Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 33

Wątek: Nie działa GPS w telefonie.

  1. #11

    OFF-LINE

    Dołączył
    07.12.2015
    Posty
    14
    Telefon
    512865456
    Dziękuję
    12
    Podziękowano
    7(6)
    Reklama:
    Cytat Zamieszczone przez djtonka Zobacz posta
    będzie SWAP dostaniesz nową płytę, nie będzie zaproponują inny model
    Mógłbyś mi dokładniej wyjaśnić o co chodzi?
    Czyli co nie będą wymieniać płyty głównej tylko kontaktują się z producentem, aby poprawił oprogramowanie?
    Sorki za pytanie ale tutaj zaczyna się już moja "zieleń"

    W sumie to i tak naprawa tego egzemplarza mnie już nie interesuje. W reklamacji złożonej do operatora PLUS, napisałem że żądam wymiany na nowy wolny od wad. Plus olał moja reklamację, nie odpowiadając na nią w terminie ustawowym 14 dni.
    Po tym terminie jest domniemanie uznania reklamacji w całości, więc wysłałem im ostateczny termin jaki daję na dostarczenie mi nowego urządzenia wolnego od wad. Teraz jest gorąco, zaczynają się sadzić, że w ich regulaminie jest 30 dni na reklamację. Niestety prawem nadrzędnym jest Kodeks Cywilny, dodatkowo PLUS powołuję się na reklamację usług telekomunikacyjnych (na takie reklamacje mają 30 dni) a ja reklamuję tylko urządzenie.
    Ostatnio edytowane przez Robert Marek ; 06-01-2016 o 08:05

  2. Jeden użytkownik podziękował Robert Marek za ten post:

    ali_cja (06-01-2016)

  3. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #12

    OFF-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,954
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,949
    Podziękowano
    222,054(11,127)
    Nieee nikt się z nikim kontaktować nie będzie. Dostaną plytę wymienią

  • Jeden użytkownik podziękował djtonka za ten post:

    Robert Marek (06-01-2016)

  • #13

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez Robert Marek Zobacz posta
    Po tym terminie jest domniemanie uznania reklamacji w całości, więc wysłałem im ostateczny termin jaki daję na dostarczenie mi nowego urządzenia wolnego od wad.
    Jak się zachowasz, gdy ignorując zupełnie Twoje wezwanie, operator zawiadomi Ciebie o możliwości odbioru naprawionego telefonu?

  • #14

    OFF-LINE

    Dołączył
    07.12.2015
    Posty
    14
    Telefon
    512865456
    Dziękuję
    12
    Podziękowano
    7(6)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Jak się zachowasz, gdy ignorując zupełnie Twoje wezwanie, operator zawiadomi Ciebie o możliwości odbioru naprawionego telefonu?
    W piśmie z ostatecznym terminem na dostarczenie nowego wolnego od wad urządzenia napisałem:
    "W przypadku nieskutecznego upływu 14-sto dniowego terminu z dniem 18.01.2016 roku rozwiązuję z Polkomtel Sp. z o.o umowę nr XXXXXXXX w trybie natychmiastowym. Numer telefonu XXX XXX XXX będący moją własnością proszę przenieść do puli nr na kartę w najbliższym możliwym terminie przeniosę go do innego operatora. Umowa rozwiązana będzie z winy operatora tj. niezastosowanie się do „Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel Sp. z o.o. – Abonament” § 7 punkt 3 cyt.: „Polkomtel informuje, iż w przypadku zakupu Urządzenia telekomunikacyjnego, sprzedawca ma obowiązek dostarczyć zakupione urządzenie telekomunikacyjne bez wad. …” "

    Jeśli operator zawiadomi mnie o możliwości odbioru telefonu udam się do umówionego punktu jeśli telefon będzie nowy to odbieram stary nie odbieram. Po dniu 19 stycznia przenoszę nr do innego operatora z dyspozycja natychmiastowego przeniesienia numeru. Nowy operator na to jak na lato a stary jak się czuje poszkodowany może wystąpić do sądu o swoją karę umowną a tam już sobie podyskutujemy. Moim zdaniem nie ma podstaw ku temu abym ta karę musiał zapłacić (nawet telefon oddałem).

    A dlaczego pytasz o takie szczegóły?
    Ostatnio edytowane przez Robert Marek ; 06-01-2016 o 17:30

  • Jeden użytkownik podziękował Robert Marek za ten post:

    ali_cja (07-01-2016)

  • #15

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Pytałam dlatego, że bardzo podoba mi się taka postawa i byłam zainteresowana Twoją decyzją. To nie było pytanie o szczegóły

    Cytat Zamieszczone przez Robert Marek Zobacz posta
    Teraz jest gorąco, zaczynają się sadzić, że w ich regulaminie jest 30 dni na reklamację. Niestety prawem nadrzędnym jest Kodeks Cywilny, dodatkowo PLUS powołuję się na reklamację usług telekomunikacyjnych (na takie reklamacje mają 30 dni) a ja reklamuję tylko urządzenie.
    Przez te "30 dni", mają "przerąbane" Niczego się przez lata nie nauczyli, w moim przypadku też przekroczyli termin ustosunkowania się do reklamacji z tytułu rękojmi. Ba, nawet nie wiedzieli, co to jest rękojmia. Również wypowiedziałam umowę z winy operatora i zaprzestałam płacenia abonamentu, a po jakimś czasie, nie bacząc na nic, oni wypowiedzieli umowę z mojej winy. A ponieważ mnie nękali, ja wytoczyłam przeciwko nim powództwo.

    Edit: Przeczytałam jeszcze raz Twoje wpisy i mam pytanie: skąd i w jakiej formie otrzymałeś informację o zdiagnozowaniu urządzenia przez Regenersis i o tym, że do wymiany jest płyta główna?
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 07-01-2016 o 03:58

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    Robert Marek (07-01-2016)

  • #16

    OFF-LINE

    Dołączył
    07.12.2015
    Posty
    14
    Telefon
    512865456
    Dziękuję
    12
    Podziękowano
    7(6)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Edit: Przeczytałam jeszcze raz Twoje wpisy i mam pytanie: skąd i w jakiej formie otrzymałeś informację o zdiagnozowaniu urządzenia przez Regenersis i o tym, że do wymiany jest płyta główna?
    Na stronie Regenersis po wpisaniu nr seryjnego urządzenia jest napisane co się z nim dzieje. Było napisane: "Urządzenie zdiagnozowane, konieczne było zamówienie dodatkowych części do naprawy, czekamy na dostawę."

    Resztę dopytałem przez profil Regenersis na Facebook-u.

    W dniu dzisiejszym dostałem ciekawą odpowiedź z Departamentu Reklamacji Plus. Pani Magdalena B. Doradca Klienta, napisała że zakup telefonu a podpisanie umowy o świadczenie usług to są dwie niezależne umowy. Z jej punktu widzenia wygląda na to, że zwrot wadliwego telefonu rozwiązuje umowę kupna sprzedaży, ale nie ma podstaw do rozwiązania umowy o świadczenie usług.

    Natychmiast sprawdziłem prawdziwość jej wypowiedzi dzwoniąc na biuro obsługi oraz poprzez Live Chat na stronie Plus-a z chęcią zakupu telefonu w promocyjnej cenie bez podpisywania umowy o świadczenie usług. W obu przypadkach usłyszałem. że nie ma takiej możliwości.

    Jak widać w sieci Plus PUNK WIDZENIA ZALEŻY OD PUNKTU SIEDZENIA.

    Pani Magdalena B z Plusa napisała, że urządzenia przez nich sprzedawane mają gwarancję i za ich wady odpowiedzialny jest producent. Nic bardziej mylnego w dzisiejszych czasach gwarancja jest dobrowolnością producenta za sprzedany towar przede wszystkim odpowiada sprzedawca z tytułu rękojmi zgodnie z Kodeksem cywilnym. Miła Pani z Plusa, jak widać udaje że nie wie co to jest rękojmia. Należy tylko współczuć tej Pani, ponieważ nieznajomość prawa nie zwalnia z jego przestrzegania.
    Ostatnio edytowane przez Robert Marek ; 07-01-2016 o 18:34

  • Jeden użytkownik podziękował Robert Marek za ten post:

    ali_cja (08-01-2016)

  • #17

    OFF-LINE

    Dołączył
    12.07.2013
    Lokalizacja
    Elbląg
    Posty
    72
    Telefon
    L1520 White & 808PV white
    FW
    Aktualny
    Operator
    PLAY
    Dziękuję
    63
    Podziękowano
    13(5)
    I znowu ten sam temat - o co chodzi? O to, aby działał GPS w telefonie i aby urządzenie było w pełni sprawne - co jest w trakcie realizacji - serwis zamówił drugą płytę główną, wymieni ją, urządzenie będzie miało drugi, nowy numer IMEI i będzie "nowym urządzeniem wolnym od wad" czy chodzi o to, aby był "fejm", aby sobie pokrzyczeć, popisać, pomądrzyć się a w efekcie i tak odebrać naprawiony telefon z punktu?
    P.S. Regulamin świadczenia usług przez operatora jest tak skonstruowany, aby nie można było bezkarnie i ot tak sobie zrezygnować z płacenia abonamentu. Ponadto tyle osób krzyczy, tyle osób zna przepisy - a kto przeczytał cały regulamin przed podpisaniem umowy? :-)

  • #18

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    To nie tylko nieznajomość prawa ale i własnych regulaminów!
    Przykład: zapis z Regulaminu Promocji wyjaśnia wszystko:
    „ JA+ do wszystkich bez końca II - Smartfon (ELASTYCZNA, SPRZEDAŻ NA ODLEGŁOŚĆ” („Regulamin Promocji”) http://www.plus.pl/documents/16/37d0..._ODLEGLOSC.pdf
    "12. Polkomtel umożliwia Abonentowi zakup od Polkomtel/ Partnera Plus Urządzeń telekomunikacyjnych/innych towarów po promocyjnej cenie wskazanej w Załączniku nr 1 do Regulaminu Promocji. Urządzenia telekomunikacyjne/inne towary nie są samodzielnie przedmiotem Promocji."

    Dla mnie Panie Robercie, za " małe pytanko", jesteś mistrzem http://answers.microsoft.com/pl-pl/m...fb19482?page=2
    "Na koniec mam małe pytanko, które nasunęło mi się czytając warunki gwarancji na stronie MIcrosoftu.
    Dlaczego firma Microsoft nie wydłuża okresu gwarancji o czas jaki urządzenie było w serwisie?
    Dlaczego w razie wymiany urządzenia na nowe wolne od wad okres gwarancji nie jest liczony od nowa a biegnie począwszy od zakupu pierwszego urządzenia, które okazało się bublem niezdatnym do naprawy?
    MOIM ZDANIEM TAKIE ZAPISY SA NIEZGODNE Z PRAWEM !!!."


    Nareszcie nie jestem w tym temacie osamotniona: http://www.windowsmania.pl/blogs/ali...gwarancja-133/ , http://www.windowsmania.pl/blogs/ali...ce-prawem-136/


    Cytat Zamieszczone przez cougar Zobacz posta
    I znowu ten sam temat - o co chodzi? O to, aby działał GPS w telefonie i aby urządzenie było w pełni sprawne - co jest w trakcie realizacji - serwis zamówił drugą płytę główną, wymieni ją, urządzenie będzie miało drugi, nowy numer IMEI i będzie "nowym urządzeniem wolnym od wad" czy chodzi o to, aby był "fejm", aby sobie pokrzyczeć, popisać, pomądrzyć się a w efekcie i tak odebrać naprawiony telefon z punktu?
    Urządzenie po naprawie jest "składakiem", a nie "nowym urządzeniem wolnym od wad", to po pierwsze. Po drugie, oprócz tych regulaminów ( wiążących tylko strony umowy) istnieją akty prawne powszechnie obowiązujące, zatem i na Sprzedawcy ciąży obowiązek ich przestrzegania.
    Ty, jeśli chcesz, nie musisz ze swoich praw korzystać ale nikt, o ile mi wiadomo, nie nadał Ci uprawnień do pouczania innych użytkowników tego forum.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    Robert Marek (08-01-2016)

  • #19

    OFF-LINE

    Dołączył
    07.12.2015
    Posty
    14
    Telefon
    512865456
    Dziękuję
    12
    Podziękowano
    7(6)
    Cytat Zamieszczone przez cougar Zobacz posta
    I znowu ten sam temat - o co chodzi? O to, aby działał GPS w telefonie i aby urządzenie było w pełni sprawne - co jest w trakcie realizacji - serwis zamówił drugą płytę główną, wymieni ją, urządzenie będzie miało drugi, nowy numer IMEI i będzie "nowym urządzeniem wolnym od wad" czy chodzi o to, aby był "fejm", aby sobie pokrzyczeć, popisać, pomądrzyć się a w efekcie i tak odebrać naprawiony telefon z punktu?
    P.S. Regulamin świadczenia usług przez operatora jest tak skonstruowany, aby nie można było bezkarnie i ot tak sobie zrezygnować z płacenia abonamentu. Ponadto tyle osób krzyczy, tyle osób zna przepisy - a kto przeczytał cały regulamin przed podpisaniem umowy? :-)
    cougar jakbyś jeszcze przytoczył podstawę prawną na temat tezy z Twojej wypowiedzi to pomyślałbym że mądrze piszesz. Niestety napisałeś tylko co chciałeś napisać, rzucając slogany modne wśród małolatów. Pewnie chciałeś kogoś obrazić ale ja z grzeczności nie będę dla ciebie surowy i nie będę publicznie oceniał Twojej wypowiedzi.

    W Regulamine świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL sp. z o.o. - Abonament napisano:
    § 7 punkt 3. POLKOMTEL informuje, iż w przypadku zakupu Urządzenia telekomunikacyjnego, sprzedawca ma obowiązek dostarczyć zakupione Urządzenie
    telekomunikacyjne bez wad. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli sprzedane Urządzenie telekomunikacyjne ma wadę fizyczną
    lub prawną (rękojmia). Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat
    od dnia wydania Urządzenia telekomunikacyjnego.

    Kodeks cywilny mówi:
    Art. 556_2. Jeżeli kupującym jest konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa
    się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego.


    Umowę podpisałem ze wrześniu 2015 roku, więc zgodnie z obowiązującym prawem, operator PLUS nie dostarczył mi do dnia dzisiejszego urządzenia bez wad czyli łamie regulamin jaki sam napisał.

    Mentalność Polaków jest podobna do mentalności cougar-a czyli ludzie cieszą się, że w ogóle im coś sprzedano (nie ważne jak to działa, ważne jest tylko jak wygląda) a że to bubel to nic. Jakby zatrzymali się już w czasach PRL-u .

    Ja uważam, że należy walczyć o swoje prawa, nie dać się innemu wykorzystywać tylko dlatego, że on jest większy. W końcu zapłaciłem za to swoimi ciężko zarobionymi pieniędzmi, nie dostałem tego za darmo.
    Ostatnio edytowane przez Robert Marek ; 08-01-2016 o 22:47

  • #20

    OFF-LINE

    Dołączył
    12.07.2013
    Lokalizacja
    Elbląg
    Posty
    72
    Telefon
    L1520 White & 808PV white
    FW
    Aktualny
    Operator
    PLAY
    Dziękuję
    63
    Podziękowano
    13(5)
    To są dopiero teksty "typowego, polskiego internauty"... Nie miałem zamiar w ten sposób prowadzić rozmowy, nikogo nie obrażałem, ale niestety, w polskim internecie ciężko.

    Wyplułeś się już kolego sympatyczny? To teraz powycieraj, bo wszystko dookoła jest zachlapane. A teksty o okazywaniu surowości zostaw dla mamy, bo chyba coś Ci się pomyliło, to nie nasza-klasa...

    Do rzeczy, przeszło 8 lat pracuję w tej branży, wiem jakie są prawa, jakie prawa i obowiązki ma sprzedający (bo polski kupujący nie ma żadnych obowiązków, ma tylko jedno, jedyne niepodważalne prawo - WYMAGAĆ), wiem jak to wszystko wygląda, jak się odbywa. Nie raz odpisywałem osobiście na pisma Rzecznika Praw Konsumenta i jakoś NIGDY, podkreślam NIGDY nie było takiej sytuacji, że Rzecznik Praw Konsumenta coś serwisowi nakazał a serwis potulnie wykonywał, bo "kupujący tak chciał"...

    Nie miałem zamiaru nikogo atakować, nie wspominałem o niczyim wieku - jestem na to zbyt poważną osobą - ciekawiło mnie tylko to, jaki cel ma to wylewanie gorzkich żali na forum, narzekanie, jacy to wszyscy są źli - producent, bo produkuje popsuty sprzęt, sprzedawca - bo ten popsuty sprzęt sprzedaje. A biedny, szary kupujący zmuszany pod groźbą długoletniego łagru MUSI ten sprzęt kupić, użytkować i męczyć się z nim, bo sprzęt jest z założenia i od nowości popsuty. Zrozumiałbym, gdyby sprzedawca albo serwis uchylali się od usunięcia zgłaszanych usterek, odmówili, robili jakieś problemy - ale nie, telefon przyjęty, w trakcie naprawy, wymienią płytę, będzie działał...

    Nie będę dalej wchodził w dyskusję, bo sensu to nie ma najmniejszego. Poziom rozmowy został sprowadzony do parteru - ok, ja odpadam. Są tutaj mądrzejsi, znający kodeksy wszelkiej maści na pamięć - SUPER Efekt i tak będzie taki, że telefon z wymienioną płytą, czyli jak ktoś już wspomniał "SKŁADAK" będzie z punktu odebrany i użytkowany, chyba, że odebrany nie będzie, to ... cóż, trudno.
    Swoją drogą, nie wyobrażam sobie co by było, gdyby któryś z uczestników tej rozmowy kupił nowe auto w salonie - to by się dopiero mogło dziać... "DOMAGAM SIĘ WYMIANY AUTA NA NOWY PO 1.5 ROKU UŻYTKOWANIA I JAZDY, BO CZUJNIKI PARKOWANIA PRZESTAŁY DZIAŁAĆ..."

    P.S. Na koniec, aby pobudzić niektórym wyobraźnię i sprawić, aby chęć walki ze sprzedawcami, serwisami itd. była jeszcze większa zdradzę, iż jest coś takiego jak naprawa PRZEDSPRZEDAŻNA - sprzedawca w trakcie sprzedaży zauważa problem z telefonem - nie włączanie się, problemy z wyświetlaczem, ekranem, martwe piksele, pasy itd. itd. i taki telefon TEŻ TRAFIA DO SERWISU A serwis co robi - naprawia/wymienia wadliwe elementy (czasem centrum serwisowe wystawiają ekspertyzę). W każdym razie może zdarzyć się tak, że nasz NOWY, NIEUŻYWANY, PROSTO Z FABRYKI telefon od początku jest "składakiem" i co wtedy? Żyjemy i użytkujemy bo nawet o tym nie wiemy

    POZDRAWIAM SERDECZNIE i proszę nie pocić się już nad kolejnymi wrzutami w moim kierunku, nie będę marnował już czasu na lekturę tego

  • Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. [Lumia 920] Nie działają czujniki w telefonie.
      Przez siwy115 w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 20
      Ostatni post / autor: 22-10-2014, 17:52
    2. Odpowiedzi: 3
      Ostatni post / autor: 30-07-2014, 16:03
    3. WP8 na telefonie z WP7
      Przez patryk_pazzini w dziale Pytania i odpowiedzi
      Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 21-10-2013, 23:22
    4. [Lumia 520] Nie działający głośnik w telefonie
      Przez wiolka w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 2
      Ostatni post / autor: 19-09-2013, 16:35
    5. Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 16-10-2012, 13:18

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas