Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 4 z 19 PierwszyPierwszy 1234567814 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 188

Wątek: Lumia 735 na gwarancji - jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwoscia serwisu?

  1. #31

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Reklama:
    Cytat Zamieszczone przez MichalR Zobacz posta
    Dziś przyjęli telefon do Regenersis, myślałem ze to nie jest już autoryzowana firma naprawiająca sprzęt MS.
    Nie wiemy, możemy się jedynie domyślać, w jakim celu wysłali do Regenersis. Od kogo dostałeś SMS (czasami go nie kasuj)?
    Czy możesz sprawdzić w Regenersis bądź Orange na jakim etapie jest Twoja reklamacja?

  2. Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    MichalR (03-12-2015)

  3. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #32

    OFF-LINE

    Dołączył
    09.04.2015
    Posty
    2,788
    Telefon
    Lumia 735/635/640 XL DS
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    104
    Podziękowano
    208(181)
    tak to wyglada. dodam jeszcze ze SMS przyszedl z Regenersis.

    Nr IMEI:
    Model: 735 Lumia RM-1038
    Miejsce przyjęcia do naprawy: Regenersis (WARSAW) Sp. z o.o.
    05-090 Raszyn, ul. Falencka 1 B - Janki
    Data przyjęcia do naprawy: 2015.12.02
    Status naprawy: Urządzenie zostało zarejestrowane. Trwa weryfikacja zgłoszenia.
    Ostatnia zmiana statusu: 2015.12.02
    Ostatnio edytowane przez MichalR ; 03-12-2015 o 10:14

  • #33

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Na priv zadałeś mi pytanie
    co w momencie kiedy go naprawia mimo braku mojej zgody?
    Są dwa scenariusze: akceptujesz taki stan albo podejmujesz kroki wobec Orange ( odwołanie, zwrócenie się o interwencję do Rzecznika Konsumentów, a w ostateczności proces sądowy).

    Cytat Zamieszczone przez MichalR Zobacz posta
    Miejsce przyjęcia do naprawy:
    Data przyjęcia do naprawy:
    Taka jest praktyka Orange ( i nie tylko Orange) i oni uważają to za oczywistość. Dla nich podstawą decyzji w procedurze reklamacyjnej jest ekspertyza autoryzowanego, przez producenta, serwisu. Moim zdaniem, ekspertyza powinna być wydana przez niezależnego od producenta eksperta. Producent sprzętu odpowiada, w ramach udzielonej przez siebie, gwarancji i nie powinien, a nawet nie może, mieć wpływu na ustawowe prawa konsumentów.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    MichalR (03-12-2015)

  • #34

    OFF-LINE

    Dołączył
    09.04.2015
    Posty
    2,788
    Telefon
    Lumia 735/635/640 XL DS
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    104
    Podziękowano
    208(181)
    znaczy co, ignoruja stanowisko zglaszajacego reklamacje?

  • #35

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Podejrzewam, że tak też może się zdarzyć. Myślę jednak, że dostaniesz decyzję odmawiającą uznania reklamacji właśnie z tego powodu, że nie wyraziłeś zgody na naprawę.

  • #36

    OFF-LINE

    Dołączył
    09.04.2015
    Posty
    2,788
    Telefon
    Lumia 735/635/640 XL DS
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    104
    Podziękowano
    208(181)
    dobra, to czekamy.

  • #37

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**

  • 3 następujących użytkowników podziękowało ali_cja za ten post:

    Kizug (04-09-2017),Marek Czerniejewski (21-02-2016),MichalR (03-12-2015)

  • #38

    OFF-LINE

    Dołączył
    09.04.2015
    Posty
    2,788
    Telefon
    Lumia 735/635/640 XL DS
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    104
    Podziękowano
    208(181)
    czyli wynika z tego ze:

    - w przypadku pierwszym, czyli tzw niemozliwosci doprowadzenia do zgodnosci z umowa, sprzedajacy jest na straconej pozycji bo moze wymienic sprzet badz naprawic;
    - w przypadku drugim, czyli nadmiernosci kosztow, moze odmowic wymiany (ze wzgledu na nadmierne koszty nowego telefonu w stosunku do naprawy) i zgodzic sie na naprawe sprzetu.

    tak to nalezy rozumiec? pytanie tylko kto udowodni ze np wymiana calego ekranu nie bedzie w tym przypadku drozsza niz zakup telefonu w calosci? trzeba by powolac rzeczoznawce do takiego rozpoznania. sprzedawca moze zawsze stwierdzic (bez informowania zglaszajacego reklamacje) ze lepiej zaplacic wiecej firmie Regenersis za naprawe niz wydac klientowi reklamujacemu wadliwy towar zupelnie nowe urzadzenie ktore przyda sie np do nowej umowy z nowym abonentem/jeleniem

  • #39

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Rzeczywiście, w sytuacji "niemożliwości" wymiany, sprzedawca musiałby się intensywnie nagimnastykować przy uzasadnieniu swojej decyzji o odmowieSzczególnie, gdy chodzi o telefon dostępny aktualnie w ofercie rynkowej.
    Jeżeli chodzi o nadmierność kosztów, to sprzedawcy chętnie podają właśnie tą przyczynę odmowy. Sprawa jednak jest wysoce kontrowersyjna. W poprzednim poście zacytowałam Ci tylko pierwsze zdanie § 3 art.561 K.c.. Uznałam bowiem, że nie czas i miejsce wchodzenia w szczegóły. Będziemy to rozważali, gdy takie będzie uzasadnienie Twojej decyzji. OK?

    A ponieważ jesteś taki dociekliwy, to proszę: zdanie 2 § 3 art.561 K.c.
    "Jeżeli kupującym jest przedsiębiorca, sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.”

    No i masz teraz zagwostkę, czy nie?

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    MichalR (03-12-2015)

  • #40

    OFF-LINE

    Dołączył
    09.04.2015
    Posty
    2,788
    Telefon
    Lumia 735/635/640 XL DS
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    104
    Podziękowano
    208(181)
    no to wtedy juz jest czysta kalkulacja - czy bardziej mi sie oplaca jako operatorowi zaplacic wiecej ale jednorazowo, czy wydac nowa komorke, tracac jednoczesnie jeden egzemplarz ktory moglby w dluzszej perspektywie zarobic dla mnie wiecej na innym kliencie niz ja teraz zaplace w ramach regulacji roszczen wynikajacych z rekojmi.

  • Strona 4 z 19 PierwszyPierwszy 1234567814 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Przygotowanie Lumki przed wysłaniem do serwisu
      Przez ne_zhdi w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 2
      Ostatni post / autor: 12-07-2014, 18:07
    2. [Lumia 820] Oddanie telefonu do serwisu
      Przez irekjj w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 02-03-2014, 15:37
    3. [LUMIA 720] ze znanego serwisu to podróba?
      Przez majkel90pl w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 02-11-2013, 23:57
    4. [Lumia 820] Zero przed numerem
      Przez BenDover w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 27-09-2013, 17:53
    5. Sprzedam LUMIA 800 Do Serwisu nie ładuje
      Przez danon w dziale Sprzedam
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 02-07-2013, 14:48

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas