Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy 12345
Pokaż wyniki od 41 do 49 z 49

Wątek: Rękojmia a naprawa gwarancyjna z pominięciem Sprzedawcy.

  1. #41

    OFF-LINE

    Dołączył
    26.03.2013
    Posty
    65
    Telefon
    Mozart, Lumia 820,1520
    FW
    Świerzy
    Operator
    RedBull
    Dziękuję
    89
    Podziękowano
    14(9)
    Reklama:
    Byłem w Euro i sprawa przedstawia się tak, że mogę wymienić na dowolny telefon za kwotę lumi bądź dopłacić i wziąć coś innego. Jest jeszcze opcja zwrotu gotówki pod warunkiem, że spłacę od razu pozostałe raty i przedstawię zaświadczenie z banku o spłaceniu kredytu. Sprawę papra mi tylko ubezpieczenie które miałem wykupione Lumie, ale muszę zapytać ubezpieczyciela jak wygolą spawa ze zwrotem składki za nie wykorzystany okres ubezpieczenia, bo obecnie nie mam i nie będę miał urządzenia które jest ubezpieczone.

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #42

    OFF-LINE
    Awatar Hezar

    Dołączył
    07.06.2015
    Lokalizacja
    Oberschlesien
    Posty
    467
    Telefon
    L930 / L640
    FW
    Aktualne
    Operator
    nju / Plus
    Dziękuję
    30
    Podziękowano
    52(45)
    To jest aż niemożliwe...
    Ale cieszę się i gratuluję - dałbym sobie niemalże rękę uciąć, że nic z tego nie będzie, a tu proszę! Pięknie!
    ..:: Sapientia Uti ::..


  • #43

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,220
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Sprawdź dokładnie umowę ubezpieczenia, czy nie przewiduje takiej sytuacji jak Twoja i co, ewentualnie, należy w takiej sytuacji zrobić.
    Gdybyś wybrał inny telefon, to prawdopodobnie przy zawiadomieniu ubezpieczyciela, byłaby kontynuacja ubezpieczenia na nowy telefon.
    Nie wiem dlaczego Euro-net pisze takie bzdury o wymianie, skoro wiedzą że nie mają już tego telefonu.
    Ile Ci zostało rat, dwie?

    Edit:

    Cytat Zamieszczone przez Hezar Zobacz posta
    dałbym sobie niemalże rękę uciąć, że nic z tego nie będzie, a tu proszę!
    Wiara, podobno, czyni cuda
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 25-08-2015 o 00:39

  • #44

    OFF-LINE

    Dołączył
    26.03.2013
    Posty
    65
    Telefon
    Mozart, Lumia 820,1520
    FW
    Świerzy
    Operator
    RedBull
    Dziękuję
    89
    Podziękowano
    14(9)
    Sprawdzałem warunki ubezpieczenia i jest tam zapis,że jeżeli ochrona ubezpieczeniowa ustaje przed końcowego terminu określonego w dokumencie ubezpieczenia, Ubezpieczyciel dokonuje zwrotu składki za niewykorzystany okres ochrony ubezpieczeniowej. Dzwoniłem na infolinię ubezpieczyciela i jest taka możliwość. Muszę przesłać im polisę ubezpieczeniową, pismo o odstąpieniu od umowy, w którym mam opisać co i jak, i potwierdzenie z euro, że telefonu nie posiadam. Na odpowiedz mają 30 dni. Jutro idę do euro po zwrot gotówki i wysyłam dokumenty do Hestii. Działa to na podobnej zasadzie jak złomowanie auta i zwrot składki za niewykorzystany okres.
    Telefonu nowego nie wybieram bo nie ma nic co by mnie interesowała a do lepszego nie mam zamiaru dokładać.

    --- Post Połączono 21:02 --- Poprzedni Post napisano 20:55 ---

    Cytat Zamieszczone przez Hezar Zobacz posta
    To jest aż niemożliwe...
    Ale cieszę się i gratuluję - dałbym sobie niemalże rękę uciąć, że nic z tego nie będzie, a tu proszę! Pięknie!
    A jednak
    Tylko czego niemożliwe? Telefon miał gwarancję, to, był z ekspozycji nie było nigdzie napisane,a przy zakupie pytałem czy to, że telefon jest z ekspozycji ma wpływ na gwarancję. Usłyszałem, że nie. Więc ok. Naprawy były wykonywane w autoryzowanych punktach, wiec to też nie miało wpływu na rękojmię. Sprzedawca i tak musi odesłać tel. do autoryzowanego punktu celem ekspertyzy, w tym przypadku był to regenezis.
    Ostatnio edytowane przez Dawding ; 25-08-2015 o 20:56

  • #45

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,220
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez Dawding Zobacz posta
    Muszę przesłać im polisę ubezpieczeniową, pismo o odstąpieniu od umowy, w którym mam opisać co i jak, i potwierdzenie z euro, że telefonu nie posiadam.
    I bardzo dobrze
    Cytat Zamieszczone przez Dawding Zobacz posta
    Sprzedawca i tak musi odesłać tel. do autoryzowanego punktu celem ekspertyzy, w tym przypadku był to regenezis
    Ze wszystkim się zgadzam, za wyjątkiem tego zdania. Autoryzowany serwis jest związany umową z producentem sprzęty, czyli z gwarantem. W przypadku rękojmi, gwarant nie może mieć nic do powiedzenia i nie ma takiego prawa! To, że sprzedawca korzysta z ekspertyzy takiego serwisu i na podstawie takiej ekspertyzy podejmuje decyzję, jest możliwe tylko wówczas, gdy rzecz była wcześniej naprawiana i została stwierdzona wada fabryczna.
    W przypadku zaś, gdy rzecz nie była wcześniej naprawiana, sprzedawca nie może odsyłać do autoryzowanego serwisu, by na podstawie jego ekspertyzy podejmować decyzję w sprawie rękojmi i na tę ekspertyzę powołać się przy odmowie uznania reklamacji.
    Gdyby ustawodawca chciał i dopuszczał taką możliwość, wyraźnie dałby tego wyraz w przepisie ustawy. Nie mógł jednakże tego zrobić, ponieważ gwarancja i rękojmia są zupełnie różnymi instytucjami; jedna z nich jest instytucją dobrowolną / gwarancja/, a druga nakłada na sprzedawcę ustawową odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
    Sprzedawca może mieć własnych ekspertów, tego mu nikt nie zabroni i na ich ekspertyzę może się powoływać.
    W mojej ostatniej reklamacji z tytułu rękojmi, sprawdzając po numerze zgłoszenia na stronie internetowej sprzedawcy natrafiłam na informację, że mój sprzęt jest w autoryzowanym serwisie. Już miałam przygotowane zrzuty ekranu z tym wpisem i tylko czekałam na odmowę uznania mojej reklamacji. Nie odpuściłabym sprzedawcy, ponieważ nie wyraziłam zgody na oddanie sprzętu do serwisu.
    Już raz taką sytuację miałam, gdy sprzedawca odmówił mi uznania reklamacji / z tytułu niezgodności z umową/ i do pudełka ze sprzętem , być może przez nieuwagę, włożył protokoł z naprawy, informujący że wady nie stwierdzono. Odwołałam się od tej odmowy zarzucając sprzedawcy, że wbrew mojej woli przekazał sprzęt do serwisu. Reklamację ostatecznie uznano.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    pavvel666 (03-09-2015)

  • #46

    OFF-LINE

    Dołączył
    26.03.2013
    Posty
    65
    Telefon
    Mozart, Lumia 820,1520
    FW
    Świerzy
    Operator
    RedBull
    Dziękuję
    89
    Podziękowano
    14(9)
    Aha. Tak moja mumia 1520 z racji tego, że była już dwukrotnie serwisowana trafiła do autoryzowanego serwisu gdzie stwierdzono wadę fabryczną. Wszystko jasne.

  • #47

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,220
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Sprzedawcy, na dzień dzisiejszy, mają jeszcze problem z rozpatrywaniem reklamacji z tytułu rękojmi. Po części, "jadą" na starych przepisach, po części boją się podejmować ostatecznych, pozornie niekorzystnych dla siebie, decyzji.

  • #48

    OFF-LINE

    Dołączył
    26.03.2013
    Posty
    65
    Telefon
    Mozart, Lumia 820,1520
    FW
    Świerzy
    Operator
    RedBull
    Dziękuję
    89
    Podziękowano
    14(9)
    Moja sprawa zakończona całkowicie Wczoraj odebrałem pieniądze Trochę to zeszło, ponieważ był problem ze zwrotem pieniędzy z ubezpieczenia. W ogóle jaja z tym były bo nie była jasna sytuacja jak mają mi je zwrócić. Panienka w punkcie hestii nie wiedziała w ogóle jak wygląda sprawa zwrotu. Na infolinii hestii dowiedziałem się, że to ma być na zasadzie, zwrotu różnicy za niewykorzystany okres ubezpieczenia. W końcu doszło do tego, że od Euro Agd mam dostać cała kwotę kredytu wpłaconego na konto banku. Dobrze, że kierownik sklepu był ogarnięty bo pewnie bym się dalej bujał z tym zwrotem.
    Alicjo dziękuję za pomoc

  • Jeden użytkownik podziękował Dawding za ten post:

    ali_cja (03-09-2015)

  • #49

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,220
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Ja również dziękuję za współpracę i cieszę się z finału sprawy.

  • Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy 12345

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Reklamacja u sprzedawcy: gwarancja producenta czy rękojmia
      Przez Hezar w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 79
      Ostatni post / autor: 20-08-2015, 09:17
    2. Rękojmia-odpowiedzialność sprzedawcy za wady rzeczy sprzedanej /przepisy/. Część II
      Przez ali_cja w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 19-05-2015, 02:51
    3. Rękojmia-odpowiedzialność sprzedawcy za wady rzeczy sprzedanej /przepisy/. Część I
      Przez ali_cja w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 19-05-2015, 02:43
    4. Instalowanie aplikacji z pominięciem sklepu...
      Przez v83eco w dziale Pytania i odpowiedzi
      Odpowiedzi: 7
      Ostatni post / autor: 27-12-2014, 23:28
    5. Lumia 630 i naprawa gwarancyjna
      Przez ryszard233 w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 01-10-2014, 20:57

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas