Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 49

Wątek: Przebarwienie ekranu; gwarancja czy rękojmia

  1. #31

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,221
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Reklama:
    Założenie konta Premium nie tylko pozwoli Ci obserwować stan naprawy reklamowanego sprzętu ale też dzięki niemu masz inne korzyści, m.in.:
    - do 30 dni ( od dnia zakupu ) możesz zwrócić lub wymienić zakupiony towar ( bez podania przyczyny),
    - z każdego zarejestrowanego zakupu 5% odkłada się na Twoje konto i będziesz miał rabat 5 lub 10% przy następnych zakupach,
    - nie musisz mieć paragonu czy faktury przy zwrocie, wymianie czy reklamacji.

    Ja również mam takie konto

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #32

    OFF-LINE

    Dołączył
    11.07.2014
    Posty
    42
    Telefon
    Lumia 640xl
    Dziękuję
    5
    Podziękowano
    6(6)
    Status śledzenia reklamacji na stronie MM milczy, no nic czekamy dalej

  • #33

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,221
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Szkoda, że nic nie ma ale nie dopytuj się i nie dzwoń. Cierpliwie czekamy do upłynięcia 14 dni, mają czas do końca dnia 16 maja.

  • #34

    OFF-LINE

    Dołączył
    11.07.2014
    Posty
    42
    Telefon
    Lumia 640xl
    Dziękuję
    5
    Podziękowano
    6(6)
    Na razie cisza został im jeszcze tylko poniedziałek na dostarczenie odpowiedzi


    edyta// dostałem takie info na telefon hmmm jak mam to rozumieć



    Do marketu mam 60 km może lepiej pierw zadzwonić i dopytać co i jak ?
    Ostatnio edytowane przez Tymbark1980 ; 14-05-2016 o 10:40

  • #35

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,221
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Trzeba to potraktować, jako ustosunkowanie się do złożonej reklamacji w terminie. Z treści wynika, że proces reklamacyjny został zakończony, a więc nie masz innego wyjścia jak pojechać po odbiór. Rzecz jasna, że możesz wcześniej zadzwonić.
    Przed podpisaniem Protokołu odbioru, dokładnie obejrzyj telefon i sprawdź, czy zgłaszane usterki zostały naprawione. Gdyby Ci uniemożliwiono sprawdzenie przed podpisaniem protokołu, odręcznie w sklepie napisz skargę ( np. w dniu......przy odbioru telefonu ......, nr IMEI, reklamowanego z tytułu rękojmi dnia......, uniemożliwiono mi sprawdzenie stanu naprawy zgłaszanych wad przed podpisaniem Protokołu odbioru telefonu i podpis z datą ). Pismo sporządzasz w 2 egzemplarzach, na jednym żądasz podpisu pracownika. Możesz też zrobić odrębną notatkę o treści powyższej na Protokole odbioru i potem zażądać ksero tego dokumentu ( w ostateczności możesz sobie zrobić jego scan albo zdjęcie).
    Podobnie możesz postąpić, gdy pozwolą Ci sprawdzić i stwierdzisz, że usterki nie usunięto. Pomijasz tylko wtedy uwagę, że nie umożliwiono Ci sprawdzenia przed podpisaniem protokołu.
    Taki kwit może nam się przydać przy ewentualnym składaniu następnej reklamacji. Dobrze?

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    Tymbark1980 (14-05-2016)

  • #36

    OFF-LINE

    Dołączył
    11.07.2014
    Posty
    42
    Telefon
    Lumia 640xl
    Dziękuję
    5
    Podziękowano
    6(6)
    OK
    Zaraz zadzwonię i się dowiem co zrobili po telefon pojadę ewentualnie dopiero w Poniedziałek z braku czasu na weekendzie

  • #37

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,221
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    I oczywiście składasz nam szczegółową relację, OK?

  • #38

    OFF-LINE

    Dołączył
    11.07.2014
    Posty
    42
    Telefon
    Lumia 640xl
    Dziękuję
    5
    Podziękowano
    6(6)
    Po telefonie na infolinie nic się nie dowiedziałem ponoć paczki przychodzą zamknięte i są dopiero przy kliencie otwierane i nikt nie wie co tam jest do końca. Pani za to stwierdziła ze jak szło to na rękojmie to jest bardzo duża szansa ze będzie nowy telefon
    No nic w Poniedziałek wieczorem pojadę i dam znać co wyszło

  • Jeden użytkownik podziękował Tymbark1980 za ten post:

    ali_cja (14-05-2016)

  • #39

    OFF-LINE

    Dołączył
    11.07.2014
    Posty
    42
    Telefon
    Lumia 640xl
    Dziękuję
    5
    Podziękowano
    6(6)
    Udało mi się skontaktować z MM przez Facebooka dzwonił własnie do mnie gość z Tarnowa i potwierdził ze telefon naprawiony doprowadzony do stanu z dnia zakupu i ma nowy wyświetlacz
    Ostatnio edytowane przez Tymbark1980 ; 14-05-2016 o 17:18

  • Jeden użytkownik podziękował Tymbark1980 za ten post:

    ali_cja (14-05-2016)

  • #40

    OFF-LINE

    Dołączył
    11.07.2014
    Posty
    42
    Telefon
    Lumia 640xl
    Dziękuję
    5
    Podziękowano
    6(6)
    Dziś dostałem takie pismo


  • Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Rękojmia w przypadku zakupu na firmę (L930)
      Przez Arttysta w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 52
      Ostatni post / autor: 25-02-2016, 18:55
    2. Rękojmia a naprawa gwarancyjna z pominięciem Sprzedawcy.
      Przez Dawding w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 48
      Ostatni post / autor: 03-09-2015, 00:42
    3. Reklamacja u sprzedawcy: gwarancja producenta czy rękojmia
      Przez Hezar w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 79
      Ostatni post / autor: 20-08-2015, 09:17
    4. Rękojmia-odpowiedzialność sprzedawcy za wady rzeczy sprzedanej /przepisy/. Część I
      Przez ali_cja w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 19-05-2015, 02:43
    5. Przebarwienie ekranu
      Przez fbvsrgew w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 6
      Ostatni post / autor: 16-03-2014, 19:41

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas