Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 33

Wątek: Nie działa GPS w telefonie.

  1. #21

    OFF-LINE

    Dołączył
    07.12.2015
    Posty
    14
    Telefon
    512865456
    Dziękuję
    12
    Podziękowano
    7(6)
    Reklama:
    Cytat Zamieszczone przez cougar Zobacz posta
    To są dopiero teksty "typowego, polskiego internauty"... Nie miałem zamiar w ten sposób prowadzić rozmowy, nikogo nie obrażałem, ale niestety, w polskim internecie ciężko.

    Wyplułeś się już kolego sympatyczny? To teraz powycieraj, bo wszystko dookoła jest zachlapane. A teksty o okazywaniu surowości zostaw dla mamy, bo chyba coś Ci się pomyliło, to nie nasza-klasa...

    Do rzeczy, przeszło 8 lat pracuję w tej branży, wiem jakie są prawa, jakie prawa i obowiązki ma sprzedający (bo polski kupujący nie ma żadnych obowiązków, ma tylko jedno, jedyne niepodważalne prawo - WYMAGAĆ), wiem jak to wszystko wygląda, jak się odbywa. Nie raz odpisywałem osobiście na pisma Rzecznika Praw Konsumenta i jakoś NIGDY, podkreślam NIGDY nie było takiej sytuacji, że Rzecznik Praw Konsumenta coś serwisowi nakazał a serwis potulnie wykonywał, bo "kupujący tak chciał"...

    Nie miałem zamiaru nikogo atakować, nie wspominałem o niczyim wieku - jestem na to zbyt poważną osobą - ciekawiło mnie tylko to, jaki cel ma to wylewanie gorzkich żali na forum, narzekanie, jacy to wszyscy są źli - producent, bo produkuje popsuty sprzęt, sprzedawca - bo ten popsuty sprzęt sprzedaje. A biedny, szary kupujący zmuszany pod groźbą długoletniego łagru MUSI ten sprzęt kupić, użytkować i męczyć się z nim, bo sprzęt jest z założenia i od nowości popsuty. Zrozumiałbym, gdyby sprzedawca albo serwis uchylali się od usunięcia zgłaszanych usterek, odmówili, robili jakieś problemy - ale nie, telefon przyjęty, w trakcie naprawy, wymienią płytę, będzie działał...

    Nie będę dalej wchodził w dyskusję, bo sensu to nie ma najmniejszego. Poziom rozmowy został sprowadzony do parteru - ok, ja odpadam. Są tutaj mądrzejsi, znający kodeksy wszelkiej maści na pamięć - SUPER Efekt i tak będzie taki, że telefon z wymienioną płytą, czyli jak ktoś już wspomniał "SKŁADAK" będzie z punktu odebrany i użytkowany, chyba, że odebrany nie będzie, to ... cóż, trudno.
    Swoją drogą, nie wyobrażam sobie co by było, gdyby któryś z uczestników tej rozmowy kupił nowe auto w salonie - to by się dopiero mogło dziać... "DOMAGAM SIĘ WYMIANY AUTA NA NOWY PO 1.5 ROKU UŻYTKOWANIA I JAZDY, BO CZUJNIKI PARKOWANIA PRZESTAŁY DZIAŁAĆ..."

    P.S. Na koniec, aby pobudzić niektórym wyobraźnię i sprawić, aby chęć walki ze sprzedawcami, serwisami itd. była jeszcze większa zdradzę, iż jest coś takiego jak naprawa PRZEDSPRZEDAŻNA - sprzedawca w trakcie sprzedaży zauważa problem z telefonem - nie włączanie się, problemy z wyświetlaczem, ekranem, martwe piksele, pasy itd. itd. i taki telefon TEŻ TRAFIA DO SERWISU A serwis co robi - naprawia/wymienia wadliwe elementy (czasem centrum serwisowe wystawiają ekspertyzę). W każdym razie może zdarzyć się tak, że nasz NOWY, NIEUŻYWANY, PROSTO Z FABRYKI telefon od początku jest "składakiem" i co wtedy? Żyjemy i użytkujemy bo nawet o tym nie wiemy

    POZDRAWIAM SERDECZNIE i proszę nie pocić się już nad kolejnymi wrzutami w moim kierunku, nie będę marnował już czasu na lekturę tego
    No to się cougar napisałeś, potwierdzając nam tym sposobem, że kompletnie nie zrozumiałeś powyższych wypowiedzi. Przepraszam zrozumiałeś je na swój sposób ale niestety to zbyt mało.

    Fakt jest taki że umowy są obustronne, czyli każdy ma prawa i każdy ma obowiązki. Ja złożyłem pisemną reklamację z żądaniem wymiany na telefon nowy wolny od wad. Sprzedawca w tym wypadku operator PLUS miał 14 dni na to, aby ustosunkować się do reklamacji i nawet odmówić wymiany urządzenia a zaproponować naprawę, czyli nie zgodzić się z żądaniem reklamacji. Dalej byłaby naprawa, odbiór urządzenia i po sprawie.
    W tym wszystkim chodzi o to że sprzedawca olał klienta (klient liczy się tylko do chwili podpisania umowy) i nie dopełnił swoich obowiązków. Postawmy się z drugiej strony jak ja nie zapłaciłbym za towar lub za usługi do sprzedawca w nagrodę pogłaskałby mnie po głowie i powiedział nie przejmuj się? Uważam, że sprzedawca sięga w takim przypadku po paragrafy. Więc czy tak naprawdę się różnimy? Niczym te same prawa te same obowiązki.

    P.S. Dziękuję cougar za obietnicę, że nie będziesz już pisał w tym wątku swoich wypocin i trzymam ciebie za słowo. Forum nie jest do zaczepek i do kłótni tylko do wymiany poglądów i opisu doświadczeń, aby ludzie nie bali się silniejszego tylko wiedzieli jak z nieuczciwymi sprzedawcami postępować.
    Ostatnio edytowane przez Robert Marek ; 09-01-2016 o 21:07

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #22

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez cougar Zobacz posta
    To są dopiero teksty "typowego, polskiego internauty"... Nie miałem zamiar w ten sposób prowadzić rozmowy, nikogo nie obrażałem, ale niestety, w polskim internecie ciężko.

    Wyplułeś się już kolego sympatyczny? To teraz powycieraj, bo wszystko dookoła jest zachlapane. A teksty o okazywaniu surowości zostaw dla mamy, bo chyba coś Ci się pomyliło, to nie nasza-klasa...

    Do rzeczy, przeszło 8 lat pracuję w tej branży, wiem jakie są prawa, jakie prawa i obowiązki ma sprzedający (bo polski kupujący nie ma żadnych obowiązków, ma tylko jedno, jedyne niepodważalne prawo - WYMAGAĆ), wiem jak to wszystko wygląda, jak się odbywa. Nie raz odpisywałem osobiście na pisma Rzecznika Praw Konsumenta i jakoś NIGDY, podkreślam NIGDY nie było takiej sytuacji, że Rzecznik Praw Konsumenta coś serwisowi nakazał a serwis potulnie wykonywał, bo "kupujący tak chciał"...

    Nie miałem zamiaru nikogo atakować, nie wspominałem o niczyim wieku - jestem na to zbyt poważną osobą - ciekawiło mnie tylko to, jaki cel ma to wylewanie gorzkich żali na forum, narzekanie, jacy to wszyscy są źli - producent, bo produkuje popsuty sprzęt, sprzedawca - bo ten popsuty sprzęt sprzedaje. A biedny, szary kupujący zmuszany pod groźbą długoletniego łagru MUSI ten sprzęt kupić, użytkować i męczyć się z nim, bo sprzęt jest z założenia i od nowości popsuty. Zrozumiałbym, gdyby sprzedawca albo serwis uchylali się od usunięcia zgłaszanych usterek, odmówili, robili jakieś problemy - ale nie, telefon przyjęty, w trakcie naprawy, wymienią płytę, będzie działał...

    Nie będę dalej wchodził w dyskusję, bo sensu to nie ma najmniejszego. Poziom rozmowy został sprowadzony do parteru - ok, ja odpadam. Są tutaj mądrzejsi, znający kodeksy wszelkiej maści na pamięć - SUPER Efekt i tak będzie taki, że telefon z wymienioną płytą, czyli jak ktoś już wspomniał "SKŁADAK" będzie z punktu odebrany i użytkowany, chyba, że odebrany nie będzie, to ... cóż, trudno.
    Swoją drogą, nie wyobrażam sobie co by było, gdyby któryś z uczestników tej rozmowy kupił nowe auto w salonie - to by się dopiero mogło dziać... "DOMAGAM SIĘ WYMIANY AUTA NA NOWY PO 1.5 ROKU UŻYTKOWANIA I JAZDY, BO CZUJNIKI PARKOWANIA PRZESTAŁY DZIAŁAĆ..."

    P.S. Na koniec, aby pobudzić niektórym wyobraźnię i sprawić, aby chęć walki ze sprzedawcami, serwisami itd. była jeszcze większa zdradzę, iż jest coś takiego jak naprawa PRZEDSPRZEDAŻNA - sprzedawca w trakcie sprzedaży zauważa problem z telefonem - nie włączanie się, problemy z wyświetlaczem, ekranem, martwe piksele, pasy itd. itd. i taki telefon TEŻ TRAFIA DO SERWISU A serwis co robi - naprawia/wymienia wadliwe elementy (czasem centrum serwisowe wystawiają ekspertyzę). W każdym razie może zdarzyć się tak, że nasz NOWY, NIEUŻYWANY, PROSTO Z FABRYKI telefon od początku jest "składakiem" i co wtedy? Żyjemy i użytkujemy bo nawet o tym nie wiemy

    POZDRAWIAM SERDECZNIE i proszę nie pocić się już nad kolejnymi wrzutami w moim kierunku, nie będę marnował już czasu na lekturę tego
    Zacytowałam cała Twoją wypowiedź głównie w jednym celu; żebyś już nie miał możliwości edycji swojej wypowiedzi (#20).
    W szczególności, przedmiotem mojego zainteresowania, a może i nie tylko mojego, jest fragment Twojej wypowiedzi dotyczący "naprawy PRZEDSPRZEDAŻNEJ":

    Cytat Zamieszczone przez cougar Zobacz posta
    Na koniec, aby pobudzić niektórym wyobraźnię i sprawić, aby chęć walki ze sprzedawcami, serwisami itd. była jeszcze większa zdradzę, iż jest coś takiego jak naprawa PRZEDSPRZEDAŻNA - sprzedawca w trakcie sprzedaży zauważa problem z telefonem - nie włączanie się, problemy z wyświetlaczem, ekranem, martwe piksele, pasy itd. itd. i taki telefon TEŻ TRAFIA DO SERWISU A serwis co robi - naprawia/wymienia wadliwe elementy (czasem centrum serwisowe wystawiają ekspertyzę). W każdym razie może zdarzyć się tak, że nasz NOWY, NIEUŻYWANY, PROSTO Z FABRYKI telefon od początku jest "składakiem" i co wtedy? Żyjemy i użytkujemy bo nawet o tym nie wiemy
    I bez znaczenia jest to, że Twoim celem było pobudzenie czyjejś wyobraźni i sprawienie, aby chęć walki ze sprzedawcami, serwisami itd. była jeszcze większa. Swoją wypowiedzią potwierdziłeś tylko to, co już podejrzewaliśmy od dawna.

    Do rzeczy, przeszło 8 lat pracuję w tej branży, wiem jakie są prawa, jakie prawa i obowiązki ma sprzedający (bo polski kupujący nie ma żadnych obowiązków, ma tylko jedno, jedyne niepodważalne prawo - WYMAGAĆ),
    W swoich wypowiedziach popisałeś się zupełną ignorancją prawa. Skąd zatem możesz znać obowiązki, jakie nakłada na sprzedawcę ustawodawca? Wierzę, że może i znasz prawa sprzedających ( z instrukcji, wytycznych producentów ?) ale nie znasz i zupełnie już nie rozumiesz ustawowych praw klienta/konsumenta!

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    Robert Marek (09-01-2016)

  • #23

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    @Robert Marek; co się dzieje w Twojej sprawie?
    14 stycznia br. napisałeś na stronie http://answers.microsoft.com/pl-pl/m...llReplies#tabs :
    Zgłaszam sprawę do UOKiK
    Zgłosiłeś? Jak przebiega sprawa z operatorem?
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 14-02-2016 o 13:52

  • #24

    OFF-LINE

    Dołączył
    07.12.2015
    Posty
    14
    Telefon
    512865456
    Dziękuję
    12
    Podziękowano
    7(6)
    W dniu 18 stycznia dostarczyłem operatorowi Plus wypowiedzenie zachowaniem okres wypowiedzenie który minął dnia 24.02.2016. Operator nie zwrócił pieniążków za telefon do dnia dzisiejszego. Obecnie umowa jest na dziko bo operator uważa że nie ma podstaw do respektowania nadesłanego wypowiedzenia. W sumie chętnie skorzystam z usług za free. Uprzedziłem operatora że nie będę opłacał wymuszonych usług po dniu rozwiązania umowy zawartej w wypowiedzeniu. Z uwagi, że sprzedawca nie oddał mi pieniążków za urządzenie a Pani w Punkcie obsługi plusa szantażowała mnie że urządzenie będzie urządzenie zostanie zutylizowane (mam nagranie rozmowy), postanowiłem odebrać urządzenie jako dowód w ewentualnej sprawie sądowej. Jednak w punkcie okazało się, że wyświetlacz ma rysę na ekranie dotykowym jakiej nie miał wcześniej więc odmówiłem odebrania urządzenia ze względu na uszkodzenie. Obecnie telefon jest w serwisie na Węgrzech.

  • Jeden użytkownik podziękował Robert Marek za ten post:

    ali_cja (04-03-2016)

  • #25

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Używasz karty SIM Plusa po 24 lutego? Co z abonamentem, zawiesiłeś bądź masz zamiar zawiesić jego opłacanie?

    Cytat Zamieszczone przez Robert Marek Zobacz posta
    wyświetlacz ma rysę na ekranie dotykowym jakiej nie miał wcześniej więc odmówiłem odebrania urządzenia ze względu na uszkodzenie.
    Czy sporządzono jakiś protokół z uwagi na tę rysę, a może Ty, na piśmie, opisałeś to uszkodzenie?

    Cytat Zamieszczone przez Robert Marek Zobacz posta
    Obecnie telefon jest w serwisie na Węgrzech.
    Rozumiem, że odbierzesz telefon po naprawie jedynie w celu dowodowym. Czy już rozważasz wytoczenie powództwa przeciwko operatorowi, bądź ewentualnie z jakim zdarzeniem podjąłbyś taką decyzję? Czy rozważałeś konsekwencje zaprzestania płacenia abonamentu/ wypowiedzenia umowy przez operatora( np. sprzedanie przez operatora długu i ewentualny wpis na "Listę dłużników")?

  • #26

    OFF-LINE

    Dołączył
    07.12.2015
    Posty
    14
    Telefon
    512865456
    Dziękuję
    12
    Podziękowano
    7(6)
    Był sporządzony protokół z odmowa przyjęcia po naprawie ze względu na powstałą podczas naprawy rysę. Telefon obiorę w celu dowodowym skoro nie chcą oddać pieniążków (kwotę zapłaty za telefon 129zł w przypadku posiadania telefonu po naprawach i przy rozwiązaniu umowy jakoś przeboleję). Obecnie używam karty sim operatora Plus, ponieważ operator blokuje mój numer na tej karcie. Zgodnie ze złożonym wypowiedzeniem operator po dniu 24 lutego miał przenieść nr na kartę, czego nie zrobił, ponieważ nie respektuje złożonego wypowiedzenia (jest to niezgodne z prawem, umowa po dniu 24luteo zgodnie z prawem jest rozwiązana a usługi wymuszone). Wytoczenie powództwa z mojej strony byłoby operatorowi na rękę, więc tego nie uczynnie (z mojego powództwa sprawa odbywać się będzie w Warszawie z powództwa operatora sprawa będzie miała swój tok w mojej miejscowości 300 km od Warszawy lub w najbliższym sądzie wojewódzkim). Faktur za usługi po 24 lutego nie będę opłacał, więc operator sam wystąpi z powództwem o zapłatę, na które w odpowiedzi otrzyma kopię wypowiedzenia wraz potwierdzeniem odbioru oraz informację że skoro wypowiedzenie umowy było dostarczone powództwo jej bezzasadne. Następnie operator może wystąpić o zapłatę kary umownej, która ze względu na nieprzestrzeganie przez operatora regulaminu i prawa nadrzędnego również moim zdaniem jest bezzasadna.
    Jeśli operatów pisze mnie na listę dłużników to wtedy wystąpię przeciwko niemu o odszkodowanie.

  • #27

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez Robert Marek Zobacz posta
    Po dniu 19 stycznia przenoszę nr do innego operatora z dyspozycja natychmiastowego przeniesienia numeru.
    Cytat Zamieszczone przez Robert Marek Zobacz posta
    Obecnie używam karty sim operatora Plus, ponieważ operator blokuje mój numer na tej karcie. Zgodnie ze złożonym wypowiedzeniem operator po dniu 24 lutego miał przenieść nr na kartę, czego nie zrobił,
    Rozumiem, że operator blokuje przeniesienie numeru do innego operatora, ale jeszcze nie blokuje samej karty SIM u siebie i cały czas korzystasz z sieci Plus.

    Cytat Zamieszczone przez Robert Marek Zobacz posta
    Faktur za usługi po 24 lutego nie będę opłacał,
    Przypuszczam, że z chwilą powstania zaległości na koncie abonenckim, operator wypowie Ci umowę z winy abonenta i zablokuje kartę SIM.

    Cytat Zamieszczone przez Robert Marek Zobacz posta
    Wytoczenie powództwa z mojej strony byłoby operatorowi na rękę, więc tego nie uczynnie (z mojego powództwa sprawa odbywać się będzie w Warszawie z powództwa operatora sprawa będzie miała swój tok w mojej miejscowości 300 km od Warszawy lub w najbliższym sądzie wojewódzkim).
    W jaki sposób ustaliłeś właściwość miejscową sądu, w przypadku pozwania operatora przez Ciebie? Telefon kupowałeś na firmę, czy jako konsument?


    Cytat Zamieszczone przez Robert Marek Zobacz posta
    Faktur za usługi po 24 lutego nie będę opłacał, więc operator sam wystąpi z powództwem o zapłatę
    Jakoś do tego nie mam przekonania, że operator wystąpi z powództwem według właściwości miejscowej sądu. Zdaje się, że w Polkomtel'u ( nie tylko) zmieniła się praktyka egzekwowania wierzytelności i aktualnie spółka występuje do e-sądu o wydanie nakazu zapłaty. Oczywiście, Tobie przysługiwałby sprzeciw. Jeżeli się mylę, proszę wyprowadź mnie z błędu.

  • #28

    OFF-LINE

    Dołączył
    07.12.2015
    Posty
    14
    Telefon
    512865456
    Dziękuję
    12
    Podziękowano
    7(6)
    Używam kartę sim operatora ponieważ na tej karcie jest mój numer. Karta z dniem 25 luty 2016nie powinna być w systemie abonamentowym a preapaidowym, niestety to jest w gestii operatora ja nie mam na to wpływu i nie muszę ponosić wymuszonych kosztów za usługi abonamentowe. Nie rozumiem jakie zaległości płatnicze skoro umowa została rozwiązana.
    Na tą chwilę nie przenosiłem numeru do innego operatora, bo nie ma oferty która nie interesuje i nie mam obowiązku przenoszenia.
    Nie rozumiem też jak można wypowiedzieć umowę która już jest wypowiedziana.

  • #29

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Twój tok rozumowania jest prawidłowy ale operatorowi się wydaje, że "wolno" mu więcej.
    Chciałabym, żeby w Twojej sytuacji wszystko z ich strony przebiegało zgodnie z prawem, stąd bacznie przyglądam się ruchom operatora.

    Cytat Zamieszczone przez Robert Marek Zobacz posta
    Nie rozumiem też jak można wypowiedzieć umowę która już jest wypowiedziana.
    Ja tego też nie rozumiałam, ale mnie wypowiedziano po ok.2-3 tygodniach po moim wypowiedzeniu. Widocznie tak rozumują prawnicy tego operatora.
    Cytat Zamieszczone przez Robert Marek Zobacz posta
    Na tą chwilę nie przenosiłem numeru do innego operatora, bo nie ma oferty która nie interesuje i nie mam obowiązku przenoszenia.
    Oczywiście, masz rację, nie masz takiego obowiązku. Ja to zrobiłam dobrowolnie Tym bardziej, że niby zablokowali mi numer, ale właśnie na tym numerze nękali mnie prawie codziennie przypominaniem o zapłacie zaległego abonamentu.

  • #30

    OFF-LINE

    Dołączył
    07.12.2015
    Posty
    14
    Telefon
    512865456
    Dziękuję
    12
    Podziękowano
    7(6)
    Napisz jak skończyła się Twoja sprawa.

  • Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. [Lumia 920] Nie działają czujniki w telefonie.
      Przez siwy115 w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 20
      Ostatni post / autor: 22-10-2014, 17:52
    2. Odpowiedzi: 3
      Ostatni post / autor: 30-07-2014, 16:03
    3. WP8 na telefonie z WP7
      Przez patryk_pazzini w dziale Pytania i odpowiedzi
      Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 21-10-2013, 23:22
    4. [Lumia 520] Nie działający głośnik w telefonie
      Przez wiolka w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 2
      Ostatni post / autor: 19-09-2013, 16:35
    5. Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 16-10-2012, 13:18

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas