Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 25

Wątek: Niemożliwość naprawienia telefonu a wymiana na model wolny od wad

  1. #1

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.01.2014
    Posty
    24
    Telefon
    Nokia Lumia 920
    Operator
    T-Mobile
    Dziękuję
    10
    Podziękowano
    1

    Niemożliwość naprawienia telefonu a wymiana na model wolny od wad

    Reklama:
    Cześć!

    Pewnie część z was czytała mój temat o de-brandingu i utracie gwarancji (która na szczęście nie została utracona ). Opiszę jeszcze raz po co telefon został zaniesiony do serwisu i jak toczy się naprawa gwarancyjna:

    W ubiegły piątek (31.01) oddałem telefon do naprawy. Problemem był ekran dotykowy który nie rozpoznawał drugiego palca w linii pionowej gdy telefon nie był trzymany w rękach czy na macie serwisowej. Serwis Nokia Care do którego oddałem telefon stwierdził że jest to usterka kwalifikująca telefon do naprawy gwarancyjnej. Jak później się okazało, serwisanci próbowali przełożyć zarówno korpus jak i cały zestaw dotyk+ekran, niestety nie usunęło to usterki. W związku z tym telefon wysłali do S.B.E Polska w poniedziałek (3.02). Telefon z serwisu wrócił w środę (5.02) niestety nietknięty z dopiskiem - "nie stwierdzono usterki". Co ciekawe serwis Nokia Care wysłał razem z telefonem do S.B.E dokładny opis usterki i kiedy ona występuje co wskazuje, że S.B.E sprawę olało ;/. Po konsultacji telefonicznej z Nokia Care pan serwisant zaproponował ponowne wysłanie telefonu do serwisu tym razem z ich reklamacją - zgodziłem się. Aktualnie telefon znowu leży w S.B.E i tym razem w statusie naprawy pisze: "Gwarancja: Na gwarancji serwisu". Liczę, że teraz rozwiążą problem.

    Jednakże chcę się Was, drodzy forumowicze poradzić, co jeśli S.B.E znów "nie stwierdzi usterki"? Czy wtedy mam prawo od Nokia Care żądać wymiany telefonu na nowy - wolny od wad (skoro sami nie mogą go naprawić)? Ewentualnie czy prosić o wystawienie ekspertyzy mówiącej że telefon ma wadę niemożliwą do usunięcia co pozwoliłoby mi odebrać nowy model u operatora?

    Co do "niezgodności towaru z umową" jest jeden haczyk. Faktura z Orange nie jest na mnie bo odkupiłem telefon jeszcze w nienaruszonym pudełku od osoby prywatnej. Pytałem w Orange czy to będzie problem przy ewentualnej wymianie - powiedzieli że muszę mieć pisemne upoważnienie od osoby na fakturze. Co prawda kontakt do owej osoby ciągle posiadam, ale nie wiem czy będzie chciała mi owe upoważnienie napisać...

    Proszę o poradę, jak walczyć o swoje

    Dzięki!

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2

    OFF-LINE
    Awatar skubi07

    Dołączył
    19.07.2013
    Lokalizacja
    Tarnów
    Posty
    1,435
    Telefon
    Xiaomi Mi3W
    Operator
    T-Mobile
    Dziękuję
    216
    Podziękowano
    221(183)
    Jestem w podobnej sytuacji co Ty bo też mam już dość latania po serwisie z telefonem, (trzeci raz teraz leci i za każdym razem nie stwierdzono usterki) i w końcu napisałem do nokii. Z tego co dobrze wiem w gwarancji nokii nie ma żadnego zastrzeżenia o wymianie na nowy telefon chyba że serwis tak napisze. Tak więc zapewne jeśli oni nie stwierdzą że jest to nieopłacalne, to telefonu na nowy nie wymienisz "bo nie".

  • #3

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.01.2014
    Posty
    24
    Telefon
    Nokia Lumia 920
    Operator
    T-Mobile
    Dziękuję
    10
    Podziękowano
    1
    A mogę wiedzieć jaki problem ma twój smartfon? Co powiedzieli Ci w NCP po drugiej odmowie naprawy w centralnym serwisie?

  • #4

    OFF-LINE
    Awatar skubi07

    Dołączył
    19.07.2013
    Lokalizacja
    Tarnów
    Posty
    1,435
    Telefon
    Xiaomi Mi3W
    Operator
    T-Mobile
    Dziękuję
    216
    Podziękowano
    221(183)
    Mój na początku poszedł z wymianą wyświetlacza który wymienili z wielką łaską, jednak wygląda on tragicznie. Drugi raz wysłałem z niedziałającymi przyciskami i odesłali bez opisu że zostały wymienione, a jedynie że zmienili soft (czego i tak nie zrobili) oraz że telefon przeszedł normy producenta. Mój telefon nie był w ncp tylko w regenesis.

  • #5

    OFF-LINE

    Dołączył
    10.11.2013
    Posty
    810
    Telefon
    Samsung Ativ S, L 650 DS
    FW
    WP 8.1
    Operator
    T-mobile
    Dziękuję
    217
    Podziękowano
    140(111)
    Mój również był w Regenersis, bez problemu wymienili płytę główną i zajęło to im tylko 2 dni. Kilka lat tamu oddałem do 2 naprawy gwarancyjnej SE. Wrócił z adnotacją w karcie-wymiana płyty głównej a w rzeczywistości był to nowy telefon. Różnie to bywa. Na gwarancji mogą naprawiać do skutku, nigdzie nie jest napisane, że po 3 naprawach przysługuje wymiana telefonu.

  • #6

    OFF-LINE
    Moderator Globalny Awatar to_ja

    Dołączył
    30.09.2012
    Lokalizacja
    127.0.0.1
    Posty
    4,529
    Telefon
    Samsung Galaxy S7
    FW
    7
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    705
    Podziękowano
    1,258(661)
    Dokładnie, ja już po 3 naprawach w Regenersis pasuję i oddaję Nokię(nie-Lumię) na rękojmię(telefon zakupiony na firmę; osobom fizycznym przysługuje niezgodność towaru z umową), gdyż w gwarancji nie ma konkretnych zapisów co do tego. Mogą się bawić ile chcą i śmiać się prosto w twarz, a reklamacja naprawy w centrum serwisowym to standardowa gadka. Niestety.
    Samsung Galaxy S7

  • #7

    ON-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,893
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,947
    Podziękowano
    221,881(11,122)
    Masz prawo żądać wymiany na nowy jeśli usterka nie jest możliwa do usunięcia bo inaczej to mogą i 50 razy naprawiać. Nie ma takiego zapisu o tym nigdzie, chyba za komuny tak myślano

  • #8

    OFF-LINE
    Moderator Globalny Awatar to_ja

    Dołączył
    30.09.2012
    Lokalizacja
    127.0.0.1
    Posty
    4,529
    Telefon
    Samsung Galaxy S7
    FW
    7
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    705
    Podziękowano
    1,258(661)
    Gorzej, gdy tak jak ja masz za każdym razem inną usterkę
    Samsung Galaxy S7

  • #9

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.01.2014
    Posty
    24
    Telefon
    Nokia Lumia 920
    Operator
    T-Mobile
    Dziękuję
    10
    Podziękowano
    1
    No okej, prawo mam tylko że technicznie jest to dopiero pierwsze zgłoszenie do naprawy, a że próbowano go w tym czasie naprawić 3 razy to inna sprawa. No nic, jak coś to będę zmuszony interweniować w nokia poland mailowo. Chociaż po części mam złudną nadzieje, że serwisant będzie na tyle ogarnięty i mi wymieni na nowy model :P

  • #10

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.02.2014
    Lokalizacja
    Szczecinek
    Posty
    73
    Telefon
    Lumia 920
    FW
    Black
    Operator
    Play
    Dziękuję
    18
    Podziękowano
    2(2)
    Odnośnie 3 razy i nowy - myślenie się tak utarło w społeczeństwie, gdyż jeszcze za czasów Nokii 6610 widniały w kartach gwarancyjnych Nokii zapisy, że po 3 wizytach w serwisie klient ma prawo żądać wymiany telefonu na nowy.
    Funkcjonowało to do czasów wprowadzenia pierwszych smartfonów w których to powoli odchodzono od tego typu praktyk.

  • Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Brak możliwości włączenia nowego telefonu Lumia 520
      Przez tosiekk w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 9
      Ostatni post / autor: 19-03-2016, 15:30
    2. Nokia 920 Wolny internet na 3g, h, PLUSGSM
      Przez Johnny351 w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 14
      Ostatni post / autor: 11-03-2014, 16:20
    3. Niemożność intalacji niektórych gier na HTC 8S
      Przez bbttkk w dziale Pytania i odpowiedzi
      Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 21-04-2013, 20:04
    4. WP8 zgranie własnego filmiku ważącego ponad 4GB niemożliwe
      Przez oibis2 w dziale Pytania i odpowiedzi
      Odpowiedzi: 19
      Ostatni post / autor: 30-12-2012, 22:39

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas