Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: Nieskuteczne próby naprawy Lumii 1320

  1. #1

    OFF-LINE

    Dołączył
    22.03.2016
    Posty
    4
    Telefon
    Lumia 1320
    Dziękuję
    4
    Podziękowano
    0(0)

    Nieskuteczne próby naprawy Lumii 1320

    Reklama:
    Witajcie

    Przejrzałem chyba wszystkie tematy z działu "Gwarancja" i "Rękojmia", lecz nadal mam wątpliwości jakie kroki mam poczynić przy kopaniu się z Plusem, Regenersis i Nokią/Microsoftem.
    Mój telefon (Nokia Lumia 1320-994 kupiona w połowie kwietnia 2014 r. w salonie Plusa) posiada taką przypadłość, że resetuje się niezliczoną ilość razy. W dzień i nocy. Kiedy się jej używa, oraz gdy jest w stanie spoczynku. Ponadto bardzo szybko się nagrzewa i wystarczy 8-10 minut korzystania z przeglądarki i nagrzewa się do takiej temperatury, że od razu następuje reset. Korzystanie z telefonu przy jednoczesnym ładowaniu nie jest w ogóle możliwe. Dodam, że nie korzystam z jakichś wymagających aplikacji (jedynie takie popularne jak messenger, facebook, mapy czy rozkłady jazdy KM). Jeśli ktoś ma jeszcze wątpliwości, że coś z nim jest nie tak, to napiszę tylko, że telefon potrafi się zresetować lub całkowicie wyłączyć w nocy, kiedy nie jest używany. Wtedy można zapomnieć o tym, że zadzwoni budzik, ponieważ telefon zatrzyma się na ekranie wpisywania PINu.

    Opiszę teraz wszystkie naprawy, które przeszedł.

    Pierwszy raz zgłosiłem problem w Nokia Care. Tam jedyne co z nim zrobili to aktualizacja oprogramowania. Nawet się nie łudziłem, że to coś pomoże. Drugi raz już nie zdążyłem oddać telefonu, bo punkt zamknęli.

    Drugie podejście nastąpiło już w salonie Plusa, skąd telefon pojechał do Regenersis. Tam wymieniono nast. części:
    -8003092 Podkładka [THERMAL PAD U500]
    -8003095 Podkładka [THERMAL PAD U2700]
    -8003288 Element mechaniczny [A-COVER ASSY (I0001-I0008)]
    -8003316 Element mechaniczny [THERMAL PAD U2700]
    Telefon po powrocie został przetestowany i już byłem przekanonany, że coś w tym serwisie zrobili, ponieważ telefon dział blisko 48 godzin bez restartu, pomimo że kilka razy złapał większą temperaturę. Ale po tych 48 godzinach poszła fala i telefon resetował się tak jak wcześniej.

    Trzeci raz w salonie Plusa telefon został oddany już nie w trybie gwarancji, a rękojmi. Pojechał do Regenersis, następnie na Węgry. Po powrocie i odbiorze telefonu sprawdzam papiery, a tam wszędzie (dokumentacja Regenersis oraz IQOR Węgry) jest napisane, że zgłaszana usterka to "Uruchamianie: zupełny brak reakcji", choć na formularzu naprawy od Plusa było wyraźnie napisane, że "telefon przegrzewa się i notorycznie samoczynnie się wyłącza". To chyba spora różnica, więc znowu nie łudzę się, że został naprawiony skoro naprawiali zupełnie inną usterkę.
    Wymienione części:
    -ASSY8003
    -8003304 Element mechaniczny [LONG BATTERY ADHESIVE]
    -8003323 Element mechaniczny [SHORT BATTERY ADHESIVE]
    -8003308 Element mechaniczny [SIDE KEY FLEX]
    Dodam tylko, że przy odbiorze, musiałem podpisać dokument, że wszystkie usterki zostały naprawione i wycofuję roszczenia (piszę z pamięci, ale mniej więcej o to chodziło) w innym przypadku nie odebrałbym telefonu w celu przetestowania (trochę to dziwne).


    I teraz mam pytanie do Was, jakie kroki następnie podjąć, żeby cokolwiek od nich wyegzekwować? Został mi już tylko miesiąc gwarancji, a bujam się z nimi 3 miesiąc.

    Przepraszam, że się tak rozpisałem, ale chciałem dobrze zobrazować swoją sytuację.

    Pozdrawiam
    Jacek

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,416(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez koncentrator Zobacz posta
    Nokia Lumia 1320-994 kupiona w połowie kwietnia 2014 r. w salonie Plusa)
    Kupiłeś jako osoba fizyczna czy na "firmę"?
    Jeżeli jako konsument, zastosowanie, w Twojej sytuacji, maja przepisy ustawy z 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego ( Dz.U. z 2002 r. Nr 141, poz 176 z późn. zm.)
    Ustawa ta reguluje zarówno problematykę rękojmi konsumenckiej, jak i "konsumenckiej" gwarancji. W przypadku sprzedaży konsumenckiej, przy zakupach dokonanych przed 25 grudnia 2014 roku, wyłączone jest stosowanie przepisów art. 556 - 581 Kodeksu cywilnego.

    Do przedstawionego przez Ciebie stanu faktycznego, potrzebuję pełnej informacji o datach zgłoszeń każdej z napraw oraz scanów protokołów przyjęcia telefonu do naprawy i dokumentów po naprawie. W szczególności, interesuje mnie to, czy masz dowody na fakt zgłaszania określonych usterek i w jaki sposób je opisałeś.

    Cytat Zamieszczone przez koncentrator Zobacz posta
    Dodam tylko, że przy odbiorze, musiałem podpisać dokument, że wszystkie usterki zostały naprawione i wycofuję roszczenia (piszę z pamięci, ale mniej więcej o to chodziło) w innym przypadku nie odebrałbym telefonu w celu przetestowania (trochę to dziwne).
    Tu muszę przyznać, że dałeś ciała. Podpisałabym dokument z zastrzeżeniem, że telefon odebrałam, a odnośnie naprawy zgłaszanych usterek, będę mogła się wypowiedzieć po sprawdzeniu działania telefonu.
    Czas biegnie nieubłagalnie na Twoją niekorzyść, a zatem szybko udostępnij mi to, o co proszę, OK?
    ( w dokumentach zakryj dane identyfikacyjne telefonu i osobowe).

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    koncentrator (23-03-2016)

  • #3

    OFF-LINE

    Dołączył
    22.03.2016
    Posty
    4
    Telefon
    Lumia 1320
    Dziękuję
    4
    Podziękowano
    0(0)
    Dziękuję Ci bardzo za odpowiedź.

    Telefon został kupiony jako osoba fizyczna. Poniżej przesyłam wszystkie dokumenty jakie mam. Niestety nie posiadam żadnego potwierdzenia pierwszej naprawy w Nokia Care, ponieważ jedyne potwierdzenie jakie miałem zostało zabrane przy odbiorze telefonu. Nie sądziłem wtedy, że będę mieć takie problemy i jakoś niespecjalnie się o to kłóciłem. Fakt naprawy (zmiany oprogramowania) poświadcza wpis karcie gwarancyjnej, którą też tutaj wrzucam.

    Pozdrawiam
    Załączone obrazki Załączone obrazki

  • #4

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,416(869)
    Wpisów na blogu
    36
    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**

  • 5 następujących użytkowników podziękowało ali_cja za ten post:

    koncentrator (23-03-2016),krzychu22t (02-06-2016),luk2664 (23-03-2016),Marek Czerniejewski (25-03-2016),Myrasz (30-05-2016)

  • #5

    OFF-LINE

    Dołączył
    22.03.2016
    Posty
    4
    Telefon
    Lumia 1320
    Dziękuję
    4
    Podziękowano
    0(0)
    Alicjo, dziękuję jeszcze raz za odpowiedź, ale źle zinterpretowałaś pierwszy wpis w karcie gwarancyjnej. Ta naprawa w 2015 dotyczyła uszkodzonego przycisku i wymiany wyświetlacza, bo pojawiły się duże przepalenia.
    Po prostu ostatnia naprawa nie została wpisana do karty.

  • #6

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,416(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez koncentrator Zobacz posta
    Pierwszy raz zgłosiłem problem w Nokia Care
    Cytat Zamieszczone przez koncentrator Zobacz posta
    Tam jedyne co z nim zrobili to aktualizacja oprogramowania.
    Kiedy była ta naprawa i która w kolejności? Jakie wówczas zgłaszałeś usterki?

    Cytat Zamieszczone przez koncentrator Zobacz posta
    Ta naprawa w 2015 dotyczyła uszkodzonego przycisku i wymiany wyświetlacza, bo pojawiły się duże przepalenia.
    Ta naprawa, była pierwszą naprawą tego telefonu? Pierwszy wpis w KG dotyczy właśnie 2015 roku, dlatego przy ocenie stanu faktycznego, sugerowałam się Twoim wpisem z #, j.w.

    Czegoś tu nie rozumiem, czekam zatem na projekt pisma, może łatwiej to ogarnę. Ponadto, chciałabym dokładnie wiedzieć, które z napraw nie zostały odnotowane w Karcie Gwarancyjnej.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    koncentrator (23-03-2016)

  • #7

    OFF-LINE

    Dołączył
    22.03.2016
    Posty
    4
    Telefon
    Lumia 1320
    Dziękuję
    4
    Podziękowano
    0(0)
    Okej, postaram się jeszcze raz uporządkować te wszystkie naprawy.

    Telefon w serwisie był łącznie 4 razy:
    -(marzec 2015 r.) Pierwsza przypadłość to uszkodzony przycisk blokady ekranu i przepalenia na ekranie (nic więcej nie zgłaszałem). Naprawa w Nokia Care. Niezwiązana z opisywanym tutaj problemem [pierwsza pozycja w KG]
    -(styczeń 2016 r.) Druga wizyta w Nokia Care związana już z ciągłym resetowaniem się telefonu i nadmiernym przegrzewaniem. Naprawa ograniczona do zmiany oprogramowania [druga pozycja w KG]
    -(luty 2016 r.) Trzecie podejście. Telefon oddany do salonu Plusa skąd pojechał do Regenersis. Wymieniono podzespoły zgodnie z załączonymi formularzami naprawczymi [trzecia pozycja w KG]
    -(marzec 2016 r.) Czwarta wizyta w serwisie. Salon Plusa-> Regenersis -> iQOR Węgry. [i ta naprawa nie wiadomo dlaczego nie jest uwzględniona w KG]


    Czy w takiej sytuacji podtrzymujesz, że reklamacja z tytułu rękojmi nie będzie skuteczna? Z mojej strony nie było żadnej zwłoki w zgłoszeniu wady.
    Napisz proszę czy w takim razie dalej aktualne jest to pismo, które mam napisać?

  • #8

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,416(869)
    Wpisów na blogu
    36
    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**

  • 4 następujących użytkowników podziękowało ali_cja za ten post:

    koncentrator (24-03-2016),krzychu22t (02-06-2016),Marek Czerniejewski (25-03-2016),sowski (24-03-2016)

  • #9

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,416(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Od 24 marca @koncentrator nie logował się na forum, co oznacza brak zainteresowania dalszym kontynuowaniem tematu.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    krzychu22t (02-06-2016)

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Wysyłka lumii 620 do naprawy na gwarancję
      Przez Broder w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 18
      Ostatni post / autor: 03-10-2015, 19:27
    2. Windows 10 PfD nie mogę zmienić tła w Lumii 1320
      Przez Andre91x w dziale Pytania i odpowiedzi
      Odpowiedzi: 17
      Ostatni post / autor: 29-05-2015, 15:21
    3. [Lumia 1320] Konwertowanie filmów do Nokii Lumii 1320
      Przez ToyoTRS w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 3
      Ostatni post / autor: 18-12-2014, 13:10
    4. [Lumia 1320] Windows komputerowy na lumii 1320
      Przez mr0death w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 03-11-2014, 11:38
    5. video streaming w Plusie na Lumii 1320
      Przez nol152 w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 3
      Ostatni post / autor: 09-05-2014, 17:42

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas