Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 10 z 13 PierwszyPierwszy ... 678910111213 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 91 do 100 z 122

Wątek: Telefon wraca z serwisu z tą samą wadą. Czy możliwa jest wymiana na nowy?

  1. #91

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,965
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    645
    Podziękowano
    1,332(826)
    Wpisów na blogu
    36
    Reklama:
    Zdążysz go złapać we wtorek, może wcześniej zadzwoń i poinformuj, że się wybierasz. Być może, poczeka na Ciebie.

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #92

    OFF-LINE

    Dołączył
    10.03.2015
    Posty
    58
    Telefon
    lg g2 mini
    Dziękuję
    2
    Podziękowano
    9(9)
    Oki. Ide spac bo rano do pracy nie wszyscy maja dlugi weekend

  • #93

    OFF-LINE

    Dołączył
    10.03.2015
    Posty
    58
    Telefon
    lg g2 mini
    Dziękuję
    2
    Podziękowano
    9(9)
    Przyszło pismo: adresowane do Rzecznika a do wiadomości dla mnie. Telefonu nie wymienią bo im go nie dostarczyłem a powinienem oddać do ekspertyzy aby mogli zdecydować czy wymienić... Czyli maślo maślane i cały czas to samo. Oczywiście w ogóle nie odnoszą się do niedotrzymywania przez siebie terminów. W czwartek jadę znów do Rzecznika. A dodatkowo chyba jeszcze złożę skargę do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Kumpel mi tak doradził. Obadam więc temat

  • #94

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,965
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    645
    Podziękowano
    1,332(826)
    Wpisów na blogu
    36
    Wydaje mi się, że skargę do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej wnosi się w sprawie składania i rozpatrywania reklamacji usług telekomunikacyjnych czyli niewykonania lub nienależytego wykonania usługi telekomunikacyjnej /tzw. reklamacja abonencka/. Ty, składałeś reklamację dotyczącą sprzętu, nabytego w drodze umowy sprzedaży. W przypadku wadliwego telefonu, UKE odsyła do Inspekcji Handlowej. A IH proponuje mediację albo polubowny sąd konsumencki; niestety, na polubowne rozstrzygnięcie sporu zgodę muszą wyrazić obie strony. Wyobrażasz sobie, że ci z T-Mobile pójdą na to?
    Ja bym szybciej poszła na to, żeby złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Konsumentów i Konkurencji /w skrócie UOKiK /. Na ten temat możesz rozmawiać z Rzecznikiem Konsumentów. Chociaż i tu nie specjalnie wierzę w powodzenie. Napisałam kiedyś skargę do Prezesa UOKiK jednemu z naszych użytkowników i Prezes, w odpowiedzi, odesłał nas do Rzecznika Konsumentów

    Tu, skutecznym może być jedynie proces cywilny, i w takim kierunku rozmawiaj z Rzecznikiem.

  • #95

    OFF-LINE

    Dołączył
    10.03.2015
    Posty
    58
    Telefon
    lg g2 mini
    Dziękuję
    2
    Podziękowano
    9(9)
    Cześć. W czwartek byłem w biurze Rzecznika jednak z samym Rzecznikiem nie udało mi się porozmawiać:/ Gadał ze mną jakiś stażysta i doradzał abym jednak oddał ten telefon i spróbował sprawę załatwić tak jak chce TM. Trochę mi szczena opadła bo skoro Rzecznik staje po mojej stronie to chyba moje roszczenia nie są bezpodstawne. Pan stażysta stwierdził też, że w sądzie bardzo trudno będzie udowodnić, że to z winy TM nie dostarczylem sprzętu (bo tak radził konsultant tm) a z drugiej strony TM będzie udowadniać, że reklamacja jest nieskuteczna gdyż nie dostarczylem towaru a wg art 561 ze znaczkiem 2 mam taki obowiązek (tak też napisali w pismie do Rzecznika). Kolejna sprawa wg stażysty to przekroczenie terminu-że niby sądy różnie interpretują te 14 dni. Że jedni mówią o tym, że konsument ma zostać powiadomiony do 14 dni a drudzy o tym, że mogą nawet 14 dnia wyslac pismo i w terminie sie mieszczą choćby ono szło pocztą miesiąc. Ogólnie po tej rozmowie jestem zły i mam mętlik w głowie. Nie wiem czy jutro tam nie zadzwonić i poprosić bezpośrednio z Rzecznikiem i zapytać jakie jest jego zdanie w tym temacie.

  • #96

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,965
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    645
    Podziękowano
    1,332(826)
    Wpisów na blogu
    36
    Stażysta to nie Rzecznik!
    "..Art. 561² Kc.
    § 1. [B]Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie – do miejsca, w którym rzecz została wydana kupującemu..."

    Czyli, Ty napisałeś reklamację; sprzętu nie dostarczyłeś razem z pisemną reklamacją. W tej sytuacji, sprzedawca niezwłocznie powinien Cię wezwać do dostarczenie wadliwej rzeczy, do miejsca przez niego wskazanego, wyznaczając Ci termin, pod rygorem odmowy uznania Twojej reklamacji, w przypadku bezskutecznego terminu. Koniec, kropka i tego się trzymaj w rozmowie z Rzecznikiem.
    Wzięłabym jeszcze raz pod rozwagę treść poniższego artykułu, tu nie ma żadnej dowolności /jest to termin tzw.zawity/. Przed upływem tego terminu, TM powinien Cię wezwać do dostarczenia telefonu, albo odmówić uznania Twojej reklamacji, z powodu niedostarczenia reklamowanego towaru. Mielibyśmy sprawę jasną.

    "..Art. 561⁵ Kc. Jeżeli kupujący będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione..."

  • #97

    OFF-LINE

    Dołączył
    10.03.2015
    Posty
    58
    Telefon
    lg g2 mini
    Dziękuję
    2
    Podziękowano
    9(9)
    Jestem po rozmowie z Rzecznikiem. Powiedział, że na moim miejscu byłby konsekwentny i trzymałby się obranej ścieżki postępowania więc uzgodniliśmy, że jeszcze raz wysłane zostanie pismo z argumentacją, której się trzymamy-postara się im "wyoślić" to, że błąd leży po ich stronie. Dodatkowo pójdzie informacja, że jeżeli ich decyzja nie będzie taka jak oczekujemy to będzie złożone pismo o odstąpieniu od umowy i sprawa trafi do sądu. Mówił, że problem generalnie leży w interpretacji przepisów a szanse w sądzie ocenia jako 50 na 50. Poza tym z doświadczenia wie, że T-M nie jest skłonny do zmiany podjętych stanowisk i raczej nigdy nie wykazują się dobrą wolą w stosunku do klienta. Obecnie więc nie pozostaje mi nic innego jak tylko czekać na kolejną odpowiedź.

  • #98

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,965
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    645
    Podziękowano
    1,332(826)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez national86 Zobacz posta
    postara się im "wyoślić" to
    Tego określenia nie znałam, ale rzeczywiście jest adekwatne w tej sytuacji
    Ja bym Ci dawała większą szansę na wygranie procesu; oczywiście, gdybym to ja, była w składzie orzekającym
    Niedopuszczalna jest interpretacja przepisów, które nie nastręczają problemów w rozumieniu ich treści.
    Przepisy o których tu piszemy są jasne i zrozumiałe, zatem nie wymagają żadnej interpretacji.
    Nie zwlekałabym z pozwaniem operatora; zastanawiam się, co Ci da odstąpienie od umowy. I to, której umowy? Czy Rzecznik określił; że chodzi o umowę o świadczenie usług, czy tylko o samą sprzedaż telefonu?

  • #99

    OFF-LINE

    Dołączył
    10.03.2015
    Posty
    58
    Telefon
    lg g2 mini
    Dziękuję
    2
    Podziękowano
    9(9)
    Właśnie pytałem go czy odstąpienie od umowy sprzedaży sprzętu wiąże się z odstąpieniem od umowy o świadczenie usług. Powiedział że musi sprawdzić ale na razie się zajmie tym co najważniejsze i o reszcie będziemy myśleć później. Odezwę się niebawem

  • #100

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,965
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    645
    Podziękowano
    1,332(826)
    Wpisów na blogu
    36
    Moim zdaniem, nie powinno się to wiązać, ale byłoby to dla Ciebie niekorzystne. Nie, z uwagi na wartość telefonu, tylko z uwagi na wysokość abonamentu. Umowy o świadczeniu usług bez sprzętu, są korzystniejsze dla abonenta; nisza wysokość abonamentu i niejednokrotnie, krótszy okres umowy.
    Miałam sytuację podobną do Twojej; wypowiedziałam całą umowę, z winy operatora i zaprzestałam płacenia abonamentu, po jakimś czasie on mi wypowiedział z mojej winy Bez procesu się nie obyło

  • Strona 10 z 13 PierwszyPierwszy ... 678910111213 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 17
      Ostatni post / autor: 01-09-2016, 15:29
    2. Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 07-11-2015, 14:12
    3. LG L Fino (możliwa wymiana na inny smartfon)
      Przez Athlon007 w dziale Sprzedam
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 06-03-2015, 21:18
    4. Lumia 920 - wymiana szybki ekranu czy nowy telefon?
      Przez Kacper Filipowski w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 22-06-2014, 14:44
    5. Czy możliwa jest modyfikacja softu
      Przez Rico w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 9
      Ostatni post / autor: 19-02-2013, 22:18

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas