Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 1 z 5 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 42

Wątek: Nieuwzględniona reklamacja z tytułu gwarancji, Colorovo Supreme 10.1"

  1. #1

    OFF-LINE
    Awatar GoOx

    Dołączył
    05.01.2014
    Posty
    484
    Telefon
    Lumia 735
    FW
    W10M
    Operator
    Play
    Dziękuję
    72
    Podziękowano
    146(67)

    Nieuwzględniona reklamacja z tytułu gwarancji, Colorovo Supreme 10.1"

    Reklama:
    Cześć,

    Jakiś czas temu wysłałem tablet do serwisu, oto co wpisała osoba przyjmująca tablet w sklepie:
    Na ekranie w niektórych aplikacjach są widoczne martwe piksele.
    Dodatkowo widać na białym tle jasne przebarwienia ekranu.
    Obrazy gdy są dłużej wyświetlane pozostawiają po sobie widmo.
    Najlepiej widać przy wysunięciu klawiatury ekranowej.
    Generalnie się z tym zgadzam, na czarnym ekranie nawet było widać całą mgławicę przy odpowiednio jasnym ustawieniu i czarnym tle.

    Problem polega na tym, że dzisiaj dostałem wiadomość "Wysłano do oddziału", gdzie mam informację "nieuwzględnione, usterka niewykryta".
    Jeśli oni to przywiozą i nadal nie będzie jakiegoś cudownego uzdrowienia to co mam robić? Ewidentnie wszystko wymienione było widać i nawet osoba w sklepie zdiagnozowała to w 5 minut.

    Mam napisać instrukcję obsługi jak pokazać to?

    1. Proszę włączyć tablet ustawić wysoką jasność oraz czarne tło i jak najmożliwiej przyciemnić oświetlenie w pomieszczeniu
    2. Wejść w jakąkolwiek aplikację(może być menu start), poczekać kilka minut(10-15) a następnie kliknąć charmbar i wyszukaj, powinna wyskoczyć klawiatura. Powinny być widoczne fragmenty interfejsu "pod klawiaturą".
    3. Otworzyć paint lub coś innego gdzie jest białe tło, ustawić znów jak najjaśniej ekran.
    Ostatnio edytowane przez GoOx ; 14-09-2015 o 17:34

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,217
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,410(867)
    Wpisów na blogu
    36
    Jaką reklamację składałeś, z tytułu gwarancji producenta?

    Czego żądałeś przy składaniu reklamacji?
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 14-09-2015 o 17:11

  • #3

    OFF-LINE
    Awatar GoOx

    Dołączył
    05.01.2014
    Posty
    484
    Telefon
    Lumia 735
    FW
    W10M
    Operator
    Play
    Dziękuję
    72
    Podziękowano
    146(67)
    Tak, z tytułu gwarancji producenta. Reklamację składałem w x-kom, tam gdzie kupowałem. Osoba za ladą porobiła dokładne zdjęcia i opis. Szczerze mówiąc sam nie dopatrzyłem się tych prześwietleń, tylko on :P

    Może opis na papierku który przyślą będzie bardziej szczegółowy, ale mimo wszystko ta odpowiedź jest nieuzasadniona, sam mam nawet zdjęcie jak widać te pixele....

    Istnieje jakaś szansa, że po prostu centrala x-kom'u źle przepisała coś do zgłoszenia serwisowego?
    Ostatnio edytowane przez GoOx ; 14-09-2015 o 17:18

  • #4

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,217
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,410(867)
    Wpisów na blogu
    36
    Jaki serwis w Polsce ma autoryzację producenta Twojego sprzętu?
    Poczekamy do chwili odbioru tabletu i protokół z naprawy gwarancyjnej, OK?

  • #5

    OFF-LINE
    Awatar GoOx

    Dołączył
    05.01.2014
    Posty
    484
    Telefon
    Lumia 735
    FW
    W10M
    Operator
    Play
    Dziękuję
    72
    Podziękowano
    146(67)
    Serwis to FixIt, fixit.pl

    A więc czekamy, prawdopodobnie będzie jutro/pojutrze. Mam też jakiś numer RMA albo zgłoszenia, czy mogę jakoś sprawdzić co nabazgrali tam w serwisie?
    Ostatnio edytowane przez GoOx ; 14-09-2015 o 17:55

  • #6

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,217
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,410(867)
    Wpisów na blogu
    36
    Wygląda na to, że tak: Strona Główna - FixIT, musiałbyś się jednak zarejestrować.

  • #7

    OFF-LINE
    Awatar GoOx

    Dołączył
    05.01.2014
    Posty
    484
    Telefon
    Lumia 735
    FW
    W10M
    Operator
    Play
    Dziękuję
    72
    Podziękowano
    146(67)
    Zarejestrowałem się, ale mogę tam jedynie utworzyć nowe zgłoszenie, nie mogę uzyskać informacji o reklamacji posiadając tylko numer.

  • #8

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,217
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,410(867)
    Wpisów na blogu
    36
    Przepraszam, sądziłam, że jak jest informacja "monitoruj postęp naprawy", to będziesz mógł sprawdzić.


    Edit; sprawdź jeszcze tutaj :http://www.fixit.pl/?rma-status-napraw,8

    Cytat z ich strony "Nasz system RMA dostępny jest pod adresem rma.fixit.pl" - to też sprawdź.
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 14-09-2015 o 19:37

  • #9

    OFF-LINE
    Awatar GoOx

    Dołączył
    05.01.2014
    Posty
    484
    Telefon
    Lumia 735
    FW
    W10M
    Operator
    Play
    Dziękuję
    72
    Podziękowano
    146(67)
    Tamto logowanie prowadzi do tego co teraz podałaś więc to bez różnicy :P

  • #10

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,217
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,410(867)
    Wpisów na blogu
    36
    Wróćmy zatem do pytania o gwarancję producenta; czy otrzymałeś Warunki Gwarancji Producenta / a tak, przy okazji, kto jest de facto producentem Twojego tabletu?/ od X-kom?

    Edit: znalazłam procedurę serwisową tabletów Colorovo, a ściślej "PROCEDURA REKLAMACYJNA DLA TABLETÓW I SMARTFONÓW COLOROVO"; https://rma.fixit-service.com/rma/document/
    Rzeczywiście, serwisantem jest fixit.
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 14-09-2015 o 20:56

  • Strona 1 z 5 12345 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Colorovo CityTab Supreme 8 i Windows 10
      Przez grzesio1986pl w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 224
      Ostatni post / autor: 14-11-2017, 17:09
    2. Colorovo City Tab Supreme 10.1 Win 8.1 3G.
      Przez yelram w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 172
      Ostatni post / autor: 12-08-2017, 08:58
    3. sterowniki do colorovo citytab supreme 10
      Przez kox789 w dziale Pytania i odpowiedzi
      Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 18-09-2015, 21:28
    4. Odrzucona reklamacja w ramach gwarancji. Czy można reklamować z tytułu rękojmi?
      Przez kaeres w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 70
      Ostatni post / autor: 26-04-2015, 18:25
    5. Etui do Colorovo CitiTab Supreme 8
      Przez jokerski w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 11-02-2015, 16:48

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas