Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 2 z 19 PierwszyPierwszy 12345612 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 188

Wątek: Lumia 735 na gwarancji - jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwoscia serwisu?

  1. #11

    OFF-LINE

    Dołączył
    09.04.2015
    Posty
    2,788
    Telefon
    Lumia 735/635/640 XL DS
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    104
    Podziękowano
    208(181)
    Reklama:
    czyli poki nie minal rok moglbym ubiegac sie np o wymiane towaru? sprawdzilem i telefon byl kupiony w polowie lutego 2015.

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #12

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Z tytułu rękojmi możesz składać reklamację w okresie do 24 miesięcy ( podobnie jak reklamacja z tytułu gwarancji). Jednakże, w przypadku rękojmi, przepis Kodeksu cywilnego stanowi (domniemanie prawne), że jeżeli wada wystąpiła przed upływem roku od wydania towaru, to domniemuje sie, ze istniała ona już w tym towarze w chwili sprzedaży. To domniemanie może obalić tylko producent sprzętu w procesie cywilnym. Konsument nie musi niczego udowadniać, jeżeli oczywiście wada nie powstała z jego winy bądź nie przyczynił się do jej powstania.

    Owszem, moglibyśmy spróbować reklamacji z tytułu rękojmi u operatora z żądaniem wymiany telefonu na nowy, wolny od wad. Operator wprawdzie może zaspokoić Twoje roszczenie poprzez naprawę, ale to Ty powinieneś na nią się zgodzić. A najbardziej, chodzi mi o to, żeby potwierdzić ujawnienie/wystąpienie wady i to właśnie poprzez sprzedawcę, przed upływem roku od dnia wydania telefonu.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    MichalR (23-11-2015)

  • #13

    OFF-LINE

    Dołączył
    09.04.2015
    Posty
    2,788
    Telefon
    Lumia 735/635/640 XL DS
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    104
    Podziękowano
    208(181)
    ok, dla mnie bomba. czy mam w takim razie isc z tym telefonem do salonu Orange i tam wypelnic formularz reklamacji z opcja ubiegania sie o wydanie towaru wolnego od wad w ramach rekojmi?

  • #14

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Nie, nie. Pójdziesz tam ze swoim pismem. Przygotuj projekt wg wzoru ze strony Reklamacja konsumencka; wzory pism i .....słów kilka , np. IIa , oczywiście z opisem Twojego stanu faktycznego i podeślij mi na priv.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    MichalR (24-11-2015)

  • #15

    OFF-LINE

    Dołączył
    09.04.2015
    Posty
    2,788
    Telefon
    Lumia 735/635/640 XL DS
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    104
    Podziękowano
    208(181)
    Poszła prywatna wiadomość. Dziękuję za profesjonalne wsparcie

  • #16

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Michale, to jeszcze nie koniec. Wyślij mi jeszcze raz po poprawkach i decyzji o tym, czy umieścisz zdanie o tym, że nie wyrażasz zgodę na naprawę.
    Do salonu Orange ( najbliższego dla Ciebie) udasz się z wypucowanym telefonem, kopią dokumentów ( bez Karty Gwarancyjnej, dostarczysz ją dopiero wtedy, gdyby wymieniono Ci telefon) i 2 egzemplarzami przygotowanego pisma. Jeden egzemplarz składasz, jako reklamację, pracownikowi salonu operatora, a na drugim żądasz potwierdzenia otrzymania pierwszego egzemplarza. Zapewne pracownik będzie miał swój protokoł; musisz dokładnie sprawdzić, co w nim zapisał o stanie technicznym telefonu, czy wpisał Twoje żądanie wymiany i czy opisał wszystkie zgłaszane przez Ciebie usterki, a także to, czy wpisał złożenie przez Ciebie pisma reklamacyjnego. Dopiero jak będzie Ci wszystko grało, możesz podpisać ich kwit. W razie wątpliwości, pytaj.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    MichalR (25-11-2015)

  • #17

    OFF-LINE

    Dołączył
    09.04.2015
    Posty
    2,788
    Telefon
    Lumia 735/635/640 XL DS
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    104
    Podziękowano
    208(181)
    Wczoraj z wieczora złożyłem pismo. Poszło gładko, Orange ma swój formularz, gdzie w ogóle nie występuje opcja samej wymiany, wymiana jest zawsze jako następstwo nieudanej naprawy. Żeby to obejść, wpisalem w uwagach dodatkowych to samo co w swoim piśmie, czyli że nie wyrażam zgody na naprawę. Telefon przyjęto, dostałem podpis na mojej kopii pisma z pieczatką salonu i datą, mam nadzieje że to wystarczy do ewentualnych roszczeń gdyby nie wymienili, albo postąpili wbrew woli reklamującego. Nic więcej chyba w tym temacie nie da się na tym etapie zrobić, teraz trzeba czekać jak się Orange ustosunkuje do tej reklamacji.

  • Jeden użytkownik podziękował MichalR za ten post:

    ali_cja (25-11-2015)

  • #18

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Pytałeś, czy jest możliwość śledzenia przez sieć procesu reklamacji?
    Od dzisiaj, liczysz termin 14 dni. Przed upływem tego terminu, powinieneś otrzymać od operatora co najmniej informację o jego ustosunkowaniu się do Twojego żądania.

  • #19

    OFF-LINE

    Dołączył
    09.04.2015
    Posty
    2,788
    Telefon
    Lumia 735/635/640 XL DS
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    104
    Podziękowano
    208(181)
    będą dzwonić jak dostana info z serwisu.

  • #20

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Dołączyłeś Kartę Gwarancyjną?
    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**

  • 3 następujących użytkowników podziękowało ali_cja za ten post:

    Kizug (04-09-2017),Marek Czerniejewski (21-02-2016),MichalR (25-11-2015)

    Strona 2 z 19 PierwszyPierwszy 12345612 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Przygotowanie Lumki przed wysłaniem do serwisu
      Przez ne_zhdi w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 2
      Ostatni post / autor: 12-07-2014, 18:07
    2. [Lumia 820] Oddanie telefonu do serwisu
      Przez irekjj w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 02-03-2014, 15:37
    3. [LUMIA 720] ze znanego serwisu to podróba?
      Przez majkel90pl w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 02-11-2013, 23:57
    4. [Lumia 820] Zero przed numerem
      Przez BenDover w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 27-09-2013, 17:53
    5. Sprzedam LUMIA 800 Do Serwisu nie ładuje
      Przez danon w dziale Sprzedam
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 02-07-2013, 14:48

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas