Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 37

Wątek: Reklamacja telefonu z dystrybucji europejskiej,zakupionego w Polsce

  1. #11

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.02.2015
    Posty
    81
    Telefon
    Nokia Lumia 930
    Dziękuję
    4
    Podziękowano
    7(7)
    Reklama:
    Sprzedawca wziął telefon do rozpatrzenia reklamacji. Twierdzi, że od importera dostanie dowód zakupu we Włoszech i z tym wyśle do serwisu Nokii. Zobaczymy, na razie etap czekanie.

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #12

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,226
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez pugilares Zobacz posta
    Odmowa przyjęcia telefonu w ramach gwarancji
    Czy masz na piśmie odmowę przyjęcia telefonu w ramach gwarancji i jaka jest treść uzasadnienia?

    Cytat Zamieszczone przez pugilares Zobacz posta
    b. dolny lewy róg ma minimalny ślad, jakby lekko spłaszczony róg aluminiowej ramki. Zdaniem serwisu to dowód, że usterka jest wynikiem uderzenia mechanicznego.
    Czy ta ocena serwisu została w jakikolwiek sposób stwierdzona na piśmie?

    Ponadto,
    - podaj dokładną datę zakupu telefonu,
    - kim jest sprzedawca telefonu / osoba prywatna, firma/,
    - czy sprzedawca poinformował Cię o pochodzeniu telefonu. czy zapewniał o aktualnej gwarancji producenta,
    - jaki otrzymałeś dowód zakupu / jaka jest wysokość na nim podatku VAT/,
    - czy kupiłeś telefon nie do celów zarobkowych tylko do tzw. "prywatnych", czyli jako konsument,
    - czy składałeś formalnie reklamację u sprzedawcy, czy tylko poinformowałeś go o odmowie naprawy w ramach gwarancji

  • #13

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.02.2015
    Posty
    81
    Telefon
    Nokia Lumia 930
    Dziękuję
    4
    Podziękowano
    7(7)
    Cytat Zamieszczone przez Darpi Zobacz posta
    Bo posiada,a jakich papierów potrzebujesz żeby w tym kraju ją zrealizować już nie jest napisane. Widzisz, oni zakładają, że jak masz telefon z Włoch, to i papiery włoskie posiadasz, więc będąc w Unii, lecisz do serwisu w Warszawie.
    Na stronie Microsoft jest napisane, że do serwisu potrzebna jest karta gwarancyjna. Dowód zakupu nie nie jest potrzebny.

  • #14

    OFF-LINE
    Moderator Globalny Awatar Sigma

    Dołączył
    10.08.2013
    Posty
    2,808
    Telefon
    L1520/L620
    FW
    Najnowszy stabilny
    Operator
    VM
    Dziękuję
    455
    Podziękowano
    1,788(608)
    Cytat Zamieszczone przez pugilares Zobacz posta
    Na stronie Microsoft jest napisane, że do serwisu potrzebna jest karta gwarancyjna. Dowód zakupu nie nie jest potrzebny.

    To by znaczyło, że zmieniono warunki gwarancji. Możesz podać źródło i zacytować stosowny fragment?

    Szczególnie, że na stronie z warunkami ograniczonej gwarancji producenta cały czas widnieje:
    Cytat Zamieszczone przez http://www.microsoft.com/pl-pl/mobile/pomoc/ograniczona-gwarancja-producenta/
    Od dnia sprzedaży Produktu pierwszemu użytkownikowi końcowemu, czego dowód stanowi oryginalny dowód zakupu oraz karta gwarancyjna, Producent gwarantuje, że Produkt jest wolny od wad materiałowych i wykonawczych (dalej „Wada”) i obejmuje go następującą gwarancją:
    Ostatnio edytowane przez Sigma ; 30-04-2015 o 10:40
    Jeśli pomogłem, kliknij

  • #15

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.02.2015
    Posty
    81
    Telefon
    Nokia Lumia 930
    Dziękuję
    4
    Podziękowano
    7(7)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Czy masz na piśmie odmowę przyjęcia telefonu w ramach gwarancji i jaka jest treść uzasadnienia?


    Czy ta ocena serwisu została w jakikolwiek sposób stwierdzona na piśmie?

    Ponadto,
    - podaj dokładną datę zakupu telefonu,
    - kim jest sprzedawca telefonu / osoba prywatna, firma/,
    - czy sprzedawca poinformował Cię o pochodzeniu telefonu. czy zapewniał o aktualnej gwarancji producenta,
    - jaki otrzymałeś dowód zakupu / jaka jest wysokość na nim podatku VAT/,
    - czy kupiłeś telefon nie do celów zarobkowych tylko do tzw. "prywatnych", czyli jako konsument,
    - czy składałeś formalnie reklamację u sprzedawcy, czy tylko poinformowałeś go o odmowie naprawy w ramach gwarancji
    1. Serwis autoryzowany oczywiście nie dał odmowy na piśmie mimo, że się tego domagałem. Uzasadnienie odmowy ustne: telefon z poza polskiej dystrybucji, konieczny dowód zakupu z Włoch.
    2. Sprzedawca to firma typu stoisko/stragan w centrum handlowym. Telefon kupiłem na początku lutego 2015 r.
    3. Nie informował, sam się zorientowałem przy zakupie, włączyłem tel. i tam logo WIND. Sprzedawca twierdził, że to bez znaczenia, bo jest gwarancja producenta na Polskę.
    4. Sprzedawca zapewniał kilka razy o ważnej polskiej gwarancji producenta. W komplecie jest karta gwarancyjna Nokia w języku polskim z pieczątką sprzedawcy.
    5. Otrzymałem paragon, na paragonie jest podatek 0%.
    6. Kupiłem jako osoba prywatna/konsument.
    7. Po odmowie w serwisie Nokii poszedłem do sprzedawcy, poinformowałem, że serwis Nokii odmówił, nie składałem formalnej reklamacji. Sprzedawca zabrał telefon, kartę gwarancyjną i dał mi pokwitowanie.
    Ostatnio edytowane przez pugilares ; 30-04-2015 o 10:03

  • #16

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,226
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Podaj nazę sprzedawcy /z paragonu /.

    Edit;
    Jako kupującemu, przysługują Ci uprawnienia z tytułu;
    a. gwarancji ,
    b. rękojmi

    Ad.a. Problemem dochodzenia uprawnień z tytułu gwarancji, jest nie tylko miejsce zakupu pierwszego użytkownika końcowego:
    "..Od dnia sprzedaży Produktu pierwszemu użytkownikowi końcowemu, czego dowód stanowi oryginalny dowód zakupu oraz karta gwarancyjna..." https://www.microsoft.com/pl-pl/mobi...ja-producenta/
    ale również , prawdopodobieństwo odmowy nieodpłatnej naprawy ze względu na stwierdzenie przez serwis uszkodzenia mechanicznego z uwagi na wgięcie rogu obudowy. Zatem, jeśli nawet sprzedawca dostarczy Ci oryginalny dowód zakupu, to wcale nie oznacza, że serwis przyjmie telefon i dokona naprawy w ramach gwarancji. Ba, gorzej jak anuluje gwarancję. Droga trudna i niepewna.

    Ad.b W ramach odpowiedzialności sprzedawcy przysługują Ci uprawnienia z tytułu rękojmi. Dodatkowo rozszerzone, jeżeli jesteś konsumentem. Tu widzę większą szansę powodzenia i szłabym w tym kierunku.
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 30-04-2015 o 11:14

  • #17

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.02.2015
    Posty
    81
    Telefon
    Nokia Lumia 930
    Dziękuję
    4
    Podziękowano
    7(7)
    Więc męczę teraz sprzedawcę. Na razie wziął telefon i powiedział, że ściągnie dowód zakupu z Włoch, wyśle telefon do serwisu u tym dowodem. Jak znam życie, to w najlepszym wypadku wydębi od swojego dostawcy inny egz. na wymianę (ciekawe, czy nowy, czy z demobilu). Ew. będzie we własnym zakresie wymieniał wyświetlacz gdzieś w pokątnym zakładzie. W najgorszym wypadku może być niefajnie. Na razie czekam.

  • #18

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,226
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Nie wiem z jakiego tytułu sprzedawca podjął działania; jaką informację masz na pokwitowaniu, czy tylko stwierdzony jest sam fakt przyjęcia telefonu?
    W jakiej formie zastaniesz powiadomiony przez sprzedawcę o efektach jego działania?

  • #19

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.02.2015
    Posty
    81
    Telefon
    Nokia Lumia 930
    Dziękuję
    4
    Podziękowano
    7(7)
    Dziś dzwonił do mnie sprzedawca. Powiedział, że telefon został wysłany przez niego do serwisu Nokii. Telefon wrócił z odpowiedzią, że wewnątrz jest wyrwany jakiś przewód i odmową naprawy gwarancyjnej - usterka z winy użytkownika. W załączeniu wycena wymiany płyty głównej. Nawet nie pytałem na ile. Nie wiem w jaki sposób miałbym wyrwać przewód wewnątrz telefonu. Czuję, że w tej sprawie będzie krew się lała, bo ja nie odpuszczę.

  • #20

    OFF-LINE

    Dołączył
    22.11.2013
    Posty
    449
    Telefon
    iP 6
    Dziękuję
    3
    Podziękowano
    36(34)
    Standard przy "gwarancji sprzedawcy".

  • Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 32
      Ostatni post / autor: 30-10-2015, 22:06
    2. Reklamacja z tytułu rękojmi zamoczonego, wodoodpornego telefonu
      Przez radion2 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 41
      Ostatni post / autor: 17-09-2015, 22:17
    3. [Lumia 920] Telefon nie z polskiej dystrybucji
      Przez slimaq w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 17-05-2015, 11:25
    4. Odpowiedzi: 21
      Ostatni post / autor: 01-04-2015, 00:49
    5. Z jakiej dystrybucji są te Lumie 520?
      Przez Krzysztof Ciopciński w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 12-01-2014, 18:22

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas