Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: odmowa reklamacji wymiany telefonu, czy wysyac od razu wezwanie do zapłaty ?

  1. #1

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.03.2019
    Posty
    3
    Telefon
    np. HTC
    Operator
    PLAY
    Dziękuję
    0
    Podziękowano
    0(0)

    odmowa reklamacji wymiany telefonu, czy wysyac od razu wezwanie do zapłaty ?

    Reklama:
    Cześć, czy mógłbym prosić o pomoc w sprawie....

    Otóż zareklamowałem 3 raz telefon Huawei i zażadałem na wymianę na telefon nowy bez wad.....

    Dostałem sms z informacją ze rozpatrywana jest moja reklamacja itd...oraz telefon z salonu play z inforamcję że telefon jest do odebrania i reklamacja jest nie uznan poniewaz jest to uszkodzenie mechaniczne. Przyznam że mam minimalną ryske na obudowie/ nawet nie wiem czy jest to pękniecie ale zdecydowanie niżej niż tam gdzie ekran sie wylewa. Przyznam też ze ten ekran wylewał się tak samo i w tym samym miejscu na górze ekranu nawet przed tą ryską pęknieciem i reklamacja była uznawana ale kiedy zażadałem wymiany na tel nowy odmówiono mi reklamacji.

    Zadzowniła do mnie Pani z slaonu Play i twierdzi że może to serwis wymienić za 350 zł lub moga zaoferować jakiś telefon w cenie promocyjnej. Na dzień dzisiejszy odmówiłem odbioru tel.

    I pytanie brzmi czy przygotować kolejne pismo w odpowiedzi na ich decyzję czy od razu wezwanie do zapłaty.

    Z góry dziękuje za pomoc.

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,575
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    709
    Podziękowano
    1,768(1,032)
    Wpisów na blogu
    36
    Odpowiedź nie może być oczywista. Nie podałeś żadnych informacji dot. wcześniejszych reklamacji: np. kiedy kupiłeś ten telefon, czy kupiłeś go jako konsument, kiedy wystąpiła pierwsza reklamacja i z jakiego tytułu?
    Obawiam się jednak, że masz raczej nikłą szansę na pozytywne rozpatrzenie tej reklamacji. Serwisy uparcie wyszukują zawinionego działania użytkownika i jeżeli znajdą chociaż ślad, to przy złej woli odmówią nieodpłatnej naprawy. Jeżeli sprzedawca dysponuje taką opinią serwisu, to ma podstawę do odmowy uznania rękojmi.

  • #3

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.03.2019
    Posty
    3
    Telefon
    np. HTC
    Operator
    PLAY
    Dziękuję
    0
    Podziękowano
    0(0)

    reklamacja z tyłułu rękojmi telefon Huawei

    otóż złożyłem takie pismo...

    " w dniu 08.08 .2017 nabyłem telefon w salonie Play w miejscowosć. telefon huawei P9 liteo numerze imie:....
    W marcu 2018 stwierdziłem wadę fabryczną zakupionego towaru, polegającą na tym, że na ekranie teelfonu pojawiła się żółta plama/ przebarweienie w prawym górnym rogu. Pod koniec marca 2018 r. oddałem telefon do punktu salon play w ...celem wymiany wyświetlacza, gdzie wymieniono go na nowy jak wynika z raportu naprawy z dnia 09.04.2018.
    W sierpniu 2018 na telefonie pojawiła po raz kolejny pojawiła się ta sama wada , czyli zółta plama / przebarwienie w prawym górnym rogu. Dnia 28.08.2018 telefon ponownie trafił do salon play w ....skąd został przekazany do autoryzowanego punktu serwisowego Cyfrowe Centrum serwisowe S.A na ul. puławskiej 40a 05-500 piaseczno , celem naprawy.
    Obecnie od kilku dni na wyswietlaczu widoczna jest po raz kolejny żółta plama/ przebarwienie w tym samy miejscu co poprzednio. Ponieważ pierwsza i druga wada w przedmiotowym telefonie wystapiła i została potwierdzona przez autoryzowany serwis producenta. Uważam , że został mi sprzedany telefon z wadą fabryczną tkwiącą w telefonie już w chwili zawierania umowy sprzedaży. Pomimo dwukrotnej naprawy w ramach gwarancji , dalsze wadliwe działanie tego telefonu uniemożliwia mi korzystanie z jego przeznaczeniem i w celu dla którego go kupiłem. W związku z powyższym działając zgodnie z z art. 561 kodeksu cywilnego ( ustawa z dnia 23 kwietnia z 1964 kodeks cywilny......żądam wymiany na nowy telefon.
    o sposobie rozpatrzenia mojej reklamacji proszę powiadomić mnie na piśmie na wskazany wyżej adres zamieszkania. pismo wysłałem 24.02.2019 .

    Dzisiaj odesłano mi pismo i telefon :


    wrzucam załacznik.
    Załączone obrazki Załączone obrazki

  • #4

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,575
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    709
    Podziękowano
    1,768(1,032)
    Wpisów na blogu
    36
    Dwie pierwsze reklamacje składałeś w ramach gwarancji czy rękojmi?

  • #5

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.03.2019
    Posty
    3
    Telefon
    np. HTC
    Operator
    PLAY
    Dziękuję
    0
    Podziękowano
    0(0)
    W ramach gwarancji i jak do tej pory to uznawali. Dodam że cały czas ta sama usterka i w tym samym miejscu i w ten sam sposób. A ta mała ryska na panelu mikroskopijne pękniecie jest na środku telefonu. Więc nie ma to na najmniejszego wpływu.

  • #6

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,575
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    709
    Podziękowano
    1,768(1,032)
    Wpisów na blogu
    36
    Z pisma, które zamieściłeś wyżej, wynika, że wada panelu uniemożliwia przeprowadzenie naprawy. Jak pisałeś wyżej, to Ty przyczyniłeś się do tego uszkodzenia i dlatego na Tobie ciąży obowiązek wymiany. Nic tu nie zrobisz, moim zdaniem. Żaden serwis nie przeprowadzi naprawy przy uszkodzonym panelu, a to jest także podstawą do odmowy uznania rękojmi przez sprzedawcę. Gdybyś korzystał z rękojmi, to przy pierwszych usterkach miałeś szansę na wymianę albo odstąpienie od umowy, ale przy uszkodzeniu ekranu z Twojej winy nie byłoby szans nawet i wówczas.

  • Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. [LG g4] Żądanie wymiany przy pierwszej reklamacji z tyt. rękojmi.
      Przez MCnotorius w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 32
      Ostatni post / autor: 26-10-2017, 12:04
    2. [Samsung S6]Odmowa reklamacji z tytułu rękojmi przed wydaniem opinii serwisu
      Przez figlik w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 53
      Ostatni post / autor: 24-08-2017, 19:13
    3. Odpowiedzi: 33
      Ostatni post / autor: 30-03-2017, 21:48
    4. Odpowiedzi: 20
      Ostatni post / autor: 24-04-2016, 17:33
    5. Odpowiedzi: 41
      Ostatni post / autor: 23-10-2015, 14:51

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas