Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 55

Wątek: Nieskuteczna naprawa gwarancyjna telefonu z abonamentu /Orange/

  1. #21

    OFF-LINE

    Dołączył
    26.07.2014
    Posty
    73
    Telefon
    Lumia 800,920,930
    Dziękuję
    13
    Podziękowano
    5(5)
    Reklama:
    Pismo złożone u Rzecznika .... około 3 tyg . trza czekać powiedziała , dodam że Orange na reklamację napisał mi że proponowany nokia XL ma lepsze parametry ( śmiech na sali ) , ciekawe jak to się rozwiąże .

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #22

    OFF-LINE
    Moderator Globalny Awatar to_ja

    Dołączył
    30.09.2012
    Lokalizacja
    127.0.0.1
    Posty
    4,529
    Telefon
    Samsung Galaxy S7
    FW
    7
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    705
    Podziękowano
    1,258(661)
    Może nie wiesz, ale brakuje części w serwisie i zgodnie z biuletynem przewidziana jest wymiana na L920. Tu bym upatrywał źródła problemu.
    Samsung Galaxy S7

  • #23

    OFF-LINE

    Dołączył
    26.07.2014
    Posty
    73
    Telefon
    Lumia 800,920,930
    Dziękuję
    13
    Podziękowano
    5(5)
    Cytat Zamieszczone przez to_ja Zobacz posta
    Może nie wiesz, ale brakuje części w serwisie i zgodnie z biuletynem przewidziana jest wymiana na L920. Tu bym upatrywał źródła problemu.
    Biuletyn , biuletynem ale mój tel był od 14 lipca 2 x razy w nokoa care w Radomiu , 2 x razy SBS w Piasecznie i 2 x razy w Regenersis w Raszynie , na wymieniali części z lutowaniem , płyte główną itd . , a tel jak *** tak dalej *** i *** kładą i żadnej 920 nie proponują tylko nokie XL - syf , ta nokia jak pisalem w innym temacie padnie na ryj . Ja powoli myślę już o innym modelu .

    to_ja: Proszę o zachowanie minimum kultury.
    Ostatnio edytowane przez to_ja ; 11-09-2014 o 18:58 Powód: uwagi w treści posta

  • #24

    OFF-LINE
    Moderator Globalny Awatar to_ja

    Dołączył
    30.09.2012
    Lokalizacja
    127.0.0.1
    Posty
    4,529
    Telefon
    Samsung Galaxy S7
    FW
    7
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    705
    Podziękowano
    1,258(661)
    Nokię XL nie proponuje Ci serwis lecz operator jako sprzedawca. Wg mnie opcje są dwie: albo serwis na prawdę nie chce wydać tej L920(a raczej jakaś prywata), albo salon sprzedaży odebrał nową Lumię i chce jeszcze wyjść do przodu na tym.
    Samsung Galaxy S7

  • #25

    OFF-LINE

    Dołączył
    26.07.2014
    Posty
    73
    Telefon
    Lumia 800,920,930
    Dziękuję
    13
    Podziękowano
    5(5)
    Cytat Zamieszczone przez to_ja Zobacz posta
    Nokię XL nie proponuje Ci serwis lecz operator jako sprzedawca. Wg mnie opcje są dwie: albo serwis na prawdę nie chce wydać tej L920(a raczej jakaś prywata), albo salon sprzedaży odebrał nową Lumię i chce jeszcze wyjść do przodu na tym.
    Rozmawiałem dziś z Regenersis i kazali pisać reklamacje ( olewają ) , więc salon nie dostał tel . i żadnej prywaty nie ma .
    Tu jest problem z nokia , masa tych nowych lumi się psuje i mają problem więc kombinują , ja dziś jak pisałem oddałem sprawę do Rzecznika P.K

  • #26

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,408(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Żeby skorzystać z ustawy konsumenckiej, musisz wyczerpać procedurę gwarancyjną /taką wybrałeś drogę, niestety/.
    Moja propozycja jest taka; wyślij listem poleconym / za zwrotnym poświadczeniem odbioru/ pismo do gwaranta a tym jest Nokia, w którym opiszesz perypetie związane z naprawą w autoryzowanym serwie Nokii. W treści zakończenia pisma, wyznacz termin oczekiwania odpowiedzi / zwyczajowo, jest to 14 dni od dnia w którym gwarant poznał treść/ z warunkiem, że w przypadku niewywiązania się w tym terminie z udzieleniem odpowiedzi, uznasz, że procedura gwarancyjna została wyczerpana i będziesz dochodził swoich praw w oparciu o ustawę konsumencką/ albo, że będziesz dochodził swoich praw na drodze prawnej/. Sądzę, że nastąpi szybka reakcja.

  • #27

    OFF-LINE

    Dołączył
    26.07.2014
    Posty
    73
    Telefon
    Lumia 800,920,930
    Dziękuję
    13
    Podziękowano
    5(5)
    3 serwisy , z tego co ja wiem 6 razy był tel ala naprawiany w gwarancji widziałem 2 wpisy ( salon to ma bo nie odebrałem ) trwa to od 14 lipca więc dałem sobie spokój i całą papierkową robotę teraz Rzecznik Praw Konsumenta będzie robił , nokia zaczyna się robić syfem w naszym kraju i tyle .
    W wniosku opisałem co i jak i zażądałem wymiany telefonu na windows ( bo taki wybrałem podczas podpisywania umowy) lub rozwiązania umowy i to ma iść do Orange Polska , wolę pozbyć się pomarańczowego syfu niż ich tel nokia XL .
    Ostatnio edytowane przez zbynio702 ; 12-09-2014 o 07:35

  • #28

    OFF-LINE

    Dołączył
    30.11.2013
    Lokalizacja
    Mełgiew
    Posty
    63
    Telefon
    Microsoft Lumia 640 LTE
    Operator
    Play
    Dziękuję
    0
    Podziękowano
    0(0)
    To nie Nokia jest syfem to Regenersis - najgorszy serwis, co nic nie robi tylko niszczy telefony. Są wyjątki, ale mało.

  • #29

    OFF-LINE
    Moderator Globalny Awatar Sigma

    Dołączył
    10.08.2013
    Posty
    2,808
    Telefon
    L1520/L620
    FW
    Najnowszy stabilny
    Operator
    VM
    Dziękuję
    455
    Podziękowano
    1,787(608)
    Nigdy nie mialem z Regeneris problemu. To największy serwis w Polsce, wykonują grubo ponad połowę wszystkich napraw gwarancyjnych. Nie tylko Nokii, ale większości innych producentów smartfonów. Wiec nie ma się co dziwić, że i statystycznie najwięcej mają niezadowolonych klientów
    Jeśli pomogłem, kliknij

  • #30

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,408(866)
    Wpisów na blogu
    36
    @zbynio702; Dzisiaj, w swoim imieniu, jako użytkownik forum, napisałam do Rzecznika Klientów w Orange /http://www.rzecznik.klientow.orange.pl/wyslano.html/, prosząc o ustosunkowanie się do treści pisma które od nich otrzymałeś / głównie chodziło mi o treść pouczenia klienta o przysługujących mu prawach w przypadku reklamacji zakupionego towaru/.
    Z niecierpliwością czekam również na wieści z działań Rzecznika Konsumentów.

    --- Post Połączono 14:54 --- Poprzedni Post napisano 14:12 ---

    Cytat Zamieszczone przez rafi Zobacz posta
    miła Pani mi podyktowała jedną linijke co mam napisać
    @rafi; podziel się treścią z tajemniczej linijki tekstu.

  • Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Nieskuteczna naprawa w ramach gwarancji
      Przez ali_cja w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 11-06-2015, 02:42
    2. Naprawa gwarancyjna lumia 535 problem
      Przez lumia630 w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 31-05-2015, 01:38
    3. Odpowiedzi: 9
      Ostatni post / autor: 10-03-2015, 21:49
    4. Lumia 630 i naprawa gwarancyjna
      Przez ryszard233 w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 01-10-2014, 20:57
    5. Usterki i naprawa gwarancyjna i pogwarancyjna
      Przez karpop13 w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 04-12-2013, 21:20

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas