Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 33

Wątek: Nie działa GPS w telefonie.

  1. #1

    OFF-LINE

    Dołączył
    22.09.2013
    Lokalizacja
    wawa
    Posty
    87
    Telefon
    lumia 830
    Operator
    o2
    Dziękuję
    74
    Podziękowano
    6(5)

    Nie działa GPS w telefonie.

    Reklama:
    Zauważyłem w swojej noki Lumia 830 wadę niesprawnego modułu GPS
    A żeby bardziej rozjaśnić występujący problem w telefonie pozwolę wam opisać czym to się objawia. Zauważyłem dopiero wadę GPS po paru dniach użytkowania telefonu jak przyszedł czas na podróż samochodem i włączenie NAWIGACJI Pierwsze kroki jakie wykonałem to włączenie LOKALIZACJI potem wyznaczenie trasy i włączenie Głosowej NAWIGACJI po włączeniu telefon oblicza czas trasy itp. i Brak jakiej kol wiek reakcji na GPS tak jak by znikł sygnał a Nawigacja stałą w miejscu i czekała na ruch mimo że samochód się przemieszcza.
    Zauważyłem też że GPS nie jest dokładny co do wyznaczenia obecnego miejsca pobytu pokazuję że np.: jestem na ulicy X 1 a prawdziwe miejsce w którym się znajduję jest na ulicy obok X 2
    CZY TEŻ KTOŚ Z WAS MIAŁ PODOBNY PROBLEM Z GPS W TELEFONIE ?
    POZDRAWIAM

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2

    OFF-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,944
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,949
    Podziękowano
    222,001(11,125)
    Lokalizacja to funkcja a sam gps to tylko jeden ze sposobów na lokalizację. Masz jeszcze AGPS, wifi czy BTSy. Włącz tryb samolotowy i sprawdź na zewnątrz dostępność samego GPS

  • #3

    OFF-LINE

    Dołączył
    07.12.2015
    Posty
    14
    Telefon
    512865456
    Dziękuję
    12
    Podziękowano
    7(6)

    Thumbs up

    W moim telefonie Nokia Lumia 830 jest identycznie jak u kolegi majes. GPS działa jak chce, ogólnie nawigacja w tym telefonie jest bezużyteczna. W dniu 18.12.2015 roku oddałem smartfon na naprawę gwarancyjną do firmy Inter Consult S.A ul. Dąbrowskiego 1 w Poznaniu. Serwis ten w opisie naprawy wgrał „najnowsze” oprogramowanie", mimo że nie zgłaszałem błędów oprogramowania a trudności w lokalizacji GPS. Co ciekawe wgrano Windows Phone 8.1 Update wersja systemu operacyjnego 8.10.14219.341 co jest oprogramowaniem starszym niż miałem oryginalnie w dniu zakupu telefonu a mianowicie Windows 8.1 Update 2 wersja systemu operacyjnego 8.10.15148.160.
    Wgranie wspomnianego oprogramowania nie poprawiło działania GPS, doprowadziło jednak do częstych samoistnych restartów urządzenia, ze względu na brak wgrania przez serwis stosownych poprawek producenta oraz dostępnego update 2. Poprawki i update ten mogłem pobrać w menu aktualizacji po powrocie do domu i podłączeniu pod sieć WiFi – moim zdaniem powinien to zrobić serwis.
    W dalszym opisie naprawy wspomniany serwis napisał: „Wykonano test zgodnie ze specyfikacją Producenta. Urządzenie sprawne” widząc ten wpis zapytałem serwisanta w jaki sposób sprawdzono prawidłowe działanie GPS wewnątrz budynku, przecież to jest niemożliwe, gdy urządzenie nie widzi nieba. Odpowiedź była bardzo wymijająca: „serwisant nie może chodzić po ulicy z moim telefonem”. Dlatego oddaję ten telefon sprzedawcy, aby nie czynić dalszych przeszkód w rzetelnym przeprowadzeniu testu GPS w warunkach terenowych. Podsumowując wizyta w serwisie nie poprawiła działania GPS, przysporzyła tylko kilka samoistnych restartów urządzenia. Dodatkowo zajęła mi czas około 2 godziny na ponowne przywrócenie danych z kopii zapasowej i ściągnięcie oraz zainstalowanie aktualizacji zalecanych przez producenta.
    Na koniec Pani w serwisie powiedziała, że gdyby GPS nadal nie będzie działał prawidłowo mam wrócić i naprawią ten telefon. Pomyślałem sobie super piszą, że telefon jest sprawny ale chcą naprawiać. Szkoda czasu na te beznadziejne serwisy, wczoraj oddałem telefon do sprzedawcy Polkomtel operator PLUS z żądaniem wymiany na nowy wolny od wad. W Plusie podczas reklamacji zostałem potraktowany po chamsku w przeciwieństwie do pierwszego spotkania jak przyszedłem po ofertę emigrując od innego operatora. W punkcie Plus nie było telefonu zastępczego który obsłuży kartę SIM w formacie NANO, mieli tylko jakieś "stare cegły", które nawet nie były naładowane pewnie bateria trzyma 2 godziny. Wstyd takie "cegły" nawet pokazywać abonentom którzy kupili telefon wartością sięgający tysiąc złotych a za usługi płacą ponad 70 zł miesięcznie za jeden telefon. No cóż w Plusie jestem dopiero 3 miesiące umowa na 24 miesiące a już podjąłem decyzję, że po okresie obowiązującym w umowie znikam bezpowrotnie z tej sieci .
    Ostatnio edytowane przez Robert Marek ; 20-12-2015 o 11:26

  • #4

    OFF-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,944
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,949
    Podziękowano
    222,001(11,125)
    teraz to MS dba o to, będą próbować przeciągać i wmawiać że wszystko jest ok

  • #5

    OFF-LINE

    Dołączył
    07.12.2015
    Posty
    14
    Telefon
    512865456
    Dziękuję
    12
    Podziękowano
    7(6)
    Temat się rozwija w sumie tak jak przewidział to djtonka

    Tutaj można poczytać

  • #6

    OFF-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,944
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,949
    Podziękowano
    222,001(11,125)
    oczywiście nie ma żadnej wadliwej serii z tą usterką

  • #7

    OFF-LINE

    Dołączył
    07.12.2015
    Posty
    14
    Telefon
    512865456
    Dziękuję
    12
    Podziękowano
    7(6)
    Serwis Regenersis zdiagnozował urządzenie. Technik stwierdził, że do wymiany jest płyta główna. Czekają na części od producenta. Ostateczny termin naprawy nie jest potwierdzony bo nie wiadomo kiedy dotrą części.

    W dzisiejszych czasach takie praktyki to jest paranoja jak za czasów PRL a klient niech sobie czeka na naprawę jak na zbawienie. Gwarancja leci z usług opłaconych w abonamencie w pełni nie można korzystać tylko dlatego że ktoś (czytaj Nokia/Microsoft) wyprodukował bubla a operator PLUS go sprzedaje.



    Tutaj pasuje hasło: "Kliencie kupiłeś to się teraz martw"

  • #8

    OFF-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,944
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,949
    Podziękowano
    222,001(11,125)
    kupiłeś od Nokii nie od NAS

  • #9

    OFF-LINE

    Dołączył
    07.12.2015
    Posty
    14
    Telefon
    512865456
    Dziękuję
    12
    Podziękowano
    7(6)
    Cytat Zamieszczone przez djtonka Zobacz posta
    kupiłeś od Nokii nie od NAS
    Ależ oczywiście. Nie składam tutaj reklamacji, moje pisma reklamacyjne są na papierze i równocześnie sukcesywnie tworzę wątek na stronie pod linkiem powyżej jaki podałem.

    Tutaj pisze dla waszej informacji o swoich spostrzeżeniach i uciążliwościach z tym związanych.
    Chyba, że sobie nie życzycie to nie będę was informował o przebiegu sytuacji.
    Swoją droga jestem bardzo ciekaw jak się sytuacja zakończyła dla założyciela tego wątku czyli kolegi majes?

  • 2 następujących użytkowników podziękowało Robert Marek za ten post:

    ali_cja (08-01-2016),Sigma (05-01-2016)

  • #10

    OFF-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,944
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,949
    Podziękowano
    222,001(11,125)
    będzie SWAP dostaniesz nową płytę, nie będzie zaproponują inny model

  • Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. [Lumia 920] Nie działają czujniki w telefonie.
      Przez siwy115 w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 20
      Ostatni post / autor: 22-10-2014, 17:52
    2. Odpowiedzi: 3
      Ostatni post / autor: 30-07-2014, 16:03
    3. WP8 na telefonie z WP7
      Przez patryk_pazzini w dziale Pytania i odpowiedzi
      Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 21-10-2013, 23:22
    4. [Lumia 520] Nie działający głośnik w telefonie
      Przez wiolka w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 2
      Ostatni post / autor: 19-09-2013, 16:35
    5. Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 16-10-2012, 13:18

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas