Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 42

Wątek: Reklamacja z tytułu rękojmi zamoczonego, wodoodpornego telefonu

  1. #31

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,804
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Reklama:
    Ustaliłeś dokładnie czy nikt nie widział awizo, może być np. u sąsiada. Nigdy nie przyszłoby mi do głowy podawać adres do korespondencji inny niż ten, pod którym przebywam albo gdzie jestem pewna, że domownik odbierze.
    Trudno mi zrozumieć to, że MM nie odpowiedział w terminie.

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #32

    OFF-LINE

    Dołączył
    10.08.2015
    Posty
    19
    Telefon
    sgs4
    Dziękuję
    1
    Podziękowano
    6(6)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Ustaliłeś dokładnie czy nikt nie widział awizo, może być np. u sąsiada. Nigdy nie przyszłoby mi do głowy podawać adres do korespondencji inny niż ten, pod którym przebywam albo gdzie jestem pewna, że domownik odbierze.
    Trudno mi zrozumieć to, że MM nie odpowiedział w terminie.
    Awiza nikt nie widział. Przygotuje dzisiaj pismo do centrali MM.

  • #33

    OFF-LINE

    Dołączył
    10.08.2015
    Posty
    19
    Telefon
    sgs4
    Dziękuję
    1
    Podziękowano
    6(6)

    Wizyta w Media Markt

    Witam,
    dzisiaj byłem na poczcie wysłać pismo do centrali MM. Następnie udałem się do marketu aby zostawić kopię.
    Pan w markecie, który mnie obsługiwał (ten sam, który przyjmował reklamację) powiedział, że wysłał do mnie informację z odpowiedzią w dn. 26-08-2015 r.

    Poinformowałem go, że nic do mnie nie dotarło, on na dowód tego że wysłał wręczył mi kopię tego pisma z datą w prawym górnym rogu (żadnego potwierdzenia nadania mi nie przedstawił).

    Pismo było zaadresowane na mój adres zameldowania - nie przebywam pod nim ale ostatnio jak sprawdzałem tam pocztę (bodajże 27-08) to w skrzynce nie było żadnej przesyłki / awiza z MM.

    Poinformowałem tego Pana, że źle zaadresował pismo - że we wniosku podawałem adres do korespondencji, który jest inny niż zameldowania.
    Pan się wypierał, że adres jest dobry, że tylko taki podwałem, po czym pośpiesznie pokazał mi wniosek jaki wypisywałem podczas składania reklamacji i wskazał adres zameldowania, ja po sprawdzeniu tego wskazałem mu, że adres zameldowania jest ok, ale rubrykę niżej podałem adres zameldowania i najwyraźniej popełnił błąd.
    Pan trochę zbity z tropu zapytał, czy nikt tam nie przebywa, na co odparłem, że nie przebywa i dlatego podawałem adres do korespondencji...

    Treść pisma którego kopię Pan pokazał mi w markecie:


    Na koniec Pan stwierdził, że moja gwarancja jak wynika z treści jest uznana i mogę ww. treść mu spokojnie podpisać teraz na miejscu i generalnie to dobrze się składa, że przyszedłem.
    Ja na to, że mogę mu pokwitować odbiór ale pod warunkiem, że pokwituje mi odbiór mojego wezwania.
    On stwierdził, że nie może tego zrobić, bo pismo wysłał w terminie.
    Powiedziałem mu - Co z tego skoro na inny adres... oraz, że wysłałem to do centrali pocztą...

    I tak w kółko.
    W końcu ani ja ani on nic nie podpisaliśmy..

    Zwróciłem mu też uwagę na to, że jego pismo i tak jest spóźnione o 1 dzień (między 11-08 a 26-08 jest 15 dni zgodnie z moją logiką) ale odparł, że wysłał w terminie i jest ok - nie pamiętam jak to dokładnie uzasadnił, ale coś w rodzaju, że ma 14 dni włącznie z następnym...

    Co proponujesz w tej sytuacji?
    Wysłałem do centrali pismo w którym napisałem, że kopię pisma zostawiłem do wiadomości markecie, w którym zawarłem umowę sprzedaży, a fizycznie nie przyjęto tam tego pisma ode mnie.

    Trochę podniósł mi ciśnienie, z jednej strony stwierdził że wszystko jest uznane (co nie do końca według mnie wynika z treści pisma jakie rzekomo mi wysłał - bo treść informuje, że reklamacja jest uznana ale co do możliwości i zasadności wymiany czekają na ocenę placówki serwisowej), z drugiej strony jak odmówiłem podpisania to stwierdził, że i tak ma mnie nagranego na kamerze jak przed chwilą informował mnie o decyzji.
    Ja na to, że siebie też ma nagranego jak odmawia przyjęcia ode mnie mojego pisma i skoro go nie przyjmuje, to z mojej strony to wszystko, po czym grzecznie podziękowałem i opuściłem sklep z pustymi rękoma

  • Jeden użytkownik podziękował radion2 za ten post:

    ali_cja (31-08-2015)

  • #34

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,804
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Data, którą Ci pan pokazał, jest datą sporządzenia pisma i ona nas nie interesuje. Takie pismo, z datą sporządzenia, może i będzie stanowiło dowód w postepowaniu sądowym, ale tylko na okoliczność przekroczenia ustawowego terminu ustosunkowania się sprzedawcy do złożonej reklamacji. Skoro pracownik marketu nie miał dowodu nadania, to znaczy że tego pisma nie wysłał! Pomijając już fakt niewłaściwego adresu.
    Po drugie; termin upłynął 25 sierpnia i żadne jego gadki tego nie zmienią.

    Sprzedawca może oddać telefon do niezależnego eksperta, w celu np. wykluczenia winy bądź przyczynienia się użytkownika do powstania wady, ale o takim fakcie powinni Ciebie poinformować, i to przed upływem 14 dnia, licząc od następnego dnia od złożenia reklamacji.

    Bardzo dobrze, że podjęliśmy decyzję o wysłaniu pisma do centrali. Okazuje się bowiem, że pracownicy placówki sprzedawcy nie zawsze są kompetentni i w większości przypadków liczą na to, że uda im się zastraszyć klientów. Szkoda tylko, że może to nam wydłużyć czas zakończenia sprawy. No, to znów nam zegar tyka
    Na piśmie, które miałeś oddać w miejscu zawarcia umowy sprzedaży, odnotuj odręcznie " W dniu ......., ok. godz..., pracownik obsługi klientów odmówił odbioru pisma, baz podania przyczyny" i złóż swój podpis .
    Masz rację, że nie powinieneś przejmować się kamerą, to "strachy na lachy" i jeżeli miałaby być jakimkolwiek dowodem, to tylko przeciwko nim, że dopiero 31 sierpnia Ciebie poinformowali o sposobie rozpatrywania reklamacji.
    Napisz, jak tylko zadzwonią do Ciebie, OK?

  • #35

    OFF-LINE

    Dołączył
    10.08.2015
    Posty
    19
    Telefon
    sgs4
    Dziękuję
    1
    Podziękowano
    6(6)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Data, którą Ci pan pokazał, jest datą sporządzenia pisma i ona nas nie interesuje. Takie pismo, z datą sporządzenia, może i będzie stanowiło dowód w postepowaniu sądowym, ale tylko na okoliczność przekroczenia ustawowego terminu ustosunkowania się sprzedawcy do złożonej reklamacji. Skoro pracownik marketu nie miał dowodu nadania, to znaczy że tego pisma nie wysłał! Pomijając już fakt niewłaściwego adresu.
    Po drugie; termin upłynął 25 sierpnia i żadne jego gadki tego nie zmienią.

    Sprzedawca może oddać telefon do niezależnego eksperta, w celu np. wykluczenia winy bądź przyczynienia się użytkownika do powstania wady, ale o takim fakcie powinni Ciebie poinformować, i to przed upływem 14 dnia, licząc od następnego dnia od złożenia reklamacji.

    Bardzo dobrze, że podjęliśmy decyzję o wysłaniu pisma do centrali. Okazuje się bowiem, że pracownicy placówki sprzedawcy nie zawsze są kompetentni i w większości przypadków liczą na to, że uda im się zastraszyć klientów. Szkoda tylko, że może to nam wydłużyć czas zakończenia sprawy. No, to znów nam zegar tyka
    Na piśmie, które miałeś oddać w miejscu zawarcia umowy sprzedaży, odnotuj odręcznie " W dniu ......., ok. godz..., pracownik obsługi klientów odmówił odbioru pisma, baz podania przyczyny" i złóż swój podpis .
    Masz rację, że nie powinieneś przejmować się kamerą, to "strachy na lachy" i jeżeli miałaby być jakimkolwiek dowodem, to tylko przeciwko nim, że dopiero 31 sierpnia Ciebie poinformowali o sposobie rozpatrywania reklamacji.
    Napisz, jak tylko zadzwonią do Ciebie, OK?
    Witam, dzisiaj na adres korespondencyjny otrzymałem kurierem informacje z MM o tym że reklamacja jest uznana i potwierdzono u w autoryzowanym serwisie, że nie powstała z winy użytkownika. Z uwagi na brak telefonu reklamacja zostanie rozliczona zwrotem zapłaconej ceny. O zwrot należności za niewykorzystane ubezpieczenie mogę ubiegać się u ubezpieczyciela (Warta).

    Dziękuję Ci Alicjo za Twoją pomoc.

    Wyślę dzisiaj maila do warty z pytaniem jak u nich temat wygląda. Nie obędzie się pewnie też bez kontaktu z Bankiem w sprawie k. Kredytowej którą założyłem w dniu zakupu i którą zapłaciłem za telefon.

  • Jeden użytkownik podziękował radion2 za ten post:

    ali_cja (08-09-2015)

  • #36

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,804
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Nie wiem jak Ciebie, mnie takie zakończenie sprawy ze strony Sprzedawcy nie bardzo cieszy. 31 sierpnia złożyłeś oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży, a Sprzedawca zachowuje się tak, jakby tego oświadczenia nie złożono.
    Cytat Zamieszczone przez radion2 Zobacz posta
    dzisiaj na adres korespondencyjny otrzymałem kurierem informacje z MM o tym że reklamacja jest uznana i potwierdzono u w autoryzowanym serwisie, że nie powstała z winy użytkownika.
    Taką odpowiedź powinieneś dostać w wyniku rozpatrzenia swojej pierwszej reklamacji. Na dzień dzisiejszy, nie ma znaczenia czy wada powstała z winy użytkownika, czy też jest to wada fabryczna.
    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**

  • #37

    OFF-LINE

    Dołączył
    10.08.2015
    Posty
    19
    Telefon
    sgs4
    Dziękuję
    1
    Podziękowano
    6(6)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Nie wiem jak Ciebie, mnie takie zakończenie sprawy ze strony Sprzedawcy nie bardzo cieszy. 31 sierpnia złożyłeś oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży, a Sprzedawca zachowuje się tak, jakby tego oświadczenia nie złożono.

    Taką odpowiedź powinieneś dostać w wyniku rozpatrzenia swojej pierwszej reklamacji. Na dzień dzisiejszy, nie ma znaczenia czy wada powstała z winy użytkownika, czy też jest to wada fabryczna.
    ***Ukryta zawartość nie może być cytowana.***
    Racja trochę pojechali. Zarobili prowizje od banku za kartę a teraz łaskawie chcą wypłacić cenę katalogową telefonu.. Zaraz napiszę na priv.

  • #38

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,804
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Czyli postępujemy tak, jak ustaliliśmy?
    Interesuje mnie jeszcze to, kiedy centrala otrzymała pismo o odstąpieniu.

    Edit: ustal w MM, jak wygląda sprawa z koniecznością utrzymania Karty Kredytowej; czy możliwa jest rezygnacja z KK albo czy możliwe jest przelanie pozostałych z rozliczenia środków na inne konto lub zwrot pozostałej kwoty jako gotówki.
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 08-09-2015 o 22:36

  • #39

    OFF-LINE

    Dołączył
    10.08.2015
    Posty
    19
    Telefon
    sgs4
    Dziękuję
    1
    Podziękowano
    6(6)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Czyli postępujemy tak, jak ustaliliśmy?
    Interesuje mnie jeszcze to, kiedy centrala otrzymała pismo o odstąpieniu.

    Edit: ustal w MM, jak wygląda sprawa z koniecznością utrzymania Karty Kredytowej; czy możliwa jest rezygnacja z KK albo czy możliwe jest przelanie pozostałych z rozliczenia środków na inne konto lub zwrot pozostałej kwoty jako gotówki.
    Tak - postepujemy zgodnie z tym co ustaliliśmy.


    Po informacje odnośnie utrzymania Karty Kredytowej wybiorę się do MM w najbliższy piątek.

  • Jeden użytkownik podziękował radion2 za ten post:

    ali_cja (09-09-2015)

  • #40

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,804
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Masz rację, to jest zasadnicza różnica. Zapomniałam, że to z Tobą było "Wezwanie do wydania rzeczy". OK, to nie ma się ich już o co czepiać, chyba.

    Edit; może i spróbujemy wykorzystać art.566 Kc.
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 09-09-2015 o 21:25

  • Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Reklamacja telefonu z dystrybucji europejskiej,zakupionego w Polsce
      Przez pugilares w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 36
      Ostatni post / autor: 06-11-2015, 14:28
    2. Nieuwzględniona reklamacja z tytułu gwarancji, Colorovo Supreme 10.1"
      Przez GoOx w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 41
      Ostatni post / autor: 22-10-2015, 00:46
    3. Reklamacja telefonu, zakupionego przez członka rodziny
      Przez Chayenne w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 5
      Ostatni post / autor: 26-09-2015, 15:05
    4. Zakup na Allegro - reklamacja z tytułu rękojmi
      Przez mini21 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 13
      Ostatni post / autor: 21-05-2015, 22:40
    5. Odrzucona reklamacja w ramach gwarancji. Czy można reklamować z tytułu rękojmi?
      Przez kaeres w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 70
      Ostatni post / autor: 26-04-2015, 18:25

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas