-
Reklamacja z tytuły rękojmi a jednak z tytułu gwarancji
Reklama:
Witam
Krótko opisze problem:
Moja mama kupiła jako osoba prywatna telefon Samsung J5 Dual Sim w Media Expert w maju 2018r.(telefon kosztował 699zł) We wrześniu tego roku popsuł się dotyk i poszedłem jej zareklamować w sklepie z tytułu rękojmi. Dostałem wtedy druk od Media Expert jako zgłoszenie reklamacyjne i napisali w tym druku że jest to reklmacja z tutułu rękojmi i że proszę o naprawę. Dziś mi zadzwonili, i powiedzieli że serwis stwierdził ingerencje w telefon i posiada on zawilgocenie więc nie mogą naprawić z tytułu rękojmi ewentualnie koszt naprawy - jak się zdecyduję to 804zł (drożej niż nabyty rok temu). Mam wrażenie, że mimo że był oddany jako z tytuły rękojmi to oni i tak to załatwili jak ze zwykłą gwarancją. W sensie wysłali do serwisu , serwis zawsze znajdzie jakiś powód by olać klienta i powiadomili mnie o odrzuceniu naprawy z tytułu rękojmi bo zawilgocenie. I moje pytanie co teraz jak odwołać się od postanowienia ? Chciałbym pomóc mamie. Jestem Pewien, że mama dbała o telefon często wymieniała pokrowce nawet szybki itp. Nie spodziewałem się, że tak może być niesprawiedliwie odebrane to. Co i jak należy zrobić ? Bardzo proszę o pomoc.
-
Dzisiaj,
12:00 - Linki sponsorowane