Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 42

Wątek: Reklamacja z tytułu rękojmi zamoczonego, wodoodpornego telefonu

  1. #11

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,226
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Reklama:
    Możesz. Prześlij mi projekt tej reklamacji na priv / bez Twoich danych osobowych i identyfikacyjnych telefonu/, OK?

  2. Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    radion2 (10-08-2015)

  3. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #12

    OFF-LINE

    Dołączył
    10.08.2015
    Posty
    19
    Telefon
    sgs4
    Dziękuję
    1
    Podziękowano
    6(6)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Możesz. Prześlij mi projekt tej reklamacji na priv / bez Twoich danych osobowych i identyfikacyjnych telefonu/, OK?
    Ok, wysłane na priv.

    Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka

  • #13

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,226
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Jeśli Ci to nie przeszkadza, wrzuć proszę, w swoim poście, ostateczną wersję tego pisma / oczywiście, bez danych identyfikacyjnych/, OK?

  • #14

    OFF-LINE

    Dołączył
    10.08.2015
    Posty
    19
    Telefon
    sgs4
    Dziękuję
    1
    Podziękowano
    6(6)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Jeśli Ci to nie przeszkadza, wrzuć proszę, w swoim poście, ostateczną wersję tego pisma / oczywiście, bez danych identyfikacyjnych/, OK?
    Ok, wprowadzę poprawki jutro z komputera i wrzucę.

    Wysłane z mojego GT-I9506

  • Jeden użytkownik podziękował radion2 za ten post:

    ali_cja (11-08-2015)

  • #15

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,226
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Przeczytaj definicję zdarzenia, awarii i nieszczęśliwego wypadku /§ 2. pkt.5),6) i 7)/ oraz "Wyłączenia odpowiedzialności" w § 5.1.pkt.3),4) i 8) a także §5.3. pkt. 1), 5), 8), 14), 18), 20)i 23).
    Jeszcze w sprawie ubezpieczenia; koniecznie zobacz § 6 i 10 . Masz 5 dni roboczych od dnia zdarzenia na zawiadomienie ubezpieczyciela w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia sprzętu w wyniku nieszczęśliwego wypadku. Przypominam, że definicja nieszczęśliwego wypadku jest zawarta w § pkt.7
    "Uszkodzenie lub zniszczenie sprzętu w wyniku nieszczęśliwego wypadku: uszkodzenie/zniszczenie Sprzętu(zewnętrzne lub wewnętrzne)spowodowane przez nagłe, nieprzewidywalne i niezależne od woli Ubezpieczonego zdarzenie zewnętrzne w stosunku do Ubezpieczonego i do sprzętu, niemożliwe do zapobieżenia, powodujące konieczność naprawy, wymiany uszkodzonych części lub całego Sprzętu"


    a § 10 pkt.3 mówi, że "odpowiedzialność Warty wygasa w przypadku wymiany ubezpieczonego sprzętu na Nowy sprzęt ( z dniem wymiany) bez pisemnego powiadomienia Warty o jej dokonaniu; w przypadku powiadomienia Warty o wymianie sprzętu na nowy, odpowiedzialność trwa do końca okresu wskazanego w dokumencie ubezpieczenia."

    To kiedy był ten Twój nieszczęśliwy wypadek i jak go nam opisałeś?

  • #16

    OFF-LINE

    Dołączył
    10.12.2014
    Posty
    31
    Telefon
    lumia 735
    Operator
    play
    Dziękuję
    14
    Podziękowano
    4(4)
    Z3 ma normę ipx65 czyli 1,5m przez 30 minut tylko nikt nie mówi że testy są przeprowadzane w laboratorium w baniaku w którym podnosi się ciśnienie. Taki test nijak ma się do warunków naturalnych gdzie na obiekt oddziaływuje woda pod różnym ciśnieniem. Wystarczy czasem gwałtowniejszy ruch ręki i do telefonu może się dostać woda.

  • Jeden użytkownik podziękował lozinski83 za ten post:

    ali_cja (11-08-2015)

  • #17

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,226
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez lozinski83 Zobacz posta
    Z3 ma normę ipx65 czyli 1,5m przez 30 minut tylko nikt nie mówi że testy są przeprowadzane w laboratorium w baniaku w którym podnosi się ciśnienie. Taki test nijak ma się do warunków naturalnych gdzie na obiekt oddziaływuje woda pod różnym ciśnieniem. Wystarczy czasem gwałtowniejszy ruch ręki i do telefonu może się dostać woda.
    Proszę o więcej takich informacji

  • #18

    OFF-LINE

    Dołączył
    10.08.2015
    Posty
    19
    Telefon
    sgs4
    Dziękuję
    1
    Podziękowano
    6(6)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Jeszcze w sprawie ubezpieczenia; koniecznie zobacz § 6 i 10 . Masz 5 dni roboczych od dnia zdarzenia na zawiadomienie ubezpieczyciela w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia sprzętu w wyniku nieszczęśliwego wypadku. Przypominam, że definicja nieszczęśliwego wypadku jest zawarta w § pkt.7
    "Uszkodzenie lub zniszczenie sprzętu w wyniku nieszczęśliwego wypadku: uszkodzenie/zniszczenie Sprzętu(zewnętrzne lub wewnętrzne)spowodowane przez nagłe, nieprzewidywalne i niezależne od woli Ubezpieczonego zdarzenie zewnętrzne w stosunku do Ubezpieczonego i do sprzętu, niemożliwe do zapobieżenia, powodujące konieczność naprawy, wymiany uszkodzonych części lub całego Sprzętu"


    a § 10 pkt.3 mówi, że "odpowiedzialność Warty wygasa w przypadku wymiany ubezpieczonego sprzętu na Nowy sprzęt ( z dniem wymiany) bez pisemnego powiadomienia Warty o jej dokonaniu; w przypadku powiadomienia Warty o wymianie sprzętu na nowy, odpowiedzialność trwa do końca okresu wskazanego w dokumencie ubezpieczenia."

    To kiedy był ten Twój nieszczęśliwy wypadek i jak go nam opisałeś?
    Jeszcze mam czas na to, od wydarzenia minęło niecałe 2 dni temu.

    Wątpię, że sposób w jaki do niego doszło kwalifikuje się jako "nieszczęście". Czy można nim nazwać to że telefon nie miał właściwości jakie miał mieć o czym zapewniali producent i sprzedawca?
    Gdyby zaślepki się jakimś sposobem otworzyły samoczynnie albo w wyniku przypadkowego zachaczenia, jednak dokładnie je oglądałem przed i po tym jak telefon przestał działać. Podejrzewam wadę konstrukcji, to że gdzieś na obudowie puścił jakiś klej.

    Telefon miał kontakt z wodą nie przez przypadek, tylko dlatego że byłem przekonany, że zachowując należytą ostrożność mogę sobie pozwolić na ostrożne zanurzenie go na kilka sekund, pod wodą telefonem nie wykonywałem żadnych gwałtownych ruchów (nie tak jak na zdjęciu z reklamy na której jest zdjęcie jak jakiś facet wykonuje skok do basenu na główkę z wyciągniętą ręką w której jest telefon ).

    Tak czy inaczej ubezpieczyciela powiadomię pisemnie.

  • #19

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,226
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez radion2 Zobacz posta
    Tak czy inaczej ubezpieczyciela powiadomię pisemnie.
    I o to właśnie mnie chodziło

  • #20

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,226
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Nie doczytałam nigdzie na temat okresu gwarancji w przypadku wymiany telefonu przez autoryzowany serwis SONY. Mógłbyś ustalić, czy w takiej sytuacji gwarancja biegnie na nowo od dnia wymiany / tzw. odnowiona gwarancja /, czy też jest to kontynuacja gwarancji telefonu nabytego w drodze umowy sprzedaży?
    Cytat Zamieszczone przez nokia.user Zobacz posta
    Od nowa leciała.
    Korzystając dalej z Twojej pomocy, chciałabym jeszcze Ciebie poprosić o ustalenie, jak wygląda sprawa gwarancji w przypadku wymiany przez serwis tylko części składowej telefonu. Nie ukrywam, że bardzo jestem zainteresowana szczególnie baterią i to zarówno wbudowaną, jak i wymienną. Jeżeli udałoby Ci się ustalić kwestię baterii, to prosiłabym o odpowiedź w temacie: Gwarancja na "wbudowaną" baterię; kontrowersja, OK?
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 11-08-2015 o 09:05

  • Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Reklamacja telefonu z dystrybucji europejskiej,zakupionego w Polsce
      Przez pugilares w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 36
      Ostatni post / autor: 06-11-2015, 14:28
    2. Nieuwzględniona reklamacja z tytułu gwarancji, Colorovo Supreme 10.1"
      Przez GoOx w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 41
      Ostatni post / autor: 22-10-2015, 00:46
    3. Reklamacja telefonu, zakupionego przez członka rodziny
      Przez Chayenne w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 5
      Ostatni post / autor: 26-09-2015, 15:05
    4. Zakup na Allegro - reklamacja z tytułu rękojmi
      Przez mini21 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 13
      Ostatni post / autor: 21-05-2015, 22:40
    5. Odrzucona reklamacja w ramach gwarancji. Czy można reklamować z tytułu rękojmi?
      Przez kaeres w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 70
      Ostatni post / autor: 26-04-2015, 18:25

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas