Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 37 z 37

Wątek: Reklamacja telefonu z dystrybucji europejskiej,zakupionego w Polsce

  1. #31

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Reklama:
    Co się dzieje w Twojej sprawie? Już ponad dwa miesiące minęło od Twojego ostatniego wpisu; czy Rzecznik rozpoczął jakieś działania?

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #32

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.02.2015
    Posty
    81
    Telefon
    Nokia Lumia 930
    Dziękuję
    4
    Podziękowano
    7(7)
    W skrócie:
    1. w czerwcu złożyłem komplet dokumentów u rzecznika konsumenta, poinformowali mnie, że w ciągu dwóch tygodni zapoznają się z papierami i rzecznik zacznie się zastanawiać, co robić;
    2. po 3 tygodniach skontaktowałem się z biurem rzecznika i powiedzieli, że nie 2 tygodnie, tylko 2 miesiące;
    3. po ponad 3 miesiącach otrzymałem do wiadomości pismo przesłane przez rzecznika do sprzedawcy. Trzeba przyznać, że pismo było bardzo profesjonalnie napisane. Po części to także zasługa dobrze przygotowanej przeze mnie dokumentacji sprawy. Rzecznik dał sprzedawcy 2 tygodnie na ustosunkowanie się do pisma.
    4. po kolejnym miesiącu dostałem SMSa od sprzedawcy, że mam dosłać opakowanie i pozostałe akcesoria i otrzymam zwrot pieniędzy (sam telefon był cały czas u sprzedawcy);
    5. właśnie dziś dostarczyłem opakowanie, ładowarkę i kabelek do sprzedawcy za pokwitowaniem.
    Czekam na przelew...

  • Jeden użytkownik podziękował pugilares za ten post:

    ali_cja (30-10-2015)

  • #33

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    A my czekamy na informację o zwrocie pieniędzy za zakup tego telefonu :-)

    Cytat Zamieszczone przez pugilares Zobacz posta
    po ponad 3 miesiącach otrzymałem do wiadomości pismo przesłane przez rzecznika do sprzedawcy
    Mógłbyś wrzucić skan tego pisma Rzecznika / z ukrytymi danymi identyfikacyjnymi /?

  • #34

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.02.2015
    Posty
    81
    Telefon
    Nokia Lumia 930
    Dziękuję
    4
    Podziękowano
    7(7)
    Dziś na moje konto wpłynął przelew z całą sumą zapłaconą za telefon w lutym 2015 r. Czyli sprawa jest pomyślnie zamknięta po prawie 7 miesiącach od reklamacji. Przyznam, że miałem już wątpliwości, czy odzyskam pieniądze lub telefon. Udało się dzięki temu, że nie odpuściłem, sprawę miałem dobrze udokumentowaną i skorzystałem z pomocy rzecznika konsumenta. Rzecznik działa z dużym opóźnieniem (prawie 4 miesiące od złożenia papierów do pierwszej reakcji), ale za to profesjonalnie i - jak się okazało - pismo ze strony rzecznika zadziałało niczym magiczna różdżka na sprzedawcę, który wcześniej odmawiał naprawy gwarancyjnej, zamiany telefonu na nowy, wolny od wad. Nie chciał także zwrócić pieniędzy. To, że skończyło się na zwrocie pieniędzy, to mi najbardziej odpowiada. Teraz za te pieniądze można kupić już nowszego/lepszego smartfona. Lub przeznaczyć pieniądze na całkiem coś innego - tak chyba zrobię. W każdym razie na pewno nie kupię już żadnej Lumii.

  • Jeden użytkownik podziękował pugilares za ten post:

    ali_cja (02-11-2015)

  • #35

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Cieszę się, że to koniec Twoich kłopotów z tym telefonem. Sprawa nie była łatwa, musisz bowiem mieć na uwadze to, że kupiłeś telefon z tzw. "drugiej ręki". Dopiero po wykryciu wady ustaliłeś, że nie masz gwarancji producenta, tylko sprzedawcy. Ponadto, sam sprzedawca nie gwarantował realizacji praw konsumenckich.
    W momencie zakupu telefonu z takiego źródła, cena nie może przesłonić nam ustalenia ze sprzedawcą wszystkich tych okoliczności, które pozwolą nam w przyszłości dochodzić swoich praw z tytułu gwarancji producenta, jak i rękojmi w przypadku wykrycia wady. W przypadku wątpliwości, lepiej zrezygnować z zakupu, niż narażać się na kłopoty.
    Najważniejsze jest jednak to, że skutecznie pomógł Rzecznik Konsumentów.

  • #36

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.02.2015
    Posty
    81
    Telefon
    Nokia Lumia 930
    Dziękuję
    4
    Podziękowano
    7(7)
    Kiedy kupowałem telefon to wiedziałem, że nie pochodzi z polskiej dystrybucji, tylko z Włoch.
    Natomiast sprzedawca zapewniał, że telefon jest nowy i posiada gwarancję Nokii w Polsce. W pewnym momencie nawet wpisałem numer seryjny telefonu do sprawdzenia na stronie Nokia Polska i pokazało się, że telefon posiada gwarancję w Polsce.

  • #37

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Tak, telefon był objęty gwarancją w Polsce ale ta gwarancja przysługiwała tylko Sprzedawcy, nie Tobie! Z tego, co opisywałeś, Sprzedawca skorzystał z tej gwarancji ( bo miał pierwotny dokument zakupu ), Ty byś nie mógł, bo nie byłeś pierwszym użytkownikiem końcowym tego telefonu.
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 06-11-2015 o 14:38

  • Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 32
      Ostatni post / autor: 30-10-2015, 22:06
    2. Reklamacja z tytułu rękojmi zamoczonego, wodoodpornego telefonu
      Przez radion2 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 41
      Ostatni post / autor: 17-09-2015, 22:17
    3. [Lumia 920] Telefon nie z polskiej dystrybucji
      Przez slimaq w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 17-05-2015, 11:25
    4. Odpowiedzi: 21
      Ostatni post / autor: 01-04-2015, 00:49
    5. Z jakiej dystrybucji są te Lumie 520?
      Przez Krzysztof Ciopciński w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 12-01-2014, 18:22

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas