Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 13 z 19 PierwszyPierwszy ... 391011121314151617 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 121 do 130 z 188

Wątek: Lumia 735 na gwarancji - jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwoscia serwisu?

  1. #121

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Reklama:
    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**

  2. 4 następujących użytkowników podziękowało ali_cja za ten post:

    Kizug (04-09-2017),Marek Czerniejewski (21-02-2016),MichalR (24-12-2015),szybki10 (05-05-2016)

  3. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #122

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**

  • 3 następujących użytkowników podziękowało ali_cja za ten post:

    Kizug (04-09-2017),Marek Czerniejewski (21-02-2016),MichalR (24-12-2015)

  • #123

    OFF-LINE

    Dołączył
    09.04.2015
    Posty
    2,788
    Telefon
    Lumia 735/635/640 XL DS
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    104
    Podziękowano
    208(181)
    ok, dziękuję

  • #124

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Jak tam postępy Michale? Ja pismo do Sprzedawcy (Orange) już przygotowałam
    A Ty, jak stoisz z projektami wpisów z Wniosku do Miejskiego Rzecznika Konsumentów?
    Zależy mi na tym, żeby Wniosek do Rzecznika był złożony jak najszybciej i również wcześniej niż odebranie reklamowanego telefonu od operatora.

  • #125

    OFF-LINE

    Dołączył
    09.04.2015
    Posty
    2,788
    Telefon
    Lumia 735/635/640 XL DS
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    104
    Podziękowano
    208(181)
    coś takiego wyprodukowałem:


    2.4. chronologiczny opis stanu faktycznego
    (w szczególności przyczyna złożenia reklamacji / zarzuty względem przedsiębiorcy):
    13.02.2015 – nabycie telefonu Lumia 735 wraz z abonamentem w internetowym sklepie Orange

    11.2015 – pojawienie sie wady ekranu w postaci pionowych pasów i przebarwień

    24.11.2015 – oddanie telefonu do salonu Orange wraz z pisemnym wnioskiem o wymianę na nowy egzemplarz, wolny od wad, z tytułu rękojmi, z zaznaczeniem że nie zgadzam się na naprawę telefonu.

    2.12.2015 – otrzymanie SMS’a z serwisu Regenersis z informacją że telefon został przyjęty do naprawy

    7.12.2015 – informacja telefoniczna z salonu Orange, że naprawiony telefon jest do odbioru w salonie

    7.12.2015 – otrzymanie emailowej informacji pod kierownika salonu Orange o odmowie wymiany telefonu na nowy, wraz z informacją (po fakcie) że telefon będzie naprawiony.

    8.12.2015 - wysłanie pisma do centrali Orange z opisem zaistniałej sytuacji i żądaniem wywiązania sie sprzedawcy z ustawowego obowiązku z tytułu rekojmi oraz żądaniem rozpatrzenia reklamacji w oparciu o pismo z dnia 24.11.2015.

    11.12.2015 – otrzymanie emailowej odpowiedzi na pismo z dnia 8.12.2015, z informacja o nieuznaniu moich roszczeń oraz z odmową wydania nowego telefonu.

    Złożenie reklamacji nastapiło w wyniku zepsucia sie telefonu. W oparciu o prawa konsumenta do wymiany na nowy, wolny od wad egzemplarz w ramach rekojmi, wnosiłem o wymianę telefonu. W pismie do sprzedawcy wyraźnie zaznaczyłem iż nie zgadzam się na naprawę telefonu. Niestety sprzedawca w oparciu o decyzję serwisu, wykonał naprawę bez mojej zgody, dodatkowo nie informując mnie o decyzji jaką podjął i stawiając mnie przed faktem dokonanym, wzywając jednocześnie do odbioru naprawionego telefonu. W ten sposób sprzedawca pokazał że nie liczy się ze zdaniem konsumenta, nie szanuje jego praw i działa wbrew jego woli, dodatkowo nie informując o nastepujących po sobie decyzjach.



    2.5. roszczenia konsumenta:

    Chciałbym otrzymać nowy telefon, wolny od wad, w ramach przysługujących mi praw z tytułu rękojmi.

  • #126

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Zacznijmy od "Roszczeń konsumenta":
    myślę, że roszczenie Twoje trzeba przedstawić trochę inaczej.
    Zwracasz się do Rzecznika z prośbą dlatego, że Twoim zdaniem Sprzedawca nie rozpatrzył reklamacji na podstawie obowiązującego prawa i niezgodnie z przepisami określającymi procedurę reklamacyjną z tytułu rękojmi konsumenckiej, w szczególności zarzucasz Sprzedawcy:
    - niewłaściwą procedurę przyjęcia wadliwego sprzętu do reklamacji,
    - nieuwzględnienie woli konsumenta w przebiegu procedury reklamacyjnej na żadnym jej etapie etapie oraz
    - rozstrzygnięcie reklamacji według nawet nie własnego uznania, tylko przerzucenie procesu podjęcia decyzji, a tym samym rozstrzygnięcie o sposobie rozpatrzenia reklamacji konsumenckiej, czyli decydowanie o prawach konsumenta, przez producenta towaru (autoryzowanego serwisu producenta).
    A zatem, ja sformułowałabym roszczenie konsumenta w następujący sposób:
    Proszę o spowodowanie rozpatrzenia przez Sprzedawcę mojej reklamacji z tytułu rękojmi konsumenckiej zgodnie z obowiązujący prawem oraz z uwzględnieniem przez zobowiązanego z tytułu rękojmi, słusznego interesu konsumenta, wyrażonego w piśmie reklamacyjnym.


    Co do chronologii zdarzeń, na tę chwilę, potrzebuję skanu "Protokołu przyjęcia telefonu" z salonu.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    MichalR (28-12-2015)

  • #127

    OFF-LINE

    Dołączył
    09.04.2015
    Posty
    2,788
    Telefon
    Lumia 735/635/640 XL DS
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    104
    Podziękowano
    208(181)
    wrzucę z wieczora.

  • #128

    OFF-LINE

    Dołączył
    09.04.2015
    Posty
    2,788
    Telefon
    Lumia 735/635/640 XL DS
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    104
    Podziękowano
    208(181)
    no to wrzucam. tam w tym formularzu jest taka sekcja w ktorej jest zgoda na naprawe, tylko dlatego ze pani nie miala innej opcji w swoim systemie a bez tego formularz nie dalby sie wydrukowac. dlatego odrecznie jest dopisana uwaga o braku zgody na naprawe i prosba o wymiane.
    Załączone obrazki Załączone obrazki

  • Jeden użytkownik podziękował MichalR za ten post:

    ali_cja (28-12-2015)

  • #129

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36

    Pismo do Orange w związku z odbiorem naprawionego telefonu

    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**

  • 4 następujących użytkowników podziękowało ali_cja za ten post:

    bmicza (29-07-2016),Kizug (04-09-2017),Marek Czerniejewski (21-02-2016),MichalR (29-12-2015)

  • #130

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36

    Chronologiczny opis stanu faktycznego

    Proszę sprawdź, uzupełnij, przemyśl

    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**

  • 3 następujących użytkowników podziękowało ali_cja za ten post:

    figlik (17-06-2016),Kizug (04-09-2017),MichalR (29-12-2015)

    Strona 13 z 19 PierwszyPierwszy ... 391011121314151617 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Przygotowanie Lumki przed wysłaniem do serwisu
      Przez ne_zhdi w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 2
      Ostatni post / autor: 12-07-2014, 18:07
    2. [Lumia 820] Oddanie telefonu do serwisu
      Przez irekjj w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 02-03-2014, 15:37
    3. [LUMIA 720] ze znanego serwisu to podróba?
      Przez majkel90pl w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 02-11-2013, 23:57
    4. [Lumia 820] Zero przed numerem
      Przez BenDover w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 27-09-2013, 17:53
    5. Sprzedam LUMIA 800 Do Serwisu nie ładuje
      Przez danon w dziale Sprzedam
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 02-07-2013, 14:48

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas