Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 27

Wątek: Samsung Galaxy S8, odrzucona gwarancja,co dalej?

  1. #1

    OFF-LINE

    Dołączył
    05.09.2019
    Posty
    18
    Telefon
    Samsung S8
    Dziękuję
    4
    Podziękowano
    1

    Samsung Galaxy S8, odrzucona gwarancja,co dalej?

    Reklama:
    Cześć, pisał ktoś z was odwołanie do odrzuconej gwarancji przez Samsunga? Oddałem mojego S8 na gwarancje po kontakcie z woda po którym rozszczelniła sie tylna klapka. (wadliwy produkt?) Producent reklamuje telefon jako wodoszczelny.
    Samsung gwarancje odrzucił i wycenił naprawę na 2500zl(więcej niż nowy telefon w sklepie)|
    Co mogę robić dalej w takiej sytuacji?
    Przecież S8 reklamują jako wodoszczelne, a producent tak o sobie odrzuca gwarancję?
    Odzywać się do rzecznika praw konsumenta, czy samemu pisać odwołanie? Ktoś miał podobną sytuacje?
    Proszę o pomoc w dalszych krokach.

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,652
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    717
    Podziękowano
    1,809(1,051)
    Wpisów na blogu
    36
    Założyłeś temat w dziale rękojmi, a nie gwarancji. Celowo, czy przez pomyłkę?

    Mieliśmy już temat zalanego „wodoodpornego” telefonu (SONY ) Reklamacja z tytułu rękojmi zamoczonego, wodoodpornego telefonu
    ale sprawa dotyczyła reklamacji z tytułu rękojmi.
    Z treści postu wynika, że rozważasz tylko ścieżkę gwarancyjną. Tu masz przykłady pism do serwisu: Przykłady pism do serwisu/gwaranta w związku z nieskuteczną naprawą
    Gdzie i kiedy kupiłeś swój telefon?
    Opisz kontakt z wodą, po którym nastąpiło rozszczelnienie?
    Po jakim okresie kontaktu z wodą nastąpiło rozszczelnienie i po upływie jakiego czasu od kontaktu czy rozszczelnienia reklamowałeś telefon w serwisie?

  • #3

    OFF-LINE

    Dołączył
    05.09.2019
    Posty
    18
    Telefon
    Samsung S8
    Dziękuję
    4
    Podziękowano
    1
    Przez pomyłkę, chodzi o gwarancję.

    Rękojmia chyba w moim przypadku nie wchodzi w grę?
    Telefon kupiony w sklepie internetowym Vobis, w październiku 2018.
    Tylna klapka odeszła po kilku/kikunastu godzinach od zamoczenia.
    Telefon oddany do serwisu pare dni, może tydzień po zamoczeniu.
    Najbardziej dziwi mnie to że producent reklamuje że telefon jest wodoszczelny, ma jakieś wymagane normy, a naprawę telefonu wycenił na więcej niż za niego zapłaciłem.

  • #4

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,652
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    717
    Podziękowano
    1,809(1,051)
    Wpisów na blogu
    36
    Na stronie Vobis, ( https://vobis.pl/mobile/smartfony/sa...0fzkaxeo-black ) jest taka informacja:

    „Odporność na wodę i pył
    Galaxy S8 jest odporny na wodę i pył (IP68*). Możesz zabrać go na plażę czy na basen, nie martwiąc się o zalanie i uszkodzenie urządzenia.
    *Odporny na wodę do głębokości 1,5 metra przez 30 minut.”
    ( Podobnie na stronie Samsunga: https://www.samsung.com/pl/smartphon...8/performance/ )
    Zobacz Art. 556¹ § 1. punkt 2 Kc na stronie:
    Rękojmia-odpowiedzialność sprzedawcy za wady rzeczy sprzedanej /przepisy/. Część I

    Może zróbmy tak; najpierw musisz zakończyć procedurę gwarancyjną. Wrzuć scan kwitu z naprawy i wyceny. Być może spróbujemy najpierw odwołać się od odmowy naprawy.

  • #5

    OFF-LINE

    Dołączył
    05.09.2019
    Posty
    18
    Telefon
    Samsung S8
    Dziękuję
    4
    Podziękowano
    1
    Super, bardzo dziękuje za pomoc i jak tylko dostanę kwity z serwisu to się odezwę, pozdrawiam!

  • #6

    OFF-LINE

    Dołączył
    05.09.2019
    Posty
    18
    Telefon
    Samsung S8
    Dziękuję
    4
    Podziękowano
    1
    0001.jpg
    0002.jpg
    0003.jpg

    Wrzucam kwity z gwarancji, telefon otrzymałem w innym stanie niż oddawałem. Nie ma już odstającej klapki z tyłu(chyba zmieniona bateria?).
    W każdym razie gwarancja odrzucona, co dalej? W jaki sposób się odwoływać?

  • #7

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,652
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    717
    Podziękowano
    1,809(1,051)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Opisz kontakt z wodą, po którym nastąpiło rozszczelnienie?
    Nie odpowiedziałeś mi na to pytanie.


    Cytat Zamieszczone przez asdfx Zobacz posta
    Odzywać się do rzecznika praw konsumenta, czy samemu pisać odwołanie?
    Ustal, właściwego według miejsca zamieszkania, rzecznika konsumentów i sprawdź czy możesz umówić się na spotkanie osobiste, czy też możliwy jest tylko kontakt elektroniczny.
    Sami możemy sobie nie poradzić z Regenersis (CTDI).

  • #8

    OFF-LINE

    Dołączył
    05.09.2019
    Posty
    18
    Telefon
    Samsung S8
    Dziękuję
    4
    Podziękowano
    1
    Telefon wpadł do wody, na głębokość maksymalnie pół metra, było to na plaży. Spędził tam kilka minut, moim zdaniem powinien bez problemu wytrzymać takie zanurzenie, skoro inni robią nawet zdjęcia pod wodą i się nic nie dzieje..

    Lepszym pomysłem jest od razu udanie się do rzecznika, czy pisać najpierw samemu odwołanie?

    Jak napisać takie odwołanie i co w nim zamieścić, żeby była większa szansa na uznanie gwarancji? Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez asdfx ; 17-09-2019 o 10:52

  • #9

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,652
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    717
    Podziękowano
    1,809(1,051)
    Wpisów na blogu
    36
    Myślę, że najpierw powinieneś porozmawiać z rzecznikiem. Gdyby termin spotkania z nim był zbyt odległy, to napiszemy odwołanie. W przypadku gdyby odmówił Ci pomocy, będziemy musieli radzić sobie sami.

  • #10

    OFF-LINE

    Dołączył
    05.09.2019
    Posty
    18
    Telefon
    Samsung S8
    Dziękuję
    4
    Podziękowano
    1
    Dostałem informację, że lepszą opcja jest pierwsze samemu się odwołać, jeżeli producent odrzuci reklamację wtedy udać się do rzecznika. Czy jest mi Pani w stanie pomóc z napisaniem takiego odwołania?

  • Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 3
      Ostatni post / autor: 30-10-2018, 21:19
    2. Odpowiedzi: 14
      Ostatni post / autor: 10-04-2018, 23:44
    3. [Zamienię] Samsung Galaxy S4 zoom Gwarancja
      Przez Alex Mich w dziale Zamienię
      Odpowiedzi: 2
      Ostatni post / autor: 22-10-2014, 13:44
    4. Samsung Galaxy TAB 8.9 LTE
      Przez guzio w dziale Sprzedam
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 16-09-2014, 17:18
    5. htc 8x vs samsung galaxy s2
      Przez diego1121 w dziale Wybór smartfona
      Odpowiedzi: 5
      Ostatni post / autor: 18-10-2013, 14:43

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas