Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 49

Wątek: Rękojmia a naprawa gwarancyjna z pominięciem Sprzedawcy.

  1. #21

    OFF-LINE

    Dołączył
    26.03.2013
    Posty
    65
    Telefon
    Mozart, Lumia 820,1520
    FW
    Świerzy
    Operator
    RedBull
    Dziękuję
    89
    Podziękowano
    14(9)
    Reklama:
    w dniu dzisiejszym złożyłem reklamacje. Myślałem, że będą robić jakieś problemy, ale nie wszystko poszło dobrze. Pytałem sprzedawce czy to, że telefon oddałem na naprawę gwarancyjną bezpośrednio do do serwisu i ich pominąłem ma jakieś znaczenie, powiedział, że nie ma to żadnego znaczenia, jedynie musi to tylko odnotować w systemie. Oczywiście pytał co jest przyczyną reklamacji i czy w piśmie zostało to zawarte. Na koniec stwierdził, że raczej nie powinni robić problemów z wymianą na nowy bo widać, że tel. ma wadę fabryczną. Odpowiedz mają dać na piśmie w ciągu 14 dni. Zobaczymy co z tego wyniknie. Zastanawia mnie tylko co zrobią jak nie będą mieli nowych 1520.

  2. Jeden użytkownik podziękował Dawding za ten post:

    ali_cja (11-08-2015)

  3. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #22

    OFF-LINE

    Dołączył
    26.03.2013
    Posty
    65
    Telefon
    Mozart, Lumia 820,1520
    FW
    Świerzy
    Operator
    RedBull
    Dziękuję
    89
    Podziękowano
    14(9)
    Witam ponownie!
    Dzisiaj dostałem pismo z Euro-netu z odpowiedzią taką jaką można się było spodziewać.
    "W odpowiedzi na złożoną reklamację uprzejmie informujemy, że zgłoszone żądanie reklamacyjne nie może być uwzględnione.
    Weryfikacja techniczna reklamowanego towaru wykazała, że zgłoszona wada towaru nie wynika z niezgodności towaru z umową, a z przyczyn zewnętrznych, nie zależnych od Sprzedawcy i nie związanych z towarem, jest natomiast skutkiem niewłaściwego użytkowania. W takiej sytuacji odpowiedzialność Sprzedawcy jest wyłączona.
    W związku z powyższym informujemy, że reklamowany towar będzie przekazany do sklepu RTV EURO AGD, w którym została zgłoszona reklamacja."

    Polecieli w kulki i zarzucają mi niewłaściwe użytkowanie. Czyli jakie? Że niby co? telefonem kopałem rowy? Używałem jako wibrator albo nie wiem co. Pieprzenie głupot.
    W chwili obecnej spłacam raty za urządzenie którego nie posiadam-obecnie. Będę płacił za sprzęt, który nie jest w pełni sprawny a wada, którą posiada uniemożliwia mi wygodne użytkowanie.
    Alicjo pomocy!

  • #23

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,226
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Spokojnie, odbierz telefon i przygotujemy pismo z żądaniem uzasadnienia odmowy uznania reklamacji. To, co oni napisali nie jest żadnym uzasadnieniem odmowy. To pismo dostałeś pocztą?

  • #24

    OFF-LINE

    Dołączył
    26.03.2013
    Posty
    65
    Telefon
    Mozart, Lumia 820,1520
    FW
    Świerzy
    Operator
    RedBull
    Dziękuję
    89
    Podziękowano
    14(9)
    Tak, pismo przyszło pocztą.

  • #25

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,226
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    I to jest cała treść tego pisma?


    Edit: Znalazłam wzór Twojej reklamacji ( wzór II. b na stronie Reklamacja konsumencka; wzory pism i .....słów kilka ), czy coś w niej zmieniałeś?
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 15-09-2015 o 14:35 Powód: Przeniesienie wzoru pisma

  • #26

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,226
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Zmieniłam zdanie, nie będziemy żądali uzasadnienia odmowy. Przygotowałam Ci pismo do sprzedawcy o odstąpieniu od umowy sprzedaży ( z wykorzystaniem nowej instytucji Kodeksu cywilnego, tzw. protestacji -art. 492¹ Kc )
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 22-08-2015 o 02:56

  • #27

    OFF-LINE

    Dołączył
    26.03.2013
    Posty
    65
    Telefon
    Mozart, Lumia 820,1520
    FW
    Świerzy
    Operator
    RedBull
    Dziękuję
    89
    Podziękowano
    14(9)
    1. Nie jest to całe pismo, ale dalsza część, której nie nie napisałem to informacja o gotowości towaru do odbioru uzyskam na st. internetowej lub pod numerem telefonu, dodatkowo gotowość towaru do odbioru potwierdzą smsem.
    2. We wzorze nie zmieniałem nic.

    Powód odmowy wymiany na nowy to jakaś kpina. Co to znaczy, że telefon był nie właściwe użytkowany? zero wyjaśnienia, totalne olanie. To pismo to chyba jakiś gotowiec i działają tylko na zasadzie kopij-wklej i spadaj. Telefonu raczej na magazynie już nie mają, w produkcji już nie jest, nie mamy co zrobić to napiszemy, że klient jest sam sobie winny bo nie niewłaściwie użytkował telefon. Tak grałem nim w pingponga;/
    Zastanawia mnie teraz jedna rzecz. W jakim stanie będzie obudowa telefonu po rozbiórce. Po pierwszej naprawie ślady rozbierania były na tyle widoczne, że obudowa została wymieniona na nową. Po drugiej naprawie na nowej obudowie były delikatne ślady. Zobaczę jak jest teraz, jak będą znaczne to nie przyjmę telefony. Przy składaniu reklamacji sprzedawca zrobił mu zdjęcia więc dowód na stan telefonu jest, a telefon był zadbany.

    --- Post Połączono 10:37 --- Poprzedni Post napisano 10:29 ---

    Ciekawe jak na to pismo zareagują Nie popuszczę im. Jak nie mogli wymienić na nową 1520 mogli zaproponować coś innego, a nie takie bzdury pisać o niewłaściwym użytkowaniu.

  • #28

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,226
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Dlatego przygotowałam pismo o odstąpieniu od umowy z zarzutem, że nie rozpatrzyli reklamacji w trybie rękojmi tylko niezgodności z umową. Tak, jakby nie wzięli pod uwagę wejścia w życie nowych przepisów konsumenckich. Poniżej treść.


    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 24-08-2015 o 08:20 Powód: Format

  • 10 następujących użytkowników podziękowało ali_cja za ten post:

    1andrew (06-09-2016),andrzej2910 (13-02-2017),Dawding (22-08-2015),justynaa21_88 (12-09-2015),kaczorro89 (18-10-2016),kasia260684 (21-09-2016),kielon (13-06-2016),pooky1978 (29-09-2015),slawko76 (27-10-2017),_wielebny_ (23-05-2017)

  • #29

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,226
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    W tytule pisma ma zostać "Reklamacja nr 2", pod "ODSTĄPIENIE OD UMOWY", możesz dopisać "Dotyczy : tu wpisz ich sygnaturę z pisma które dostałeś. I jak zwykle, w dwóch egzemplarzach, na jednym z nich potwierdzenie odbioru przez sprzedawcę. Telefonu nie musisz odbierać, ale wówczas musiałbyś zmienić treść tego zdania "Wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy sprzedaży dołączam przedmiot tej umowy tj. telefon marki Nokia 1520 o numerze IMEI….., wraz z zakupionym wyposażeniem, zgodnie", na "Przedmiotowy telefon marki Nokia 1520 o numerze IMEI..., wraz z zakupionym wyposażeniem, jest w posiadaniu Sprzedawcy od dnia...., zgodnie..."

  • #30

    OFF-LINE

    Dołączył
    26.03.2013
    Posty
    65
    Telefon
    Mozart, Lumia 820,1520
    FW
    Świerzy
    Operator
    RedBull
    Dziękuję
    89
    Podziękowano
    14(9)
    Pismo złożę jak odbiorę telefon, zrobię to w tym samym czasie. Jest tylko jeden problem. Niestety telefon brałem w ratach 10x0%

  • Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Reklamacja u sprzedawcy: gwarancja producenta czy rękojmia
      Przez Hezar w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 79
      Ostatni post / autor: 20-08-2015, 09:17
    2. Rękojmia-odpowiedzialność sprzedawcy za wady rzeczy sprzedanej /przepisy/. Część II
      Przez ali_cja w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 19-05-2015, 02:51
    3. Rękojmia-odpowiedzialność sprzedawcy za wady rzeczy sprzedanej /przepisy/. Część I
      Przez ali_cja w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 19-05-2015, 02:43
    4. Instalowanie aplikacji z pominięciem sklepu...
      Przez v83eco w dziale Pytania i odpowiedzi
      Odpowiedzi: 7
      Ostatni post / autor: 27-12-2014, 23:28
    5. Lumia 630 i naprawa gwarancyjna
      Przez ryszard233 w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 01-10-2014, 20:57

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas