Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 53

Wątek: Rękojmia w przypadku zakupu na firmę (L930)

  1. #21

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Reklama:
    No, to mnie zaciekawiłeś. Zobaczymy co napiszą i dopiero przemyślimy dalsze kroki postępowania, OK?

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #22

    OFF-LINE

    Dołączył
    11.09.2015
    Posty
    28
    Telefon
    930
    Dziękuję
    15
    Podziękowano
    3(3)
    OK, staram się być spokojny, ale...

  • #23

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Nie tylko staraj się ale bądź spokojny i cierpliwy. W najgorszym przypadku wrócimy do początku.
    Wszystko jednakże zależy od zachowania się sprzedawcy i jak uzasadni swoją decyzję.
    W dalszym ciągu nie ma żadnej informacji na stronie Pomoc - W jaki sposób sprawdzę status reklamacji?
    przy sprawdzaniu "Status zgłoszenia reklamacyjnego"?

  • #24

    OFF-LINE

    Dołączył
    11.09.2015
    Posty
    28
    Telefon
    930
    Dziękuję
    15
    Podziękowano
    3(3)
    tam pisze jedynie, że pierwsza reklamacja jest zakończona. Dalej czekam na pismo.

  • #25

    OFF-LINE

    Dołączył
    11.09.2015
    Posty
    28
    Telefon
    930
    Dziękuję
    15
    Podziękowano
    3(3)
    Otrzymałem pismo. Napisali, że uszkodzenie mechaniczne wyklucza wymianę oraz zwrot, to są jaja
    pismo poniżej
    IMG_20151022_131104.jpg

    Może teraz napisać jakie testy przeprowadzili i dołączyć zdjęcie tego mega mechanicznego uszkodzenia na które się powołują.

  • #26

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Mam mały problem, zgłosiłem rękojmię telefonu Lumia 930 do eurortvagd z żądaniem wymiany na nowy.
    Jakie dokładnie było Twoje żądanie z pierwszej reklamacji? Żądałeś tylko wymiany telefonu na nowy bez wad czy także zwrotu gotówki?


    Jeżeli żądałeś tylko wymiany na nowy telefon bez wad, to myślę, że mamy dwie możliwości:

    pierwsza - uświadomić pisemnie sprzedawcy jakie było żądanie ( tylko wymiana, a nie zwrot gotówki) oraz to, że odmowa uznania reklamacji nie została w żaden sposób uzasadniona ( raz powołują się na jakąś weryfikację techniczną, a drugi raz na serię bliżej nieokreślonych testów przeprowadzonych przez autoryzowany serwis producenta) a także, jakie skutki prawne może wywołać i wywołało takie zachowanie sprzedawcy.

    druga - zwrócić się do Rzecznika Konsumentów z prośbą o interwencję.

  • #27

    OFF-LINE

    Dołączył
    11.09.2015
    Posty
    28
    Telefon
    930
    Dziękuję
    15
    Podziękowano
    3(3)
    Rzecznik odpada, ponieważ telefon kupiony jest na fakturę (firmę).
    Żądałem wymiany na nowy bez wad, a powołują się na ekspertyzę regeneris, w której to piszą, że telefon ma uszkodzenie mechaniczne.
    Jest mała nieścisłość w datach pism z eurortvagd a regenerisem, pismo z rtv agd jest datowane wcześniej niż ekspertyza.
    Czy może próbować rozmawiać z serwisem nokii i tam dochodzić praw wymiany lub naprawy tego telefonu.?

  • #28

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Przepraszam za wskazanie Rzecznika, nie wiem jak to się stało, że podpowiedziałam Ci to rozwiązanie ( może to pomroczność jasna po narkozie?). No tak, musimy sami sobie radzić.

    Cytat Zamieszczone przez Arttysta Zobacz posta
    Żądałem wymiany na nowy bez wad, a powołują się na ekspertyzę regeneris, w której to piszą, że telefon ma uszkodzenie mechaniczne.
    Na autoryzowany serwis producenta powołują się dopiero w drugim piśmie, w niby to odpowiedzi na Twoje odstąpienie od umowy. Twoje odstąpienie od umowy Sprzedawca potraktował jako zażalenie czy odwołanie od pierwszej reklamacji. Tłumaczą się jedynie z tego, że odrzucili reklamację w ustawowym terminie. To fakt, terminu dochowali. I tylko tyle. Nie odnieśli się natomiast do zrzutu braku właściwego uzasadnienia odmowy uznania reklamacji. Moim zdaniem odmówili uznania bezzasadnie. Muszę mieć chwilę czasu na zastanowienie się, w jaki sposób zareagować, OK?

    Cytat Zamieszczone przez Arttysta Zobacz posta
    Jest mała nieścisłość w datach pism z eurortvagd a regenerisem, pismo z rtv agd jest datowane wcześniej niż ekspertyza.
    Sprzedawca dołączył ekspertyzę z serwisu do drugiego pisma, w treści nic nie napisał o jej dołączeniu? Możesz wrzucić skan tej ekspertyzy?

    Cytat Zamieszczone przez Arttysta Zobacz posta
    Czy może próbować rozmawiać z serwisem nokii i tam dochodzić praw wymiany lub naprawy tego telefonu
    Jeżeli serwis wydał ekspertyzę, to ja nie widzę szans na powodzenie reklamacji z tytułu gwarancji.

  • #29

    OFF-LINE

    Dołączył
    11.09.2015
    Posty
    28
    Telefon
    930
    Dziękuję
    15
    Podziękowano
    3(3)
    ekspertyza była po zakończeniu reklamacji.
    pismo 1 .
    reklamacja

    IMG_20151009_185044.jpg

    odpowiedź

    IMG_20151009_185319.jpg

    "ekspertyza" (datowana na 05.10)
    IMG_20151023_163027.jpg

  • Jeden użytkownik podziękował Arttysta za ten post:

    ali_cja (23-10-2015)

  • #30

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    OK, postaram się w czasie weekendu przygotować pismo do sprzedawcy.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    Arttysta (24-10-2015)

    Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. [Zakup na firmę L930] Zawiadomienie sprzedawcy o wadzie przed złożeniem reklamacji
      Przez Marek Czerniejewski w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 130
      Ostatni post / autor: 09-04-2016, 00:15
    2. Rękojmia w przypadku nabycia towaru w ramach działalności zarobkowej
      Przez kameleon71 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 8
      Ostatni post / autor: 02-04-2016, 00:38
    3. Odpowiedzi: 6
      Ostatni post / autor: 29-11-2015, 00:40
    4. [Lumia 1020] Chęć zakupu telefonu ale...
      Przez krzyzakAndrew w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 19
      Ostatni post / autor: 09-12-2014, 23:09
    5. jak skontaktować się z firmą Nokia ???
      Przez jarekf w dziale Poza tematem
      Odpowiedzi: 2
      Ostatni post / autor: 29-05-2014, 21:14

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas