salonu T-Mobile na temat procedury.
    To już teraz nie ma znaczenia, że nie przekazałeś telefonu. Może i konsultantka miała rację. Zobaczymy, co przyniesie nowy tydzień

  • #19

    OFF-LINE
    Awatar lodyga

    Dołączył
    14.03.2015
    Lokalizacja
    Legnica
    Posty
    78
    Telefon
    Nokia Lumia 635
    Operator
    PlusKARTA
    Dziękuję
    5
    Podziękowano
    3(3)
    Dziwne troszkę, bo w Plusie nie wydaliby Ci telefonu jeśli miałby być niezgodny z umową czyli wymieniony na nowy. Czemu w ogóle go odebrałeś? A nie zostawiłeś? Masz dowód że wrócił zepsuty ? Zdjęcia czy skany?

    Teraz równie dobrze mogą Ci powiedzieć że ponownie go "zepsułeś"...

  • #20

    OFF-LINE

    Dołączył
    10.03.2015
    Posty
    58
    Telefon
    lg g2 mini
    Dziękuję
    2
    Podziękowano
    9(9)
    @up :
    T-mobile nic mi nie oddało bo napraw nie załatwiałem przez operatora tylko wysyłałem telefon kurierem bezpośrednio do serwisu. raz LG naprawiło wyświetlacz, potem pojawił się problem z dźwiękiem i naprawiali płytę główną. odesłali ale problem dalej występował więc posłałem telefon jeszcze raz tego samego dnia. LG tym razem odesłało telefon nic nie robiąc i odpisało, że problem nie występuje co oczywiście jest nieprawdą. Fakt ten zgłosiłem konsultantowi t-mobile na infolinii i otrzymałem informacje gdzie mam składać reklamację w sprawie wymiany. Reasumując: po trzeciej wizycie w serwisie zdecydowałem o "uderzeniu" do operatora(czyli sprzedawcy) a dalszy ciąg możesz sobie poczytać w tym temacie. Telefon w ogóle nie przechodził przez t-mobile ale wysłałem im wszystkie papiery z napraw gwarancyjnych i opisy usterek jakie zgłaszałem do LG więc jak mogą mi próbować udowadniać że ja coś zepsułem?

  • Strona 2 z 13 PierwszyPierwszy 12345612 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 17
      Ostatni post / autor: 01-09-2016, 16:29
    2. Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 07-11-2015, 15:12
    3. LG L Fino (możliwa wymiana na inny smartfon)
      Przez Athlon007 w dziale Sprzedam
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 06-03-2015, 22:18
    4. Lumia 920 - wymiana szybki ekranu czy nowy telefon?
      Przez Kacper Filipowski w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 22-06-2014, 15:44
    5. Czy możliwa jest modyfikacja softu
      Przez Rico w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 9
      Ostatni post / autor: 19-02-2013, 23:18

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas