Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 1 z 6 12345 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 55

Wątek: Nieskuteczna naprawa gwarancyjna telefonu z abonamentu /Orange/

  1. #1

    OFF-LINE

    Dołączył
    26.07.2014
    Posty
    73
    Telefon
    Lumia 800,920,930
    Dziękuję
    13
    Podziękowano
    5(5)

    Nieskuteczna naprawa gwarancyjna telefonu z abonamentu /Orange/

    Reklama:
    Witam , opiszę moją sytuację z zepsutą lumia 800 i proszę o porady
    Tel. padł nie uruchamia się , oddany w ramach gwarancji do salonu Orange (tam był nabyty ) 08.07.2014 , 26.07.2014 byłem w owym salonie po odbiór naprawionej lumi lecz niestety tel w dalszym ciągu był zepsuty , wiec oddany na kolejną naprawę , dziś jest już 06.09.2014 i zero informacji co z telefonem .
    Poradzcie co z tym fantem zrobić bo ile może trwać naprawa gwarancyjna bo ponad 2 miesiące bez żadnej informacji to trochę nie halo . Nadmienię że tel brany na abonament .

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2

    OFF-LINE
    Awatar rafi

    Dołączył
    13.08.2013
    Lokalizacja
    Poznań
    Posty
    816
    Telefon
    L610/L625/L650DS
    Operator
    Play
    Dziękuję
    49
    Podziękowano
    277(203)
    A pytałeś w Orange?
    Lumia 920 Tapatalk

  • #3

    OFF-LINE
    Moderator Globalny Awatar to_ja

    Dołączył
    30.09.2012
    Lokalizacja
    127.0.0.1
    Posty
    4,529
    Telefon
    Samsung Galaxy S7
    FW
    7
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    705
    Podziękowano
    1,258(661)
    Zapewne kombinuja co zrobić, żeby nie dać nowej L920 w ramach wymiany. Trwa to dość długo trzeba przyznać. Jak będa się wykręcać postrasz rzecznikiem praw konsumenta to zmiękna trochę zapewne.
    Samsung Galaxy S7

  • #4

    OFF-LINE

    Dołączył
    26.07.2014
    Posty
    73
    Telefon
    Lumia 800,920,930
    Dziękuję
    13
    Podziękowano
    5(5)
    Tak 3 tyg . temu , kierownik punktu Orange oznajmił że dzwonił do serwisu i szukają tel. , będą dzwonić ale zero reakcji , w gwarancji jest 14 dni a w tym przypadku już to ciągnie się 42 dni robocze .

    @ to_ja
    Postraszyłem ich zerwaniem umowy jeżeli w ciągu 14 dni nie będę miał odpowiedzi co z tel. się dzieje ale szybko odpisali i oleli mnie

    Orange Polska S.A. adres do korespondencji: ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice tel: *100 www.orange.pl
    PANI xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Warszawa, 3 września 2014 r.
    Nasz znak:1466305823/R/OKI/BULAKATA/LZ Numer konta: xxxxxxxx Temat: TTeemmaatt:: Temat: odpowiedź w sprawie reklamacji zarejestrowanej 29 sierpnia 2014 r., dotyczącej numeru xxxxxxxxxx
    Szanowny Panie,
    Na początku dziękujemy, że obdarzył nas Pan swoim zaufaniem, wybierając naszą ofertę. Tym bardziej przykro nam, z powodu okoliczności, w jakich poczuł się Pan niewłaściwie obsłużony.
    Odnosząc się do kwestii cech urządzenia wyjaśniam, że nabycie telefonu odbywa się w ramach Umowy kupna – sprzedaży, obciążając Producenta i sprzedawcę odpowiedzialnością za ewentualne wady czy usterki sprzętu. W przypadku zaistnienia nieprawidłowości w funkcjonowaniu urządzenia, odbiorcy przysługuje prawo do złożenia reklamacji na mocy uprawnień wynikających z gwarancji. W tym przypadku reklamacja kierowana jest do Autoryzowanego Serwisu Producenta, zaś uprawnienia Konsumenta i obowiązki gwaranta określa karta gwarancyjna.
    W związku z powyższym Orange jako usługodawca nie stanowi strony w zgłoszonej przez Pana sprawie serwisowania urządzenia, zaś świadczenie usług w ramach Smart Pan na Rozmowy przebiega zgodnie z Regulaminem i Cennikiem oferty. Zapraszam do kontaktu z Salonem Orange, w którym oddał Pan telefon w celu zdobycia informacji, czy sprzęt powrócił już z serwisu.
    Ze względu, że na numerze xxxxxxxx są wykonywane połączenia głosowe nie możemy przychylić się do Pana prośby o anulowanie opłat abonamentowych. Taka prośba mogłaby zostać rozpatrzona na Pana korzyść jedynie, jeżeli w okresie serwisowania nie wykonywałby Pan jakichkolwiek połączeń.
    Mając jednak na względzie naszą dotychczasową współpracę postanowiłam przyznać Pani zwrot części kwoty abonamentu w wysokości 30.75 zł. Zwrot pomniejszy fakturę z dnia 10.09.2014 r.
    Mam nadzieję, że przekazane wyjaśnienia upewnią Pana w przekonaniu, że jako firma kierujemy sie klarownymi intencjami w obsłudze Klienta.
    Ostatnio edytowane przez zbynio702 ; 06-09-2014 o 16:25

  • #5

    OFF-LINE

    Dołączył
    22.11.2013
    Posty
    449
    Telefon
    iP 6
    Dziękuję
    3
    Podziękowano
    36(34)
    Idź albo do prawnika albo rzecznika praw konsumenta.

  • #6

    OFF-LINE

    Dołączył
    10.11.2013
    Posty
    815
    Telefon
    Samsung Ativ S, L 650 DS
    FW
    WP 8.1
    Operator
    T-mobile
    Dziękuję
    218
    Podziękowano
    141(112)
    Sprawdź status naprawy na www.nokia com/pl zakładka pomoc, wybierasz model telefonu następnie gwarancja i naprawa-śledź postępy naprawy telefonu lub na stronie Nokia Care. Dowiesz się gdzie telefon się znajduje. Wiedząc to możesz sam zadzwonić do serwisu. Ja zawsze czekam zazwyczaj 2 tygodnie. Po tym okresie podejmuje działania. Kilka lat wstecz zaginął mój telefon w serwisie we Wrocławiu, gdybym czekam to pewnie nigdy bym się nie doczekał.

  • Jeden użytkownik podziękował roman1 za ten post:

    ali_cja (19-09-2014)

  • #7

    OFF-LINE
    Moderator Globalny Awatar to_ja

    Dołączył
    30.09.2012
    Lokalizacja
    127.0.0.1
    Posty
    4,529
    Telefon
    Samsung Galaxy S7
    FW
    7
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    705
    Podziękowano
    1,258(661)
    Cytat Zamieszczone przez zbynio702 Zobacz posta
    Postraszyłem ich zerwaniem umowy
    I w tym pies pogrzebany, gdyż to nie oni odpowiadają za naprawę, a świadczone usługi nie mają wpływu na ten fakt. Rzecznik wie jak zadziałać w takiej sytuacji. Teraz masz też nauczkę, by stosować ustawę o niezgodności towaru z umową, gdyż sprzedawca musi się ustosunkować do Twojego pisma w ciągu 14 dni roboczych i jest to uwarunkowane prawnie.
    Ostatnio edytowane przez to_ja ; 06-09-2014 o 18:07 Powód: update
    Samsung Galaxy S7

  • #8

    OFF-LINE

    Dołączył
    22.11.2013
    Posty
    449
    Telefon
    iP 6
    Dziękuję
    3
    Podziękowano
    36(34)
    Nie wprowadzaj w blad. W ciagu 14 dni. Kropka.

  • Jeden użytkownik podziękował nokia.user za ten post:

    to_ja (06-09-2014)

  • #9

    OFF-LINE
    Moderator Globalny Awatar to_ja

    Dołączył
    30.09.2012
    Lokalizacja
    127.0.0.1
    Posty
    4,529
    Telefon
    Samsung Galaxy S7
    FW
    7
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    705
    Podziękowano
    1,258(661)
    Miałem na myśli dokładnie to o czym piszesz, jakoś z automatu mi się ten dopisek dodał za co przepraszam.
    Samsung Galaxy S7

  • #10

    ON-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,946
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,949
    Podziękowano
    222,003(11,125)
    Nie chcą wydać nowszego to próbują naprawić za wszelką cenę

  • Strona 1 z 6 12345 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Nieskuteczna naprawa w ramach gwarancji
      Przez ali_cja w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 11-06-2015, 02:42
    2. Naprawa gwarancyjna lumia 535 problem
      Przez lumia630 w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 31-05-2015, 01:38
    3. Odpowiedzi: 9
      Ostatni post / autor: 10-03-2015, 21:49
    4. Lumia 630 i naprawa gwarancyjna
      Przez ryszard233 w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 01-10-2014, 20:57
    5. Usterki i naprawa gwarancyjna i pogwarancyjna
      Przez karpop13 w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 04-12-2013, 21:20

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas