Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Wątek: Nowy telefon nie uruchamia się; naprawa gwarancyjna czy reklamacja konsumencka

  1. #11

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Reklama:
    Czy przy przedłużaniu umowy przysłano Ci Regulamin? Czy są tam zapisy dotyczące reklamacji towaru /nie usług/? W sytuacji odmowy przyjęcia reklamacji w salonie, zażądaj procedury postępowania reklamacyjnego przy sprzedaży na odległość /oczywiście wówczas, gdy nie dostałeś jej przy przedłużaniu umowy i nie ma takich zapisów w Regulaminie/.
    Moim zdaniem, nie powinno stanowić przeszkody to, że kupiłeś przez Internet; składasz reklamację /z uwagi na wadę fabryczną/ do sprzedawcy /właściciela firmy/ a salon jest tu tylko pośrednikiem. Chyba, że sprzedawcą nie było T-Mobile /sprawdź na fakturze zakupu telefonu/, wówczas reklamację będziemy kierowali do właściwego podmiotu.

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #12

    OFF-LINE

    Dołączył
    20.02.2015
    Posty
    5
    Telefon
    microsoft lumia535
    Operator
    t-mobile
    Dziękuję
    1
    Podziękowano
    2(2)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Moim zdaniem, nie powinno stanowić przeszkody to, że kupiłeś przez Internet; składasz reklamację /z uwagi na wadę fabryczną/ do sprzedawcy /właściciela firmy/ a salon jest tu tylko pośrednikiem. Chyba, że sprzedawcą nie było T-Mobile /sprawdź na fakturze zakupu telefonu/, wówczas reklamację będziemy kierowali do właściwego podmiotu.
    Zgadza się, reklamacja przyjęta w salonie bez problemu, wpisano żądanie wymiany telefonu na nowy - czas oczekiwania na odpowiedź 2 tygodnie. Z tego co w salonie zeznali to nie jestem u nich pierwszy z takim problemem, może się okazać że to częstsza przypadłość tego modelu.

  • #13

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Bardzo oczekuję Twojej relacji z zakończonej procedury reklamacyjnej. Samo przyjęcie jeszcze niczego nie oznacza ale, miejmy nadzieję, że są to miłe dobrego początki.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    jacekplacek666 (02-03-2015)

  • #14

    OFF-LINE

    Dołączył
    20.02.2015
    Posty
    5
    Telefon
    microsoft lumia535
    Operator
    t-mobile
    Dziękuję
    1
    Podziękowano
    2(2)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Bardzo oczekuję Twojej relacji z zakończonej procedury reklamacyjnej. Samo przyjęcie jeszcze niczego nie oznacza ale, miejmy nadzieję, że są to miłe dobrego początki.
    Więc zakończenie mojej historii. Po 8 dniach dostałem wezwanie do salonu t-mobile po odbiór naprawionego telefonu. Lista wymienionych podzespołów obejmowała wyświetlacz, procesor graficzny (chyba) i coś tam jeszcze. Odmówiłem zdecydowanie odbioru telefonu, żądając nowego. Najpierw nie było o tym mowy, po mojej prośbie o namiary na najbliższego rzecznika praw konsumenta kierownik salonu wyszedł na zaplecze pod pretekstem poszukania takich informacji dla mnie. Wrócił z zupełnie nowym telefonem, informując że dzwonił na centralę i serwis jednak przystał na wymianę sprzętu na nowy z powodu niezgodności towaru z zamówieniem. Tak więc dostałem nową lumię, mam nadzieję że bez defektów. Jednak gdybym się nie postawił to odebrałbym po naprawie. Dzięki alic_cja za pomoc i sugestie.

  • Jeden użytkownik podziękował jacekplacek666 za ten post:

    ali_cja (02-03-2015)

  • #15

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Wiekszej radości nie mogłeś mi sprawić . Niech nowy telefon długo Ci służy bezawaryjnie!

  • 2 następujących użytkowników podziękowało ali_cja za ten post:

    djtonka (02-03-2015),r.blaszczak (25-03-2015)

  • #16

    OFF-LINE

    Dołączył
    01.03.2015
    Lokalizacja
    Wrocław
    Posty
    8
    Telefon
    Nokia lumia 535
    FW
    WP8.1
    Operator
    TMobile
    Dziękuję
    15
    Podziękowano
    3(3)
    Witam!
    Miałem ten sam problem,dwa dni po zakupie ciemny ekran, telefon się włączał, odbierał połączenia ale z powodu wiadomego nie mogłem nic zdziałać. Udało się zrobić hard reset kombinacją klawiszy, po tym zabiegu na ekranie w mocnym świetle zewnętrznym były widoczne kółka zębate, dane wyczyszczone. W ramach reklamacji od ręki dostałem nowy egzemplarz i fakturę korygującą, sklep Saturn.

  • Jeden użytkownik podziękował chris 1 za ten post:

    ali_cja (25-03-2015)

  • #17

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Napisz proszę jaki telefon kupiłeś, ponadto,
    - czy oglądałeś telefon przed zakupem,
    - czy umożliwiono Ci jego uruchomienie,
    - czy została wypełniona Karta Gwarancyjna oraz,
    - czy poinformowano Cię o możliwości oddania bądź wymiany i w jakim terminie?

  • #18

    OFF-LINE

    Dołączył
    01.03.2015
    Lokalizacja
    Wrocław
    Posty
    8
    Telefon
    Nokia lumia 535
    FW
    WP8.1
    Operator
    TMobile
    Dziękuję
    15
    Podziękowano
    3(3)
    Kupiłem Lumię 535, w sklepie uruchamiałem telefon i wtedy aktualizował się,kartę gwarancyjną radzono mi podstemplować po dokładnym sprawdzeniu telefonu poza sklepem, nie precyzując terminu. Nie informowano mnie o postępowaniu reklamacyjnym, ale w sklepie jest dział reklamacji więc tryb postępowania sam się narzuca. Sklep Saturn we Wrocławiu w galerii Magnolia Park.

  • Jeden użytkownik podziękował chris 1 za ten post:

    ali_cja (25-03-2015)

  • #19

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Może i to jest jakieś rozwiązanie z niepodbijaniem gwarancji w momencie zakupu; widać tu jakąś cichą obronę przed formalnym postępowaniem reklamacyjnym. Sklep ma zepsuty telefon i czystą Kartę Gwarancyjną; ciekawe, komu "to to" sprzedadzą/oddadzą/wymienią?

  • Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Reklamacja konsumencka; wzory pism i .....słów kilka
      Przez ali_cja w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 3
      Ostatni post / autor: 07-12-2016, 01:26
    2. Naprawa gwarancyjna lumia 535 problem
      Przez lumia630 w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 31-05-2015, 01:38
    3. Nieskuteczna naprawa gwarancyjna telefonu z abonamentu /Orange/
      Przez zbynio702 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 54
      Ostatni post / autor: 03-02-2015, 03:16
    4. Lumia 630 i naprawa gwarancyjna
      Przez ryszard233 w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 01-10-2014, 20:57
    5. Usterki i naprawa gwarancyjna i pogwarancyjna
      Przez karpop13 w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 04-12-2013, 21:20

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas