Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 25

Wątek: Nieuzasadnione żądanie zwrotu gotówki w ramach rękojmi

  1. #11

    OFF-LINE
    Awatar jaceks1

    Dołączył
    23.09.2012
    Posty
    202
    Telefon
    Mozatr/Lumia 820/1020/950
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    209
    Podziękowano
    20(12)
    Reklama:
    WP_20150929_00_11_42_Pro.jpg
    teraz dopatrzyłem się że okoliczności stwierdzenia wady są wpisane zaraz po zakupie
    a ja go włączyłem dopiero jak nie chcieli go przyjąć

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #12

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,226
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Kupiłeś go 9 sierpnia?
    Pamiętasz kiedy go chciałeś oddać, był ktoś razem z Tobą w sklepie?
    To, co dostałeś w wiadomości e_mail nie jest uzasadnieniem odmowy uznania reklamacji. Gdy będziesz odbierał laptopa, poproś o połączenie telefoniczne z pracownikiem w centrali i wypytaj o pisemne uzasadnienie odmowy reklamacji.
    Termin oczekiwania na Twoją zgodę na naprawę już minął, czy minie dopiero w piątek?

  • #13

    OFF-LINE
    Awatar jaceks1

    Dołączył
    23.09.2012
    Posty
    202
    Telefon
    Mozatr/Lumia 820/1020/950
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    209
    Podziękowano
    20(12)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Kupiłeś go 9 sierpnia?
    Pamiętasz kiedy go chciałeś oddać, był ktoś razem z Tobą w sklepie?
    To, co dostałeś w wiadomości e_mail nie jest uzasadnieniem odmowy uznania reklamacji. Gdy będziesz odbierał laptopa, poproś o połączenie telefoniczne z pracownikiem w centrali i wypytaj o pisemne uzasadnienie odmowy reklamacji.
    Termin oczekiwania na Twoją zgodę na naprawę już minął, czy minie dopiero w piątek?
    Tak 9 sierpnia, jakoś 13 poszedłem pogadać z doradcą co mi go wcisnął czy mogę go wymienić za dopłatą na mocniejszy a jakoś 20go( składałem skargę do centrali na kierownika, musiał bym sprawdzić ) byłem go oddać albo wymienić, padł jakoś 28 a urlop zaczynałem 29 a po urlopie dopiero reklamacja
    byłem sam
    A tak mija w piątek
    Ostatnio edytowane przez jaceks1 ; 29-09-2015 o 01:02

  • #14

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,226
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    A co z tą skargą na kierownika, masz kopię?

    Możesz to przyspieszyć, przez poinformowanie ich, że nie wyrażasz zgody na naprawę laptopa. W zasadzie, to nie ma na co czekać.
    Chciałabym jeszcze dopytać o ten "Zwrot gotówki". Czy takiego określenia użył pracownik przyjmujący reklamację sam, czy podał Ci jakieś alternatywy w wyborze "Oczekiwane sposoby rozpatrzenia reklamacji", czy też Ty wyraźnie określiłeś, że tylko ten sposób i żaden inny?

  • #15

    OFF-LINE
    Awatar jaceks1

    Dołączył
    23.09.2012
    Posty
    202
    Telefon
    Mozatr/Lumia 820/1020/950
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    209
    Podziękowano
    20(12)
    Skarga była telefoniczna i do tej pory nie mam odpowiedzi.( kazał mi wgrać xp na laptopa to ni poprawi osiągi )
    Jeśli chodzi o zwrot gotówki to zapytał o moje oczekiwania.
    Odpowiedziałem "Zwrot gotówki "

  • #16

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,226
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    A na co się skarżyłeś, że nie chciał wymienić laptopa? W zasadzie takiego obowiązku nie miał, chociaż mnie się zdarzało z dobroci kierownika nie raz skorzystać.
    No dobrze, załatwiasz brak zgody na naprawę, odbierasz laptopa i ustalasz, czy dostaniesz pisemną odpowiedź na reklamacje na adres zamieszkania, OK?
    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 29-09-2015 o 19:28

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    jaceks1 (29-09-2015)

  • #17

    OFF-LINE
    Awatar jaceks1

    Dołączył
    23.09.2012
    Posty
    202
    Telefon
    Mozatr/Lumia 820/1020/950
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    209
    Podziękowano
    20(12)
    Skarga dotyczyła sposobu podejścia do klienta.
    Jak wcześniej pisałem rozmawiałem z pracownikiem odnośnie wymiany na mocniejszy laptop z możliwością dopłaty, powiedział że jest taka praktyka, trzeba pogadać z Panem kierownikiem.
    Pełen nadziei poszedłem porozmawiać. Powołując się na rozmowę z pracownikiem zapytałem. I nagle spotkanie ze ścianą. Żadna wymiana a tym bardziej zwrot tego laptopa. Zacząłem opisywać panu moment zakupu i jak działa laptop, że jest wolniejszy od mojego 6ci letniego Compaq kupionego w Biedronce za mniejsze pieniądze i że zostałem naciągnięty ( oszukany ).
    Odparł że jak kupiłem sobie maszynę do pisania to mam maszynę do pisania.I już rozmowa stawała się coraz bardziej irytująca. Powoływanie się na rozmowę z pracownikiem nic nie skutkowało ( który nagle znikną ), na argumenty wydajności starego i nowego laptopa odparł bym wgrał sobie Windows XP, ( na starym win 10 jak i na testowanym u kolegi ) to wydajność się poprawi.
    Jak kier. RTV może nawet sugerować uwstecznianie się, a tym bardziej piractwo.Bo nie po to kupuję laptopa z systemem by szukać po aukcjach internetowych jakiegoś nie wspieranego systemu.
    Jedynie zaproponował mi serwis ale jaki był sens jak laptop nie był włączany.
    ali_cja: "zdjęcie" przeniosłam do postu #16
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 29-09-2015 o 11:26

  • Jeden użytkownik podziękował jaceks1 za ten post:

    ali_cja (29-09-2015)

  • #18

    OFF-LINE
    Awatar jaceks1

    Dołączył
    23.09.2012
    Posty
    202
    Telefon
    Mozatr/Lumia 820/1020/950
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    209
    Podziękowano
    20(12)
    Witam
    Laptop nienaprawiony wyślą do sklepu ( opis wady powinien byś w pudełku, a jak nie będzie to mam poprosić w sklepie )( konsultantka zapisała sobie że poprosiłem o takie pismo )
    Poprosiłem o pisemną odpowiedź na reklamacje na adres zamieszkania ale jak podałem email to nie mają takiego obowiązku. ( konsultantka zapisała sobie że poprosiłem o takie pismo )
    Skarga ( reklamacja) w sprawie Kierownika z dnia 14-08-2015 jeszcze nie została rozpatrzona
    Pozdrawiam

  • #19

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,226
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez jaceks1 Zobacz posta
    Laptop nienaprawiony wyślą do sklepu ( opis wady powinien byś w pudełku, a jak nie będzie to mam poprosić w sklepie)
    OK, sprawdź dokładnie w sklepie, przy pracowniku, co znajduje się w pudełku i jaki jest stan zewnętrzny laptopa / w porównaniu do tego, w jakim go oddałeś/. Gdybyś zobaczył różnicę, od razu poproś o sporządzenie protokołu. Jeżeli znajdziesz jakieś dodatkowe kwity, nie komentuj tego, dobrze?

    Cytat Zamieszczone przez jaceks1 Zobacz posta
    Poprosiłem o pisemną odpowiedź na reklamacje na adres zamieszkania ale jak podałem email to nie mają takiego obowiązku. ( konsultantka zapisała sobie że poprosiłem o takie pismo )
    To prawda, dlatego należy na to zwracać uwagę przy składaniu reklamacji. Chociaż ja uważam, że w przypadku odmowy uznania reklamacji, powinno przyjść pismo z uzasadnieniem tej odmowy, na adres zamieszkania. Wiadomości email tylko informują o odmowie, z podaniem ewentualnie tylko podstaw prawnych odmowy.
    Pozytywne rozpatrzenie sprawy nie wymaga uzasadnienia, ponieważ jest zgodne z oczekiwaniami roszczącego. Dlatego, w takiej sytuacji, wiadomość mailowa jest wystarczająca.
    Skoro teraz poprosiłeś, a wcześniej nie przygotowali pisma , uważam, że powinni Ci przygotować i wysłać.

    Cytat Zamieszczone przez jaceks1 Zobacz posta
    Skarga ( reklamacja) w sprawie Kierownika z dnia 14-08-2015 jeszcze nie została rozpatrzona
    Odpuściłabym sobie tą skargę, nie sądzę, że to cokolwiek zmieni. Na Twoim miejscu, przeprosiłabym kierownika i zapytała, jaka jest procedura wycofania skargi. Myślę, że tym możesz więcej zyskać niż stracić.
    Jesteśmy na ścieżce procedury reklamacyjnej i na niej powinniśmy się skupić.

  • #20

    OFF-LINE
    Awatar jaceks1

    Dołączył
    23.09.2012
    Posty
    202
    Telefon
    Mozatr/Lumia 820/1020/950
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    209
    Podziękowano
    20(12)
    Szanowny Kliencie,

    Zapraszamy do sklepu RTV EURO AGD w celu wymiany reklamowanego sprzętu na nowy. Przypominamy: przy wymianie należy zwrócić komplet wyposażenia.

    Wiadomość wygenerowana automatycznie - nie odpowiadaj na nią.
    Dostałem taką odpowiedź na pocztę

  • Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Reklamacja z tytułu rękojmi zamoczonego, wodoodpornego telefonu
      Przez radion2 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 41
      Ostatni post / autor: 17-09-2015, 22:17
    2. Nieskuteczna naprawa w ramach gwarancji
      Przez ali_cja w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 11-06-2015, 02:42
    3. Zakup na Allegro - reklamacja z tytułu rękojmi
      Przez mini21 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 13
      Ostatni post / autor: 21-05-2015, 22:40
    4. Gdzie oddać w ramach gwarancji
      Przez makap w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 29-04-2015, 22:45
    5. Odrzucona reklamacja w ramach gwarancji. Czy można reklamować z tytułu rękojmi?
      Przez kaeres w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 70
      Ostatni post / autor: 26-04-2015, 18:25

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas