Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Wątek: Nowy telefon nie uruchamia się; naprawa gwarancyjna czy reklamacja konsumencka

  1. #1

    OFF-LINE

    Dołączył
    14.12.2012
    Posty
    48
    Telefon
    Lumia 735, Lumia 830
    Dziękuję
    47
    Podziękowano
    1

    Nowy telefon nie uruchamia się; naprawa gwarancyjna czy reklamacja konsumencka

    Reklama:
    Panowie proszę o poradę, wczoraj kupiłem L535 zaktualizowałem soft OTA a dziś podczas próby wybudzenia telefon nie reagował, Więc reset ale dalej nic, Jest czarny ekran, zero podświetlania. Telefon ogólnie reaguje, zawibruje, zareaguje na podłączenie ładowarki ale wszytko bez zaświecenia się czy wyświetlenia czegokolwiek na ekranie.
    Jest jakiś sposób na przywrócenie go do życia ?, ewentualnie mogę jakoś wykasować zawartość telefonu ?. Z tego co pamiętam funkcja nie jest aktywna w telefonie i nie mogę wbić pinu przy uruchomieniu z wiadomego względu .

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2

    OFF-LINE
    Moderator Globalny Awatar Sigma

    Dołączył
    10.08.2013
    Posty
    2,808
    Telefon
    L1520/L620
    FW
    Najnowszy stabilny
    Operator
    VM
    Dziękuję
    455
    Podziękowano
    1,792(608)
    Najprościej? Zainstaluj Nokia Software Recovery Tool, podłącz telefon do komputera i wgraj od nowa soft.
    Jeśli pomogłem, kliknij

  • #3

    ON-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,959
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,949
    Podziękowano
    222,085(11,127)
    NSRT to ruszy jak nie może wykryć i odczytać danych lub nie ma zębatek?

  • #4

    OFF-LINE

    Dołączył
    14.12.2012
    Posty
    48
    Telefon
    Lumia 735, Lumia 830
    Dziękuję
    47
    Podziękowano
    1
    telefon wykrywa, zaktualizował soft ale ekran dalej czarny. Wygląda na to ze trafiła mi się wadliwa

    Rozumiem że podczas tej instalacji telefon usunął wszytko co miałem w nim tak ?
    Ostatnio edytowane przez boobik ; 15-01-2015 o 15:35

  • #5

    OFF-LINE
    Moderator Globalny

    Dołączył
    17.04.2014
    Posty
    2,484
    Telefon
    L950XL/L735/L730
    FW
    RS3,AU,Denim
    Operator
    optymalny
    Dziękuję
    325
    Podziękowano
    298(262)
    Cytat Zamieszczone przez boobik Zobacz posta
    Rozumiem że podczas tej instalacji telefon usunął wszytko co miałem w nim tak ?
    Tak, teraz poza czarnym ekranem, jest jak po wyjęciu z pudełka

  • #6

    OFF-LINE

    Dołączył
    14.12.2012
    Posty
    48
    Telefon
    Lumia 735, Lumia 830
    Dziękuję
    47
    Podziękowano
    1
    Ok dzięki Panowie.
    Telefon oddałem spowrotem do sklepu, Media Markt bez problemu oddało kasę

  • #7

    ON-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,959
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,949
    Podziękowano
    222,085(11,127)
    skoro wykrył to był włączony tylko ekran walnięty sam w sobie widocznie

  • #8

    OFF-LINE

    Dołączył
    20.02.2015
    Posty
    5
    Telefon
    microsoft lumia535
    Operator
    t-mobile
    Dziękuję
    1
    Podziękowano
    2(2)
    Ja mam to samo - dzisiaj telefon dzialał OK, w trakcie dnia zabrzęczał w kieszeni - potem czarny ekran. Reaguje na wciśnięcie power, brzęczy przy podłączeniu ładowarki. Nie reaguje na twardy reset, nic nie pomogło wgranie softu od nowa. Czyli co - awaria ekranu i reklamacja fona tylko mi pozostaje? Ciekawe jak to wygląda gdy telefon pochodzi z wymiany po przedłużeniu abonamentu (t-mobile). Orientuje się może ktoś?
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 31-10-2015 o 23:41 Powód: Usunięcie powtórzonej treści po połączeniu postów

  • #9

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez jacekplacek666 Zobacz posta
    zyli co - awaria ekranu i reklamacja fona tylko mi pozostaje? Ciekawe jak to wygląda gdy telefon pochodzi z wymiany po przedłużeniu abonamentu (t-mobile). Orientuje się może ktoś?
    Składasz reklamację w ten sam sposób, jakbyś kupował w typowym sklepie. Osobiście, nie wiem jak przebiega procedura reklamacyjna w T-Mobile ale musi być zgodna z obowiązującym prawem. Jeżeli chcesz wymienić na nowy telefon, bez wad; pod żadnym pozorem nie zgadzaj się na naprawę i odesłanie do serwisu. Twoje żądanie i nie wyrażenie zgody na naprawę musi się znaleźć w protokole reklamacyjnym i przez Ciebie podpisane. Zdaj nam relację jak poszło. Gdyby coś poszło nie tak w salonie operatora, nie podejmuj pochopnej decyzji, tylko tu wróć i opisz. Rozważymy, jakie kroki powinieneś podjąć.

  • #10

    OFF-LINE

    Dołączył
    20.02.2015
    Posty
    5
    Telefon
    microsoft lumia535
    Operator
    t-mobile
    Dziękuję
    1
    Podziękowano
    2(2)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Składasz reklamację w ten sam sposób, jakbyś kupował w typowym sklepie. Osobiście, nie wiem jak przebiega procedura reklamacyjna w T-Mobile ale musi być zgodna z obowiązującym prawem. Jeżeli chcesz wymienić na nowy telefon, bez wad; pod żadnym pozorem nie zgadzaj się na naprawę i odesłanie do serwisu. Twoje żądanie i nie wyrażenie zgody na naprawę musi się znaleźć w protokole reklamacyjnym i przez Ciebie podpisane. Zdaj nam relację jak poszło. Gdyby coś poszło nie tak w salonie operatora, nie podejmuj pochopnej decyzji, tylko tu wróć i opisz. Rozważymy, jakie kroki powinieneś podjąć.

    Dzięki za podpowiedzi. Zdam relację w przyszłym tygodniu, dodatkowym "problemem" jest fakt że przedłużenie było przez internet w sklepie internetowym a nie w salonie operatora, a z tego co już zdążyłem się na własnej skórze przekonać w salonie nie obsłużą klienta który zamówił przedłużenie umowy przez net.

  • Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Reklamacja konsumencka; wzory pism i .....słów kilka
      Przez ali_cja w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 3
      Ostatni post / autor: 07-12-2016, 01:26
    2. Naprawa gwarancyjna lumia 535 problem
      Przez lumia630 w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 31-05-2015, 01:38
    3. Nieskuteczna naprawa gwarancyjna telefonu z abonamentu /Orange/
      Przez zbynio702 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 54
      Ostatni post / autor: 03-02-2015, 03:16
    4. Lumia 630 i naprawa gwarancyjna
      Przez ryszard233 w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 01-10-2014, 20:57
    5. Usterki i naprawa gwarancyjna i pogwarancyjna
      Przez karpop13 w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 04-12-2013, 21:20

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas