Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Saturn Planet - Rękojmia LG G3 przebarwienia wyświetlacza

  1. #1

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.09.2016
    Posty
    10
    Telefon
    LG G4
    Dziękuję
    7
    Podziękowano
    0(0)

    Saturn Planet - Rękojmia LG G3 przebarwienia wyświetlacza

    Reklama:
    Witam ali_cja
    Chciałbym się poradzić odnośnie reklamacji w ramach rękojmi w Saturn Planet.
    W dniu 25 sierpnia 2016 zareklamowałem telefon LG G3 w Saturn Planet z powodu przebarwień na wyświetlaczu.
    Skorzystałem oczywiście z wzorów zamieszczonych na tej stronie. W dniu 9 września 2016 złożyłem reklamację z tytułu rękojmi nr 2 o odstąpieniu od umowy.
    W dniu 13 września otrzymałem pismo z Saturn Planet o nieuznaniu reklamacji i załatwieniu przez nich sprawy poprzez nieodpłatną naprawę. W piśmie podnoszą że dochowali terminu 14 dniowego wysyłając jakiegoś smsa. Ja w reklamacji nr 1 zażądałem informacji na piśmie i takowej do dnia 9 września nie otrzymałem. Smsów od nieznajomych numerów z reguły nie czytam i usuwam. W dniu dzisiejszym udałem się do Rzecznika Konsumenta i złożyłem pismo w przedmiotowej sprawie z prośbą o pomoc.
    Mam prośbę o przeanalizowanie czy dobrze sporządziłem pisma i co dalej mam uczynić w tej sprawie. Załączam skany z pism które skierowałem do Saturn Planet oraz odpowiedz z ich strony
    Pozdrawiam
    Załączone obrazki Załączone obrazki

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,536
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    594
    Podziękowano
    1,189(747)
    Wpisów na blogu
    36
    Nie wiem, na jakiego rzecznika trafisz, nie każdy rzecznik jest prawnikiem i nie każdy ma wolę walki. Według prostego schematu myślenia wydawałoby się, że sprzedawca ma rację. Diabeł, jak zwykle, tkwi w szczegółach.
    Ja również złożyłam tak samo brzmiącą reklamację, ale było to raczej tak bardziej asekuracyjnie. W moim przypadku, to podziałało i dostałam zwrot gotówki (euro.com) Szkoda, że nie napisałeś wcześniej, poradziłabym Ci zamiast odstąpienia od umowy sprzedaży, uprzednie wezwanie do wydania rzeczy. I dopiero, w braku reakcji bądź odpowiedzi niezgodnie z moją wolą, złożyłabym oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Teraz mleko się już rozlało, chociaż myślę, że nie wszystko stracone.
    Kodeks cywilny nie narzuca żadnej formy udzielenia odpowiedzi na złożoną reklamację. Chociaż uważam, że sprzedawca powinien wziąć pod uwagę żądanie udzielenia odpowiedzi na piśmie. Z punktu widzenia przedsiębiorcy ważne jest jednak to, by mieć dowód na to, że ustosunkował się do żądania konsumenta w terminie. I niestety, musimy to rozwikłać, istotne bowiem jest to, jakiej treści był SMS z 8 sierpnia.
    Podczas pierwszej reklamacji sprzedawca nie musi godzić się na propozycję konsumenta. Jednakże, o każdej decyzji musi być powiadomiony konsument. W Twojej sytuacji, nie zgodziłeś się na naprawę i jedyną decyzję, którą mógł podjąć sprzedawca samodzielnie, to odmówić uznania reklamacji. Jeżeli jest tak jak piszesz i samowolnie sprzedawca podjął decyzję o naprawie, wbrew Twojej woli, a w treści SMS poinformował Ciebie tylko fakcie dokonanym, to moim zdaniem, masz o co walczyć.

    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    1andrew (13-09-2016)

  • #3

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.09.2016
    Posty
    10
    Telefon
    LG G4
    Dziękuję
    7
    Podziękowano
    0(0)
    Sms był z jakiegoś nieznanego numeru, gdzieś pod sam wieczór 8 sierpnia. Tego smsa już nie mam. Nikt pod tym SMS sie nie podpisał.


    Pozdrawiam

    --- Post Połączono 17:31 --- Poprzedni Post napisano 17:12 ---

    Podobną sytuację jak ze sklepem Saturn mam z Euronet z telefonem LG G4 który zablokował się na logostartowym LG i ciągle się restartuje, lecz Euronet odpowiedział w terminie.
    Zastosowałem taką samą procedurę. Treść odpowiedzi z Euronet w załączniku. Na czwartek jestem umówiony z rzecznikiem w sprawie Euronet. On jest bardzo upierdliwy, kiedyś pracował w RIO. Tylko, że ma swoje ścieżki i nie wiem jak On zainterweniuje. Notabene kiedyś przychodził do mnie na kontrole audytoryjne i księgowe i był bardzo dokładny. euronet 1.jpg
    Ostatnio edytowane przez 1andrew ; 13-09-2016 o 16:13

  • #4

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,536
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    594
    Podziękowano
    1,189(747)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez 1andrew Zobacz posta
    On jest bardzo upierdliwy, kiedyś pracował w RIO
    Czyli, ekonomista.
    Z reklamacją w Saturnie, już wiesz co powinieneś zrobić.

    Jeżeli chodzi o EURONET, czy to jest ta firma Euronet ?

    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    1andrew (13-09-2016)

  • #5

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.09.2016
    Posty
    10
    Telefon
    LG G4
    Dziękuję
    7
    Podziękowano
    0(0)
    Tą firmą jest RTV Euro AGD Euro-net następna firma koroporacyjna. W screenie jest nazwa tej firmy. W czwartek pójdę do rzecznika to coś sprokuruję niezależnie od wystąpienia rzecznika. Dzieki wielkie. Będę informował na bieżąco co i jak poszło.
    Pozdrowionka

  • #6

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,536
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    594
    Podziękowano
    1,189(747)
    Wpisów na blogu
    36
    Zerknij jeszcze tutaj *Wytyczne w zakresie wykładni prawa i praktyki sądowej w sprawach rękojmi i gwarancji Wprawdzie wytyczne są z ubiegłego wieku, ale jakże aktualne ( zobacz punkt 3 Wytycznych).
    Tu: http://www.windowsmania.pl/blogs/ali...i-kosztow-111/ masz przykład odwołania od decyzji odmownej, powołującej się na nadmierność kosztów.

  • Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Gwarancja czy rękojmia?
      Przez gadaka w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 11
      Ostatni post / autor: 16-06-2016, 14:10
    2. Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 19-11-2015, 13:22
    3. Przebarwienia ekranu
      Przez Michał_87 w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 27
      Ostatni post / autor: 25-06-2015, 21:22
    4. Przebarwienia lumia 1320
      Przez arko1926 w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 2
      Ostatni post / autor: 07-10-2014, 09:30
    5. [Lumia 925] Pionowe przebarwienia kolorów wyświetlacza
      Przez tarnotom w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 5
      Ostatni post / autor: 01-01-2014, 09:10

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas