Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: Lumia 735 na gwarancji później oddana na rękojmie brak rezultatu

  1. #1

    OFF-LINE

    Dołączył
    17.05.2016
    Posty
    5
    Telefon
    Nokia LUMIA 735
    Operator
    Play
    Dziękuję
    0
    Podziękowano
    0(0)

    Lumia 735 na gwarancji później oddana na rękojmie brak rezultatu

    Reklama:
    Posiadam Lumie 735 kupiona w X-KOM 15.09.2015.
    Od października pojawiły sie restarty.
    Telefon trafia w grudniu na serwis w Gdańsku naprawa bezskuteczna ponowny serwis styczeń Regeneris bezskuteczny.
    W lutym oddanie poprzez X- KOM na gwarancję wysyłka do serwisu na Węgry bezskutecznie w marcu ponowna wysyłka poprzez X- KOM na serwis Węgry poprawa na 2 tygodnie liczba restartów zmniejszona wymieniono części lecz restarty wracają. Dwa tygodnie temu oddane na rękojmie. Dnia 13.05 trafia na serwis wewnętrzny X-KOM. Dnia 16.05 odpowiedz ze nie widzą problemu itd mam pismo na e-mail . Telefonu do salonu nie dotarł jeszcze abym go odebrał. Co robić dalej. Restarty ponowne mnie przerażają jak z nimi walczyć?

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,226
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez axe777 Zobacz posta
    Telefon trafia w grudniu na serwis w Gdańsku naprawa bezskuteczna ponowny serwis styczeń Regeneris bezskuteczny.
    Co, według Ciebie oznacza bezskuteczna naprawa:
    - stwierdzono wadę, naprawiono ale usterka nadal występuje
    - nie stwierdzono wady, wgrano nowe oprogramowanie?

    Cytat Zamieszczone przez axe777 Zobacz posta
    Od października pojawiły sie restarty.
    Kupiłeś nowy czy z outletu? Dostałeś oryginalną Kartę Gwarancyjną czy wydruk z warunkami gwarancji?

    Cytat Zamieszczone przez axe777 Zobacz posta
    Telefon trafia w grudniu na serwis w Gdańsku naprawa bezskuteczna ponowny serwis styczeń Regeneris bezskuteczny.
    Jaką drogą składałeś reklamację, bezpośrednio w serwisie?


    Cytat Zamieszczone przez axe777 Zobacz posta
    W lutym oddanie poprzez X- KOM na gwarancję ....... wymieniono części lecz restarty wracają
    Co dokładnie zrobiono, wykryto wadę?


    Cytat Zamieszczone przez axe777 Zobacz posta
    Dwa tygodnie temu oddane na rękojmie
    Jaką drogą składałeś reklamację do X-KOM, masz dokument zawierający treść tej reklamacji?

    Cytat Zamieszczone przez axe777 Zobacz posta
    Dnia 16.05 odpowiedz ze nie widzą problemu itd mam pismo na e-mail .
    Wstaw treść tego pisma ( bez danych identyfikacyjnych).
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 18-05-2016 o 11:13

  • #3

    OFF-LINE

    Dołączył
    17.05.2016
    Posty
    5
    Telefon
    Nokia LUMIA 735
    Operator
    Play
    Dziękuję
    0
    Podziękowano
    0(0)
    X-KOM SPOŁKA Z O.O
    UL.TORUNSKA 101 LOK.12
    85-817 BYDGOSZCZ

    REKLAMACJA z tytułu rękojmi

    W dniu 15.09.2015r. nabyłem w Bydgoszczy w salonie X-KOM ul Toruńska 101 lok.12 / nr umowy sprzedaży ........... telefon Nokia Lumia 735 RM 1038 szary o nr IMEI …….. za kwotę 699 złotych.

    W miesiącu październiku 2015r stwierdziłem wadę fizyczną zakupionego telefonu, polegającą na tym, że telefon zaczął się resetować t.j ( samoczynny restart polegający na wyłączeniu się telefonu, wylogowaniu z sieci po zawibrowaniu ekran robi się ciemny po kilku sekundach pojawia się biały napis NOKIA następnie po kilku sekundach pojawia się logo Microsoft i telefon samoczynnie uruchamia się konieczne jest wprowadzenie kodu PIN operatora aby móc użytkować telefon w przeciwnym razie po restarcie jako użytkownik jestem poza zasięgiem sieci), inną wadą, która pojawiła się w miesiącu listopadzie było wyłączanie się telefonu po naciśnięciu w lewy górną część ekranu, telefon także przechodził restart.
    W dniu 10 grudnia 2015 r. oddałem telefon w ramach gwarancji do Punktu Nokia Care poprzez salon operatora nr naprawy 38847/PL182 celem naprawy telefonu. Naprawy dokonano w dniu 2015-12-23 w punkcie Nokia Care ( zał. nr 1 z naprawy), wymieniono oprogramowanie. Telefon po powrocie z serwisu w styczniu 2016 roku nadal się restartował.
    W dniu 15 stycznia 2016 roku oddałem telefon w ramach gwarancji do Punktu Nokia Care poprzez salon operatora nr naprawy 33442/PL131celem naprawy telefonu. Naprawy dokonano w dniu 2016.02.03 w punkcie Regeneris ( zał. nr 2 z naprawy) telefon po powrocie serwisu w lutym miał wgrane nowe oprogramowanie lecz nadal się restartował.
    W dniu 17 lutego 2016 roku oddałem telefon w ramach gwarancji do salonu X-KOM w Bydgoszczy ul. Toruńska 101 lok. 12 nr naprawy 3053490P w celu wyeliminowania usterki. Telefon trafił do serwisu ACS IQOR WĘGRY( zał. nr 3 z naprawy). Naprawy dokonano w dniu 2016.03.04 telefon po powrocie z serwisu nadal się restartował.
    W dniu 12 marca 2016 roku oddałem telefon w ramach gwarancji do salonu X-KOM w Bydgoszczy ul. Toruńska 101 lok.12 nr naprawy 3060291P w celu wyeliminowania usterki. Telefon trafił do serwisu ACS IQOR WĘGRY( zał nr 4 z naprawy). Naprawy dokonano w dniu 2016.03.29. Wymienione zostały części lecz restarty się pojawiają.
    Obecnie od kilku dni restarty pojawiają się częściej 1- 4 razy dziennie niż po powrocie z serwisu. Po powrocie z serwisu w pierwszym tygodniu restart telefonu miał miejsce sporadycznie maksymalnie 1-2 razy dziennie. Restarty pojawiają się nieżalenie czy przebywam w kraju czy za granicą będąc zalogowanym u innego operatora telekomunikacyjnego. Wymiana karty SIM operatora także nie rozwiązuje tego problemu. Restarty mają miejsce przy wł/ wył transmisji danych czy wł/ wył sieci wifi. Zamiana karty pamięci telefonu nie przyczynia się także do rozwiązania tego kłopotliwego telefonu.

    Pomimo czterokrotnej naprawy w ramach gwarancji na przełomie grudzień – kwiecień 2015/2016 roku , dalsze wadliwe działanie tego telefonu , uniemożliwiają mi korzystanie zgodnie z jego przeznaczeniem i w celu, dla którego go kupiłem. Naprawy serwisu są bezskuteczne nie pomaga wymiana oprogramowania i wymiana części.
    W związku z powyższym, działając zgodnie z art. 561 Kodeksu cywilnego ( Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta /Dz. U. 2014 r., poz 827, wprowadzająca zmiany w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121),
    żądam wymiany na fabrycznie nowy telefon bez wad lub możliwość zakupu za dopłatą z mojej strony różnicę w kwocie zakupu w salonie X-Kom innego telefonu oferowanego przez Państwa firmę. lub zwrot gotówki 699 złotych na konto ………..

    Jednocześnie oświadczam, że nie wyrażam zgody na naprawę reklamowanego sprzętu.
    Powyższe żądanie motywuję również tym, iż zorientowałem się w opiniach dotyczących tego modelu opisywanych w internecie przez portale branżowe oraz użytkowników, że niektóre egzemplarze tego modelu mogą posiadać wady konstrukcyjne objawiające się restartami. .
    O sposobie rozpatrzenia mojej reklamacji, proszę powiadomić mnie na piśmie na wskazany wyżej adres zamieszkania.



    Wykonano w 2 egzemplarzach; po jednym dla stron

    Załączniki:
    Kopia Karty Gwarancyjnej
    Dowód zakupu telefonu
    Telefon Lumia 735 nr Imei……
    Bateria 4175355113C
    Kartonik
    Ładowarka sieciowa
    Instrukcja szybki start
    Załączniki nr 1- 4 z napraw gwarancyjnych w serwisach
    ODPOWIEDZ X-KOM tylko odpowiedzieli na stronie po zalogowaniu nic nie załaczyli do telefonu ani nie raczyli przysłac do domu


    Dot. PPS BD/30845/16
    W odpowiedzi na Pana zgłoszenie z dnia 07 maja 2016r., spółka X-KOM uprzejmie informuje, iż uznaje Pana reklamację tytułem rękojmi konsumenckiej za nieskuteczną.
    Uzasadnienie.
    Należy stwierdzić, że odpowiedzialność sprzedawcy obejmuje zwykłe funkcjonowanie rzeczy, wadę ujawnioną w toku zgodnej z przeznaczeniem eksploatacji, która zostaje usunięta poprzez naprawę lub wymianę towaru na wolny od wad (urządzenie, które posiada normy określone w umowie sprzedaży, cechy gatunkowe i działa prawidłowo). W tym przypadku testy nie wykazały żadnych problemów w działaniu dostarczonego smartfonu Lumia 735 -urządzenie jest całkowicie sprawne i nie wykazuje żadnych odstępstw w porównaniu do innych egzemplarzy tej serii.
    Przeprowadzono dokładny test na serwisie X-KOM. Urządzenie zostało również poddane testom w normalnych warunkach pracy. Żaden z testów przeprowadzonych w naszym centrum serwisowym nie wykazał nieprawidłowości w działaniu. Ponadto wgrano oficjalną poprawkę Microsoft
    -
    Stop Phone
    Restart.
    Proszę pamiętać iż aktualizacja oprogramowania to czynność eksploatacyjna spoczywająca na Użytkowniku
    .
    Telefon kupiony jako nowy karta gwarancyjna jest paragon itd.
    Kupiony nie z outlet.
    2 reklamacje przez salon Plusa ktory wysłal do Nokia Care raz trafił do Gdańska drugi raz do Regeneris telefon restartował się
    kolejne oddanie do X- kom ktory przesłał na Węgry wgrali oprogramowanie nic to nie pomogło kolejne zgloszenie X- Kom wysłali na Węgry i tam wymienili bodajze tasma 6 srubek jakieś częsci to pomoglo chwilowo restarty nadal są
    Kolejne 5 zgłoszenie na rękojmie i co śmieszne telefon trafia X-Kom Częstochowa w piatek 13 maj a w poniedziałek 16 maj decyzja o nie uznaniu i stwierdzeniu że wszystko ok.....
    Dziś odebrałem pracownicy X-KOM kulturalni i nie doradzili co robić.....
    Znając przypadki z forum pewnie wadliwa seria z płytą głowną.... i wgranie oprogramowania i bezczelne opisanie że w grali to to kpina.....
    Czekam na pomysły
    kole
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 18-05-2016 o 18:13 Powód: Usunięcie dubli

  • #4

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,226
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Możesz utrwalić na filmie te restarty? Jak często one teraz występują?

  • #5

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,226
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Dlaczego reklamację z tytułu rękojmi składałeś do sklepu, a nie do Sprzedawcy?

    Cytat Zamieszczone przez axe777 Zobacz posta
    X-KOM SPOŁKA Z O.O
    UL.TORUNSKA 101 LOK.12
    85-817 BYDGOSZCZ
    Twoim Sprzedawca jest spółka X-KOM (firma), a nie sklep.
    Dane firmy:
    X-KOM Sp.z O.O.
    al. Wolności 31
    42-202 Częstochowa

  • #6

    OFF-LINE

    Dołączył
    17.05.2016
    Posty
    5
    Telefon
    Nokia LUMIA 735
    Operator
    Play
    Dziękuję
    0
    Podziękowano
    0(0)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Dlaczego reklamację z tytułu rękojmi składałeś do sklepu, a nie do Sprzedawcy?



    Twoim Sprzedawca jest spółka X-KOM (firma), a nie sklep.
    Dane firmy:
    X-KOM Sp.z O.O.
    al. Wolności 31
    42-202 Częstochowa
    Restarty polegają na tym , że telfon zawibruje pojawia się logo Nokia za chwilę niebieskie logo Microsoft i telefon woła o PIN. Filmów niemam z restartów ale potrafi zrobic tak telefon w każdym momencie w czasie jazdy leżąc w domu itd nie dzieje się to o tej samej porze itd.
    Sklep przyjął i przesłał do X-KOM swojej siedziby. Telefon kupowałem u nich w tym salonie tam za niego płaciłem. Patrząc na sposób odpowiedzi X-KOM stwierdzili, że wszystko ok i testowali.Jesli dawalem te 2 razy na gwarancję przez nich Sklep zawsze wysyłaq do swej centrali a tamci np do Regeneris. Dziwi mnie czemu jesli były 4anaprawy i po kazdej telefon działa jak działa nic z tym nie można zrobić. A co gorsze serwis Czestochowa niby testuje ale jak w piatek od 12 a w poniedziałek już mają pismo ktore nie raczą wysłac listownie pomimo prośby. Jak walczyć czy można prosto do Microsoft gwarancja aby wymienili płytę głowną ktora według windowsmania ludzi z forum zawala czy oddać ten szmelc. Mieli 3 mozliwosci zwrot nowki telefonu zwrot kasy lub ja doplacam i biorę inny. Dziwny temat że wmawiają ludziom testy i niby wgranie czegoś co Wegrzy wgrali juz w 3 naprawie.....

  • #7

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,226
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez axe777 Zobacz posta
    Restarty polegają na tym
    Wiem jak przebiega restart, chodzi mi o to, żebyś Ty utrwalił to na filmie. Jeżeli często się restartuje, to myślę, że masz możliwość utrwalenia tego. Dołączylibyśmy ten film ( a właściwie to link do filmu) do reklamacji. W przeciwnym wypadku, jeżeli test telefonu nie wykazuje usterki, to serwis nie może stwierdzić wady.
    A Ty, przeprowadzałeś diagnostykę swojego telefonu: Lumia Phone Test Application v6.1.38
    Gdyby coś wyszło nie tak, to pytania zadajesz w podanym wyżej temacie. Tu wpisz tylko ogólny wynik testu, dobrze?

    Cytat Zamieszczone przez axe777 Zobacz posta
    Telefon kupowałem u nich w tym salonie tam za niego płaciłem.
    Nie neguję tego, napisałam tylko, że źle zaadresowałeś Sprzedawcę. Sklep jest tylko miejscem zawarcia i wykonania umowy sprzedaży, a kto jest Sprzedawcą, przeczytasz tutaj:Umowa sprzedaży; kto jest „Sprzedawcą”?

    I jeszcze jedna uwaga; jeżeli oczekujesz pomocy, to proszę nie zachowuj się tak roszczeniowo. To mi nie pomaga.

  • #8

    OFF-LINE

    Dołączył
    17.05.2016
    Posty
    5
    Telefon
    Nokia LUMIA 735
    Operator
    Play
    Dziękuję
    0
    Podziękowano
    0(0)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Wiem jak przebiega restart, chodzi mi o to, żebyś Ty utrwalił to na filmie. Jeżeli często się restartuje, to myślę, że masz możliwość utrwalenia tego. Dołączylibyśmy ten film ( a właściwie to link do filmu) do reklamacji. W przeciwnym wypadku, jeżeli test telefonu nie wykazuje usterki, to serwis nie może stwierdzić wady.
    A Ty, przeprowadzałeś diagnostykę swojego telefonu: Lumia Phone Test Application v6.1.38
    Gdyby coś wyszło nie tak, to pytania zadajesz w podanym wyżej temacie. Tu wpisz tylko ogólny wynik testu, dobrze?



    Nie neguję tego, napisałam tylko, że źle zaadresowałeś Sprzedawcę. Sklep jest tylko miejscem zawarcia i wykonania umowy sprzedaży, a kto jest Sprzedawcą, przeczytasz tutaj:Umowa sprzedaży; kto jest „Sprzedawcą”?

    I jeszcze jedna uwaga; jeżeli oczekujesz pomocy, to proszę nie zachowuj się tak roszczeniowo. To mi nie pomaga.
    Oczekuję pomocy jesli źle zostalem odebrany to przepraszam nie mam byc tu powodów do roszczenia.
    Postaram się uchwycić moment restartu ale cięzko siedzieć i trafic to akurat skoro się sporo jeżdzi i reakcja gdyby nie odgłos wibracji ciezka do uchwycenia. Wcześniej mialem wyłaczony PIN i tych restartów po kupnie nie zauważalem bez PIn właczał się i spogladając na telefon byłem nieświadomy wyłaczenia i właczenia. Aplikację zainstaluję i sprawdzę. Dziwi mnie, że X-KOM uważa nie wierzy klientom. Jeżdzenie 50 km do salonu i czekanie okolo 10 dni 15 dni nie sprawia nikomu frajdy. Skoro uważają że wszystko ok to czemu Wegrzy wymienili jakieś części w 4 naprawie i to pomoglo chwilowo. Po odbiorze działał przez jakiś czas restart sporadyczny a poźniej np 4 w ciagu godziny i znów doba spokoju... Do tej pory NokiaE51 E52 Nokia N8 bez zarzutu a tu niespodzianka taka. Inna Lumia 735 w rodzinie kupiona 2 tyg przed moją przez Playa działa od września bez restartów.... Jutro ruszam w sporą trasę zobaczę co mnie czeka póki co narazie 3 godziny bez restartu działa.

  • #9

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,226
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Czy telefon się tylko restartuje, gdy jest zablokowany? Nie ma żadnych restartów w trakcie jego używania?

    Cytat Zamieszczone przez axe777 Zobacz posta
    Dziwi mnie, że X-KOM uważa nie wierzy klientom.
    Jeżeli testy nie wykazują błędu i nie widać wady podczas oględzin, to trudno dać wiarę. Tu nie ma się co dziwić. Musimy dać serwisowi wskazówki np. zauważalne przyczyny restartów. Może występują przed restartem jakieś dodatkowe objawy, np. odczuwalne przegrzewanie się telefonu? Poobserwuj go w trasie, może zauważysz jakąś zależność.

  • #10

    OFF-LINE

    Dołączył
    17.05.2016
    Posty
    5
    Telefon
    Nokia LUMIA 735
    Operator
    Play
    Dziękuję
    0
    Podziękowano
    0(0)
    Tak telefon restartuje się kiedy go nie używam czyli odłozony na bok w kieszeni w czasie jazdy. Nie odczuwalne jest jego ciepło nagrzanie itd.
    Od czwartku 3 restarty t.j czwartek - sobota. 1 restart dziennie. Niestety tego nie udało się nagrać. I raczej nie mam możliwości siedzieć i nagrywać tego. Zastanawiam się jak ewentualnie zgłosić to przez Microsoft bezpośrednio aby zasugerować im abywymienili płytę główna- to pomaga czytając forum.

  • Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 19-01-2016, 19:57
    2. Odpowiedzi: 14
      Ostatni post / autor: 14-09-2015, 10:42
    3. Brak gwarancji a prawie nowy telefon
      Przez tycior w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 33
      Ostatni post / autor: 08-05-2015, 20:55
    4. Odpowiedzi: 6
      Ostatni post / autor: 25-03-2015, 21:33
    5. Brak Paragonu oraz podbitej gwarancji.
      Przez ddsvskyy w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 19
      Ostatni post / autor: 10-03-2015, 22:43

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas