Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 53

Wątek: Rękojmia w przypadku zakupu na firmę (L930)

  1. #41

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,230
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,412(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Reklama:
    Poczekajmy na odpowiedź Sprzedawcy. Nie bardzo może się on wykpić, ponieważ, moim zdaniem, popełnił błąd przedwcześnie odmawiając uznania reklamacji. Nie musiał tego robić ale skoro to zrobił, moim zdaniem, nie ma wyjścia.

    Cytat Zamieszczone przez Arttysta Zobacz posta
    Jest tylko pytanie czy serwis przeprowadził testy czy tylko uznał, że rzecz jest uszkodzona mechanicznie
    Nie sądzę, że serwis przeprowadził testy. Z opinii w necie wynika, że serwisy tylko szukają pretekstu od odmowy naprawy gwarancyjnej. Tu masz pierwsze z brzegu przykłady:
    Masz rysę na iPhone? Nie skorzystasz z gwarancji
    Rysa na smartfonie.Jak konsumenci walczą o naprawę. Wyborcza.pl
    Uszkodzony smartfon to poczatek walki klienta z serwisem Starostwo Powiatowe w Płocku

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #42

    OFF-LINE

    Dołączył
    11.09.2015
    Posty
    28
    Telefon
    930
    Dziękuję
    15
    Podziękowano
    3(3)
    niestety odmawiają, prosta rzecz zasłaniając się tą rysą i nie ma dla nich znaczenia, że czujnik jest jest wadliwy. Tylko pytanie czy dać to do serwisu czy magika, magik koszt 60 zł

  • #43

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,230
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,412(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Dostałeś jakieś pismo?

  • #44

    OFF-LINE

    Dołączył
    11.09.2015
    Posty
    28
    Telefon
    930
    Dziękuję
    15
    Podziękowano
    3(3)
    Dzwonili do mnie, że telefon nie był użytkowany zgodnie z zasadami (uszkodzony mechanicznie) i dalej wyślą pismo odmowne, a ekspertyzą się posiłkują.
    Teraz pytanie czy warto dalej brnąć czy po prostu olać temat i naprawić w własnym zakresie.
    Zastanawiam się nad jednym co się stanie gdy po odpłatnej naprawie w autoryzowanym serwisie znowu wysiądzie ten czujnik, czy czasem znowu nie będzie problemów?

  • #45

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,230
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,412(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Moim zdaniem, nie mają racji.
    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 06-11-2015 o 14:19

  • 6 następujących użytkowników podziękowało ali_cja za ten post:

    Arttysta (08-11-2015),broda4 (28-09-2016),darth (10-01-2017),Jash (06-11-2015),jorg69 (21-12-2015),Marek Czerniejewski (28-02-2016)

  • #46

    OFF-LINE

    Dołączył
    11.09.2015
    Posty
    28
    Telefon
    930
    Dziękuję
    15
    Podziękowano
    3(3)
    rozmowa była bez celowa, konsultant swoje, a ja tłumacze, że raczej skończy się to procesem. Po 5 min rozmowy powiedziałem, że ta rozmowa jest bezcelowa, pożegnałem się i rozłączyłem.
    Czekam na pismo, być może wybiorę opcję z naprawą serwisową.

  • Jeden użytkownik podziękował Arttysta za ten post:

    ali_cja (08-11-2015)

  • #47

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,230
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,412(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez Arttysta Zobacz posta
    rozmowa była bez celowa, konsultant swoje, a ja tłumacze, że raczej skończy się to procesem
    Jeżeli tak zakończyła się rozmowa, mam dla Ciebie propozycję:
    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 08-11-2015 o 15:36

  • 6 następujących użytkowników podziękowało ali_cja za ten post:

    Arttysta (09-11-2015),broda4 (28-09-2016),darth (10-01-2017),Jash (10-11-2015),jorg69 (21-12-2015),Marek Czerniejewski (28-02-2016)

  • #48

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,230
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,412(869)
    Wpisów na blogu
    36
    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**

  • 12 następujących użytkowników podziękowało ali_cja za ten post:

    abba (09-04-2016),Arttysta (10-11-2015),broda4 (28-09-2016),darth (10-01-2017),Dawid Lis (04-04-2016),figlik (07-06-2016),Jash (10-11-2015),jorg69 (21-12-2015),kkk123 (08-02-2017),klers (25-04-2016),Marek Czerniejewski (28-02-2016),zoinho (14-03-2017)

  • #49

    OFF-LINE

    Dołączył
    11.09.2015
    Posty
    28
    Telefon
    930
    Dziękuję
    15
    Podziękowano
    3(3)
    odnośnie tego uszkodzenia, nie napisali aczkolwiek były robione zdjęcia, więc raczej zastosuje metodę na naprawę w serwisie, a gdy sie jeszcze raz zepsuje wystąpię ponownie o reklamacje z tytułu rękojmi.

  • #50

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,230
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,412(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Spróbowałabym jeszcze raz do nich napisać. Poczytałam trochę na temat zachowania się tego sprzedawcy w przypadku reklamacji i z opinii wynika, że uporczywie uchylają się od odpowiedzialności i zdarza się, że dopiero proponują ugodę, gdy zostaje wyznaczony termin rozprawy sądowej. Moim zdaniem, nie można pobłażać sprzedawcy, w żadnym wypadku! Tym bardziej, że wszczęcie procesu nie jest ani uciążliwe ani kosztowne. Sprzedawca szanuje kupujących tylko wtedy, gdy liczy na to, że coś kupią. Po zakupie, ma klienta w głębokim poważaniu. W niczym nie zawiniłeś, a sprzedawca nie tylko nie dochował staranności przy przyjęciu telefonu ale lekceważy obowiązujące prawo, nie wspominając o poszanowaniu klienta. To my, klienci, pobłażając sprzedawcy wyrabiamy w nich przekonanie, że mogą się tak zachowywać i dajemy im na to pełne przyzwolenie.

  • Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. [Zakup na firmę L930] Zawiadomienie sprzedawcy o wadzie przed złożeniem reklamacji
      Przez Marek Czerniejewski w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 130
      Ostatni post / autor: 09-04-2016, 00:15
    2. Rękojmia w przypadku nabycia towaru w ramach działalności zarobkowej
      Przez kameleon71 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 8
      Ostatni post / autor: 02-04-2016, 00:38
    3. Odpowiedzi: 6
      Ostatni post / autor: 29-11-2015, 00:40
    4. [Lumia 1020] Chęć zakupu telefonu ale...
      Przez krzyzakAndrew w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 19
      Ostatni post / autor: 09-12-2014, 23:09
    5. jak skontaktować się z firmą Nokia ???
      Przez jarekf w dziale Poza tematem
      Odpowiedzi: 2
      Ostatni post / autor: 29-05-2014, 21:14

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas