Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 5 z 19 PierwszyPierwszy 12345678915 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 188

Wątek: Lumia 735 na gwarancji - jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwoscia serwisu?

  1. #41

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,216
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,410(867)
    Wpisów na blogu
    36
    Reklama:
    Myślę, ż nie powinieneś dokonywać ocen z punktu widzenia sprzedawcy. To konsumenta nie powinno interesować; konsument/kupujący płacąc za telefon określoną przez producenta/sprzedawcę cenę, ma prawo wymagać ekwiwalentności świadczeń.
    Nie może być tak, że płacimy za pełnowartościowy produkt, który, jak się okazało w trakcie użytkowania, ma wadę fabryczną. Oznacza to, że sprzedano nam niepełnowartościowy produkt za cenę pełnowartościowego. Należy zatem uznać, że nie została dochowana ekwiwalentność świadczeń w chwili zakupu. Poprzez nałożenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi na sprzedawcę, być może przyłożą oni większą wagę do jakości sprzedawanych produktów. Ponadto, sprzedawca ma roszczenie w związku z wadliwością rzeczy sprzedanej ( art. Art. 576 z indeksem 1-4 Kodeksu cywilnego ), jeżeli poniósł koszty w wyniku wykonania uprawnień z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy przez konsumenta, wobec poprzednich sprzedawców ( producenta, dystrybutora).

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #42

    OFF-LINE

    Dołączył
    09.04.2015
    Posty
    2,788
    Telefon
    Lumia 735/635/640 XL DS
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    104
    Podziękowano
    208(181)
    no więc dzis sprawdziłem status w systemie Regenrsis i urzadzenie naprawili przez wymiane panelu LCD, mimo braku mojej zgody na naprawe.

  • #43

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,216
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,410(867)
    Wpisów na blogu
    36
    I jaka będzie Twoja decyzja?

  • #44

    OFF-LINE

    Dołączył
    09.04.2015
    Posty
    2,788
    Telefon
    Lumia 735/635/640 XL DS
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    104
    Podziękowano
    208(181)
    a jakie rozwiązanie polecasz? generalnie to drazni mnie że nikt nie bierze pod uwagę tego co żąda klient, jest totalna samowolka, Orange robi co chce nie licząc sie w ogóle z klientem. powinni mi oddać nienaprawiony sprzęt i pozwolić mi zdecydować co dalej a tyak to postawili mnie przed faktem dokonanym.

    czy w takim przypadku moge odmówić przyjecia naprawionego towaru? jesli odmowie to co dalej robic zeby doprowadzic do wymiany na nowy egzemplarz w ramach rekojmi?

  • #45

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,216
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,410(867)
    Wpisów na blogu
    36
    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**

  • 4 następujących użytkowników podziękowało ali_cja za ten post:

    Kizug (04-09-2017),Marek Czerniejewski (21-02-2016),MichalR (04-12-2015),nokia.user (04-12-2015)

  • #46

    OFF-LINE

    Dołączył
    09.04.2015
    Posty
    2,788
    Telefon
    Lumia 735/635/640 XL DS
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    104
    Podziękowano
    208(181)
    tak zrobmy. zaloze sie ze dostane telefon z Orange ze Lumia jest do odbioru.

  • #47

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,216
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,410(867)
    Wpisów na blogu
    36
    Być może. Jeżeli dostaniesz tylko wiadomość telefoniczną, możesz się przejść do salonu Orange (chciałabym, żebyś znalazł na to czas )i ustalić czy jest jakaś dokumentacja dot. reklamacji. Będziemy mogli to wykorzystać w piśmie.
    Zrób zrzut ekranu ze statusem naprawy Regenersis.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    MichalR (04-12-2015)

  • #48

    OFF-LINE

    Dołączył
    09.04.2015
    Posty
    2,788
    Telefon
    Lumia 735/635/640 XL DS
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    104
    Podziękowano
    208(181)
    zrzut zrobilem, do salonu sie przejde jak dostane info ze telefon jest do odbioru. jesli nie bedzie zadnej dokumentacji to po prostu nie odbiore i wroce tam ponownie z nowym pismem, jak juz bedziemy je mieli. jak beda mieli dokumentacje to poprosze o kopie, choc moze byc tak ze mi kopii nie wydadza, wtedy trzeba pewnie bedzie sie do nich zwrocic z prosba o umotywowanie naprawy i pytaniem dlaczego naprawili mimo braku zgody na naprawe.

  • #49

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,216
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,410(867)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez MichalR Zobacz posta
    jak beda mieli dokumentacje to poprosze o kopie, choc moze byc tak ze mi kopii nie wydadza, wtedy trzeba pewnie bedzie sie do nich zwrocic z prosba
    Michale, w piśmie reklamacyjnym napisałeś: "O sposobie rozpatrzenia reklamacji z tytułu rękojmi, proszę mnie zawiadomić na piśmie, na wskazany wyżej adres." Jest to wiążące dla adresata pisma. Chyba, że zgodziłeś się w trakcie składania reklamacji na powiadomienie o sposobie rozpatrzenia reklamacji drogą telefoniczną bądź elektroniczną.
    Jeżeli, wraz z naprawionym telefonem, będzie pisemna decyzja o np. uznaniu reklamacji, to bez żadnej łaski ją otrzymasz.
    Jeżeli takowej nie będzie, odwracasz się w kierunku drzwi wyjściowych, a następnie "składasz meldunek" na forum OK?

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    MichalR (04-12-2015)

  • #50

    OFF-LINE

    Dołączył
    09.04.2015
    Posty
    2,788
    Telefon
    Lumia 735/635/640 XL DS
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    104
    Podziękowano
    208(181)
    Tak, wnioskowałem o dostarczenie motywacji na piśmie ale oni mają tam swoje formularze gdzie proszą również o podanie emaila i telefonu kontaktowego. Jeśli więc będzie uznanie gwarancji wraz z telefonem to wziąć to pismo ale bez telefonu czy razem z telefonem? Jak nie będzie nic na piśmie to po prostu nie brać telefonu i meldować?

    Sent from mTalk

  • Strona 5 z 19 PierwszyPierwszy 12345678915 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Przygotowanie Lumki przed wysłaniem do serwisu
      Przez ne_zhdi w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 2
      Ostatni post / autor: 12-07-2014, 18:07
    2. [Lumia 820] Oddanie telefonu do serwisu
      Przez irekjj w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 02-03-2014, 15:37
    3. [LUMIA 720] ze znanego serwisu to podróba?
      Przez majkel90pl w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 02-11-2013, 23:57
    4. [Lumia 820] Zero przed numerem
      Przez BenDover w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 27-09-2013, 17:53
    5. Sprzedam LUMIA 800 Do Serwisu nie ładuje
      Przez danon w dziale Sprzedam
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 02-07-2013, 14:48

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas